paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ducati - Italská vášeň
DUCATI - Debata o všem, co se značkou DUCATI alespoň nějak souvisí. Rady, zkušenosti, postřehy a zážitky, spojené s rudými kráskami z Bologne.


Naposledy editováno 06.02.2020 18:38:03
Anketa: Nejhezčí DUCATI všech dob je...
Desmosedici
8%
13
Superleggera
4%
6
Hypermotard
6%
9
Scrambler
2%
4
MONSTER
11%
17
STREETFIGHTER
7%
12
GT1000 i PaulSmart
12%
20
999
15%
24
916
30%
49
MV Agusta
4%
7

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

24.1.2013 v 20:29 | Nahoru | #1561

Petta píše: Neříkám, že to není naháč, ale to sedlo ve mně evokuje motárd.. A na ty já vůbec nejsem..


A v tomto ti musím dát za pravdu. Ač výborný stroj, ani já ho nikdy nezařadil do užšího výběru právě z důvodu "crossového" vzhledu. Nádrž kus plastu, budíky první generace vhodné opravdu do bláta, prsíčka ke chladiči a sedačka v zadních partiích nedotažená, opravdu jako na krosce. Prostě "málo motorky" za moc peněz.

Naposledy editováno 24.01.2013 20:29:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

24.1.2013 v 21:52 | Nahoru | #1562
drippera> Hele,ty jsi jel tu Z1000? Prej se kroutí a má jalové brzdy?? Je fakt tak dobrá?? Stojí za to jí zkusit??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

25.1.2013 v 08:13 | Nahoru | #1563
JollyJoker> Tu novou ne. Kdysi jsem se kousek svezl na té původní (kulaté čtyřlaufy) Ta na tom byla o něco lépe než Bandita 1250, ovšem nějaké supersportovní zázraky nečekej. Novější generace na tom byly lépe a lépe. Ikdyž pořád je to relativně těžká a měká motorka, o proti evropské konkurenci. Vyjma poslední generace. Ta už je o třídu jinde!

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

25.1.2013 v 08:23 | Nahoru | #1564
drippera> Hele napiš mi tvůj subjektivní žebříček naháčů na kterejch si jel. A nebo tam narvy i ty které ne.Začínáš mně tou fádností Speeda odrazovat ho vůbec vyzkoušet . Jestli to jede jak litr od Hondy,tak je to škoda.Sice jel jak kráva,ale ani jsem o tom nevěděl. Že jedu 160km/h jsem se dočetl až na budíku,vypadalo to jak 60km/h.

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

25.1.2013 v 08:55 | Nahoru | #1565
JollyJoker> Hm. Já jich zas tolik nepojezdil. V podstatě beru jen jako zkušnosti z těch, které jsem vlastnil. Poněvadž když si dáš kolečko kolem komína a nebo kousek silnice v sedle něčeho, co zas tak dobře neznáš, nepoznáš moc vlastností daného motocyklu. něco vyčíst jde, už z prvních desítek metrů, ale abych je mohl soudit, k tomu potřebuju větší porci kilometrů a více času. Hodně napoví i ty anglánský testy. Tam to borci testujou zodpovědně a objektivně, řekl bych. Já to má postavené jednoduše. Čím je ta motorka menší, lehčí a tvrdší, tím víc je s ní srandy a baví mě. Triumph v přímé konfrontaci se streetfighterem se mi pořád jeví jako těžší, sice dobře ovladatelná, ale těžší a široká motorka. Hůř brzdí, ale to je dáno těma "monoblockama" kdo je jednou vyzkouší, bez nadsázky si dovolí po zbytek svého života tvrdit, že ostatní motorky "nebrzdí"! Opravdu. SF působí jako nějaká 125. Má tak uzoučkou nádrž, suchý váží nějakých 169kg, což nemá ve světě nakedů konkurenci. Pro to to přísné posouzení. Je to malý vzteklý tvrdý bastard. Jinak třeba staré Tuono je sice ze "staré školy" taky dost velká na dvouválec, nádrž se zdá nekonečná, zadek mohutný, ale podvozkově je to pecka. Ono všeobecně platí, že nakedy vzešlé ze svých superbikovžch sester jsou "nejlepší". Nejsportovnější. Schválně to nejlepší píšu do uvozovek, protože každý preferuje něco jiného. Já se chci ale především bavit. Mě úchyty na pavouky a místo pod sedlem, či ochrana před větrem nezajímají. Třeba na TnT jsme nejel a její tříhrnek je daleko vzteklejší než ten u Triumphu. Psali. Taky se mi víc líbí.
Jinak co jsem jezdil a o čem můžu vyprávět jsou akorát...
Bandit 1200N
SV1000
Tuono 1000R
Tuono 1000 Factory
MTS 1100
MTS 1200S
SF1098
SF1098S
Triuumph Speed Triple 1050
GSX 1400

