Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

23.7.2014 v 20:32 | Nahoru | #1621

assassin píše: Fizzer: hele ja se byl vcera vrtat v jedne 335i - a to muzes bejt za ty nicotny zavady e46 rad :) diagnostika milion chyb, slo,to tak na tri - a jen sem smazal adaptacni hodnoty a jede to ok - a ted co je spatne, predpokladam ze timto jsem to neopravil...



Moc nový, mnoho kurvítek.

Závada se nejspíš projeví brzo znova, tak vyčíst aktuální chyby.

Pokud je to taková sviňa jako ta moje, tak se sporadický chyby po pominutí samy mažou, takže vím hovno

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

23.7.2014 v 20:38 | Nahoru | #1622

FiZzeR píše: valibuk> To je jednoduchý, stříká to ke všem

to jako i do výfuku? to bude nějaká blbost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

23.7.2014 v 20:39 | Nahoru | #1623
valibuk> Dobře, tak ke všem sacím, puntičkáři

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

23.7.2014 v 20:41 | Nahoru | #1624

FiZzeR píše: valibuk> Dobře, tak ke všem sacím, puntičkáři

jak ta věc pozná,kterej zrovna saje? to je to,oč tu běží

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

23.7.2014 v 20:43 | Nahoru | #1625
valibuk> Nepozná a nepotřebuje poznat, ty válce si to schroupnou. Jestli si dobře vzpomínám na svá školní léta, tak to na obrázku je asi K-jetronic, K jakože kontinuální, čili nepřetržitý. Stříká furt a ke všem sacím ventilům, resp. v pulzech dle pulzů v sacím potrubí...

Naposledy editováno 23.07.2014 20:43:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

23.7.2014 v 20:45 | Nahoru | #1626

valibuk píše: co rozhoduje o tom,do kterýho válce to stříkne? měl jsem to dneska rozebraný uplně na kaši,nic jsem nenašel,složil jsem to a funguje to,jen mě sere,že nevím jak. tlak dělá pumpička u nádrže,ten bazmek na přidávání paliva,kterej je ve filtru taky chápu,jen nechápu,jak ta věc pozná,kdy poslat benzín do kterýho válce,když je to uplně mimo a nevede do toho ani drát.


Tohle nijak válce nerozlišuje. Není to potřeba, klasický karburátor taky připravý směs pro všechny válce současně. Palivo se vstřikuje, nebo chceš-li vytéká do všech vstřikovačů současně a není přerušeno. Jen je ho "víc nebo míň". Stejně jako karburátor. Nehledej v tom rozdíly. Nejsou, princip je vlastně stejný, jen provedení se liší. Jedinej rozdíl je ten, že směs vzniká až v sacím kanálu a né jako u karburátoru za škrtící klapkou. Vstřikovače jsou jen našroubované "trubky" na sacím potrubí.
Můžeš to ovlivnit v podstatě jen jednou věcí. Na vzdouvací klapce je šroub kterým nastavíš základní polohu. Povolením a utažením měníš polohu pístku vůči klapce a při stejném objemu vzduchu "vstřikuješ" víc nebo míň paliva.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

23.7.2014 v 20:46 | Nahoru | #1627
FiZzeR> takže to stříká do sání,nad ventil? tak to potom jo,já myslel že do válce jako nafta.hlavu jsem dole neměl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

23.7.2014 v 20:50 | Nahoru | #1628

FiZzeR píše: Moc nový, mnoho kurvítek.

Závada se nejspíš projeví brzo znova, tak vyčíst aktuální chyby.

Pokud je to taková sviňa jako ta moje, tak se sporadický chyby po pominutí samy mažou, takže vím hovno



No ty závady tam nejspíš budou, ale nechapu ze motor kterej skoro nebezi najednou maka jen po resetu...
Ale na stary kolena se mi zacal líbit sedan e90 - s tim 35i - takova nenapadna zbraň. A kupodivu to pres automat a xdrive jelo fakt pekne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

23.7.2014 v 20:51 | Nahoru | #1629

valibuk píše: FiZzeR> takže to stříká do sání,nad ventil? tak to potom jo,já myslel že do válce jako nafta.hlavu jsem dole neměl.



Přímo do valce maj az hodne moderni auta

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

23.7.2014 v 20:52 | Nahoru | #1630

Poggy píše: Tohle nijak válce nerozlišuje. Není to potřeba, klasický karburátor taky připravý směs pro všechny válce současně. Palivo se vstřikuje, nebo chceš-li vytéká do všech vstřikovačů současně a není přerušeno. Jen je ho "víc nebo míň". Stejně jako karburátor. Nehledej v tom rozdíly. Nejsou, princip je vlastně stejný, jen provedení se liší. Jedinej rozdíl je ten, že směs vzniká až v sacím kanálu a né jako u karburátoru za škrtící klapkou. Vstřikovače jsou jen našroubované "trubky" na sacím potrubí.
Můžeš to ovlivnit v podstatě jen jednou věcí. Na vzdouvací klapce je šroub kterým nastavíš základní polohu. Povolením a utažením měníš polohu pístku vůči klapce a při stejném objemu vzduchu "vstřikuješ" víc nebo míň paliva.

moc nechápu smysl takový věci.prostě složitej karbec

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

23.7.2014 v 20:54 | Nahoru | #1631

assassin píše: Přímo do valce maj az hodne moderni auta

tohle je moderní auto,jen asi dvacet let stálo,tak ho tu rozhejbávám dva dny ale už vrčí jako za mlada

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

23.7.2014 v 20:56 | Nahoru | #1632

assassin píše: No ty závady tam nejspíš budou, ale nechapu ze motor kterej skoro nebezi najednou maka jen po resetu...
Ale na stary kolena se mi zacal líbit sedan e90 - s tim 35i - takova nenapadna zbraň. A kupodivu to pres automat a xdrive jelo fakt pekne.



E92 bych skousl... zvenku, interiéj je korejskej. Ale spíš než problematická 335 radši jen 330.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

23.7.2014 v 20:57 | Nahoru | #1633

valibuk píše: moc nechápu smysl takový věci.prostě složitej karbec



Inu, "zkoušeli to jinak". Dobře že tak, páč s karburátorem by mi ten motor rozhodně nejezdil za devět...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

23.7.2014 v 21:03 | Nahoru | #1634

valibuk píše: moc nechápu smysl takový věci.prostě složitej karbec


Já bych naopak řekl, že jednodušší a výrobně levnější. A určitě i jednodušší pro konstruktéra na naladění a ve výsledku si myslím i účinnější.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

23.7.2014 v 21:08 | Nahoru | #1635

Poggy píše: Já bych naopak řekl, že jednodušší a výrobně levnější. A určitě i jednodušší pro konstruktéra na naladění a ve výsledku si myslím i účinnější.

je fakt,že to chvíli chrochtalo všelijak,potom to chytlo na všechny a je to v cajku na minimálně dvacetiletý svíčky. benzín jsem vypustil,nalil do traktůrku a normálně seká. starej benzín je pověra.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

23.7.2014 v 21:10 | Nahoru | #1636

FiZzeR píše: E92 bych skousl... zvenku, interiéj je korejskej. Ale spíš než problematická 335 radši jen 330.



No ja takovej novej krap taky nechci - ale uznávám ze kdyz to jede - jede to jako blázen :)

Ale hmotnost a výkon stejnej jako ma vyhlídnuta 928 - jasne NA nepojede tolik, ale kdyby aspon jen z 3/4 :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

23.7.2014 v 21:22 | Nahoru | #1637
assassin> 928 jsem měl a jede až moc

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

23.7.2014 v 21:31 | Nahoru | #1638
Hmm E92 335i.

Koukam, ze asi nebudu stavet barák. Ale jen pořádnou dílnu a do patra vedle skladu dílu, si dám akorát postel a stůl s PC

Naposledy editováno 23.07.2014 21:32:08

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

23.7.2014 v 22:06 | Nahoru | #1639

valibuk píše: assassin> 928 jsem měl a jede až moc



Me tech 300ps u 335i projde tak akorat na okresky :) takze 928 bude spis slaba ... Ale uvdime. Na blbnuti si tejne necham bawo... Zatim to vypada ze bych se pres zimu po nejake 928 mohl podivat ... Tuk tuk

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

24.7.2014 v 08:43 | Nahoru | #1640
assassin> i odstrojená 924 na kolech z fiesty jede dost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

24.7.2014 v 08:46 | Nahoru | #1641

assassin píše: Me tech 300ps u 335i projde tak akorat na okresky :) takze 928 bude spis slaba ... Ale uvdime. Na blbnuti si tejne necham bawo... Zatim to vypada ze bych se pres zimu po nejake 928 mohl podivat ... Tuk tuk



si s tim napadem nedas pokoj?

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

24.7.2014 v 09:17 | Nahoru | #1642
Mrdá mě ta prodleva elektronickýho plynu... Přilítnu k semaforu, krásně si pata-špička odvrkám až na jednotku (už vím kdy skočí zelená, tak abych nemusel zastavovat), máčo index +10%, popojíždím dvě tři vteřiny na jedničku ~1100RPM, zelená, gas, a pak se všecko posere Půl vteřiny nic, pak to protočí zadní kola, což hnedka chytne asc který jsem jako vždycky zapomněl vypnout a poskakuju tam jak ta legendární polská blondýna v autoškole

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

24.7.2014 v 09:56 | Nahoru | #1643

MedWed píše: si s tim napadem nedas pokoj?



Ne, to bylo odlozeno docasne - nez sezenu nejaky korunky :)

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

24.7.2014 v 09:57 | Nahoru | #1644
Fizzer: ty jo nechce se mi verit ze e46 tam ma takovouhle paradu - vzdyt vsichni vychvaluji o kolik je e46 dal nez e36 a me teda by prodleva v plynu u NA motoru fakt stvala... Nemas tam nakej error?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

24.7.2014 v 10:15 | Nahoru | #1645
assassin> Error tam mám, jmenuje se MS43 Podle toho co jsem vyčetl to je vlastnost prvních modelů s M54, je tam nějaká funkce že se to má adaptovat na jízdní styl. A je fakt, že většinu času s tím jezdím jako člověk. Adaptace se daj smazat, byl na to i nějakej bulletin od BMW - klíček 10 vteřin zapnout, 10 vteřin vypnout a pak okamžitě start. Ale vydrží to tak den, a dělat todle každý ráno by mě asi jeblo.

Údajně to řeší flash DME, ale všichni co by byli ochotní se do toho pustit tak předem říkaj, že bez záruky že třináct roků stará jednotka neklekne, dealer tvrdí že je to tak 50:50 a už to dávno nedělaj (a je tam s ní provázaný úplně všecko a musí se to vyměnit a nakódovat a spárovat no ve zkratce asi 20k).

Ale jinak tam mám všecko řekl bych v cajku, vanos repasovanej, disa nová, kolena nový, hadice nový, separátor, klapka a ICV vyčištěný, prostě všecko; lambda korekce mi oscilujou kolem nuly (nevim jestli je to vypovídající, ale když jsem měl díru v dise, tak to bylo asi na 25%), takže myslim že díra tam nebude... Pedálovej modul taky cajk, obě dráhy jdou plynule, žádný skokový zvyšování odporu.

Vážně si myslím, že to bude softwarovej problém, prostě šlápneš na plyn, motor chvilku špekuluje jestli to jako myslíš vážně, a pak je to jak kickdown u automatu, prostě vší silou vystřelí dopředu.

Naposledy editováno 24.07.2014 10:18:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

24.7.2014 v 10:29 | Nahoru | #1646
FiZzeR> a kolik stojí náhradní jednotka?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

24.7.2014 v 10:49 | Nahoru | #1647

Stev píše: FiZzeR> a kolik stojí náhradní jednotka?



Nová nevím (a asi vědět nechci ), bazarová podle toho za kolik ji seženeš, ale opět sto let stará = nepomůžeš si. Tak jako tak větší problém (a tudíž dražší) bude to kódování, spárování... je to nějakým způsobem omezený a svázaný s dalšíma jednotkama v autě. Riziko je na můj vkus (a životní úděl) příliš vysoký

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

24.7.2014 v 10:59 | Nahoru | #1648
FiZzeR> jo, asi je lepší každej den startovat půl minuty, než se v tom takhle hrabat.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

24.7.2014 v 11:16 | Nahoru | #1649

Stev píše: FiZzeR> jo, asi je lepší každej den startovat půl minuty, než se v tom takhle hrabat.

... se značně nejistým výsledkem, jestli to k něčemu bude

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

24.7.2014 v 11:59 | Nahoru | #1650
Tak 335i uz opet jede na 2-3valce :( vstriky prej jsou za cca 4tis - vymenit vsech 6. Tima to prej asi je podle bmw... Kdyby to byla vysokotlaka pumpa tak dalsich cca 12.... Jo a samo ten protejkajici benzin dokaze zkurvit lambdy (4x) katy a senzor na NOx asi za 14 :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist