globalmoto_kveten





Téma: Karel Hanika
 
19.6.2012 v 22:09
Docela ten Karel umí, že? Jinak to jsou závody, že je radost se dívat.
tady byl Karel na bedně 3flek

tady je první jízda

RedBull Rookies cup multiple bike crash at Silverstone


Uzavřeno 28.08.2012 v 22:42 uživatelem IvoTregr

Otevřeno 15.09.2012 v 18:19 uživatelem IvoTregr


Naposledy editováno 19.06.2012 22:12:32

1 reakcí na tento příspěvek Karel Hanika

26.8.2012 v 15:49 | Nahoru | #121
Akro: Nevim, co furt dokala resis vahu a vzrust zavodniku. Kazdej vrcholovej sport, od krasobrusleni az po vzpirani, vyzaduje urcity druh postavy a ze se to tobe nelibi, tak to neznamena, ze to je hned spatny.
Do basketu se ti taky nepozenou 150 cm lidi, do vrhu kouli ti nepujdou hubendourove z motorek. A holt, kdyz se nekdo vyssiho vzrustu v motorkach objevi, musi se o to vic snazit.

(reakce na) Karel Hanika

26.8.2012 v 20:40 | Nahoru | #122
Liška.podšitá> Motoristické silniční sporty nepotřebují podvýživy a skřety! Za prvé to vypadá trapně a nevím, proč by tyto závody měly být vyhrazeny chcípákům a nerostům, kterých je několik procent a ne normálním lidem o váze 70 - 80 kg, což sice není taky nějak ohromná váha, ale pokud někdo neměří 2 metry, dá se tam ještě shodit! Nakonec ani nerosti a skřeti nejsou nijak diskvalifikováni, mohou si něco nabrat a něco se jim dováží. A bude to férové! Když se dovažují motokáry, okruhová auta, Formule 1 a dokonce i MOTO 3, proč by se nemohly do určitých vah podle objemu motorky srovnat i WSBK a MOTO 2 a MGP?

1 reakcí na tento příspěvek Karel Hanika

26.8.2012 v 21:39 | Nahoru | #123
mamba54: Ten kolovrátek vždycky uhne, když mu napíšeš fakta. Jinak oceńuju, že ho baví se furt bavit o dvou tématech dokola (váha a počet kol), normální člověk už by si připadal hloupě.

(reakce na) Karel Hanika

26.8.2012 v 21:56 | Nahoru | #124

Gill píše: mamba54: Ten kolovrátek vždycky uhne, když mu napíšeš fakta. Jinak oceńuju, že ho baví se furt bavit o dvou tématech dokola (váha a počet kol), normální člověk už by si připadal hloupě.



Poslouchej Gille, mě to připadá, jako bys byl proti mě nějak zaujatý?

1 reakcí na tento příspěvek Karel Hanika

26.8.2012 v 21:58 | Nahoru | #125
Copak jsem psal něco Tobě?

(reakce na) Karel Hanika

26.8.2012 v 22:14 | Nahoru | #126

Gill píše: Copak jsem psal něco Tobě?



Ty přece jiné téma ani nemáš!

1 reakcí na tento příspěvek Karel Hanika

26.8.2012 v 22:30 | Nahoru | #127
Koukám, že AKRO se stal odborníkem i na plavání (s tím tvým rozborem bohužel nemáš pravdu). Viděl jsi, mistře, někdy skokany na lyžích nebo veslaře lehkých vah. A hlavně kulturisty shazující váhu na soutěž, to jsou lidé, kteří opravdu ohružují svoje zdraví.
Mohl bys třeba založit motocyklový TIR Cup pro jezdce nad 100kg. A nebo se budeš muset smířit s tím, že jsou prostě lidské činnosti, kde mají výhodu velcí a těžcí a kde zase malí a lehcí.
P.S.: Víš jak hrozně musí na těch dětech vypadat ty oranžový vesty!

(reakce na) Karel Hanika

26.8.2012 v 23:15 | Nahoru | #128
Tom68> Tobě to nemá cenu psát! Ty bys to nepochopil....

1 reakcí na tento příspěvek Karel Hanika

27.8.2012 v 00:03 | Nahoru | #129
To AKRO: Ale pochopil, neměj starost, akorát na to, proč se v RBRC nedovažuje, je nutno se zeptat u nich, jsou docela vstřícní. Můžeš začit třeba: Milí podporovatelé chcípáků a nerostů, motoristické silniční sporty nepotřebují podvýživy a skřety. Proto bych se chtěl zeptat... To jen tak pro formu, aby věděli, s kým mají čest.

(reakce na) Karel Hanika

27.8.2012 v 01:05 | Nahoru | #130
Tom68> No jistě, nic jsi nepochopil!

1 reakcí na tento příspěvek Karel Hanika

27.8.2012 v 03:06 | Nahoru | #131
To Tom 68 - " TIR cup "

(reakce na) Karel Hanika

27.8.2012 v 09:21 | Nahoru | #132
mamba54> TIR CUP se jezdí v Mostě! Dva MOTO CUPy - SPZ v Brně a plus CRT-SPZ spolu s MGP dnes už jen 9 kusů.

1 reakcí na tento příspěvek Karel Hanika

27.8.2012 v 11:40 | Nahoru | #133
To AKRO: pochopil jsem, že diskutovat s tebou nemá cenu.
Jenom dvě poznámky. Káju Haniku určitě potkáváš v depu, je to normálně vypadající kluk, který nabral pár centimetrů a neléčí si mindráky v posilovně. Paní Haniková ho určitě necpe knedlíkama, ale naznačovat, že by zrovna Hanikovi si pěstovali "nerosta" a "podvýživu", nedejbože riskovali jeho zdraví, je přinejmenším podpásovka. Já jsem v jeho letech jezdil na kole a vypadal jsem jak z Dachau (je ale pravda, že proti Contadorovi s Wigginsem vypadají Pedrosa a Lorenzo jak nabušení kulturisti).
Budeš se muset smířit s tím, že v motocyklovém sportu bude malá a lehká postava vždy výhodou (i když se v některých třídách dovažuje) - třeba z pohledu těžiště nebo rozměrů stroje. Jistě jsou tu větší pamětníci než já, tak ať zkusí připojit větu. Myslím si, že se výška, váha ani postava jezdců nezměnila. Jezdci jako Rossi, Abrahám nebo třeba Xaus se Smržem jsou spíš výjimkou. Včera jsem v paddocku potkal Cechinella a Martineze, zfleku mohli nastoupit na start RBRC. Když si najdeš fotky jak vypadali Sheene, Roberts, Spencer, Surtees, Lawson, Biaggi v dobách největších úspěchů - normální absolventi RBRC. Tak asi tak.

(reakce na) Karel Hanika

27.8.2012 v 13:04 | Nahoru | #134
Tom68> A já přidám Nieta, Ivyho, Taveriho, Kneubuhlera... atd., atd. Myslíš si Akro, abychom se nepohybovali jen v cizích vodách, že si někdy např. M. Čada stěžoval, že V. Parus je opůl metru nižší a o hodně Kg lehčí než on? Nakonec táta K. Haniky taky není žádný hromotluk, zrovna tak, jako jimi nebyli Baláž, Staša, Havrda a další. To jen ty asi trpíš nějakým mindrákem "přerosta".

1 reakcí na tento příspěvek Karel Hanika

27.8.2012 v 14:48 | Nahoru | #135
Nevím co na tom Akro nechápe je to stejné jako by chtěl basketbalistům co mají více než dva metry řezat nohy..........

Karel Hanika

27.8.2012 v 14:59 | Nahoru | #136
Mambo, já ti samozřejmě tvůj názor nemíním brát, ale někde jsem četl rozhovor s F.Šťastným, kde říkal, že za jeho dob, musel jezdec vážit aspoň 60 kilo a pokud je neměl, dovážila se mu motorka a jezdec musel závaží dovézt do cíle. To se ovšem uplatňovalo zřejmě jen při MS. Že měl tebou vzpomínaný V. Parus malou výšku a váhu, je pravda 150 cm a 52 kilo, jak jsem někde četl, je pravda a jistě měl proti ostatním jezdcům značnou výhodu. Že i v minulosti jezdili malí jezdci je jasné, malá váha poskytovala výhodu vždy! Většinou, ale jezdili malé třídy i když vyjímky byly také. Trpaslíci v té době nebyly schopni většinou tehdejší hůře ovladatelné motorky vyšších tříd, zvládnout. V minulosti ovšem nebyly zdaleka tak vyrovnané motorky jako jsou dnes a kvalita motorky byla větší výhodou, než případná menší váha jezdce na horší motorce. Pokud jde o současnou dobu, je váha rozhodující, protože rozdíly mezi motocykly jsou minimální! Hanika je možná normálně vypadající kluk mezi jezdci Rookies CUPu, ale mezi svými vrstevníky rozhodně ne! Postavy jaké jezdí Rookies CUP, se normálně posílají do ozdravoven. Snad jednou někomu dojde, že by se mělo dovažovat ve všech třídách silničních závodů, protože právě díky Rookies CUPu, kde se nerosti cíleně pěstují a vynikají v tom hlavně Španělé a nás čeká v příštích letech invaze hobitů do všech motocyklových tříd. On už dnes je ten pohled na stupně vítězů hodně trapný, hlavně zásluhou Pedrosy a Marquese a stejný trapný pohled nás čeká v příštích letech, ale už to budou jako tito dva Španělé vypadat skoro všichni.

(reakce na) Karel Hanika

27.8.2012 v 15:00 | Nahoru | #137

Sukin píše: Nevím co na tom Akro nechápe je to stejné jako by chtěl basketbalistům co mají více než dva metry řezat nohy..........



Mluvíš nesmysly a pokud k tomu nemáš co říct tak raději nepiš nic!

Naposledy editováno 27.08.2012 15:02:37

1 reakcí na tento příspěvek Karel Hanika

27.8.2012 v 16:12 | Nahoru | #138
Ale zrovna oni ti "trpaslíci", které jsem jmenoval, jezdili na těch lepších z motorek, které byly k dispozici. Tak to byla výhoda dvojnásobná, ale nikdo to tehdy neřešil, tak jako ty dnes. Prostě to brali, jak to je.

Karel Hanika

27.8.2012 v 16:14 | Nahoru | #139
Ty taky píšeš nesmysly a píšeš furt dokola to samé. A opět uhýbáš když někdo vytáhne nějaký fakt. Pan Parus měl výhodu...hlavně při roztláčení na startu, viď ? A třeba road racing jezdí i silnější kluci (a třeba Michael Dunlop parádně i nižší třídy), tak směřuj svůj pohled zájmu tam, když MS je nefér. Jenomže tam zas tvrdíš, že tratě jsou pro sebevrahy a jede se málo kol. Asi není sport, ke kterýmu bys neměl výhrady a užil si to jako ostatní. Mám z tebe pocit, že Tě furt něco žere a jedinej odvaz máš tady. A tvrzení, že Pedrosa by s více kily jezdil vzadu je pořádnej nesmysl stejně jako Marquez (Dani rozhodně není můj oblíbenec a Marquez už vůbec ne a nikdy by mě nenapadlo snižovat jejich výkony). Ale jak už někdo psal, diskuze s Tebou nikdy nikam nevede a já vůl se vždycky nechám vyprovokovat...ale proto tu jsi, že se máš s kým hádat a doma asi nikdo není.

Karel Hanika

27.8.2012 v 21:22 | Nahoru | #140
Gill - Ale! Tak V. Parus měl nepatrnou nevýhodu při roztlačování, ale ono to nemělo vliv, tenkrát se závody jezdily okolo hodiny, takže těch pár vteřin na startu díky své lehké váze rychle srovnal. Pokud jde o Road racing, tam jde spíš o to, kdo je na těch úzkých Irských uličkách větší blázen a bezmozek než o pár kilo navíc. Pedrosa a Marques by jezdili pokud by byli o 15 kilo těžší, než jsou, o pěkných 5-7 míst dál a o prvních místech by si mohli nechat jen zdát!
Jinak já se doma obvykle s nikým nehádám, nepatřím k těm, co jsou doma spíše hosty, ani k těm, co když si doma něco nařídí, tak si to taky sami musí udělat!

(reakce na) Karel Hanika

27.8.2012 v 21:24 | Nahoru | #141

mamba54 píše: Ale zrovna oni ti "trpaslíci", které jsem jmenoval, jezdili na těch lepších z motorek, které byly k dispozici. Tak to byla výhoda dvojnásobná, ale nikdo to tehdy neřešil, tak jako ty dnes. Prostě to brali, jak to je.



To máš pravdu, byla to dvojnásobná výhoda, ale proto jim po letech asi tituly brát nebudou, jako Armstrongovi na Tour de France!

Naposledy editováno 27.08.2012 21:41:38

1 reakcí na tento příspěvek Karel Hanika

28.8.2012 v 09:09 | Nahoru | #142
AKRO: A Ty si jako myslíš, že v MotoGP nejsou blázni a bezmozci? to ses přepočítal. Ty rozdíly dělá více než nějakých 10kg odvaha. Někdo si ale myslí, že mezi jezdci rozdíly nejsou a vše je v nějakých kg. On ten Sabbatani s nejnižší váhou nebyl úspěšný. Jak je to možné podle té tvé teorie? A pan Parus byl skvělý na Manu, jak je to možné, vždyť tam kila nehrají roli, ale kdo je jaký bezmozek. Redding 184/74 je celkem kus chlapa a jezdí špičku, vyhrál i 125ccm v první sezóně, kde tedy hraje roli, že měl o 20kg víc. Zase uhneš s odpovědí jako vždy?

Karel Hanika

28.8.2012 v 09:12 | Nahoru | #143
Jinak to sebrání vítězství Armstrongovi je pořádnej hnus bez prokazatelnosti a s čistými všemi kontrolami a že jich bylo, když měl tak často žlutý trikot, co jde na doping pokaždé. Hlavně TdF ztratí hodně tímto rozhodnutím a naopak Armstrong bude ještě větší hrdina.

(reakce na) Karel Hanika

28.8.2012 v 13:22 | Nahoru | #144

Gill píše: AKRO: A Ty si jako myslíš, že v MotoGP nejsou blázni a bezmozci? to ses přepočítal. Ty rozdíly dělá více než nějakých 10kg odvaha. Někdo si ale myslí, že mezi jezdci rozdíly nejsou a vše je v nějakých kg. On ten Sabbatani s nejnižší váhou nebyl úspěšný. Jak je to možné podle té tvé teorie? A pan Parus byl skvělý na Manu, jak je to možné, vždyť tam kila nehrají roli, ale kdo je jaký bezmozek. Redding 184/74 je celkem kus chlapa a jezdí špičku, vyhrál i 125ccm v první sezóně, kde tedy hraje roli, že měl o 20kg víc. Zase uhneš s odpovědí jako vždy?



No proti jezdcům co jezdí Irské okruhy jsou jezdci MGP slušní žáci nedělní školy! Srovnávat bezmozky z Irských ostrovů a jezdce MGP na sterilních okruzích je hodně mimo! Pokud jde o Paruse, jezdil dobře, protože to nebyl jen lehký jezdec, ale i vynikající jezdec! Redding má sice dnes 74 kilo, ale v době kdy vyhrál 125ky měl 61 kilo plus 6 kilo výstroj a přilba a ne 74 kg, které má dnes. Budeš se tomu asi divit, ale tehdy mu bylo lehce přes 15 let a byl menší a lehčí! Navíc bys měl vědět, že se ve 125kách DOVAŽOVALO a dnes už i MOTO 3 se DOVAŽUJE a vzhledem, k tomu, že ve 125kách byl limit jezdec+motorka 136 kilo a motorka 125ka vážila 70-72 kilo, tak tvůj ÚDAJNĚ O 20 KILO TĚŽŠÍ Redding byl tehdy přesně na limitu 136 kg. To samé Sabbataini, kterému naopak museli dělat těžkou motorku, která měla přes 90 kilo. Jen dvě stupačky vážily ůdajně 9 kilo. Však se o tom kdysi hodně psalo. Než příště začneš rozvíjet své bludy a teorie, buď tak hodný a něco si o tom zjisti a přečti! A nebo se prosím tě vyhni odpovědi, když o tom nemáš páru!

1 reakcí na tento příspěvek Karel Hanika

28.8.2012 v 14:01 | Nahoru | #145
Nevím, proč by to bylo úplně mimo i John McGuiness startoval v MGP. Navíc asi neumíš číst...NESROVNÁVÁM NIKDE TY JEZDCE. Kup si brejle na blízko. Střelci jsou na obou stranách. A pak tedy nechápu co tě žerou lehcí jezdci, když nejvíc to je znát na nejslabších třídách ty všeználku zamindrákovanej.

(reakce na) Karel Hanika

28.8.2012 v 14:33 | Nahoru | #146

Gill píše: Nevím, proč by to bylo úplně mimo i John McGuiness startoval v MGP. Navíc asi neumíš číst...NESROVNÁVÁM NIKDE TY JEZDCE. Kup si brejle na blízko. Střelci jsou na obou stranách. A pak tedy nechápu co tě žerou lehcí jezdci, když nejvíc to je znát na nejslabších třídách ty všeználku zamindrákovanej.



No zamindrákovanej budeš zřejmě ty! McGuiness startoval v MGP? No a co? Zajel něco a vydržel tam? Půjčili mu SPZ-satelit na kterém nešlo nic zajet a skončil, jako spousta jezdců pře ním! Lehcí jezdci jsou vyřešeni jen v MOTO 3, tam se aspoň dovažuje a invaze skřetů je už dávno i ve vyšších třídách Marques, Pedrosa a přicházejí další! Rookies CUP je další přímo pěstírna dalších jezdců do 160 cm a 50 kilo. Nečeká nás v příštích letech pěkný pohled! Stupně vítězů budou plné na první pohled 13-14letých školáků!
Ještě mi pověz, jak to že tady řešíš váhu jezdců a dáváš příklady a přitom nevíš, i když jsem to sem psal, že se jezdci v MOTO 3 a dříve ve 125kách dovažují?

Naposledy editováno 28.08.2012 14:45:49

Karel Hanika

28.8.2012 v 19:25 | Nahoru | #147
Když jel McGuiness, tak jsi ani nevěděl, že nějakej SPZtka je. Povím Ti, že jak jsi sám podotkl, váha je nejvíc znát ve slabých třídách a to je nyní vyřešeno. Moto2 už jsou silnější stroje než byly GP250 a tak na šestce se rozdíl dost maže (viz. opět Tebou zmiňovaný skřet Marquez Vs. ostatní co maj 62-74 kg) a Marquez i při dovažování tedy ukázal, že je jinde než ostatní a váhou to tedy není. Hezký pohled nečeká jen Tebe, ostatní to berou tak, že pro každý sport je výhodnější jiná postava. A pokud 12-ti letý školák bude lepší než třicátník, tak prostě třicátník musí mít koule 12-ti letýho střelce. Takže si musíš zvyknout, kvůli Tobě určitě měnit žádná pravidla nebudou. Pokaždý se bude dát něco vytknout, dokonalá pravidla neexistují, jediné dokonalé na světě je AKRO, ale bohužel nebo bohudík nemá žádnou moc.

Karel Hanika

28.8.2012 v 21:56 | Nahoru | #148
GILL - Bohužel, SPZka tam v MGP straší a škodí už 20 let. Ze začátku méně, to ještě skoro vše v MGP vlastnil jiný dědek, ten z formule 1. SPZka škodí plnohodnotně asi 12 let. Koukám, že jsi zase četl blbě nebo spíš spoustu věcí opět nepochopil, podobně jako byly tvé argumenty Redding 74 kg a Sabataini 37 kg, protože jsi vůbec nevěděl, že se ve 125kách a Moto3 dovažovalo a dovažuje a že Redding byl v 15 letech poněkud lehčí, než je teď. MOTO 2 pořád nejezdí časy, které jezdily 250 ccm a tak asi nebudou silnější stroje. Na šestce se vůbec rozdíly nemažou a každé kilo navíc je šeredně znát! Ono to je znát i na litru, skřet má vždy ke konci lepší gumy, než těžší jezdci. Navíc akcelerace je s Hobitem vždy lepší, než z těžším jezdcem. Ty 13-14 školáky na stupních vítězů jsem myslel obrazně, vzhledem k dětským postavám, co budou vyhrávat JAKO DOSPĚLÍ v dalších letech. Ty jsi to ovšem zase nepochopil a blekotáš tady o 12letém školákovi, který může být lepší než třicátník. Když už něco napíšu a ty máš potřebu to okomentovat nebo v tvém případě to znegovat, tak to aspoň čti všechno nebo popojeď na židli o kousek dál, protože si zřejmě stojíš na KABELU!

Naposledy editováno 28.08.2012 21:58:46

1 reakcí na tento příspěvek Karel Hanika

15.9.2012 v 18:27 | Nahoru | #149
Karel Hanika zvítězil v dnešním závodě Red Bull Cupu na okruhu v Misaně.
BRAVO
prostě nádherny vidět našeho kluka jak jim to dává
video se závodu

(reakce na) Karel Hanika

15.9.2012 v 18:52 | Nahoru | #150

IvoTregr píše: Karel Hanika zvítězil v dnešním závodě Red Bull Cupu na okruhu v Misaně.
BRAVO
prostě nádherny vidět našeho kluka jak jim to dává
video se závodu



Kajovi velkááá gratulace

a tobě děkuji....jako obvykle jsme to v přímém přenosu nestihla
tak jdu na to díík mooc za odkaz
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist