Jestli to má bejt 2T nebo 4T. Jakej výrobce a typ a jak je to se spolehlivostí. Mě osobně se líbí Cagiva Mito nebo Yamaha YZF-R125. Předem děkuji za odpovědi.
tak mito se 160 kitem bude žrat jak cip a generalku u polini kitu musiš delat 10 - 12 tisic přimo se na to ptal znamej u dovozce , na gileru se shanej špatne dily , a nsr je vklidu moto nezere ani tolik, ale špatne je tam řešena přivera holt žadne moto neni dokonale
aprilialibor>:-d
tak mito se 160 kitem bude žrat jak cip a generalku u polini kitu musiš delat 10 - 12 tisic přimo se na to ptal znamej u dovozce , na gileru se shanej špatne dily , a nsr je vklidu moto nezere ani tolik, ale špatne je tam řešena přivera holt žadne moto neni dokonale
No mě se nejvíc zamlouvá to Mito a ta generálka by mi taky nevadila. No a ta spotřeba pokud by byla pod 5 litrů při normální jízdě tak v pohodě. Pokud nejsou na gileru díli tak tu vylučuju a ještě zbejvá NSR. No jak je to s tou přívěrou?
Hajtra>Rs plně otevřene mám a když jedu pilu tak jsem se nedostal přes 5,92L na 100 km při normální jízdě pod přívěru je to kolem 4L a takový tne kompromis je 5L a zdaleka nejsem sám komu to takhle papá samozrejmě je jenom otevřená bez jakých koliv uprav
No tak mi najdi někoho kdo prodává slušný RSo do 30 000 Kč a du do něj.
DJsoju>Co říkáte třeba na Hyosung GT 125 Comet je to pěknej 4T naháč, 2 válce, 15 PS a vypadá jako Hornet. Je to dobrá volba nebo by jste mi poradili jinej 4T.
No Hyoskunk je dost otylej na to že je to 125.To bych radši z naháčů třeba Yamahu YBR....
BagoBorec>DJsoju>Co říkáte třeba na Hyosung GT 125 Comet je to pěknej 4T naháč, 2 válce, 15 PS a vypadá jako Hornet. Je to dobrá volba nebo by jste mi poradili jinej 4T.
No Hyoskunk je dost otylej na to že je to 125.To bych radši z naháčů třeba Yamahu YBR....
Yamaha YBR se mi nelíbí a neni to ono. Když už 4T tak aby to mělo 15 HP a nemusí to bejt naháč. Hyosung je trochu těžkej ale aspoň pak nebude takovej skok na silnější. Poradíte ještě něco jiného?
DJsoju>BagoBorec>DJsoju>Co říkáte třeba na Hyosung GT 125 Comet je to pěknej 4T naháč, 2 válce, 15 PS a vypadá jako Hornet. Je to dobrá volba nebo by jste mi poradili jinej 4T.
No Hyoskunk je dost otylej na to že je to 125.To bych radši z naháčů třeba Yamahu YBR....
Yamaha YBR se mi nelíbí a neni to ono. Když už 4T tak aby to mělo 15 HP a nemusí to bejt naháč. Hyosung je trochu těžkej ale aspoň pak nebude takovej skok na silnější. Poradíte ještě něco jiného?
hjojsung že vypada jak hornet ,možna naznak to ma ale činana nekupuj , pokud se ptas na spotřebu pod přivěru tak si myslim že si 2t rači nekupuj protože 2t pod přivěru je jako 4t ,ja mam 2t a nad přiveru ho taham skoro furt
aprilialibor>DJsoju>BagoBorec>DJsoju>Co říkáte třeba na Hyosung GT 125 Comet je to pěknej 4T naháč, 2 válce, 15 PS a vypadá jako Hornet. Je to dobrá volba nebo by jste mi poradili jinej 4T.
No Hyoskunk je dost otylej na to že je to 125.To bych radši z naháčů třeba Yamahu YBR....
Yamaha YBR se mi nelíbí a neni to ono. Když už 4T tak aby to mělo 15 HP a nemusí to bejt naháč. Hyosung je trochu těžkej ale aspoň pak nebude takovej skok na silnější. Poradíte ještě něco jiného?
hjojsung že vypada jak hornet ,možna naznak to ma ale činana nekupuj , pokud se ptas na spotřebu pod přivěru tak si myslim že si 2t rači nekupuj protože 2t pod přivěru je jako 4t ,ja mam 2t a nad přiveru ho taham skoro furt
Kdyžtak to neni číňan ale korejec a 2T na ježdění do školy dobrej nebude kvůli spotřebě. Spíš bych chtěl levnej 4T na kterej se naskládám. Třeba na toho hyosunga nebudu mít problém se složit ale na CBRo se nevejdu ani omylem.Poraďte nějakej jinej 4T do 35 000 když mi rozmlouváte hyosunga.
alesmoto>DJsoju> Vůbec si toho Hyosunga nenech rozmluvit - jestli se ti líbí. Svez jsem se na tom a není to vůbec špatný. Motor se s nějakým YBR nedá srovnat. A že je těžší? Varadero s podobným motorem je na tom skoro stejně. A vypadá alespoň jako dospělá motorka
Dík aspoň někdo mi to nerozmlouvá.
Dawis>http://www.motoinzerce.cz/motorky/honda/215466-nsr-125-r-po-go.html
Dík za nabídku ale už jsem se rozhodl že si koupim ČZ 125/476 a táta mi jí převrtá na 215 a pojede to líp než nějaká čínská sračka. No na ČZ se chci naučit a pak si koupim buď cagivu mito nebo počkám do 18ti a pak seškrcenýho horneta(v papírech):D Pokud by jste věděli o nějaké slušné ČZ 125/476 do 10 000 tak dejte vědět.
Dawis>Já se učím na NSR. taková motorka tě podrží si myslim vic než Čz když budeš chybovat, Já měl chvilku CZ 250 jezdil sem na tom pár měsícu po poli a v lese a pak sem šel rovnou do NSR.
Problém je že na NSR nemam peníze a co jsem slyšel od známejch co se zabívaj závoděním tak řekli že si mam radši koupit Cagivu Mito. Prej je NSR líná(to by mi nevadilo), má hnusnej zvuk, je malá(to by mi vadilo hodně), je drahá a jsou na to drahý díly.
DJsoju>Dawis>Já se učím na NSR. taková motorka tě podrží si myslim vic než Čz když budeš chybovat, Já měl chvilku CZ 250 jezdil sem na tom pár měsícu po poli a v lese a pak sem šel rovnou do NSR.
Problém je že na NSR nemam peníze a co jsem slyšel od známejch co se zabívaj závoděním tak řekli že si mam radši koupit Cagivu Mito. Prej je NSR líná(to by mi nevadilo), má hnusnej zvuk, je malá(to by mi vadilo hodně), je drahá a jsou na to drahý díly.
je vidět, že tvoji známý tomu opravdu rozumí NSR mala? hm:D líná???nemyslim si zvuk žádnej 2T nemá pěknej a mito je dražší než NSR pokud vím teď si mě opravdu pobavil
Dawis>DJsoju>Dawis>Já se učím na NSR. taková motorka tě podrží si myslim vic než Čz když budeš chybovat, Já měl chvilku CZ 250 jezdil sem na tom pár měsícu po poli a v lese a pak sem šel rovnou do NSR.
Problém je že na NSR nemam peníze a co jsem slyšel od známejch co se zabívaj závoděním tak řekli že si mam radši koupit Cagivu Mito. Prej je NSR líná(to by mi nevadilo), má hnusnej zvuk, je malá(to by mi vadilo hodně), je drahá a jsou na to drahý díly.
je vidět, že tvoji známý tomu opravdu rozumí NSR mala? hm:D líná???nemyslim si zvuk žádnej 2T nemá pěknej a mito je dražší než NSR pokud vím teď si mě opravdu pobavil
Říká ti něco jméno Jakub Glaser? Je to muj kamarád kterej jezdí 125ky a závodil na NSRu a teď lítá na Mitu. Tohle říká z vlastní zkušenosti. Mito je sice dražší ale aspoň jede, má lepší zvuk, je velký jak 600, díli na něj jsou k sehnání a když už se najdou tak jsou drahý. Na NSRko byly díly drahý stejně, motor hov.. vydržel, jelo to jak chcíplí zvuk jak skútr a ke všemu japonský. Já nic proti japoncum nemam ale NSRko bych si nekoupil.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... | Beranidlo | 2894 | 2.6.2024 v 15:34 Beranidlo |
Manualni spinani vetraku yzfr 125 Yamaha YZF-R125 | moonwell | 5 | 28.5.2024 v 15:51 Weisner |
Cagiva mito 125 Cagiva Mito 125 | Thefatninjahero | 0 | 3.5.2024 v 10:02 Thefatninjahero |
Baterie/svíčka/obvod Yamaha YZF-R125 | P4py | 4 | 10.4.2024 v 22:51 P4py |
Koncovka výfuku Yamaha YZF-R125 | Kristian_Marek | 3 | 9.4.2024 v 19:57 Kristian_Marek |