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

25.1.2013 v 09:00 | Nahoru | #1566
JollyJoker> Speed je dobrej, projížděl jsem před koupí motky dost naháčů (FZ1, CB1000R, Z1000 ten novej, Speed a další) proti tomu co máš, jedou dost dobře všechny , Z1000 znatelně víc, ale pro mně na běžný využití z tohoto by šel jedině Speed

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

25.1.2013 v 09:00 | Nahoru | #1567
JollyJoker> Triumph Speed Triple se podle všech parametrů zdál tím nejdokonalejším bajkem. Streetfightera měl zastínit svojí použitelností a nízkou cenou, Tuono zase svými schopnostmi a novějším a modernějším vzhledem. Špičkový podvozek, dostačující brzdy, sametový a dostatečně silný tříválec. Papírově to tak opravdu bylo a svědčí o tom i vítězství ve srovnávacím testu, kde porazil jak Streetfightera, tak nové Tuono V4R. Opak však byl pravdou. Jeho dokonalost a „sterilita“ nenaplnily naše očekávání. Mdlý zvukový projev, měkce naladěný podvozek a ne příliš účinné brzdy spolu s opravdu ne výrazným vzhledem nedávaly Triumphovi šanci na dlouhé setrvání v naší garáži. Vyšší hmotnost a až japonská dokonalost plusové body taky nepřidaly. Gabčin názor po první vyjížďce byl jasný. Tohle nemá se zážitky na Aprilii ani na DUCATI nic společného. Chladný anglický suchý čaj, na místo žhavé italské pizzy! Speedy byla taková krapet drsnější alternativa k CB1000R či KAWASAKI Z1000. Nic pro naše rozmlsané, exkluzivitou a charismatem nabité italské mozky! Pro někoho, kdo doposud jezdil jenom na „Banditu 1200“ asi luxusní sportovní stroj, pro někoho, kdo krotil „tovární“ Tuono či dokonce eSkového STREETFIGHTERA?! Absolutní nuda. Tím nechci říct, že by se jednalo o vyloženě špatnou motorku a verze „R“ vybavená opět monoblokovými třmeny, kovanými koly a zlatým podvozkem na tom bude určitě o poznání lépe. Navíc když se nasadí chraplavý ARROW musí i hodný Speedy budit respekt. Tak daleko jsem ovšem nedošli a návrat k naší nejoblíbenější značce byl nevyhnutelný.

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

25.1.2013 v 09:03 | Nahoru | #1568
Za mě asi takhle...

1.MÍSTO – DUCATI STREETFIGHTER 1098S (155PS)
2.MÍSTO – aprilia Tuono 1000R Factory (136PS)
3.MÍSTO – aprilia Tuono 1000R (136PS)
4.MÍSTO – Triumph Speed Triple 1050 (135PS)
5.MÍSTO – DUCATI MULTISTRADA 1200S (160PS)
6.MÍSTO - DUCATI MULTISTRADA 1100 (86PS)
7.MÍSTO – SUZUKI SV1000K4/K6 (126PS)
8.MÍSTO – SUZUKI GSX1400 (106PS)
9.MÍSTO – SUZUKI GSF1200N Bandit

Ducati - Italská vášeň

25.1.2013 v 09:13 | Nahoru | #1569
Tak co novýho plantážníci ??? Už máte vobjednáný ty japonský jebky

3 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

25.1.2013 v 09:16 | Nahoru | #1570
Jo a povozil jsem se ještě docela dost na HYPERMOTARDU 796 a MONSTERU1100 evo a SF 848. Málem bych zapomněl. Pardon. To bylo na demo jízdách DUCATI a tam už nějaké kilometry po různých typech silnic byly. Kousek městem, kousek po okreskách a dálniční přesun. A pokud by někoho zajímaly moje subjektivní zdegenerované názory na tyhle cajky, není problém. Píšu dobře, píšu rád a když na to přijde, rád si i zaskáču...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

25.1.2013 v 09:21 | Nahoru | #1571

drippera píše: Jo a povozil jsem se ještě docela dost na HYPERMOTARDU 796 a MONSTERU1100 evo a SF 848. Málem bych zapomněl. Pardon. To bylo na demo jízdách DUCATI a tam už nějaké kilometry po různých typech silnic byly. Kousek městem, kousek po okreskách a dálniční přesun. A pokud by někoho zajímaly moje subjektivní zdegenerované názory na tyhle cajky, není problém. Píšu dobře, píšu rád a když na to přijde, rád si i zaskáču...

tys měl bejt spisovatel říkal Filip no a mám tě pozdravovat

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

25.1.2013 v 09:31 | Nahoru | #1572
SPEEDY21> Děkujů ! Taky ho pazůra pozdrav. Já s ním teď kdysi mluvil. Tento týden dokonce. No jooo, já chtěl vždycky něco psát, testovat, poznávat a koumat. A na místo toho, jsem skončil se šroubovákem a zkoušečkou v ruce. Ach jo. Fotřík chtěl mít ze mě elektrikáře A tak mi v 16 letech prodal "pincka". Ale já se nedal! V 17 jsem koupil "Zetku" a tu jsem tajně parkoval u babiny ve sklepě! A už to jelo...

Hele klucí a nezopeňte se hlásit. Už brzy...






Naposledy editováno 25.01.2013 16:03:27

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

25.1.2013 v 09:34 | Nahoru | #1573

drippera píše: SPEEDY21> Děkujů ! Taky ho pazůra pozdrav. Já s ním teď kdysi mluvil. Tento týden dokonce. No jooo, já chtěl vždycky něco psát, testovat, poznávat a koumat. A na místo toho, jsem skončil se šroubovákem a zkoušečkou v ruce. Ach jo. Fotřík chtěl mít ze mě elektrikáře A tak mi v 16 letech prodal "pincka". Ale já se nedal! V 17 jsem koupil "Zetku" a tu jsem tajně parkoval u babiny ve sklepě! A už to jelo...

Hele klucí a nezopeňte se hlásit. Už brzy...




(reakce na) Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 25.1.2013 v 10:31 | Nahoru | #1574
drippera> VDW 2013...to se Ti povedlo...

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

25.1.2013 v 11:35 | Nahoru | #1575
Jedu taky na VDW 2013

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

25.1.2013 v 12:37 | Nahoru | #1576

ST3 píše: Jedu taky na VDW 2013

Opravdu? A na ten "náš" a nebo na ten opravdický? WDW?

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

25.1.2013 v 12:53 | Nahoru | #1577
No na ten Váš teda jestli mohu psal jsem VDW ne WDW

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

25.1.2013 v 12:53 | Nahoru | #1578
ST3> Výborně! Píšu si tě! Já jenom pro jistotu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

25.1.2013 v 14:07 | Nahoru | #1579
Palomoto> No tak to beru. Nebo ještě možná Street v eRku,nechci lítat kolem 200km/h,to je narposto zbytečný a u litrů nechtěně běžný. Uvidíme,naštěstí je z čeho vybírat a nespěchám na to,mám se pořád co učit na 6tce. Sice kámošovi bych nestíhal ani na Brutalce 1078,ale je to o pudu sebezáchovi a on ho nemá,proto s 6tkovou cébérkou vypráská fakt všechny

3 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

25.1.2013 v 15:22 | Nahoru | #1580
Ahoj vespolek. Trochu tu změním téma. Pořád přemýšlím, zda má smysl do sériové Dukny 848 vložit KN filtr. Poradí si s tím vstřikování přes lamda sondu? Nebo pokud to vyměním budu mít chudší směs? Jak to je, pročetl jsem hodně diskusí, ale žádná kloudná odpověď. Ještě by mě zajímalo, zda se dá sehnat někde kód barvy na Ducati, ta červená, nebo ta co je na spodních plastech, matová černá, jako tabulová barva. Díky za odpovědi a prosím žádné píčoviny.

Naposledy editováno 25.01.2013 15:23:20

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

25.1.2013 v 15:40 | Nahoru | #1581
DejvGSR> Kódy barev seženeš v každém ofiko zastoupení DUCATI. A s tím filtrem? Já osobně si myslím, že jeho montáží nic nepokazíš. Jenom bacha na úrdžbu KN. Jsou experti, co ho po mytí nenechali pořádně vysušit a hned ho stříkli, tím pádem tam pomocí oleje krásně zakonzervovali tu vlhkost a tím tento drahý filtr totálně znehodnotili.
mylím si, že ve fabrikách nejsou kokoti a že maj spočítané sání-výfuk a k tomu odpovídající motormanagment. Jenom filtrem se hodnoty nemůžou moc změnit, ikdyž. Když dáš jenom koncovky, motorka (stříkačka) si to většinou "přebere" a šlape tak jak má. Když to ale otevřeš moc (racing laufy a filtr) chce to už zásah do řj. Ne nadarmo dává DUCATI vždycky celý set, který se namontuje a pak to všchno šlape jako hodinky. Nějaký laborování a koumání je v tomto případě asi zbytečný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

25.1.2013 v 15:46 | Nahoru | #1582
drippera> to je teda žebříček

Ducati - Italská vášeň

25.1.2013 v 15:50 | Nahoru | #1583
Jak píše Drippera k žádným extra změnám by dojít nemělo. Já nepoužil KN ale Pipercross a u něj výrobce přímo udává že nahrazuje originál bez jakýkoliv nutných úprav. Nedá se ale ani očekávat žádné změny ve výkonu.

3 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

25.1.2013 v 15:59 | Nahoru | #1584
Ahoj vespolek.Mám takovej dotázek a nebo prosbu.Kdo vlastníte MST1200 změřte mi ji na výšku v nej bodě a na šířku .Díky.
Sem se zamiloval a pojedu pro ni tak abych zvolil správnej vágen .

Děkuju mooooc

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

25.1.2013 v 16:02 | Nahoru | #1585
Tifone> Když sundáš plégo a zrcátka, vleze do každýho transporteru, transitu a jim podobného vozu. Do kombíkové oktávky ju asi nenarveš...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

25.1.2013 v 16:02 | Nahoru | #1586

bulldogbiker píše: drippera> to je teda žebříček


Ty voe ptal se tě někdo na něco? Nechceš podat pytlíček, na blinkání?

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

25.1.2013 v 16:09 | Nahoru | #1587
mám VW T5 normální né se zvýšenou střechou, takže ji odvezu?To by bylo fajn.

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

25.1.2013 v 16:12 | Nahoru | #1588
Tifone> To určitě... jo, v klidu. Bez toho pléga a zrcátek...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

25.1.2013 v 16:28 | Nahoru | #1589
DejvGSR> co se týče kódu barvy nejsou náhodou v uživatelské příručce co jsi dostal k 848? Někde jsem je viděl ale nevím jistě a hledat se mi to nechce.

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

25.1.2013 v 16:33 | Nahoru | #1590
Namork1> No podívám se, to mě nenapadlo. Díky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S Wlnic 11 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF


TOPlist