Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.7.2014 v 13:33 | Nahoru | #1591

JeckyllaHyde píše: FiZzeR> si kup pořádnou káru ne



Předface, sazomet s čipem (na víc sazí), s 5q manuálem, uskákanym pravděpodobně JOM "sportovním" "podvozkem", zbastleným nárazníkem a pofidérní výbavou, s údajně levně řešitelnou závadou kterou stávající majitel bůhvíproč levně nevyřešil, navíc s neúprosně se blížící technickou?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.7.2014 v 13:38 | Nahoru | #1592
FiZzeR> On myslel ze uz mas to sve opravene, at se nenudis

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.7.2014 v 13:55 | Nahoru | #1593
Creck> To je ještě daleko

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.7.2014 v 14:15 | Nahoru | #1594
Creck> Ták nějak... Teda já bych za to těch 114 nedal i kdybych je měl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.7.2014 v 17:42 | Nahoru | #1595

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.7.2014 v 21:23 | Nahoru | #1596

JeckyllaHyde píše: No neber to :D

to bych nebral už jen kvůli těm najetejm kilometrum-moc málo na ten rok já mám skoro o 300tic víc

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

17.7.2014 v 08:11 | Nahoru | #1597

Creck píše: FiZzeR> hele dostanes novej bag www.novinky.cz/auto/342427-bmw-svola-k-vymene-airbagu-1-6-milionu-starsich-vozu.html



Jo, o tom se ví už docela dlouho. To se mě netýká, to byly jen bagy Takata, 02/03.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

17.7.2014 v 09:38 | Nahoru | #1598

FiZzeR píše: Předface, sazomet s čipem (na víc sazí), s 5q manuálem, uskákanym pravděpodobně JOM "sportovním" "podvozkem", zbastleným nárazníkem a pofidérní výbavou, s údajně levně řešitelnou závadou kterou stávající majitel bůhvíproč levně nevyřešil, navíc s neúprosně se blížící technickou?


to mne taky zaujalo ... proc to cidlo kurva nevymeni a neproda to jako bezvadne?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

17.7.2014 v 09:42 | Nahoru | #1599

Medved píše: to mne taky zaujalo ... proc to cidlo kurva nevymeni a neproda to jako bezvadne?



Můj tip - nebude to oprava za pár stovek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

17.7.2014 v 10:00 | Nahoru | #1600

FiZzeR píše: Můj tip - nebude to oprava za pár stovek


Tak tak, já na tohle taky skočil: "Tady je puchyrek, to se prelakuje". Nakonec jak jsem psal pul dne sundavani a nandavani narazniku. Jedna praskla lista za 600kč, vyvareni, lak. Den mradani a 3000kč...

Naposledy editováno 17.07.2014 10:00:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

17.7.2014 v 10:14 | Nahoru | #1601
SVSkritek> Taky mám puchýřek na zadním lemu... Už abych pomalu začal shánět celou čtvrtku

Btw lemy v druhošce - neexistuje. WTF?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

17.7.2014 v 10:29 | Nahoru | #1602
FiZzeR> Njn, nexistuje no. Na klubu je taky nekdo shanel, ale malokdo ti asi nadsene urizne akorat lemy a zbytek kastle da do srotu. Takze si proste klempir musi poradit, dokud je cas...

Já byl na exkurzi tady (renovace amerik) a kdyz jsem videl co se vyvaruje...







Naposledy editováno 17.07.2014 10:31:04

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

17.7.2014 v 10:50 | Nahoru | #1603

SVSkritek píše: FiZzeR> Njn, nexistuje no. Na klubu je taky nekdo shanel, ale malokdo ti asi nadsene urizne akorat lemy a zbytek kastle da do srotu. Takze si proste klempir musi poradit, dokud je cas...

Já byl na exkurzi tady (renovace amerik) a kdyz jsem videl co se vyvaruje...







Mno jo, jenže koukni do kalendáře, na ten rozdíl. Až bude šestačtyřicítkám padesát, tak budou průhledný Čímž se dostáváme k tomu, že ameriky jsou zpravidla na rámu, takže ti shnije kastle na prach a jezdíš vesele dál

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

17.7.2014 v 13:16 | Nahoru | #1604

SVSkritek píše: FiZzeR> Njn, nexistuje no. Na klubu je taky nekdo shanel, ale malokdo ti asi nadsene urizne akorat lemy a zbytek kastle da do srotu. Takze si proste klempir musi poradit, dokud je cas...

Já byl na exkurzi tady (renovace amerik) a kdyz jsem videl co se vyvaruje...






starou Felicii jsem zachranoval z podstatne horsiho stavu ... dneska uz se holt nic neopravuje - vsichni umi akorat vsechno vymenovat.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

17.7.2014 v 13:16 | Nahoru | #1605

FiZzeR píše: Můj tip - nebude to oprava za pár stovek

taky bych rekl .

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

21.7.2014 v 10:05 | Nahoru | #1606
Nevíte někdo, kde se dá sehnat tudleta podložka?



Vysyflila se mi ručka na pravým zadním kole, ten čudl co drží pakny se vyškubl z brzdovýho štítu (kterej když chceš vymenit, musíš sundat náboj a zničit ložisko, kokotsky řešenej systém).

Naposledy editováno 21.07.2014 10:06:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

21.7.2014 v 18:29 | Nahoru | #1607

FiZzeR píše: Nevíte někdo, kde se dá sehnat tudleta podložka?



Vysyflila se mi ručka na pravým zadním kole, ten čudl co drží pakny se vyškubl z brzdovýho štítu (kterej když chceš vymenit, musíš sundat náboj a zničit ložisko, kokotsky řešenej systém).


Zde. Jen nevím jestli je to shodný rozměrově. Ale poštivný tě vyjde dráž něž když zajedeš do BMW.

Edit: Eventuelně mrtě dalších.

Naposledy editováno 21.07.2014 18:31:04

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

21.7.2014 v 18:38 | Nahoru | #1608

Poggy píše: Zde. Jen nevím jestli je to shodný rozměrově. Ale poštivný tě vyjde dráž něž když zajedeš do BMW.

Edit: Eventuelně mrtě dalších.



Dík za tip, jestli je to ze 105, tak to seženu snadno. On to není díl z BMW, tam je tenhle vehement přímo v brzdovém štítu; když se to vyrve, tak se tam dá napasovat právě ta podložka.

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

22.7.2014 v 21:05 | Nahoru | #1609
Tak me voda z chladice uz netece, opravdu stacilo prohodit ty vypustaky. Díky za radu Fizzi (navod tam fakt nebyl).

A ted dalsi pro pobavení. Dal jsem si tam svetla, naraznik a rikal si ze mi to docela pasuje. Ale kdyz jsem zkusil odemykaní kapoty, tak jsem zjistil, ze ta chladicova stena je z UK. A zamky se odemykaji na druhou stranu (packu ma ridic na pravo) . Takze zase rozdelat a hodit tam ty stare

Naposledy editováno 22.07.2014 21:05:48

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

23.7.2014 v 10:56 | Nahoru | #1610
Tak ted jsem tam kde jsem byl vcera, plus se navic odemyka kapota (svetla jsou zalepena, protoze nechci poskrbat a zamatlat nova plexi)







Naposledy editováno 23.07.2014 10:57:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

23.7.2014 v 10:59 | Nahoru | #1611
SVSkritek> Nemáš to ve větším? Zajímal by mě detail těch úchytů mřížky v nárazníku, ty dvě boční mřížky vim a už jsem je láknul na černo, ale ten prostředek mám furt stříbrnej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

23.7.2014 v 11:02 | Nahoru | #1612
FiZzeR> K tomu se dostanu, vis jak, postupuju od shora dolu, jako s holkama

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

23.7.2014 v 11:04 | Nahoru | #1613

SVSkritek píše: FiZzeR> K tomu se dostanu, vis jak, postupuju od shora dolu, jako s holkama



Těžko říct, já je mívám většinou horizontálně...

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

23.7.2014 v 14:42 | Nahoru | #1614
Řidiči BMW jsou nějak často ve zprávách.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

23.7.2014 v 14:45 | Nahoru | #1615

Míra píše: Řidiči BMW jsou nějak často ve zprávách.



Asi se zaposlouchal, co mu kde klepe, rachtá nebo vrže no a bylo to...

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

23.7.2014 v 19:01 | Nahoru | #1616
Fizzer: hele ja se byl vcera vrtat v jedne 335i - a to muzes bejt za ty nicotny zavady e46 rad :) diagnostika milion chyb, slo,to tak na tri - a jen sem smazal adaptacni hodnoty a jede to ok - a ted co je spatne, predpokladam ze timto jsem to neopravil...

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

23.7.2014 v 19:41 | Nahoru | #1617
mám kontrolní otázku. jak funguje mechanický vstřikování?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

23.7.2014 v 20:16 | Nahoru | #1618

valibuk píše: mám kontrolní otázku. jak funguje mechanický vstřikování?


Nevím jak to má Delphi, BOSCH takhle. V podstatě jednoduše. V sání máš vzdouvací klapku. Ta svým pohybem působí na pístek. Pístek přepouští palivo z jedný strany membránového ventilu na druhou. Do spodní části přivádíš palivo z nádrže pod tlakem z čerpadla. V horní ho odvádíš ke vstřikovači. Ten je v podstatě jen trubka. Když klapka zdvihne pístek prohne se memrána. Tudy pak začně proudit palivo do vstřikovačů, ale je to nepřerušený proud. Čím víc je pístek zdvihnutý, tím víc paliva jde do sání. Před klapkou je klasická škrtící klapka. Když přidáš plyn začne proud vzduchu zvedat vzdouvací klapku, ta zvedne pístek a začne se vstřikovat víc paliva. Když škrtící klapku plynem zavřes, poklene proudění vzduchu a vzdouvací klapka klesne a přiškrtí palivo. Na studený start je tam přídavný vstřikovač.
Je to malinko složitější, ale není to nic jiného než jinak vymyšlený karburátor.

Sestava


Membránový ventil

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

23.7.2014 v 20:22 | Nahoru | #1619

Poggy píše: Nevím jak to má Delphi, BOSCH takhle. V podstatě jednoduše. V sání máš vzdouvací klapku. Ta svým pohybem působí na pístek. Pístek přepouští palivo z jedný strany membránového ventilu na druhou. Do spodní části přivádíš palivo z nádrže pod tlakem z čerpadla. V horní ho odvádíš ke vstřikovači. Ten je v podstatě jen trubka. Když klapka zdvihne pístek prohne se memrána. Tudy pak začně proudit palivo do vstřikovačů, ale je to nepřerušený proud. Čím víc je pístek zdvihnutý, tím víc paliva jde do sání. Před klapkou je klasická škrtící klapka. Když přidáš plyn začne proud vzduchu zvedat vzdouvací klapku, ta zvedne pístek a začne se vstřikovat víc paliva. Když škrtící klapku plynem zavřes, poklene proudění vzduchu a vzdouvací klapka klesne a přiškrtí palivo. Na studený start je tam přídavný vstřikovač.
Je to malinko složitější, ale není to nic jiného než jinak vymyšlený karburátor.

Sestava


Membránový ventil

co rozhoduje o tom,do kterýho válce to stříkne? měl jsem to dneska rozebraný uplně na kaši,nic jsem nenašel,složil jsem to a funguje to,jen mě sere,že nevím jak. tlak dělá pumpička u nádrže,ten bazmek na přidávání paliva,kterej je ve filtru taky chápu,jen nechápu,jak ta věc pozná,kdy poslat benzín do kterýho válce,když je to uplně mimo a nevede do toho ani drát.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

23.7.2014 v 20:30 | Nahoru | #1620
valibuk> To je jednoduchý, stříká to ke všem
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist