Téma: Je opravdu 600 ccm málo ???
18.12.2013 v 14:45
Zdravím všechny normálně diskutující motorkáře a chtěl bych se vás zeptat na váš názor. Když jsem si ve svém pokročilejším věku před dvěma roky kupoval svou první velkou motorku všichni (skoro všichni) kamarádi mi doporučovali abych šel rovnou do litru, že už mám rozum a věk a ušetřím si prodej a kupování další motorky. Když to tak vidím a čtu kolem sebe, hodně lidem to časem přestane stačit a do toho litru jdou. Nějaké zkušenosti z mládí jsem samozřejmě měl, na litru jsem se svezl taky, ale když se nad tím zamyslím, dojdu k tomu že už asi u té mojí malé nedonošené zůstanu. Ani po těch dvou letech a asi 10ti tis. km mě nějaký nedostatek výkonu nechybí, jsem naprosto spokojen a tak přemýšlím jestli to je tím věkem, nebo jestli je ještě šance že mě ten litr začne lákat. Jak jste to měli vy ? Nebo je normální že člověk zůstane a jít výš už ho neláká. Na jednu stranu se bojím, že už bych si tu jízdu na dvou kolech tolik neužíval a na druhou stranu musím pořád přemýšlet nad tím proč teda absolutní většina lidí do toho jde. Abych to zkrátil... Jestli je normální když člověk zůstane u šestikila až do konce svého provozování tohoto koníčka ?


Naposledy editováno 18.12.2013 14:54:29
Anketa: Jak to máte hozený vy ?
Zůstal jsem u šestikila
40%
23
Jedině litr a vejš
39%
22
Ještě nevím jestli mě to zláká
16%
9
Vyser se na ježdění a choď radši na pivo
5%
3
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je opravdu 600 ccm málo ???

19.12.2013 v 19:59 | Nahoru | #121
Frennky> tak to se omlouvam kdyz ti nic neschazi, tak nemen,ale kecat o tom tady muzes celou zimu Je to na hovno, do jara daleko

Je opravdu 600 ccm málo ???

19.12.2013 v 20:00 | Nahoru | #122
Já mám tak nějak jasno, co chci. Malou, lehkou a hravou. Takže příští stroj - Triumph Daytona 675, alternativně, pokud bude fajn cena Ducati 848

Nejvíc srandy jsem si paradoxně užil s ER5

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je opravdu 600 ccm málo ???

19.12.2013 v 20:02 | Nahoru | #123
Frennky> jak muzes vedet ze ti neschazi kdyz jsi na nem nejezdil ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je opravdu 600 ccm málo ???

19.12.2013 v 20:14 | Nahoru | #124

Creck píše: Frennky> jak muzes vedet ze ti neschazi kdyz jsi na nem nejezdil ?



Kdyby jsi to četl od začátku celé, dozvěděl by jsi se, že jsem dva na vyzkoušení měl

1 reakcí na tento příspěvek Je opravdu 600 ccm málo ???

Skvělá odpověď, děkuji! 19.12.2013 v 20:15 | Nahoru | #125
stejně skončíme v 55, nebo v 60 letech na pionýrech

(reakce na) Je opravdu 600 ccm málo ???

19.12.2013 v 20:20 | Nahoru | #126
mils> S tím jarem máš bohužel pravdu (na hovno je slabé přirovnání)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je opravdu 600 ccm málo ???

19.12.2013 v 20:43 | Nahoru | #127

Frennky píše: Kdyby jsi to četl od začátku celé, dozvěděl by jsi se, že jsem dva na vyzkoušení měl



Cetl jsem to cele a dva dny to si delas prdel ne ? Me zacal litr bavit cca po mesici jezdeni kdy jsem se prestal bat mu v nekterych chvilich nalozit.

Ale mam samozrejme houby co kecat, taky jsem sel dolu na sestku, spis nez litr mi ale chybi kawa

Naposledy editováno 19.12.2013 20:45:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je opravdu 600 ccm málo ???

19.12.2013 v 20:50 | Nahoru | #128
Creck> http://www.motorkar...id=31&&pgr=2 (poslední na stránce)

(reakce na) Je opravdu 600 ccm málo ???

19.12.2013 v 22:04 | Nahoru | #129

meti píše: stejně skončíme v 55, nebo v 60 letech na pionýrech



Hele tatíkovi je 64 let a jezdí na VT750. Což vlastně fichtl je takže máš asi pravdu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je opravdu 600 ccm málo ???

19.12.2013 v 22:07 | Nahoru | #130
Frennky> Hele nejel jsi někdy na Versysu nebo na ER-6? Mě by hrozně zajímalo na kolik je to jiný než 620ka Multistrada. Na tý jsem totiž nejel. Je mi jasný, že rozdíl mezi V2 a 2V je vždycky, ale tak prostě ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je opravdu 600 ccm málo ???

19.12.2013 v 22:19 | Nahoru | #131

Creck píše: Cetl jsem to cele a dva dny to si delas prdel ne ? Me zacal litr bavit cca po mesici jezdeni kdy jsem se prestal bat mu v nekterych chvilich nalozit.

Ale mam samozrejme houby co kecat, taky jsem sel dolu na sestku, spis nez litr mi ale chybi kawa



Hm me bavil prave tim ze sem se bal mu nalozit, ve chvili kdy uz sem tam aspon na chvili dokazal drzet plnej me prave zacal bavit min... :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je opravdu 600 ccm málo ???

19.12.2013 v 22:34 | Nahoru | #132
Piwell> Nejel, nemůžu posoudit.

(reakce na) Je opravdu 600 ccm málo ???

19.12.2013 v 23:15 | Nahoru | #133

assassin píše: Hm me bavil prave tim ze sem se bal mu nalozit, ve chvili kdy uz sem tam aspon na chvili dokazal drzet plnej me prave zacal bavit min... :)



Tak nevim jak je to na TL, me ty dvouvalce nikdy moc nerikali, ale u ninji kdyz se dostanes na nejakou fajn zatackovitou trasu, kterou projizdis 2-3 pres deset tisic, to je takovy nejaky zvlastni pocit ...... popsal bych to asi jako kdyz v rychle a zbesile zmackli nitro

Tep 300 a vidis jen trasu, nic kolem.

Naposledy editováno 19.12.2013 23:16:38

Je opravdu 600 ccm málo ???

20.12.2013 v 00:03 | Nahoru | #134
Creck: hele nejak chvili po tom co se zacla prodavat sem mel jednu sezonu gsxr 1000 ... Tzn sem psal o ni
TL z tohodle pohledu nejede, tam dokazu drzet plnej celkem casto a v pulce sezony si rikam ze to fakt vubec nejede - ikdyz mi spis vadi ze nefunguje podvozek jak bych chtel, ten motor jeste porad nakou tu zabavu obstara...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je opravdu 600 ccm málo ???

20.12.2013 v 03:32 | Nahoru | #135
Frennky> No ale stejně koupíš litra protože má suchou spojku a letmáč

(reakce na) Je opravdu 600 ccm málo ???

20.12.2013 v 06:31 | Nahoru | #136

Ivos píše: Frennky> No ale stejně koupíš litra protože má suchou spojku a letmáč



Jo. To víš že jo. Aby mi všichni okolo říkali, že to mám rozbitý a něco mi tam divně chrastí

1 reakcí na tento příspěvek Je opravdu 600 ccm málo ???

