Téma: Velký dieselový kombík do 150k
 
29.3.2010 v 13:24
Ahoj,

jakého bystě si vybrali velkého dieselového kombíka do 150k ? Mě se docela líbila ochcávka, ale třeba někdo přijde s něčím lepším. Rozhodně chci aby to byl velký kombík, takže fobie a spol nepřipadají v úvahu a rozhodně chci aby to byl diesel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 21:46 | Nahoru | #121
NickSlaughter> ááá pán je fajnšmekr jasně tyhle autíčka se musej hýčkat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 21:47 | Nahoru | #122

2LEKO>.....solidní to kdysi bylo.....ale je to prostě už cca 15 roků /spíše 20 roků/starý model ,a tudíž "nesmysl" pořizovat na běžné ježdění v současné době!....pozor,jen můj názor!......jo pro "srandu" za pár korun možná na cesty kolem baráku!



Tak teď tě Leko pro změnu nechápu Co ztratilo na solidnosti? Jasně bezpečnost už nebude aktuální, ale jinak? No zachovalé kousky až tak za pár korun nejsou a T5-R nebo R verze jsou také za 20k €

(reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 21:49 | Nahoru | #123

Windy>NickSlaughter> ááá pán je fajnšmekr jasně tyhle autíčka se musej hýčkat.



No jasně A bylo by toho víc, ale to patří na veteránská fóra

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 21:52 | Nahoru | #124
2LEKO> to je otázka do pranice, já jezdím hodně starou fiestou 89 1.1, je celá orezlá ale jezdí se mi s tím po městě perfektně. Volvo se mi řídí taky dobře. Pak občas najedu pár stovek kilometrů i novejma autama a z mýho pohledu tam není velkej rozdíl. Volant, 4 kola, řadička. Něčemu se drží líp volant, něco má měkčí spojku, něco míň drncá, něco víc, různá odezva na plyn, v řízení, samozřejmě motor, sedačka. To je tak asi všechno co mě u auta zajímá a starý volvo z toho nevychází špatně, kupodivu ani fiesta. Hodně dělá pocit že je to nový a plasty vevnitř můžeš použít jako polštář, ale to mě zas až tak nebere. Otázka je provoz, protože u starších aut odchází i věci který se u nových/zánovních neřeší, ale pokud tomu člověk dá trochu péče tak to taky jezdí, zas tak komplikovanej stroj to auto není.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 21:53 | Nahoru | #125

NickSlaughter>Tak teď tě Leko pro změnu nechápu Co ztratilo na solidnosti? Jasně bezpečnost už nebude aktuální, ale jinak? No zachovalé kousky až tak za pár korun nejsou a T5-R nebo R verze jsou také za 20k €



......jako rarity a skoro veteráni..jasně.....prostě na běžné,každodenní ježdění pro mladého kluka takové auto není vhodné,to je můj názor!...a kupovat dnes 20 let staré auto jako "auto" ,spotřební věc,je blbost,vzhledem jaká je nabídka a ceny u novějších modelů, a ještě "atypické" Volvo už tuplem!

......to i Tatra 57 B "Hadimrška" je solidní auto!

Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 21:54 | Nahoru | #126
Me by zajimalo zda ten co napsal ze passat je mensi jak oktavka nekdy passata vubec videl ? Ja teda nevim ale v passatu sklopim zadni sedacky a v pohode se tma vyspim jak na postely to si muze kdejaka oktavka nechat zdat stejne jako astra a focus.

Za me z tech velkejch taky volvo stred urcite ne oktavku ale passat.

Naposledy editováno 03.04.2010 21:55:01

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 21:55 | Nahoru | #127

Stev>2LEKO> to je otázka do pranice, já jezdím hodně starou fiestou 89 1.1, je celá orezlá ale jezdí se mi s tím po městě perfektně. Volvo se mi řídí taky dobře. Pak občas najedu pár stovek kilometrů i novejma autama a z mýho pohledu tam není velkej rozdíl. Volant, 4 kola, řadička. Něčemu se drží líp volant, něco má měkčí spojku, něco míň drncá, něco víc, různá odezva na plyn, v řízení, samozřejmě motor, sedačka. To je tak asi všechno co mě u auta zajímá a starý volvo z toho nevychází špatně, kupodivu ani fiesta. Hodně dělá pocit že je to nový a plasty vevnitř můžeš použít jako polštář, ale to mě zas až tak nebere. Otázka je provoz, protože u starších aut odchází i věci který se u nových/zánovních neřeší, ale pokud tomu člověk dá trochu péče tak to taky jezdí, zas tak komplikovanej stroj to auto není.



.....to už jsme někde jinde!.......to už potom fakt můžeš jezdit i "Velorexem" a taky to splní účel!

.....jasně,vše je to o penězích!

Naposledy editováno 03.04.2010 21:58:45

(reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 21:59 | Nahoru | #128

2LEKO>......jako rarity a skoro veteráni..jasně.....prostě na běžné,každodenní ježdění pro mladého kluka takové auto není vhodné,to je můj názor!...a kupovat dnes 20 let staré auto jako "auto" ,spotřební věc,je blbost,vzhledem jaká je nabídka a ceny u novějších modelů, a ještě "atypické" Volvo už tuplem!

......to i Tatra 57 B "Hadimrška" je solidní auto!



57 B je fakt solidní, ale nikdy jsem jí neměl, dal jsem přednost Minoru

Ona je to otázka, protože znám spoustu mladých co si takové auto pořídí a nejsou to tuningový úchyláci. Dostupnost dílů na Volvo je výborná, koupíš díly i na auta z 50. let.
Podívej třeba kolik jezdí starých Mini, Brouků apod. jsou lidé co je používají denně a nikdy by neměnili.

(reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 22:01 | Nahoru | #129

2LEKO>.....to už jsme někde jinde!.......to už potom fakt můžeš jezdit i "Velorexem" a taky to splní účel!



o tom to právě je Fiesta slouží k poskakování po městě a k dopravě k motorce a na squash, a účel splňuje naprosto stejně jako nová oktávka dejme tomu. Volvo zastává funkci normálního auta a z mýho pohledu tam opravdu není v jízdě rozdíl oproti novejm autům, pár jsem jich projel víc než kolem komína. Podle mě je to hodně o pocitu tý novoty, stejně jak mobil u kterýho stejně každej jenom volá a píše zprávy, ale kupujou se furt nový.

e: o penězích to zas tak není, auta ani motorka příjmu tak docela neodpovídají, aspoň podle toho co je běžné.

Naposledy editováno 03.04.2010 22:02:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 22:01 | Nahoru | #130

2LEKO>.....to už jsme někde jinde!.......to už potom fakt můžeš jezdit i "Velorexem" a taky to splní účel!

.....jasně,vše je to o penězích!



Ten mám taky...ale jen ten starý Z toho nového je mi dost špatně

1 reakcí na tento příspěvek Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 22:04 | Nahoru | #131
tím se samozřejmě nechci hádat že novější auta jsou k ničemu, je to jen můj pohled na věc.

(reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 22:09 | Nahoru | #132
2LEKO> zrovna u starých volvounů si nejsem jistej tím "starý na ježdění" náklady na provoz jsou jedny z nejnižších spolehlivé to je až moc neshnije to nikdy nájezdy půl mega až mega nejsou problém zas na druhou stranu kdejaká služební oktávka má půl mega taky. díky tomu že opravuji auta tak moc dobře vím co jak často a s čím jezdí do servisu. já bohužel nemám na moderní nový auto a už vůbec ne na provoz. taková XC70 T6 by se mě líbila moc a je lepší než T5 ale nikdy nebude jezdit tak levně ve všech ohledech. Zase na druhou stranu doufám že jednou budu mít na to jít do autosalonu ukázat a říct to chci a budu na to opravdu mít. a je spousta jiných starých aut třevba bmw , mercedes , toyota, honda ...

(reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 22:09 | Nahoru | #133
NickSlaughter> zaregistrovanej jsem , chodím , člen ne

3 reakcí na tento příspěvek Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 22:09 | Nahoru | #134
..jasně......jen ještě bokem......mnoho lidí píše ,že proč řešit spotřebu,a přesto přesně ví kolik a jak tankoval a v jakých jízdních režimech
......a prostě nevěřím,že když někdo má finance a možnost,tak si nekoupí auto dle svých představ,tzn. novější a moderní......a když těch financí má dost,tak si pořídí i ty "veterány"!
....a to není jen u aut!.......bydlení,ošacení,jídlo atd!
......ano,jsou "výjimky",co to skutečně nepotřebují a mají jiné hodnoty,ale ti si nekoupí ani třeba ani boty a žijí ve "svém" světě!!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 22:12 | Nahoru | #135

Stev>tím se samozřejmě nechci hádat že novější auta jsou k ničemu, je to jen můj pohled na věc.



Nová auta jsou bezpečná, v tom je jejich zásadní výhoda. Jinak smozřejmě záleží na vkusu všech a na jejich finančních možnostech.
Třeba takový Ingvar Kamprad jezdí ve starém Volvu a jako zakladatel a majitel IKEI by asi nemusel...

(reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 22:14 | Nahoru | #136

NickSlaughter>Nová auta jsou bezpečná, v tom je jejich zásadní výhoda. Jinak smozřejmě záleží na vkusu všech a na jejich finančních možnostech.
Třeba takový Ingvar Kamprad jezdí ve starém Volvu a jako zakladatel a majitel IKEI by asi nemusel...



......to jsem viděl reportáž..........pro media a pro sebe v tom jezdí........ale má dalších 5 služebních a 3 letadla!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 22:18 | Nahoru | #137

2LEKO......a prostě nevěřím,že když někdo má finance a možnost,tak si nekoupí auto dle svých představ,tzn. novější a moderní......



to je Tvoje představa, ne moje, tohle generalizování je dost ošidný a trochu mimo. Jako posuzovat hodnoty podle auta ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 22:19 | Nahoru | #138
NickSlaughter> bezpečnost já uznávám a beru jako pádný argument, ale tak jsme na motorkářích

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 22:19 | Nahoru | #139
2LEKO> spotřeba je důležitá řešit to samozřejmě ale rodinné auto málo kdy najede přes 15 tis ročně spíše pod 10 tis a to pak spoteba nehraje takovou roli (tedy v rozmezí 5-9 litrů to co jezdí za 50 je jinde) obzvláště u starých určitých dieslů kde z fleku dělaj rozvody za 20 , čerpadlo za 60 a vstřiky kolem 30 - 60 tis a pak zjistí že jak je -10 tak nechytne a nechytne to pak úspora na palivu hodně rychle mizí někdy až do zápornejch čísel a ty levný moderní auta nešetří na platech manažerů ale jinde a tam je to pak sakra drahý. netvrdím že je nejlepší koupit 20 let starou potvoru ale chtěl jsem jen poukázat na malé nepřesnosti v některých zažitých pravdách

(reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 22:23 | Nahoru | #140
2LEKO> něco na tom bude Leko, já když byl na školení v GB, tak mi jednou ředitel povídá "svezu tě na hotel", říkám ok alespoň se svezu Jagem a ono prd Peugeot 306
A nebyl to ředitel zeleniny s dvěma prodavači Dalším extrémem je byt na sídlišti a venku X5 Jak píše Stev, podle aut se lidé odhadnout nedají

(reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 22:24 | Nahoru | #141

Stev>NickSlaughter> bezpečnost já uznávám a beru jako pádný argument, ale tak jsme na motorkářích



Ducati se dnes osvědčila jako velmi bezpečná, rychlá a všude se vešla

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 22:26 | Nahoru | #142

Stev>to je Tvoje představa, ne moje, tohle generalizování je dost ošidný a trochu mimo. Jako posuzovat hodnoty podle auta ...



......kdyby jsi četl vše od začátku,tak by jsi věděl,že jsem to psal,že to pro mě "hodnotu" nemá kdo a co a jaké má auto!.......ale když to slouží jako "výrobní" prostředek ,tak to je někdy nezbytné koupit nové nebo novější!

Jinak mě to je fuk,kdo v čem jezdí,ale určitě nebudu obhajovat auta stará 20 let nebo porovnávat s novými,a dokonce tvrdit ,že jsou lepší,srovnatelná nebo že je to zbytečné pořizovat nová!

.......to bych skutečně mohl bydlet ve stanu,pít vodu z potoka a jíst kořínky a oděv mít z pytle od brambor......taky to někomu muže vyhovovat a stačit ke spokojenosti!

Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 22:28 | Nahoru | #143
Nepročítal jsem to všechno,tak nevím jestli jste se k nějakému kombíku dobrali,ale před 2roky jsem řešil podobný problém a pokud opravdu velký kombík tak jsem měl vybráno Citroen Xantia a dneska je u něj i libová cenovka.
Já to nakonec vyřešil VW Sharan a spokojenost mooooooooooc velká menší bych už nechtěl,ale Xantia jako kombík - velkej a ceny opravdu super

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 22:31 | Nahoru | #144

David_900SS>2LEKO> spotřeba je důležitá řešit to samozřejmě ale rodinné auto málo kdy najede přes 15 tis ročně spíše pod 10 tis a to pak spoteba nehraje takovou roli (tedy v rozmezí 5-9 litrů to co jezdí za 50 je jinde) obzvláště u starých určitých dieslů kde z fleku dělaj rozvody za 20 , čerpadlo za 60 a vstřiky kolem 30 - 60 tis a pak zjistí že jak je -10 tak nechytne a nechytne to pak úspora na palivu hodně rychle mizí někdy až do zápornejch čísel a ty levný moderní auta nešetří na platech manažerů ale jinde a tam je to pak sakra drahý. netvrdím že je nejlepší koupit 20 let starou potvoru ale chtěl jsem jen poukázat na malé nepřesnosti v některých zažitých pravdách



...ty diesely jsou prostě na prd,že!

(reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 22:31 | Nahoru | #145

2LEKO>

.......to bych skutečně mohl bydlet ve stanu,pít vodu z potoka a jíst kořínky a oděv mít z pytle od brambor......taky to někomu muže vyhovovat a stačit ke spokojenosti!



ne v paneláku, pít vodu z kohoutku, jíst polotovary a být oháknutý v tesilkách a silonové košili

Prostě každý má jiné nároky...konec!!! Já mám Monstra protože GSX-R 1000 nevyužiji, už tomu rozumíme?!

Naposledy editováno 03.04.2010 22:32:50

1 reakcí na tento příspěvek Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 22:37 | Nahoru | #146
......já tomu nerozumím! ......vyšlo z toho ,že všechny auta jsou na hovno........jo tedy mimo 20 ti letá Volva! .uý mě to tu nebaví......jdu počítat peníze a listovat v autokatalogu!

(reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 22:38 | Nahoru | #147

2LEKO>......kdyby jsi četl vše od začátku,tak by jsi věděl,že jsem to psal,že to pro mě "hodnotu" nemá kdo a co a jaké má auto!.......ale když to slouží jako "výrobní" prostředek ,tak to je někdy nezbytné koupit nové nebo novější!!



s tím souhlasím, se zbytkem už tolik ne. Ono to není všechno nebo nic, já mám sice starý auto nebo telefon, ale zas v jiných ohledech vyšší standard a nevidím v tom rozpor.

(reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 22:39 | Nahoru | #148
2LEKO> ale ne do osobních aut si myslím že to nemá až takový význam narozdíl od náklaďáků a jak jsem řekl tak především u nájezdu pod 10 tis ročně.

starej diesel může bejt dražší než se zdá a některý dieslový motory začínají s problémy už kolem 100 - 150 tis samo že ty ultra levný malý auta (raději nebudu strašit které )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 22:40 | Nahoru | #149

2LEKO>......já tomu nerozumím! ......vyšlo z toho ,že všechny auta jsou na hovno........jo tedy mimo 20 ti letá Volva! .uý mě to tu nebaví......jdu počítat peníze a listovat v autokatalogu!



tak jsou i elegantnější cesty při ztrátě argumentů ale vždyť je to jedno, hlavně když je sranda

e: překlep

Naposledy editováno 03.04.2010 22:41:02

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

3.4.2010 v 22:48 | Nahoru | #150

Stev>tak jsou i elegantnější cesty při ztrátě argumentů ale vždyť je to jedno, hlavně když je sranda

e: překlep



......argumenty??.........jaké??......nové auto je nové auto a tím to je dané!...už jenom kvůlí záruce a servisu a pocitu novosti!......ostatní diskuse dle mě jsou jen "mudrování"!
....a že někdo preferuje jiné hodnoty a jinou filosofii,je věc každého jednotlivce!

......sám jsem psal,že dávat nesmyslné částky za "nové" auto, tím myslím cca přes milion, je pro mě zbytečnost a škoda peněz!......a i ta částka je i tak vysoká!...na druhou stranu, já osobně jsem vyléčený kupovat staré ,ojeté zdechliny!

........ale jak říkám,ať si každý jezdí v čem chce!.........ale řešit to tady půl dne je nesmysl a ztráta času!.........to samé jako řešit servis u díeselu a čerpadla a rozvody!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist