S kamarádem plánujeme koupit endurové motorky s TP, čistě na jízdu po polních cestách, případně lehčí terén, v krajním případě nějaký TET nebo šotoliny na balkáně. Žádné hardenduro výlety neplánuju. TP potřebuju kvůli přejezdům po silnici.
Požadavky:
Rozumná váha (do 170kg?), dostupnost dílů.
Rozpočet nemám daný, cca 70k (můžu jít až ke 150, pokud by to mělo smysl). Spíš mi jde o to, že když mě to nebude bavit, ať se ta motorka dá prodat bez velké slevy nebo dlouhého čekání na někoho, kdo udělá stejnou chybu jako já

Zatím jsem narazil na tyto kandidáty:
Kawasaki KLR 650
Honda NX 650
Yamaha XT 600 E
Suzuki DR 650
Výhodou je nízká cena

Dál mě napadly:
CRF 300L - podle všech při enduro použití nestačí podvozek - nutná další investice plus jich moc v inzerci není
F 650 GS - už moc těžká
EXC 350 F - jen proto, že ji každý zná a nebude problém s díly; ale její potenciál nikdy nevyužiju + vyšší cena
Fantic Caballero 500 rally - ne úplně enduro, ale dost schopná; z inzerce mizí poměrně rychle
Fantic XEF 250 Trail - docela neznámá, viz. pointa s případným prodejem dál
Je nějaká motorka, kterou jsem úplně přehlídnul? Případně poprosím o tipy, názory

Naposledy editováno 02.02.2025 19:24:06

1 reakcí na tento příspěvek Motorka na polňačky a lehký terén
1 reakcí na tento příspěvek Motorka na polňačky a lehký terén
Objektivne vzato je to prostě hovadina, pokud po nich někdo subjektivne vyloženě netouží...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka na polňačky a lehký terén


Dr.fík píše: Upřímně, mám rád starou techniku. Nicméně s tvýma požadavkama bych dneska šel do CFMOTO 450MT. Nová cca 160tis. Tvoje požadavky splní i v sériovém stavu. A prodat půjde taky, je teď docela v kurzu.
CFMOTO niéééé...kuk info o nahradnych dieloch na spojku od 1:00 min.
"Je to asi velmi individualne, mne nesadla CRF 250 a hned sla z domu. Ale po par rokoch som zase dal Honde sancu a na jar tohto roku kupil CRF 300. Napodiv mi celkom vyhovuje a najazdil som na nej najviac km tuto sezonu. Ale vedel som presne co od nej chcem a na co ju budem pouzivat. Hondu mam cisto na polnacky, lesnacky, vylety po okoly 50/50 cesta/off a jazdu prisposobujem vlastnostiam motorky. Cize skor relax, oddych, cesta do prace mimo ciest a pod. (na Honde nejazdim v plnej vystroji).
Na druhej strane na na cestu mam 650V-Strom a do hard terenu EXC 450, cize ked chcem ist palbu v terene, tak plna vystroj a EXC."
Myslim si, ze tym medzikrokom si kazdy musi prejst, preto by som zaciatocnikovy na polnacky a lahky teren odporucil CRF 300 L a potom sa uvidi...
1 reakcí na tento příspěvek Motorka na polňačky a lehký terén

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka na polňačky a lehký terén
když budeš prokrastinovat mrkni na videa těch všeználků a uvidíš sám

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka na polňačky a lehký terén
Honza-TA950 píše: assassin> těch MT se prodalo dost a žádné hromady stížností nejsou takže bych to viděl že B je správně
když budeš prokrastinovat mrkni na videa těch všeználků a uvidíš sám
ja uz od nich nejake videl, tu druhou cast jsem tudiz napsal takhle zamerne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka na polňačky a lehký terén
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka na polňačky a lehký terén

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka na polňačky a lehký terén
autocross píše: assassin> jj, ta Bosna
Ta Bosna byla ukázková :) naprostá komedie.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka na polňačky a lehký terén

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka na polňačky a lehký terén
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka na polňačky a lehký terén
tak ti "experti"jsou spíš odstrašující případ. CF450 na podzim kupoval kamarád, máme jet v květnu spolu na Balkán. takže ji uvidím v provozu, třeba se najde i příležitost ji "zkusit". Má za sebou TT, AJP PR7 (za tu ji měnil), jezdil i Betu ALP 4, najeto má dost a dost. jsem na ni docela zvědavý.šel do ní s tím, že je to dvouválec, a pro něj i přiměřeně vysoká, u AJP měl problém s výškou. Já si na CF jen někde "sedl", ale pro mne mi přišla jednak malá, resp pozice stupačky -sedlo -řidítka, no a na mě toho má "moc vepředu"....štítek, panel, vlastně komplet od řidítek dopředu. a trochu bych se s tím bál lehnout

Naposledy editováno 10.02.2025 10:30:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka na polňačky a lehký terén
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka na polňačky a lehký terén

1 reakcí na tento příspěvek Motorka na polňačky a lehký terén
assassin píše: Tohle je vtipný, motorka na lehký terén a hned pod tim - tank
vzhledem k tomu, že se v lehkém terénu pohybuji s nonšalantní elegancí středního bojového tanku, má to i logiku. Tu beznadějné hrabání pásem, tam rána do věže...průjezd se řídí ne zcela úmysly jezdce, ale co příslušná plocha rámcově dovolí. Mojí specialitou v minulosti byl tankflip...naštěstí to nikdo nezdokumentoval. A celou dobu se marně snažím prorazit tezi, že na mastodontní kategorii není důležitý objem válce motorky, ale celkový dojem.
Jinak ale pro mne je silničním endurem LC4 -640, na lehký terén mám EXC, teď pomalu prochází mírnou úpravou pro TET režim.
Naposledy editováno 10.02.2025 17:53:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka na polňačky a lehký terén
tencotancismoto píše: assassin> a shlédnul jsi to video celé? Bylo to zážívné jak politická debata. A stejně tak o hovně
je mi jasne, ze sokolici nie su ziadny machri, len obycajni youtuberi, ale chcel som poukazat na firemnu logiky čínana - zaplat a rychlo zmizni !
neotravuj s nahradnymi dielmi, nemame v umysle dzat na sklade tisice drobnych dielov, kup si celu spojku a vypadni !
Strider píše: ...firemnu logiky čínana...
Kdyby jenom číňana.


https://unclewang.ne...ts/450mt-clutch-disc
Naposledy editováno 11.02.2025 18:18:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka na polňačky a lehký terén
Nemá výkon, není lehká, většina lidí ji dřív nebo pozdějí prodává jako omyl.
na prvni pohled je to paradni stroj, ale treba z boku uz je videt, ze je to sikovne zamaskovanej indoneskej dopravni prostredek
Dneska jsem byl pro ní. 800km ,ale stálo to za to . Děkuji za tip.
Naposledy editováno 14.02.2025 06:50:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka na polňačky a lehký terén
Morozko píše: Nemá výkon, není lehká, většina lidí ji dřív nebo pozdějí prodává jako omyl.
Proto je z těch vyšších stovek nebo možná i nižších tisíců kusů za 4 roky prodaných nových v ČR tolik lehce ojetých CRF300L zase na prodej. Aktuálně 2 (slovy "dvě"):
https://www.motorkar...;s%5Bnove%5D=pouzite

2 reakcí na tento příspěvek Motorka na polňačky a lehký terén

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CRF 300l úpravy pro cestování [1 ... 7, 8] Honda CRF 300L, Honda CRF 300 Rally | Eso_Rimmer | 215 | Včera v 18:18 Eso_Rimmer |
Honda NX650 Dominator střílení do s... Honda NX 650 Dominator, Honda XR 650 L | MichalCervinka | 10 | 8.4.2025 v 20:22 MichalCervinka |
Honda CRF 300 vs 250 Rally Honda CRF 250L, Honda CRF300L, Honda CRF300 Rally | KubAiS | 5 | 23.3.2025 v 18:59 KubAiS |
XT 600E dusí se a chcípá Yamaha XT 600 E | Boky | 13 | 2.3.2025 v 19:14 Vita38 |
Výměna a zvýšení řídítek Honda CRF300L, Honda CRF300 Rally | PetNed | 4 | 24.2.2025 v 15:10 PetoF |