Téma: Gas gas 300
12.10.2008 v 16:47
Zdravím všechny, mám dilema.TM 300,KTM 300,nebo gas gas 300?Zatím u mě vede gas ale rád si nechám poradit,máte někdo nějaký zkušenosti?Dík

Gas gas 300

18.11.2010 v 21:47 | Nahoru | #121
Plánuju plastovej upgrade a ze sady mi zbydou nějaký nový plasty- takže byl by zájem o novej bílej přední a zadní blatník na 07-08-09 alá Six Days? Bez polepů...

Naposledy editováno 18.11.2010 21:47:49

(reakce na) Gas gas 300

18.11.2010 v 22:41 | Nahoru | #122
KTM-Rudy>
aha, kdyz to jde zdemontovat a je to klasika cudl, tak beru zpet co jsem napsal:)
myslel jsem ze jinak sytic nezapnes, pak je vse OK

1 reakcí na tento příspěvek Gas gas 300

23.11.2010 v 20:39 | Nahoru | #123
Tak kluci je tu někdo kdo měl rozhozenej motor na GG nebo alespoň sundanej válec ?

(reakce na) Gas gas 300

24.11.2010 v 07:41 | Nahoru | #124
Jezi> Na jednej motorce jsem dělal kompletní rozborku sborku celýho motoru do šroubku.. motorka papala delší dobu vodu, tak jsme to vzali zgruntu.. co potřebuješ vědět?

Gas gas 300

24.11.2010 v 08:27 | Nahoru | #125
Dělal jsem ho už x krát..

1 reakcí na tento příspěvek Gas gas 300

24.11.2010 v 08:30 | Nahoru | #126
Válec mám taky za sebou, zbytek mě čeká až teď poprvý. Koukám že tu tvoji novou měl nějakej divočák

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas gas 300

24.11.2010 v 10:52 | Nahoru | #127

PetrTM píše: Válec mám taky za sebou, zbytek mě čeká až teď poprvý. Koukám že tu tvoji novou měl nějakej divočák

jmenovite ja

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas gas 300

24.11.2010 v 11:12 | Nahoru | #128
Uvalak> Nic ve zlým ...já jsem vycházel z toho že na fotkách je docela obouchaná ...proto divočák

(reakce na) Gas gas 300

24.11.2010 v 13:54 | Nahoru | #129
PetrTM> nj, taky neco zazil

1 reakcí na tento příspěvek Gas gas 300

24.11.2010 v 18:34 | Nahoru | #130
No spíš než divočák tak trochu prase

Jinak problém je následující - sundal se vejfuk na vyfouknutí a když sem hnul pístěm abych vyjel nad vejfukovej kanál tak se ozvalo takový celkem hlasitý cvaknutí to samí v spodní poloze pístu i při zacukání zapalkem, tak sem strčil prst zkrz vejfukovej kanál do válece a píst zašponoval a cvakání se ztratilo když sem vyjel pístem do horní úvratě a stejnoiu technikou ho zašponoval cvakalo to zas, takže sem sundal válec a nikde sem nic závažnýho neobjevil max bych řek že je úplně decentní vůle v ložisku na pístním čepu a i čep je na koncích takovej lehce obroušenej (kraje 17,85 prostředek 17,99 )

Ale co mě zarazilo - místo mezi stěnama pístu (ötvor pro oko ojky )je 23,98 ložisko na čepu už ale jenom 21,67 a ojka 20,00 takže mezi ojkou a pístem by měla bejt vůle (axiální tušim) skoro 4 mm a skor tu samou (neumim jí změřit) má ta ojka i na čepu kliky

Tak se ptám není to cvaklání u GG náhodou normální ? Protože na volnoběh nebo prudký ubrání kde by to ložisko mělo bejt slyšet ten motor běží celkem čistě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas gas 300

24.11.2010 v 19:17 | Nahoru | #131
Jezi> Je to normální, taky mě to zarazilo když jsem ho rozdělal. Hlídej si akorát vůli na spodním oku ojnice a vůli mezi válcem a pístem (neměla by bejt nad 0,13 mm). Jinak to neřeš . Já ojku budu měnit až teď, a to jen preventivně (po 190ti hodinách, spolu s ložiskama). Ale myslím že by to v pohodě jezdilo dál, možná i ty písty měním moc brzy. Motoricky je to fakt držák .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas gas 300

24.11.2010 v 19:40 | Nahoru | #132
PetrTM> Tos mě potěšil No nic to ložisko už tam hodim a těsnění pod válec už musim taky někde sehnat

Jinak prosimtě mám ještě hodně ale opravdu hodně zasranou přívěru - je ten mechanismus složitej ? že bych to vyházel a vyčistil když už je válec dole, jo a ještě z levý strany pod víkem končí ten čep přívěry závitem, 8mičkou bych řek, ale matka na něm není žádná

(reakce na) Gas gas 300

24.11.2010 v 19:49 | Nahoru | #133
Jezi> Neni to složitý, pro všechny do budoucna tady je pěknej návod jak na to:
http://www.gasgasrider.org/pv_disassembly_mattr.pdf

Mimochodem na těchhle stránkách je spousta užitečnýho materiálu jako seznam zaměnitelnejch dílů z jinejch značek, spoustu návodů a taky a hlavně - největší celosvětový GG fórum.

1 reakcí na tento příspěvek Gas gas 300

24.11.2010 v 20:06 | Nahoru | #134
Chlapi, budu delat tenhle kryt kotouce na NC. Material AL plech 8mm. Bude mit take nekdo o nej zajem?

[IMG]

Naposledy editováno 24.11.2010 20:07:53

(reakce na) Gas gas 300

24.11.2010 v 20:40 | Nahoru | #135
KTM-Rudy> co za něj ?

Jo a prosimtě foto zepředu bys něměl ?

Naposledy editováno 24.11.2010 20:42:39

1 reakcí na tento příspěvek Gas gas 300

24.11.2010 v 21:29 | Nahoru | #136
Myslis foto ze smeru jizdy zepredu? Nafotim az budu u moto. Cena Megasystemu 1300kc, videl bych to na 550kc.

(reakce na) Gas gas 300

24.11.2010 v 21:45 | Nahoru | #137
KTM-Rudy> Ok promyslim to, do kdy to potřebuješ vědět ?

Ještě je to čistej hliník ? Aby to šlo eloxovat

Gas gas 300

24.11.2010 v 21:53 | Nahoru | #138
V klidu, napred udelam 1 na zkousku
Jojo eloxovat to pujde.

1 reakcí na tento příspěvek Gas gas 300

25.11.2010 v 18:08 | Nahoru | #139
Tak další den - další dotaz

Takže potřebuju těsnění pod válec, což by nebylo ani tak zajímavý, zavolám do krámu a tam na mě chlápek bafne jaký, tak mu nadiktuju model a von nj ale jak tlustý takže mi vysvětlil že na každým jednotlivým kusu moto se tohle řeší individuelně, takže některý maj 2 i 3 těsnění na sobě.

Tak sem zajel domů a sem jeden z těch šťastlivců co tam maj 3. Jak poznám jak silný tam má přijít když to ani z jednoho nedokážu přečíst ?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas gas 300

25.11.2010 v 18:20 | Nahoru | #140
Jezi> Já mám na sobě teď daný dvě 0,5 mm. Na nový byly naskládaný myslím 0,6, 0,3 a 0,2.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas gas 300

25.11.2010 v 18:38 | Nahoru | #141
PetrTM> Hele a stane se něco když tam dám míň ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas gas 300

25.11.2010 v 18:50 | Nahoru | #142
Jezi> Záleží o kolik míň...asi bych nešel tak pod 0,7, potom bys měl moc velkou kompresi a ta motorka bude taková ucukaná, navíc trošku trpí ojka...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas gas 300

25.11.2010 v 18:58 | Nahoru | #143
PetrTM> takže pokud tam nacpu libovolnou kombinaci těsnění v celkovej šířce 0,7 - 1 mm tak bych neměl nic posrat

Jinak aktální těsnění má nejužším místě 1,16

Takže pokud tam nacpu dejme tomu 0,9 - nestane se nic ?

nebo je každej válec na GG jinej a těma těsněníma doháněj nepřesnosti z výroby ?

Naposledy editováno 25.11.2010 19:05:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas gas 300

25.11.2010 v 19:08 | Nahoru | #144
Jezi> Pokud vím tak ta moje kombinace byla na všech 2008, protože i v příbalu to bylo takhle,a ten se určitě nedělá pro každou zvlášť.

(reakce na) Gas gas 300

25.11.2010 v 19:14 | Nahoru | #145
PetrTM> ok takže to bych to měl mít taky tak (mělo by tam bejt těsnění z příbalu) takže 1mm je klasika, takže pokud ho seženu v libovolnej kombinaci mělo by to bejt ok.

1 reakcí na tento příspěvek Gas gas 300

25.11.2010 v 21:37 | Nahoru | #146
Jezi> Nemáš v manuále uvedený rozmer, ktorý by mal byť medzi vrchom piestu a vrchom valca? Podľa toho sa určuje hrúbka tesnenia. Napr. na KTM to je 0 mm, teda dopasuješ tesnenia tak, aby bol piest a vrch valca v rovine. Na GG neviem ako to je.

KTM to značia myslím X-dimension alebo tak nejak.

Naposledy editováno 25.11.2010 21:44:29

(reakce na) Gas gas 300

25.11.2010 v 21:57 | Nahoru | #147
Dimension X je u KTM hodnota 0,
tzn, kdyz jsem delal pist na 300 KTM a daval nove tesneni pod valec, tak v horni uvrati, kdyz prilozis pravitkou pres valec, tak mezi pistem a pravitkem je 0 do minusu nechodit, do + ( mezi pist a pravitko dostanes napr 0,1mm merku) je to OK,

jak je to u GG 300 jsem bohuzel v manualu nenasel, ale budu muset, taky me ceka pist a tesneni na GG:)

ale podle me to bude stejne jako u KTM, nejlepsi je, zmerit tloustku tesneni co tam bylo z fabriky, zapsat si to a davat tam tuto sirku tesneni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas gas 300

26.11.2010 v 08:27 | Nahoru | #148

PetrTM píše: Jezi> Na nový byly naskládaný myslím 0,6, 0,3 a 0,2.



Prasečina jak CYP .. konstruktér měl asi zatmění když tohle vymýšlel..

erko 2008 co jsem dělal mělo klasika jedno těsnění..

(reakce na) Gas gas 300

26.11.2010 v 08:43 | Nahoru | #149
Troj11> Proč prasečina? Mám Rko a je to tam takhle - stejně jako na nejdokonalejší z dokonalých KTM ( konkrétně EXC 250 2008), kterou jsem dělal - tam byly taky tři těsnění pod válcem - z výroby. měli zatmění i rakouští soudruzi? Bylo to i na TM (nový). Já myslím že vědí možná trošku líp než my co a proč dělaj, aniž bych se chtěl někoho dotknout

Naposledy editováno 26.11.2010 08:45:08

Gas gas 300

26.11.2010 v 08:53 | Nahoru | #150
Kvôli nasčítaniu tolerancií môže byť treba na každý motor inú hrúbku tesnenia. Takže je jednoduchšie mať niekoľko rôznych hrúbok a tie potom naskladať podľa potreby a nie robiť na každý motor špeciálne tesnenie. Teda aspoň takto si to vysvetľujem ja. Bežne sa to tak robí napr. aj na vekách prevodoviek kvôli vymedzeniu vôlí kuželíkových ložísk a inde.

Naposledy editováno 26.11.2010 08:54:35
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Exc 300tpi problem s plynem KTM EXC 300 pilsner808 0 13.5.2024 v 19:11 pilsner808
Proc ma 4t oproti 2t v zakladu siln... KTM EXC 300 Norous123 28 22.2.2024 v 13:05 premikp
Cestovani na lehkem enduru KTM EXC 300, Husqvarna WR 300, Beta EVO 300 2T, Gas ... jirka-čz 28 26.1.2024 v 09:46 Metric
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Klíček zapalování KTM EXC 300 2019 ... KTM EXC 300, KTM EXC 300 E, KTM EXC 300 Six Days MalejMazel 14 23.1.2024 v 13:16 ktm525smerák


TOPlist