1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr první motorky
Huby píše: Drake46> hele hornetem šestkou ani tim speedem chybu neuděláš.. pětikilo tě omrzí zatraceně rychle... navíc svezení na hornetu nebo na gs je sakra rozdíl.. podvozkově, ovladatelností.. to se nedá srovnat.. navíc hornet se svýma 200kg je opravdu krásně ovladatelnej a po pár tisících si budeš připadat jako by jsi na něm jezdil už pět let ;) s pětikilem uděláš obrovskou chybu...
no a ekonomickej provoz... pokud budeš jezdit stejným tempem... tak ve výsledku tě výjde dráž ta pětistovka pač jí budeš muset rvát aby trošku jela..
btw.. nech si poradit od kamarádů a ne od zdejších chytrolínú ;)
neříkám,že souhlasím,ani že né....
....ale v 18-ti jsem měl jawu 350,najezdil jsem s ní za 2 roky hromadu kilometrů a nikdy jsem neměl pocit,že bych udělal chybu... a na pětikilo jsem koukal jako na svatý obrázek...
Dolph-cz píše: neříkám,že souhlasím,ani že né....
....ale v 18-ti jsem měl jawu 350,najezdil jsem s ní za 2 roky hromadu kilometrů a nikdy jsem neměl pocit,že bych udělal chybu... a na pětikilo jsem koukal jako na svatý obrázek...
......... a k litru se modlil, známe
Jsem rád, že je pryč doba kdy jsme mohli koupit nanejvýš MZ 250 a na opravdové bajky jsme koukali na plakáty. Proto říkám: "kupujte to co je vašemu srdci nejbližší!"
Naposledy editováno 20.04.2012 21:26:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr první motorky
kdyby chěl sporta šestku tak to beru.. ta motorka svádí a je dělaná na rychlou jízdu ale naháč.. na který fouká...
hornet i speed mají daleko lepší podvozek, brzdy, motor.. jedou lépe odspodu, mají sílu nemusí se tolik točit (oproti pětce) když vezme spolujezdce na výlet nebudou se trápit..
přestaňte plácat kraviny..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr první motorky
Huby píše: DMRS> co to furt všichni melete o falešným pocitu.. vy vidíte, že si někdo koupí motorku a bude jezdit furt plnej.. řeší se to dnes a denně.
kdyby chěl sporta šestku tak to beru.. ta motorka svádí a je dělaná na rychlou jízdu ale naháč.. na který fouká...
hornet i speed mají daleko lepší podvozek, brzdy, motor.. jedou lépe odspodu, mají sílu nemusí se tolik točit (oproti pětce) když vezme spolujezdce na výlet nebudou se trápit..
přestaňte plácat kraviny..
souhlas, ale někteří zdejší přizdisráči budou drmolit stále svoje: "Nééé šestka je moc prosím klucíííí zpomalte, nebo umřete prosííííím ona vás potahá je nebezpečná prosíííííííííím"
Naposledy editováno 21.04.2012 07:33:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr první motorky
italšrot píše: Větší hloupost jsem ještě tady nečetl! Ta levná motorka ho spíš někde nemile překvapí.
Čím by ho měla jako překvapit,tím brutálním kroutákem? Pokud ji bude točit samozřejmě pojede votom žádná a určitě má lepší podvozek než nějaká pětistovka,je to lehce ovladatelná motorka.Kámoš ji měl a vím jak ta motorka jede A nikdo mu neříká že ji musí točit do omezovače Jinak pokud je motorka ač stará v pořádku,tak se nemá čeho bát2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr první motorky
Coolasice píše: Čím by ho měla jako překvapit,tím brutálním kroutákem? Pokud ji bude točit samozřejmě pojede votom žádná a určitě má lepší podvozek než nějaká pětistovka,je to lehce ovladatelná motorka.Kámoš ji měl a vím jak ta motorka jede A nikdo mu neříká že ji musí točit do omezovače Jinak pokud je motorka ač stará v pořádku,tak se nemá čeho bát
vy znáte je Nm a PS, ale motorka má i podvozek, řízení, brzdy! I to zminované GS nebo ER5 bude na začátek milionkrát lepší než obstarožní Jawa, zastaralá a koncepčně úplně jinde než "moderní" bajky na kterých předpokládám bude jezdit. Tak co mu nabízet veterána, když si z něho vezme akorád špatné návyky.
Naposledy editováno 21.04.2012 07:50:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr první motorky
italšrot píše: vy znáte je Nm a PS, ale motorka má i podvozek, řízení, brzdy! I to zminované GS nebo ER5 bude na začátek milionkrát lepší než obstarožní Jawa, zastaralá a koncepčně úplně jinde než "moderní" bajky na kterých předpokládám bude jezdit. Tak co mu nabízet veterána, když si z něho vezme akorád špatné návyky.
Já se bavím o Hondě CBR600F1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr první motorky
Coolasice píše: Já se bavím o Hondě CBR600F
Jo tááák sorry myslel jsem, že píšeš o Jawě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr první motorky
italšrot píše: vy znáte je Nm a PS, ale motorka má i podvozek, řízení, brzdy! I to zminované GS nebo ER5 bude na začátek milionkrát lepší než obstarožní Jawa, zastaralá a koncepčně úplně jinde než "moderní" bajky na kterých předpokládám bude jezdit. Tak co mu nabízet veterána, když si z něho vezme akorád špatné návyky.
to je pravda-zastavit rozhulákanou třindu je podobné jako zastavit naložený vlak.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr první motorky
Dolph-cz píše: to je pravda-zastavit rozhulákanou třindu je podobné jako zastavit naložený vlak.
jj a stejně se najdou lidi co si myslí, že je dobrá na začátek, protože ON na ní za komančů taky začínal. Jenže kdysi nebylo z čeho vybírat, dneska bych vzal nahatou šestku a jezdil, jezdil a jezdil. Já šel po kubaturách přímo učebnicově a že bych byl díky tomu lepší bajker si nemyslím. Spíš jsem ztrácel čas. A největší krizovky jsem zažil na ČZ 175.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr první motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr první motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr první motorky
1 reakcí na tento příspěvek Výběr první motorky
Hodně km bez nehod, a rozhodni se srdcem, nenech si od nikoho nic nabulíkovat. Je to jen tvoje volba... A stejnak si vybereš to, co se líbí tobě, a až tu svoji vysněnou motku uvdíš, budeš vědět, že je to ona To je jako s ženskýma
Todle téma mě vždy rozesměje hele. Nic ve zlém ale nevím proč na této sociální
síti asociálních jednostopých potencionálních sebevrahů se ještě někdo ptá onlájn co si má koupit? Po projetí historie fóra Ti naběhne asi stotisíc vláken a půl milionů rad... jakou první motorku do astmatického Hárjele až po pilu SS hektolitr s warp pohonem...
Tak Ti přeji dobrý výběr a radost z jízdy na čemkoliv, myslím že u první to musí příjít samo.
Já jsem expert až na výběr té druhé...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr první motorky
italšrot píše: souhlas, ale někteří zdejší přizdisráči budou drmolit stále svoje: "Nééé šestka je moc prosím klucíííí zpomalte, nebo umřete prosííííím ona vás potahá je nebezpečná prosíííííííííím"
Od někoho, kdo měl šestku až jako svou šestou motorku nečekám, že dokáže pochopit, že skok z 0 (bez znalostí) na otevřenou 600 ccm asi nebude tak jednoduchý jako tvé postupné přestupování (podle tvého profilu Jawa 50, ČZ 175, Jawa 250, Jawa 350, Kawasaki ER5, Honda CBR 600F...).
To co ty sis zažil postupně během x sezon a x desítek tisíc kilometrů se on bude muset naučit během pár stovek/tisíc kilomterů a zbytečně velký výkon mu bude jen na obtíž.
U mě první motorka na které jsem jel bylo Suzuki GSR 600 a rozhodně jsem rád, že to nebyla motorka se kterou bych se měl učit (tou byla CBF 500).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr první motorky
DMRS píše: Od někoho, kdo měl šestku až jako svou šestou motorku nečekám, že dokáže pochopit, že skok z 0 (bez znalostí) na otevřenou 600 ccm asi nebude tak jednoduchý jako tvé postupné přestupování (podle tvého profilu Jawa 50, ČZ 175, Jawa 250, Jawa 350, Kawasaki ER5, Honda CBR 600F...).
To co ty sis zažil postupně během x sezon a x desítek tisíc kilometrů se on bude muset naučit během pár stovek/tisíc kilomterů a zbytečně velký výkon mu bude jen na obtíž.
U mě první motorka na které jsem jel bylo Suzuki GSR 600 a rozhodně jsem rád, že to nebyla motorka se kterou bych se měl učit (tou byla CBF 500).
Tohle je druhá šestka a protože vím jaké to je jít po kubaturách můžu za sebe napsat, že to nemělo valný přínos. Hodně těch motorek mi nic nedalo a záhy šly do světa. V době kdy jsem vlastnil např. Jawu 250 jsem měl možnost jezdit i Suzuki 650 Katana a vodil jsem ji no problemo. Ale píšu za sebe, na druhé kašlu ať si jezdí co kdo chce, ale na tohle téma nexistuje žádná šablona nebo vzor. Každý MUSÍ jít svou cestou a dávat mu rady typu: "...musíš tak nebo zhebneš" jsou na vykuř. Kapišto!
edit> K šestce jsem se vrátil z mnoha důvodů z niž jeden byl i ten, že mi prostě vyhovuje.
italšrot píše: Každý MUSÍ jít svou cestou a dávat mu rady typu: "...musíš tak nebo zhebneš" jsou na vykuř. Kapišto!
Asi tak, ať si koupí co chce a nenechá si od nikoho nic nařizovat. To co jsem psal bylo jen doporučení od někoho, kdo si podobnou cestou už prošel a musel si to vyšlapat sám.
Jinak ohledně toho postupného přecházení po kubaturách jsem svůj názor psal už o pár příspěvků výše.