Uzavřeno 20.02.2011 v 16:10 uživatelem tucet
Otevřeno 20.02.2011 v 16:11 uživatelem tucet
2 reakcí na tento příspěvek R6 - první motorka
Také myslím že tento postup má tu výhodu, že když k tomu někdo fakt moc není tak snad bude alespoň tak soudný (nebo jeho okolí) že na toho sporta nepoleze.
Jsou samozřejmě i lidi talenti (ale asi jich podle Gausse nebude moc) co sednou hned na litra a za chvíli ho vodí jak kolo.
Já to vidím velmi jednoznačně. Motorka se 120 koňma co dá dvoustovku za 10 sekund nepatří do rukou začátečníka, ať má třeba hlavu jako Einstein a doma herbář čtyřlístků.
Toť můj názor, který nikomu nevnucuji ale budu rád když se nad ním alespoň někdo zamyslí."
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
Jinak k tematu mam jenom jednu vec. Vysvetlete mi potom proc jezdci Formule 1 zacinaji na motokarach potom naky formule 3000, F3, F2 nevim jak je to rozdeleny. Proc Vy si tedka nemuzete sednout do F1 a byt stejne dobrej jak NEJHORSI jezdec serialu F1.Nejspis nebudete umet spravne reagovat na odezvy auta, neumite spravne s brzdama neznate dobrou stopu do zatacky.A je to modernejsi a podle Vaseho nazoru (verybusy) maze rozdily.
Edit: Jinak tatko muj tata byste opravdu byt nemohl. Muj otec je docela starsi nez Vy a ocividne zkusenejsi protoze najezdil tisice kilometru na moto a z mojeho "usmrkanyho nesupersportu" ma docela respekt
Naposledy editováno 21.06.2010 23:23:59
1 reakcí na tento příspěvek R6 - první motorka
Naposledy editováno 21.06.2010 23:28:58
2 reakcí na tento příspěvek R6 - první motorka
Jinak starou jsem naučil řídit na 160-ti koňovým autě,řídí bezvadně,nikdy neměla nehodu a přestože sedí ve 160-ti koňový káře,tak počítám nikdy nejela víc,než 130.Neměl jsem ji radši koupit stodvacítku?????
Pokud nepochopíte,že i na supersportu se dá jezdit pomalu,tak není o čem.Ne každý ho kupuje proto,aby trhal rekordy okruhů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
Che>verybusy> Ty to asi nepochopíš, ale tady vůbec nejde wo to, jestli něco někoho dráždí nebo nééé tady jde o to poradit novejm adeptům (samo jen těm z nich, keří jsou dostatečně inteligentní na to, aby to dokázali pochopit a vyhodnotit) - ty ses prostě rozhod, že seš nejchytřejší a celý tohle je spíš o kompenzování si nějakejch mindráků
Heeezký,čekal bych něco smysluplnějšího,ale budiž. Mám fůru mindráků,jen co je pravda,život se mi nedaří,holky mě nechtěj,jsem hlouzpej a chudej,jsem prostě v prdeli.Musím se přiznat,když už jsi to odhalil.
Mě naopak zaráží,že vůbec nejste ochotný připustit,že by se něco mohlo lišit od obecně zaběhlých praktik.Že dokážete zrazovat člověka,kterýho vůbec neznáte,od splnění jeho tužeb a přání.Že tady kážou kloučci,kteří toho najezdili na silnici,co já po lese.Že dokážete paušálně od klávesnice posoudit rozum a schopnosti lidí.
Kdepak,chlapci,nebude ten balón s mindrákem náhodou na vaší straně?????
verybusy>Je to prosté-drží stopu a nekroutí se,navíc z diskuze nevyplynulo,že by kdokoliv mluvil o moderních polokapotách a naháčích,protože výkonový rozdíl mezi Fazerem a R6 už není nikterak velký (30 koní,tuším).Přesto se R6 chová daleko klidněji a jistěji,pravděpodobně to bude tuhostí a nastavením.Ale opravdu to chce zhodnotit,seděl jsi na R6 někdy?????Protože je mi podivný,že dokážeš dokola omílat zastaralá klišé.Sedni si na GS,pak na SV,pak na R6 a teprve pak mi napiš,proč je R6 více ovladatelná.Já to nevím,nejsem technik,ale je to prostý fakt.
nerozumím tomu, ale mám pravdu
Naposledy editováno 22.06.2010 08:59:43
1 reakcí na tento příspěvek R6 - první motorka
1.Ano mate najezdeno vic km nez ja, ale ja narozdil jsem schopen se poradit s ostatnimi a vzit v potaz jejich rady.
2.Jsem ochoten priznat ze se da zacit na R6, ale NENI to nejlepsi motorka na zacatek. Ano nekdo opravdu muze lepe ovladat motorku hned od zacatku, ale fyzikalni vlastnosti vetsi motorky proste odstranit nejdou. Tudiz az se dostane zacatecnik do krizovky coz je jenom otazka casu tak nebude mit dostatek casu (ANO plati i pro me taky jsem porad zacatecnik) na zachranny manevr a je vetsi sance ze skonci jako krizek u cesty. Toto je duvod celyho clanku. Tahat za to clovek nemusi zabit se muze i v 70km/h.
3. Nehodnotime tady (tedy aspon ja) chopnosti druheho aniz bych ho znal, ale hodnotim schopnosti R6. Clovek je uz od "vyroby" dost nedokonaly stroj a pridavat k tomu vykon 0,577kw/kg bez jakekoli zkusenosti je urcite sranda.
4. A na zaver to neustale povysovani nad nas ostatni a tuna smajliku Vam taky moc nepridava. Vas prispevek vypada spise jako clanek nekoho naseho veku co prave objevil smajliky a schopnost internetoveho prohlizece napsat vice otazniku za sebou.
P.S. Doufam, ze jste si vsiml me snahy odstranit veskere stebla abyste konecne zacal mluvit k tematu. Moje otazka ohledne F1 stale plati.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
verybusy>Netvrdím,že je nepravdivý,jenom jednostranný,bez zhodnocení druhé strany mince.Není to o jenom o šíři pneumatiky,záleží na její konstrukci,profilu,atd.A i drobný handicap v šíři pneumatiky dokážou sporty na zákledě vývoje materíálů a techniky zcela smazat. Až to jednou odzkoušíš,tak to třeba i pochopíš.
A vůbec,mě je to vážně šumák,jezděte na čem chcete,kupujte si co chcete,jenom probůh lidi nepaušalizujte a nepodceňujte,když je ani neznáte.
Přečti si , cos napsal DROBNÝ HANDICAP V ŠÍŘI PNEMATIKY seš schopen si přiznat, žes vytelil naprostou pitchowinu????
Naposledy editováno 22.06.2010 08:57:28
1.Řídím se vlastním rozumem,na názory netových přeborníků,kteří toho navíc u motorek moc nedokázali,moc nedám.Sorry.
2.Souhlasím,R6 určitě není nejlepší motorka na začátek,nicméně připouštím,že se ovládnout dá,s přihlédnutím k tomu,že ten dotyčný už něco najezdil a má rozum
3.viz. 2.Navíc je opravdu takový rozdíl mezi FZ6 se 100 koníky a silnějším spodkem (kterou tu vřele doporučujete jako vhodného kandidáta) a R6 se 130-ti koňmi???
4.Nepovyšuji se pouze reaguji na prapodivné narážky vztahující se k mojí osobě,smajlíky omezím,abych nevypadal jako pubescent
Na závěr k F1-je opravdu adekvátní srovnávat F1 s běžnou motorkou homologovanou pro silniční provoz?????Nebylo by vhodnější posoudit,jestli by člověk bez větších zkušeností dokázal v běžném provozu řídit třeba Porsche 911???
Btw: odpověď zní ano,dokázal.S trochou rozumu naprosto bez problémů,stejně jako u R6. (toho posledního smajla si nemůžu odpustit,promiň)
Naposledy editováno 22.06.2010 09:07:06
Che>Přečti si , cos napsal DROBNÝ HANDICAP V ŠÍŘI PNEMATIKY seš schopen si přiznat, žes vytelil naprostou pitchowinu????
Dokážu ti,že se svojí 190-kou vzadu nebudu o nic hůře obratný,než ty se 160-kou.Už ti to nabízím potřetí.Netřeba mlátit prázdnou slámu a schovávat se za monitor.
Mám pocit, že hodně lidí tady má takový ten komplex našich politiků, takový ten božský komplex že jedině on zkušený tomu rozumí a ti začátečníci jsou všichni do jednoho negramotní retardi. A jak někdo nevolí ten jediný správný postup 50 -> 125 -> 250 -> 500 -> 600 -> 750 -> 1000, tak ho nejlépe ukřižovat Univerzální správná cesta ale neexistuje. Pro někoho bude lepší jít postupně. Pro druhého je lepší si koupit rovnou litra, protože ví že má mozek. Záleží totiž na tom daném člověku. Někteří jsou takoví antitalenti, že bych jim nejraději vzal řidičák na moto úplně a někdo zase klidně může jít z padesátky rovnou na litra a vím, že to bez problému zvládne.
1 reakcí na tento příspěvek R6 - první motorka
1 reakcí na tento příspěvek R6 - první motorka
jeste v verybuzimu: na 190 budes mozna ted stejne obratnej jak Che na 160..ale zacatecnik, kterej k tomu prijde a bude to mit v hlave milionkrat srovnany bez jakych koli zkusenosti ne.a to je to o co tu de
JirkaPospa>Nene ja nedoporucuji FZ6 doporucuji jakekoli 500ccm. F1 nesrovnavam s moto, ale jako rozdil mezi napr. 2,5l Mondeem a R6 s GS,CB 500. Jinak z vlastni zkusenosti jsem rad ze mam jenom GSo protoze me tak vyskolilo az jsem se divil. Ano byla to moje vina, ale pokud bych mel neco modernejsiho a rychlejsiho asi bych nejel jenom takovou rychlosti jako jsem jel a asi bych pres ty agresivnejsi predni brzdy lezel na tom hnusnym sterku co tam byl. Takze u me jako zacatecnika shledavam lepsi slabsi moto. Ted uz vim jak takovou situaci zvladnout tak bych ji mozna zmaknul na nejak 6tce.
Dobrá,máš svoji hlavu,já tvůj postup schvaluju.Když se na to necítíš,tak děláš jedině dobře.Ale nemůžete přece stejný postup chtít po ostatních,dopřejte jim trochu toho osobního rozhodování aniž by jste je odsoudili a nazývali nebezpečnýmy idioty.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
špilas>chlapci chlapci...moc rad bych se zapojil do diskuze...ale momentalne v praci vydelavam strasne moc penez, o kterry me pripravilo GSo tim, ze to je investice nahovno.mimochodem 2 ze 3 motorek, ktery sem mel se mi podarilo prodat tezce nad porizovaci cenou...a to v radech i pres 40%.treti sem prodal za nakupku. timto musim smazat dalsi strasnej blabl, ze to sou nevydareny investice.Myslim si ze pro me byly a jsou vydareny dodnes..jak financne, tak tim co mi to prineslo.
jeste v verybuzimu: na 190 budes mozna ted stejne obratnej jak Che na 160..ale zacatecnik, kterej k tomu prijde a bude to mit v hlave milionkrat srovnany bez jakych koli zkusenosti ne.a to je to o co tu de
Zase omyl,já se nechci nikterak vyvyšovat nad jezdecký umění Cheho,jenom tvrdím,že rozdíl v ovladatelnosti není nikterak dramatický.Oni asi i konstruktéři závodních strojů vědí,proč tam nedávají tenké užovky.Ještě ke všemu je třeba zhodnotit styčnou plochu pneu s asfaltem a dovolím si tvrdit,že SS guma (190) tu styčnou plochu nebude mít o tolik větší než cesťák (160),se kterým se dá najet 20.000 a je tvrdej jako puk.To je u mě daleko nebezpečnější,než potenciál motoru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
Je to opravdu případ od případu a nemyslím si,že v tom hraje až takovou roli kubatura.Kdo se přeceňuje a nemá soudnost sebou bací i na 250,stejně jako na 600.Mluvím samozřejmě o zaviněných karambolech,osud si nevybírá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
špilas>verybusy> pises tady, ze na foru poucujou mlady susni jako ja s pospem...ze mas nacouvany v lese tolik co ti dva najezdeny? Jak to muzes vedet safra?? Aha...takze vlastne od pocalu paušalizuješ ty neustale vyzivas Che at prijede..ze zmerite ovladatelnost a podobe? Nelibilo se ti srovnani formule s normalnim vozidlem? Chces srovnavat sport s petikilem teda? Aha aha...chlapce ty si protiřečíš uplne moooc
Neztrácej nervy.Že jsem nabídnul srovnání v praxi a ne teoretizování nad papírem je snad záslužný čin. Tím,že máte kulový najeto,tím myslím samozřejmě na supersportech,kdy to vzhledem k vašemu věku ani nejde,nebo se mýlím????Formule a normální vozidlo je výkonově a konstrukčně zcela mimo mísu,zatímco sport a pětikilo k sobě tak daleko nemají,sám jsem nabídnul následné úměrné srovnání běžného vozu a Porsche 911.Kde si tedy protiřečím???To,že to nechápeš není protiřečení.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
verybusy>Pokud nepochopíte,že i na supersportu se dá jezdit pomalu,tak není o čem.Ne každý ho kupuje proto,aby trhal rekordy okruhů.
jj, oni si lidi kupujou supersporty aby jezdili pomalu Mentorovat tu nebudu, je to každýho věc a můj názor je že je to dostatečně silný i pro vyježděný střelce, ale tenhle argument mně vždycky zaujme
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Záhada s baterií Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 11 | 16.5.2024 v 15:27 pavelgl1 |
Volnobeh Yamaha YZF-R6 | sete111 | 1 | 27.4.2024 v 09:38 kokoška. |
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 4 | 25.4.2024 v 10:03 Slow |
yamaha yzf r6 RJ09 Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R6R | Yamahatorr | 2 | 15.3.2024 v 18:23 Yamahatorr |
Vymena lozisek v krku rizeni [1, 2] Yamaha YZF-R6 | harwey10 | 35 | 5.2.2024 v 13:58 Gahan37 |