1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
jaký že je to přesně typ a rok
nezdá se mi že by snímal jen kliku
to je ten motor co se "máchaj "ty vstřiky pod olejovým víkem?
dignostiku volvo nyní neznám ale pochybuji že kreklá umí to co origo , porovnával jsem KTS , IDS, FDRS, delphi, wurtha a origo IDS, FDRS vyhrálo na celé čáře je ale pravda že něco "pololegálního" origo neumí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
je to 2009 v70 2.4D 120kW - skrcena verze motoru D5, ma to jeste VNT turbo, D5 uz ma twinscroll.
je to klasicke CR.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Pet1970> ona to je origo volvo diagnostika - volvo dice, respektive jeji klon. nefunguji veci jako update SW, protoze kvuli tomu se pripojuje do swedska na server a to si sice mysli, ze je tam pripojena, ale neni
je to 2009 v70 2.4D 120kW - skrcena verze motoru D5, ma to jeste VNT turbo, D5 uz ma twinscroll.
je to klasicke CR.
snímač vačky by to mělo mít dle toho motoru
zkusil jsi si zda je nový SW
nemá to už náhodou DPF?
na xc 90 2,4D jsem měnil svazek kabelů ke vstřikům občas to začalo žrát a ztrácelo výkon ale výrazně ,ten svazek se máchal v oleji a byl tím poškozen v servisních pokynech se měl měnit vždy při manipulaci se vstřikovači
diagnostiku nechme , mám jiné zkušenosti
Naposledy editováno 25.04.2023 11:41:07
assassin píše: 1100Virago> z auta nic netece, nemam teorii na to, proc to vic zere pri klidne jizde...
otazka je jakym zpusobem to pocita spotrebu na palubaku, kdyby to bylo z vypocitanych prutoku vstrikama, tak by to znamenalo, ze jednotka ridi vstriky spravne...
Spotřeba se myslím vypočítává z doby otevření vstřikovačů - bez ohledu na to, kolik paliva tam reálně projde. Respektive z toho, jak dlouho je plánuje nechat otevřené ŘJ. Takže pokud to ukazuje přiměřené hodnoty, tak je asi ŘJ v pořádku a palivo se ztrácí někde jinde. Akorát to chce představivost, kde a jak by to mohlo mizet. Což je ten zásadní háček.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Pet1970 píše: jak by dvouhmota kmitala v tahu a ne volnoběh ne ?
Vysvětlení nemám. Jen zkušenost, že to začne škubat při rozjezdu.
assassin píše:
hledam jine auto, ale to je past vedle pasti... a na nove nemam...
Možná budu mít za hubičku superb 2 kombi 2,0 nafta 125 Kw 2011 najeto přes 100. Pokud bych ho nevzal, můžu ti ho dohodit. (Pokud to v té době bude aktuální. Ono to může být taky za rok )
Naposledy editováno 25.04.2023 12:27:11
PetrL3 píše: Vysvětlení nemám. Jen zkušenost, že to začne škubat při rozjezdu.
to máš pravdu
dvojhmota je slyšet prvotně při vypínání motoru že si "zabouchá" už méně při startu někdy při volnoběhu ale to je většinou už hooodně ve smrti
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 25.04.2023 12:48:02
PetrL3 píše: V tomhle je krása elektro aut. V sobotu sem v Rakousku byl u dobíjecí stanice s (asi - neuměl pořádně anglicky ani německy) turkem, kterej si chtěl zkrátit čas povídáním, říkal, že dal za ten mercedes 180 tis. E a že má dojezd 600 km. 400 koní, žádný rozvody a problémy s periferiema motoru a nabíjel zpočátku 300 kW (2x rychleji než eniaq)... Ať mi nikdo neříká, že kdyby to stálo jako spalovák, že by to nechtěl. Vźdycky, když budu řešit olej nebo něco mechanickýho na motoru, tak si na to asi vzpomenu. (Samozřejmě, když to stojí s tak velkou baterkou tolik, tak je mi to k prdu, ale pokud se na ten dojezd dostanou i normální auta...)
ne nechtěl , raději si v zimě zatopím a na hory dojedu najednou
to raději vodík až se to vychytá a stejně nevíme jak to bude , do čeho nás natlačí
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Pet1970 píše: snímač vačky by to mělo mít dle toho motoru
zkusil jsi si zda je nový SW
nemá to už náhodou DPF?
na xc 90 2,4D jsem měnil svazek kabelů ke vstřikům občas to začalo žrát a ztrácelo výkon ale výrazně ,ten svazek se máchal v oleji a byl tím poškozen v servisních pokynech se měl měnit vždy při manipulaci se vstřikovači
diagnostiku nechme , mám jiné zkušenosti
Ja porad ziju v tom, ze nema :) ted jsem nakej v náhradních dílech nasel, ale ono casto to motaji i e-shopy (dily na v70 do 2007 a 2008+) xc90 je starší generace, to je jeste p2 platforma.
Samo dpf to ma, je to euro4
Ja prave, ze u diag pises potom ty ruzne aftermaket výrobce. Ja mam ke vsemu klony origo diagnostik - treba na bawo INPU, v tom kabelu samotném podle me neni zadna velka veda, bud to s jednotkou komunikuje nebo ne.
SW mi přehrávali par let zpatky kdyz jsem tam dodelaval tazne.
O svazku ke vstrikum jsem slysel, ale to pak regulérně vynechava… a v diag jsou “misfires”
PetrL3: ja nevim, ja se koncernu asi bojim. No proste jsem si na volvo nejak zvyknul, uz nechci sedacky ve kterých se neda sedet :D
Virago: Jo tak jsem k tomu přistupoval, ale porad me nenapada, kdy by se to mohlo ztrácet, vetsinou auta co žerou tak spatne jedou…
Naposledy editováno 25.04.2023 12:56:52
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše:
O svazku ke vstrikum jsem slysel, ale to pak regulérně vynechava… a v diag jsou “misfires”
Na to velkej pozor! Není to obecně pravda. Možná, že u volva ta zkušenost taklová může být, nebudu se hádat, ale obecně to právě neplatí. Majitélé dvojkových (naftových) oktávek by mohli vyprávět. Taky sem už napružoval kontakty v konektorech ke vstřikům, což byla závada, přitom nikdy žádný misfire. Proto jsou servisy u ovcí s tímhle problémem bezradní. Diagnostika nic neukáže, propípání to taky neodhalí. Obvykle vlákno končí prodejem auta.
Naposledy editováno 25.04.2023 13:10:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: ... uz nechci sedacky ve kterých se neda sedet :D …
Potrebujes MB.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: podle testu pred repasi sice nebyly uplne fresh, ale nemely by prej delat problem, presto jsem je nechal zrepasovat...
uplne se mi nechce jit do pokusu za 40k s novejma... kdyz nikdo nevi, jestli to tim je
hledam jine auto, ale to je past vedle pasti... a na nove nemam...
Hele, ja Ti do toho nechci kecat, protoze tomu nerozumim. Ale tech 40K proinvestovanych do uvedeni do stejneho stavu je cca 1000L benalu. Kdyz se povzneses nad jemne vibrace, tak muzes za stejny prachy spokojene projezdit 50 tis km se spotrebou o dva litry vyssi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
já bych zkontroloval nastavení rozvodů
pokud jsi si jistý vstřiky tak vyndat dpf a nechat vyčistit , tím bych začal
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Medvěd: kolega ma trilitrove viano, v praci mame dalsi dve - nechci
U dpf se zkoumala teplota na katalyzátoru a podle diference tlaku to vypada, ze je dpf ok.
Chapu, ze to muze byt mimo moji logiku, ale nenapada me proc by restrikce ve výfuku udelala takove chování…
Kazdopadne děkuji za vstupy i poznamky, zamyslim se nad tim a budu vse procházet znovu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: DrDNA01> v tomhle stavu jsem ted, jen se bojim, ze z toho neco vylita a pujedu domu (zase) stopem
Medvěd: kolega ma trilitrove viano, v praci mame dalsi dve - nechci
Jo tak ale to u aut, co ziji druhy zivot (200+) je tak nejak normalni realita a clovek s tim musi pocitat. Protoze, jak rikas, uz by musela byt pulka auta vymenena kvuli tomu, že nesplnuje servisni tolerance. A druha pulka by musela na defektoskopii. A to je proste neekonomicky, nebo by to patnactilety auto stalo 80% porizovacky noveho..
Kdo se tomu chce vyhnout, musi kousnout cenu nebo komfort vyssi stredni tridy a jit do novase v zaruce a menit po peti letech nejpozdeji.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
DrDNA01 píše: Hele, ja Ti do toho nechci kecat, protoze tomu nerozumim. Ale tech 40K proinvestovanych do uvedeni do stejneho stavu je cca 1000L benalu. Kdyz se povzneses nad jemne vibrace, tak muzes za stejny prachy spokojene projezdit 50 tis km se spotrebou o dva litry vyssi.
To pak ale musíš připočíst ještě výměnu DPF., které tím možná odrovná.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
DrDNA01 píše: Jo tak ale to u aut, co ziji druhy zivot (200+) je tak nejak normalni realita a clovek s tim musi pocitat. Protoze, jak rikas, uz by musela byt pulka auta vymenena kvuli tomu, že nesplnuje servisni tolerance. A druha pulka by musela na defektoskopii. A to je proste neekonomicky, nebo by to patnactilety auto stalo 80% porizovacky noveho..
Kdo se tomu chce vyhnout, musi kousnout cenu nebo komfort vyssi stredni tridy a jit do novase v zaruce a menit po peti letech nejpozdeji.
Mas pravdu jdu dal projíždět inzerci. Hledam volvo 940, manual, 2,3t … kdybyste o necem vedeli (Proste nepoucitelnej)
Naposledy editováno 25.04.2023 14:04:42
DrDNA01 píše: Jo tak ale to u aut, co ziji druhy zivot (200+) je tak nejak normalni realita a clovek s tim musi pocitat. Protoze, jak rikas, uz by musela byt pulka auta vymenena kvuli tomu, že nesplnuje servisni tolerance. A druha pulka by musela na defektoskopii. A to je proste neekonomicky, nebo by to patnactilety auto stalo 80% porizovacky noveho..
Kdo se tomu chce vyhnout, musi kousnout cenu nebo komfort vyssi stredni tridy a jit do novase v zaruce a menit po peti letech nejpozdeji.
no právě, že mi připadá, že tyto auta jsem ještě nějak v normě, to co jezdí novější auta na servis(2015+), to je s nimi veselo, přístup všude jak k penězům, nesmyslně umístěné čidla, elektrika,filtry atd, že u toho mechanici nadávají, vyměnit žárovku je pomalu hodinový výkon. Budeme ještě vzpomínat na auta 200+
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Nechválím to proto, že mám dvě, ale proto, že moje rozhodování bylo ryze racionální a zatím se mi teda potvrzuje, že to byla dobrá volba. A bílej to nebude rád slyšet, ale ty naftáky jsou fakt povedený traktory. Ta 3.2 je mírně hlučnější a má možná má až příliš velkej tah, ale zas na dálnici pecka.