globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Natankování nekvalitního paliva - jak se bránit?
 
12.6.2013 v 09:52
Včera jsem natankoval do auta 100 l nafty u Shell, ráno jsem vyjel do práce a motor po cestě začal škubat až umřel úplně. V servise sem s tím nebyl, čekám na odtah.

Je nějaká šance získat peníze za palivo a případnou opravu zpět? ČOI a servis přislíbila, že odebere vzorky.
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Natankování nekvalitního paliva - jak se bránit?

14.6.2013 v 21:14 | Nahoru | #121
Krovak> měl jsi to specifikovat vstřikovacími tlaky,Ruda to měl na nějakých 120-140 bar a systém common rail má vstřikovací tlak 1400-1800 bar dle výrobce. Jinak tato čerpadla typu CR jsou mazány pouze naftou,takže její kvalita je přímo úměrná životnosti čerpadla. Dalo by se říci,že nejhorší je nečinnost kdy dojde díky vodě v palivu je korozi čerpadla což je brzký konec.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Natankování nekvalitního paliva - jak se bránit?

14.6.2013 v 21:21 | Nahoru | #122
Fazer-FZS> Což čerpadla, ty celkem držej, ale vstřiky jsou na tom hůř. Já chtěl jen poukázat na to, že porovnávat prehistorický diesel s moderními motory a argumentovat schopností sežrat cokoli u toho starého je prostě blbost.

Zkus si schválně kovat nábojnice na kovadlině a odlévat kule doma a pak nadávat, že to ta M16 nesežere, když ta mušketa ty koule přece střílela

Naposledy editováno 14.06.2013 21:23:40

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Natankování nekvalitního paliva - jak se bránit?

14.6.2013 v 21:25 | Nahoru | #123
Krovak> já se se vstřikovači nepotkával,dělal jsem u Bosch - Diesel,takže jenom čerpadla a pumpe duse(PDčka),ale ty čerpadla to odsrávaly často,hodně sirnatá nafta se tu prodává což čerpadlo dře.

1 reakcí na tento příspěvek Natankování nekvalitního paliva - jak se bránit?

14.6.2013 v 22:05 | Nahoru | #124
Zasraný CommonRaily, budu se opakovat, dobrý motory se už vyráběly - 66kW tdi

(reakce na) Natankování nekvalitního paliva - jak se bránit?

14.6.2013 v 22:07 | Nahoru | #125
ZlomenyUcho> CommonRaily jsou dobré. Česká nafta je špatná.

Natankování nekvalitního paliva - jak se bránit?

15.6.2013 v 02:03 | Nahoru | #126
Přesně tak Fidži,commonRaill je dle mě více citlivej na kvalitu paliva,ale špatnej motor to rozhodně není...napíšu sem své zkušenosti konkrétně s onem na Mělníku.Odhadem to jsou tak tři roky dozadu.Natankoval jsem tam tehdy ještě do felicie MPI a od té doby tam už nikdy neberu,podotýkám,že ta felicie jezdí do dnes a nikdy s ní už takové problémy nebyly.To auto po natankování skákalo jako koza,doslova,doskákal jsem asi 10km na agipku,nabral do nádrže asi stejný podíl jako na onu a bylo to ok,ve stejný den tam bral kolega tehdy do skůtra tuším aprilka SR 50ccm a dojel domů,druhý den už nenastartoval,vycucnul palivo,nabral do kanystru jinde a vše ok.Mimochodem druhý den jsem tam natankoval znovu a dělalo to to samé.Čímž už jsem si byl 100% jistej,na onu jsem nebral od té doby nikde,ale pozor.Na Mělníku má údajně ono stejného dodavatele nafty jako asi o 50metrů vedle stojící Shellka,slyšel jsem to od více lidí.Nechci tenhle názor někomu vnucovat!!!!!ale prostě je to asi jako s rohlíkama.Kdo si co zaplatí,to taky dostane.Rozhodně si nemyslím,že ono stojící na Mělníku bude mít stejného dodavatele jako ono v Šumperku třeba,pokud by tam nějaké bylo.Nehledě na to,že jsem slyšel i o případu,kde se do zásobníku na benzině dostala dešťovka.Ne vždy to musí být úmysl mít špatné palivo,ale se třeba sere na údržbu těsnění a tak.Nic to nemění na odpovědnosti prodejce.

Natankování nekvalitního paliva - jak se bránit?

15.6.2013 v 02:17 | Nahoru | #127
Ještě doplním,že kamarád bral do naftový thalie na pap oilu přímo v místě mého bydliště plnou nádrž nafty a odešli mu vlastně po ujetí asi 25km(druhý den ráno už nenastartoval) dva vstřiky.Člověk taky neví,jestli odešli přímo kvůli tomu,ale thalie má najeto kolem 100tisíc km poctivých a nikdy s ní problém neměl.Já tam tankoval dřív do bandita(karbece)a vždy ok,naftu jsem tam bral tak dvakrát a vochcáva PD to zkousla.Jinak momentálně do vochcávy a do fazera beru pokaždé Agip nebo Benzinu a problém není.K shellu mám nějaký odpor ani nevím proč.Asi kvůli těm informacím,co mám.Jenže co oko nevidí,tomu věř napůl.

Natankování nekvalitního paliva - jak se bránit?

15.6.2013 v 09:22 | Nahoru | #128
SHELLce se zdaleka vyhýbám. Buď OMV nebo Benzina.

Natankování nekvalitního paliva - jak se bránit?

15.6.2013 v 09:41 | Nahoru | #129
To mě teda nasralo tohle já si ještě jel do Tejna na Shell natankovat protože v Bechyni jsem se do motorky tankovat bál tak jen doufám že benál tam maj normální

Natankování nekvalitního paliva - jak se bránit?

15.6.2013 v 10:42 | Nahoru | #130
Přesně to samý se stalo nám, jeli jsme na hory tak jsme natankovali plnou u OMV a po pár km to začalo, nejdřív netáhlo, kuckalo, začali blikat kontrolky motoru atp až to chcíplo uplně. Dobře přijela odtahovka (rozuměj HTP fabia proti 1.9 oktě do kopce na sněhu), takže nás nakonec odtáhlo navaro tátovo kamaráda, budiž. Diagnoza servisu? Voda v naftě, motor bude pěkně mastnej. Samozřejmě se to řesilo proti pumpě, nejdřív se cukali, ale sehnali jsme dalších pět lidí, kterým to chcíplo uplně stějně, navíc se tam poslala ČOI i na kontrolu nafty. Verdtikt?

Pumpa všechno zacvakala, vina byla špatným těsněním tanku, takže se tam stáhla voda jak tál sníh. Ale určitě to chce sehnat co nejvíc lidí, kterým se stalo to samé.

Natankování nekvalitního paliva - jak se bránit?

15.6.2013 v 12:44 | Nahoru | #131
Biga mám už sedm let ale nikdy nejel tak blbě jako po tankování u Shellu Třešť před dvěma roky. Studený motor skoro nechtěl běžet ani na sytič, smrad jak když se pálí odpad, při zavřeném plynu z kopce střelba z výfuku. O té doby radši jinde. 95% u PapOil a super.

(reakce na) Natankování nekvalitního paliva - jak se bránit?

15.6.2013 v 18:38 | Nahoru | #132

Fazer-FZS píše: Krovak> já se se vstřikovači nepotkával,dělal jsem u Bosch - Diesel,takže jenom čerpadla a pumpe duse(PDčka),ale ty čerpadla to odsrávaly často,hodně sirnatá nafta se tu prodává což čerpadlo dře.


Tak nám když někomu začal zlobit CR motor, vždy to byly vstřikovače, čerpadlo zatím nikdy.

Natankování nekvalitního paliva - jak se bránit?

16.6.2013 v 12:00 | Nahoru | #133
jo čechystán kvalitní paliva na každém rohu

zkušenost s loŇska: kia pregio najeto 130 tis čerpadlo v prdeli celou dobu jezděné na omv čerpadlo popravila voda pač takhle zhnilé součástky jsem ještě neviděl

další: kolega a já jsme v zimě natankovali na stejné omw tu jejich artick naftu druhý den jsem motor nenatočil. Následoval odtah do servisu a ejhle další tři auta ze stejným problémem všichni jsme tankovali na omw problém ucpané potrubí, filtry parafínem...

jezdím asi 40tis km na ONO a ejhle nepocitil jsem žádnou ztrátu výkonu v zimě na drc motor si klepe svou

na zimu dávám do motorek 100oktanové palivo pač klasická 95 mi u obou motorek připravili pěkné jarní trápení

1 reakcí na tento příspěvek Natankování nekvalitního paliva - jak se bránit?

16.6.2013 v 19:32 | Nahoru | #134
No ještě že jezdím na plyn, ten se pančovat moc nedá, no leda tak prdama, a nebo stlačeným vzduchem/kyslíkem, ale to by ten čerpadlář udělal asi jenom jednou

(reakce na) Natankování nekvalitního paliva - jak se bránit?

17.6.2013 v 06:45 | Nahoru | #135

Fidži_CZ píše: A další člověk, tentokrát Globus ČB. Že by stejný závoz?



Nečtu dalších 5 stran, to důležité zaznělo hned na první.
Všímejte si cisteren - třeba Popilka jezdil na hradecké Makro a vedlejší Shell, nafta je stejná, přečerpává se ze stejné sekce autocisterny, tj. pokud se v autocisterně palivo zamění nebo tam zůstane nějaký benzín a na to pak při další trase přijde nafta, je prostě průšvih a na "značce" pumpy samozřejmě vůbec nezáleží.

(reakce na) Natankování nekvalitního paliva - jak se bránit?

21.6.2013 v 18:22 | Nahoru | #136
2stroke> to si jenom myslíš

kdykoliv natankuju plyn jinde než u tišnovské flagy tak auto začne cukat, skákat, chvílama je to jako kdyby docházel benzín, vyloženě škubání, padají otáčky pod plynem, motor chvílama nemá výkon. pravidelně když dojíždím nádrž kterou jsem vzal jinde.
natankuju zas tam a během druhé nádrže se to srovná

když jsem měl ještě favorita, taky na plyn, dělalo mně to něco podobnýho po natankování na jedné čerpačce co mám kousek. začal jsem tankovat na od ní nedaleké a bylo po problému. když jsem se o tom bavil s tim druhým pumpařem tak se divil, že pré mají stejnýho dodavatela

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Natankování nekvalitního paliva - jak se bránit?

23.6.2013 v 07:11 | Nahoru | #137

Fazer-FZS píše: Krovak> já se se vstřikovači nepotkával,dělal jsem u Bosch - Diesel,takže jenom čerpadla a pumpe duse(PDčka),ale ty čerpadla to odsrávaly často,hodně sirnatá nafta se tu prodává což čerpadlo dře.



Hlavně nevěřit tomu, co píše někdo, kdo "u toho dělal".
Staré motory vydržely moc a moc mimo jiné kvůli tomu, že síra je MAZIVÁ přísada.
To jen dnes kvůli Euro se musí obsah síry snižovat na 10 ppm (částic z milionu).
No a pak se nemůžeš divit mizerné životnosti dnešních motorů, zejména palivové soustavy.
A turb - kvůli DPF nemůže být moc síry ani v oleji a opět - čím víc síry v oleji, tím lépe maže, viz klasický smrad převodových olejů - čím myslíš, že je způsoben?
Ano sírou :) síra maže, jinak než grafit, ale podobně.

(reakce na) Natankování nekvalitního paliva - jak se bránit?

23.6.2013 v 09:27 | Nahoru | #138
rrss> Síru lze nahradit. Takže bych lepší životnost motorů v době minulé nepřičítal právě jí ;)

(reakce na) Natankování nekvalitního paliva - jak se bránit?

25.6.2013 v 12:44 | Nahoru | #139
rrss> Vidíš, člověče, hlavně že s ní v práci mažem závitníky, ale vůbec mě to netrklo
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist