Edit: Jako doklady, světla, blinkry atd. nemyslím. (u EXC)
Uzavřeno 15.07.2012 v 16:34 uživatelem Dava858
Naposledy editováno 22.08.2008 01:04:32
Názory tady chlapů musíš brát s rezervou, jestli napíšou, že KTM mají horší tlumiče, buď si jistý, že první rok ježdění vůbec nepoznáš jaké vlastně jsou! To samé s motorem, jestli je KTM větší pila? Rozhodně nedojedeš na trať a nedáš tomu plný a vije!
Ale ten pocit, že to tam někde je, kolikrát prostě stačí.
A že je Honda za dobrý peníz ?? Koukni se na motoinzerci jak padá cena KTMemek... Tam seženeš KTM SX 125 Rattray rok 2004 za 60 a Honda CR 125R rok 2003 je tam i za 65... některé 2004 dokonce za 72...
A to, že nemá Honda v sérii žádný tuning je mi úplně jedno... Nejedu palbu jako James Stewart abych potřeboval laděný výfuk, laděné klapky, laděnou hlavu válce, větší trysky do karburátoru a mnoho dalších upgradů.... Čím více motorku vytuníš, tím rychleji ti půjde do sraček... Hlavně když tam dáš větší trysky, laděnou hlavu válce a podobný věci, tak ti třeba i méně vydrží píst atd a stejně pochybuji, že to zvládáš natolik, aby ti výkon sériové motorky nestačil... Vždycky se najdou pasáže, kde musíš ubrat a rychleji si to netroufáš jet...
Já kdybych měl volit fungl novou motorku 2T tak jednoznačně Honda, Yamaha, Kawasaki... Nic jiného, a když 4T, tak na prvním místě Honda, pak Yamaha a Kawasaki.
KTM se mi nelíbí a už vůbec ne jeho zvuk a co říkají borci, tak prý pérování stojí za houby... Nevím, stačila mi Husqvarna, je to prostě jiná motorka než japonec a je to všechno jinak řešené... Začínalo mě plno věcí srát, s Hondou jsem spokojený, vše zatím OK..
Navíc třeba nechápu u KTM tu hydraulickou spojku, když ji urveš, tak platíš 4 tisíce za novou, mě stačí koupit páčku za 130kč (-:
Honda Kunda forever
Je škoda, že Honda zkončila s 2T
jinak nevím kde jsi dosel na KTM rattray z roku 2004 ale nechám tě při tom :) Rattray jsou ale 2005 only a žadnej jinej ročník.
To by mě zajímalo co je na 2t motoru jinak řešený ? :) Měl jsem jich na stole už spousty a byli všechny stejný .. tam neníí co vymejšlet akorat japonci nemeli jakekolivdalsi zpracovani povrchu. tak jak jim to vypadlo z formy tak to najdeš v motoru.
jediný co můžeš na 2t měnit jsou právě takové blbinky jako počet kanálů jejich povrchovou úpravu a propustnost. Pak ovládání přívěry. toď vše. Což potom ovlivňuje průběh motoru proto jsou všechny ty japonské motorky tak výkonově vybušné v horních 2 ? 3 ? tisících ? na KTM konkretne tebou zminene rattray mas toto pásmo o minimálně 1-2 tisice širší k tomu jsou ty "tunning" díly a né k tomu, že ve specifikaci je napsáno 46Ps. I když chtěl bych těch 46Ps třeba u seriové kawasaki KX 125 docela vidět. podle udajů z brzdy mají 125 vždy kolem 36-38. Hold asi mají ing. z japonska jinej metr.
Promiň ale z toho jak tu píšeš tak mi spíše připadá, že příliš dáš na povídání ostatních. A to potom prezentovat dál nikam nevede. . Jednoduše spíše prezentuj vlastní zkušenosti a né pohádky ostatních.
"Představ si, v našem okolí je Hond víc než dost, a každý kdo tu přijel s KTM, tak borci co to projeli na to nadávali... "
Tak tohle je věta kterou si asi vytisknu a nechám zarámovat protože tam u vás jezdí určitě samej Mačeta lol
Naposledy editováno 31.08.2008 00:56:04
Já bych do KTM nešel, a nemáme tu nějaké frajírky, ale i 2 veterány co jezdí motokros 41 let a už takových 20 jezdí 250tku... Vždycky když se projeli na KTM tak kritizovali podvozek a že se na tom nejede dobře...
Máme tu specialistu na tlumiče - Laďa Faltus, který dělá Generálku, ale i nastavení na váhu a také říkal, že na KTM se to ladí o dost hůře, než na Japonské motocykly...
A abych řekl pravdu, raději udělám v zimě přepáčko za 1800,- než abych se celou sezónu štval s tím, že mi moto špatně péruje
Když vidím ty borce na japonských motorkách kteří mají naladěné tlumiče od Faltuse, tak ta motorka po těch roletách úplně plave... Ani já na své 7 let staré hondě skoro necítím kopance a vše je naprostá paráda, ale když tu bylo několik lidí s KTM, tak je to kopalo nehorázným způsobem..
Nebudu se tu s váma hádat, každý má svůj vysněnej stroj, když se vám na KTM jezdí dobře, tak tím líp
Já bych to třeba nechtěl ale to je věc názoru, takžee asi tak...
tak tohle je mazec
Kony: jojo dneska jsem ty ohlinse sundal a dam si tam od kamoše kayaba z kawasaki co me tu hodil na vymenu gufer
Naposledy editováno 31.08.2008 15:27:50
Kony5>Joraell> jj ty holinsy tam mám proto že tovarna nemá na WP (na showy už vubec) tak kupuje levnější ohlins lol ..kámošsi neumí vyměnit gufera sám? lol lol lol
neumí ten ani neví co je pomalu karburátor :). Ani nepotřebuje má přeci japonskou motorku
Kony5>lol njn aspon je tu sranda....ale vždyt to je jedno at si jezdi kdo chce na čem chce.... ale udivuje mně jak někteří lidé prudce kritizují jedny z nej motorek...jinak proti showam nic nemám lol a na suzuki tež ne už sem koukal po motorce...bud KTM SXS 250 (pokud seženu) nebo RM250 se mně lýbi 2007, a kawa KXF450 a nebo RMZ450 nebo SXF450...ale zase se nechci vzdat te moji rakouske "mrdky" lol jak říká edy lol
Nevim, co tu řešíš, protože to jsou mrdky úplně všechny! lol
maj urcite podvozky z 7 let starejch hond pac ty WP sou pekny mrdky made in china ...dit je to o tom jak je ten podvozek nastavenej ..na jakou vahu atd kazdymu vyhovuje neco jinyho
a argument ze tady venca a franta jezdi 250 je o nicem ,....zejtra si muzu koupit cr 500 a nemam zvladnutou na max ani 85ku!!!
a moooc se mi libi nazev Pérování!!!!to je jak nekde u trampoliny ta taky peruje co?:...