Skvělá odpověď, děkuji! 20.12.2013 v 18:31 | Nahoru | #137
Mě někdy příjde, že těch 130valachů co "nejede" jsou na moje vodičský umění taková převaha, že je pravděpodobně i velkým dílem štěstí těch pět let s Ducknou bez karambolu. Ač má člověk na motorkách nalítáno hodně přes 70tkm furt si prostě připouštím, že nejsem vždy pánem situace.
Řeči o tom jak dvouvál nejede a je jedno jestli TLko nebo 998, jsou jen holedbáním ještě větších šťastlivců, kteří musí bejt buď absolutně přesvědčení o svém umění a míň jak 160HP jim nedokáže jejich přesvědčení utvrdit, nebo pár jedinců co na to sice mají, ale jen "čekají" na ten neřešitelnej okamžik.
Obávám se, že žádnej opravdovej okruhář a vyježděnej stylař, co si povodí kdejakýho litraře i na vytuněným pětikilu, ohrne nos nad dvouválem či šestikilem s tím " že to NE-JE-DE" ...kór v provozu

(reakce na) Je opravdu 600 ccm málo ???

20.12.2013 v 19:15 | Nahoru | #138

t_freedom píše: Mě někdy příjde, že těch 130valachů co "nejede" jsou na moje vodičský umění taková převaha, že je pravděpodobně i velkým dílem štěstí těch pět let s Ducknou bez karambolu. Ač má člověk na motorkách nalítáno hodně přes 70tkm furt si prostě připouštím, že nejsem vždy pánem situace.
Řeči o tom jak dvouvál nejede a je jedno jestli TLko nebo 998, jsou jen holedbáním ještě větších šťastlivců, kteří musí bejt buď absolutně přesvědčení o svém umění a míň jak 160HP jim nedokáže jejich přesvědčení utvrdit, nebo pár jedinců co na to sice mají, ale jen "čekají" na ten neřešitelnej okamžik.
Obávám se, že žádnej opravdovej okruhář a vyježděnej stylař, co si povodí kdejakýho litraře i na vytuněným pětikilu, ohrne nos nad dvouválem či šestikilem s tím " že to NE-JE-DE" ...kór v provozu



2 reakcí na tento příspěvek Je opravdu 600 ccm málo ???

Skvělá odpověď, děkuji! 21.12.2013 v 12:02 | Nahoru | #139
Frennky>

Jeden názor a zkušenost ode mne do mozaiky ostatních:

Jsem zhruba Tvého věku a na pohodové, ale bezpečné ježdění mi vyhovuje to, k čemu jsem se postupem doby dopracoval a na čem jsem se ustálil - dváca Honda CBF125, 250 ccm Yamaha WR250X a 750 ccm čopr Honda VT750 Shadow Spirit. Každý z těchto strojů má hodně co do sebe a jízdu na nich si moc užívám. Je to skvělá věc pro vyčištění hlavy, pro relaxaci a pro bezcílné (toulavě-kochací) i cílené cestování.
Necítím se vůbec omezován nebo snad dokonce nějak méněcenný kvůli tomu, že objemy motorů mých motocyklů jsou "jen" podlitrové. Kdysi jsme jezdili na 250 ccm Jawách (ti šťastnější nebo movitější z nás), a kdo měl "silnou" Jawu 350, byl king...

Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.

Na to, abych si jízdu užil, nepotřebuju jezdit stylem brzda-plyn a přibližovat se k maximálkám. Prioritou je pro mne relaxační jízda na spolehlivých strojích se snadnou údržbou, na kterých si pohodově zajezdím právě tím stylem, který vyhovuje mým potřebám. A taky bezpečný návrat v pořádku domů k rodině, která mi můj koníček po zatím pozitivních zkušenostech toleruje.

(reakce na) Je opravdu 600 ccm málo ???

21.12.2013 v 12:10 | Nahoru | #140
Dovi> Takhle nějak to mám taky (až na tvé zkušenosti s motorkama) a lépe bych to nenapsal .

(reakce na) Je opravdu 600 ccm málo ???

21.12.2013 v 12:24 | Nahoru | #141
Dovi> jo zajímavý rozbor
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist