globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Natankování nekvalitního paliva - jak se bránit?
 
12.6.2013 v 09:52
Včera jsem natankoval do auta 100 l nafty u Shell, ráno jsem vyjel do práce a motor po cestě začal škubat až umřel úplně. V servise sem s tím nebyl, čekám na odtah.

Je nějaká šance získat peníze za palivo a případnou opravu zpět? ČOI a servis přislíbila, že odebere vzorky.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Natankování nekvalitního paliva - jak se bránit?

14.6.2013 v 21:25 | Nahoru | #1
Krovak> já se se vstřikovači nepotkával,dělal jsem u Bosch - Diesel,takže jenom čerpadla a pumpe duse(PDčka),ale ty čerpadla to odsrávaly často,hodně sirnatá nafta se tu prodává což čerpadlo dře.

(reakce na) Natankování nekvalitního paliva - jak se bránit?

15.6.2013 v 18:38 | Nahoru | #2

Fazer-FZS píše: Krovak> já se se vstřikovači nepotkával,dělal jsem u Bosch - Diesel,takže jenom čerpadla a pumpe duse(PDčka),ale ty čerpadla to odsrávaly často,hodně sirnatá nafta se tu prodává což čerpadlo dře.


Tak nám když někomu začal zlobit CR motor, vždy to byly vstřikovače, čerpadlo zatím nikdy.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Natankování nekvalitního paliva - jak se bránit?

23.6.2013 v 07:11 | Nahoru | #3

Fazer-FZS píše: Krovak> já se se vstřikovači nepotkával,dělal jsem u Bosch - Diesel,takže jenom čerpadla a pumpe duse(PDčka),ale ty čerpadla to odsrávaly často,hodně sirnatá nafta se tu prodává což čerpadlo dře.



Hlavně nevěřit tomu, co píše někdo, kdo "u toho dělal".
Staré motory vydržely moc a moc mimo jiné kvůli tomu, že síra je MAZIVÁ přísada.
To jen dnes kvůli Euro se musí obsah síry snižovat na 10 ppm (částic z milionu).
No a pak se nemůžeš divit mizerné životnosti dnešních motorů, zejména palivové soustavy.
A turb - kvůli DPF nemůže být moc síry ani v oleji a opět - čím víc síry v oleji, tím lépe maže, viz klasický smrad převodových olejů - čím myslíš, že je způsoben?
Ano sírou :) síra maže, jinak než grafit, ale podobně.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist