globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výběr první motorky
 
16.4.2012 v 16:03
Čaudy kluci, tak už konečně došli peníze a hodlám pořídit první moto do 60 tis. kč. Zatím sem našel Triumph Speed Four za 60 a nebo nějakýho Horneta ty se do těch peněz sehnat dají? Má to smysl a nebo něco jinačího? :)

1 reakcí na tento příspěvek Výběr první motorky

16.4.2012 v 20:10 | Nahoru | #31
Ať si každý jezdí na čem chce, protože stejně drtivá většina z nás potenciál motorky nevyužije. Tead pokud nemáte namysli vytočit jedna do omezovače a pak si na hajzliku přeměřovat péro kdo že jako je větší king.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr první motorky

16.4.2012 v 20:15 | Nahoru | #32
italšrot> to skoro vypadá, jako by jsi to ty nedělal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr první motorky

16.4.2012 v 20:25 | Nahoru | #33

Jindrej píše: italšrot> to skoro vypadá, jako by jsi to ty nedělal


Jedna do omezovače nebo s tím přeměřováním?

(reakce na) Výběr první motorky

16.4.2012 v 20:28 | Nahoru | #34

Dolph-cz píše: záčíná se na fichtlu.tak to bylo odjakživa...


aneb 5 lidi vyjelo, 2 se vratili a zbytek dotlacil...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr první motorky

16.4.2012 v 20:48 | Nahoru | #35
italšrot> tak jsem motorkáří tak asi to první. Co děláš doma na hajzlíku je mi jedno

(reakce na) Výběr první motorky

16.4.2012 v 20:56 | Nahoru | #36

Jindrej píše: italšrot> tak jsem motorkáří tak asi to první. Co děláš doma na hajzlíku je mi jedno


No už jsem se lekl, že budeš divnej.

2 reakcí na tento příspěvek Výběr první motorky

16.4.2012 v 21:15 | Nahoru | #37
Nejlíp se vyjezdíš na levné motorce,třeba Honda CBR 600F řekněme za 25tis Nebudeš se zas tak oni moc bát a tím pádem budeš víc myslet na jízdu

(reakce na) Výběr první motorky

16.4.2012 v 21:43 | Nahoru | #38

Haesty píše: Je to doufám řečeno s koňskou dávkou ironie a sarkasmu,že?



Souhlasím...

(reakce na) Výběr první motorky

16.4.2012 v 21:43 | Nahoru | #39

Coolasice píše: Nejlíp se vyjezdíš na levné motorce,třeba Honda CBR 600F řekněme za 25tis Nebudeš se zas tak oni moc bát a tím pádem budeš víc myslet na jízdu



Opět jenom souhlasím

Výběr první motorky

16.4.2012 v 21:50 | Nahoru | #40
v té cenové kategorii jsou i starší R1

1 reakcí na tento příspěvek Výběr první motorky

16.4.2012 v 21:57 | Nahoru | #41
Pokud si na moto nikdy nejezdil, tak bych osobně 600 nikdy nedoporučil, alespoň né Horneta, Fazera a jim podobné. Být tebou, pořídil bych nějakou 500 jako GS, CB, ER5.
Těm, kteří na těch mašinách jezdí delší dobu už to možná nepřijde, ale toho výkonu tam je opravdu kopa, něco málo pod 100 koní u šestek dokáže nakopat pořádně prdel. A pokud nemáš žádné zkušenosti a nebudeš vědět co to dokáže, tak uděláš chybu ani nemrkneš.
Ostatně soudím také z mojí zkušenosti, kdy jsem jezdil na GS 500E tři roky a teď pokukuju po Fazerovi, možná Banditovi. Když jsem na Fazera sedl a projel jsem, v duchu jsem si říkal, ještě, že jsem to nekoupil v 18. Opravdu nic tak silného bych v životě nedoporučil někomu do začátků, jak se tomu děje tady. A může mít v hlavě cokoli. Pokud nemá zkušenosti s něčím slabším, tak ani náhodou.
Začni na těch klasických 500. Naučíš se běžný servis, co kde je a nebudeš pak z něčeho nepříjemně překvapený a když přesedláš na 600, tak se s ní už nebudeš prát a budeš si to užívat.

Výběr první motorky

16.4.2012 v 22:17 | Nahoru | #42
Tak za mne je to jasné:
http://www.motorkari...-n-fazer-372621.html
Ale tak 2.000,- by mohli dát dolů.

1 reakcí na tento příspěvek Výběr první motorky

16.4.2012 v 23:37 | Nahoru | #43
Oblečení nemá cenu počítat, na to jsou peníze zvlášť, už i se pomalu plánuje cesta do Linze na nákupy.. :) kamarád před měsícem (taky jeho první moto) koupil super Horneta 600 r.v. 2003 za 52 tisíc. kč a super. Tak něco takovýho a nebo co se mi moc líbí...s prodejcem už i ukecávám cenu tak tohle: http://www.autanet....-speed-four-600.html co myslíte?

1 reakcí na tento příspěvek Výběr první motorky

17.4.2012 v 07:01 | Nahoru | #44
nějak nechápu proč se vůbec dělají motorky pod litr.
když i začátečníky běžně omrzí šestka po měsíci ježdění a běží si koupit něco silnějšího

(to jsou zas kecy webovej rozumbradů )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr první motorky

17.4.2012 v 12:00 | Nahoru | #45
Luk8sh> Máš samozřejmě pravdu, ale jelikož neznáme osobně člověka, co si tu hodil tohle vlákno, není rada tak jednoznačná. Já a moji kamarádi jsme začali na fichtlech v 8 letech a pak postupovaly nahoru. Tehdy to šlo ,bydlel jsem na vesnici a policajti nikde, natož body, takže jsme šli do autoškoly jen pro to, aby jsme zlegalizovaly to, co již umíme. Ale pokud klučina neseděl nikdy na ničem krom babety, bude mít křížek u cesty i se šestkou, tam bych volil 125-ku. Ale jak píšu, je to individuální a nevím o pisateli nic, bral jsem to podle sebe a mého okolí.

(reakce na) Výběr první motorky

17.4.2012 v 12:09 | Nahoru | #46
Max 500 ccm mluvim z vlastni zkusenosti, takovy CBF 500, GS, ER 5 nebo CB 500 ti budou dve sezony delat jen samou radost a pak hura na litra :) myslim ze to CBF 500 by bylo naprosto idealni je pekna, neni mala jako GS, je to vodnik a celkem drzak nenadchne neurazi do 60 tis ji sezenes v slusnym stavu rok 2003+ i s ABS coz se zacatecnikovi taky dost hodi Akorat zadni svetlo to ma jak skutr

(reakce na) Výběr první motorky

17.4.2012 v 12:48 | Nahoru | #47
Drake46> nedělej si iluze, stejně to někde složíš. Kdo si neustlal, jezdí jak baba.

P.S.: mám ted na blbnutí 125ccm a je to neuvěřitelná prdel, řádim na ní víc, jak na velký

Naposledy editováno 17.04.2012 12:50:49

1 reakcí na tento příspěvek Výběr první motorky

17.4.2012 v 13:55 | Nahoru | #48
Jo jo, vezmi objem 500. Ani velká ani malá. Když jí položíš, tak se svět nezboří a dílů je všude spousta. A hlavně tenhle objem už se dá použít i na cestování, má to i výkon a je to levné na servis/provoz/údržbu.
Motorky o týhle kubatuře jsou na takové zacházení připravené

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr první motorky

17.4.2012 v 14:36 | Nahoru | #49

radek_ píše: Jo jo, vezmi objem 500. Ani velká ani malá. Když jí položíš, tak se svět nezboří a dílů je všude spousta. A hlavně tenhle objem už se dá použít i na cestování, má to i výkon a je to levné na servis/provoz/údržbu.
Motorky o týhle kubatuře jsou na takové zacházení připravené


přesně tak! i šestka nakope prdel! a ti litráci a hektoliltáci co šestky pomlouvaj sou buď hovada jezdící 109 let a klobouk dolu jim, nebo telata, který by stejně nevyužili ani potenciál šestky, ale maj věk, prachy, velký koule a machrujou...
to poznáš sám dost lidí se pak na velký motorce lekne, nic se nenaučej a jak přijdou zatáčky, kluci na stopětadváce jim natrhnou prdel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr první motorky

17.4.2012 v 14:38 | Nahoru | #50

Coolasice píše: Nejlíp se vyjezdíš na levné motorce,třeba Honda CBR 600F řekněme za 25tis Nebudeš se zas tak oni moc bát a tím pádem budeš víc myslet na jízdu


Větší hloupost jsem ještě tady nečetl! Ta levná motorka ho spíš někde nemile překvapí.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr první motorky

17.4.2012 v 14:42 | Nahoru | #51

pribor píše: přesně tak! i šestka nakope prdel! a ti litráci a hektoliltáci co šestky pomlouvaj sou buď hovada jezdící 109 let a klobouk dolu jim, nebo telata, který by stejně nevyužili ani potenciál šestky, ale maj věk, prachy, velký koule a machrujou...
to poznáš sám dost lidí se pak na velký motorce lekne, nic se nenaučej a jak přijdou zatáčky, kluci na stopětadváce jim natrhnou prdel


Můžu se jen zaptat... ty využiješ potenciál cca 100 koňové šestky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr první motorky

17.4.2012 v 14:47 | Nahoru | #52

italšrot píše: Můžu se jen zaptat... ty využiješ potenciál cca 100 koňové šestky?



no na rovince,kde jinde,tam je slabý i litr

Naposledy editováno 17.04.2012 14:47:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr první motorky

17.4.2012 v 14:50 | Nahoru | #53
italšrot> 100 nemá a mam snad litra? ... myslim že jo, ne vždycky je třeba, ale pětistovky sou mi málo a víc než šestku zatim nepotřebuju... takže volba myslim byla dobrá... spíš sem chtěl ukázat na postupnej přísun zkušeností, podle výkonu a ovladatelnosti motorky... když nemáš výkon, snažíš se přijít na dobrou a rychlou techniku projetí zatáčky atd ne?

Naposledy editováno 17.04.2012 14:52:23

Výběr první motorky

17.4.2012 v 14:56 | Nahoru | #54
Trijumfa štyrválec? Jak moc jsi upadl?

kup si nějakej dvouvál...litra minimálně je to o hlavě, neboj se ničeho...spousta místních začínala právě na litru...respket a mozek, to Ti stačí

uplně nejlepší bude těch 60 složit jako akontaci a zbytek dolíznout na tohle

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr první motorky

17.4.2012 v 14:58 | Nahoru | #55

pribor píše: italšrot> 100 nemá a mam snad litra? ... myslim že jo, ne vždycky je třeba, ale pětistovky sou mi málo a víc než šestku zatim nepotřebuju... takže volba myslim byla dobrá... spíš sem chtěl ukázat na postupnej přísun zkušeností, podle výkonu a ovladatelnosti motorky... když nemáš výkon, snažíš se přijít na dobrou a rychlou techniku projetí zatáčky atd ne?


Já jsem psal cca 100 koní
Samozřejmě nevím jak jezdíš, ale já si dovolím tvrdit, že 100% potenciál motorky dovedou využít akorád ti co na nich závodí. (protože jestli SS využijeme na silnici v běžném provozu co pak zbyde na "chudáky" závodníky) S tou poslední větou nevím no ono nedostatek výkonu jde nahradit enormním nasazením pilota (viz např. motard) ale, že by sis tím nějak piloval techniku... no možné je všechno.

Naposledy editováno 17.04.2012 15:01:53

(reakce na) Výběr první motorky

17.4.2012 v 14:59 | Nahoru | #56

Dolph-cz píše: no na rovince,kde jinde,tam je slabý i litr


jj souhlas toto je české vnímání využití potenciálu motorky. Za jedna a tuíííííííí tuííííííí

Naposledy editováno 17.04.2012 15:00:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr první motorky

17.4.2012 v 15:41 | Nahoru | #57
italšrot> jasně že ne... beru to pořád v začátečnickym kruhu... na motardu když neumíš, taky nic nepředvedeš.. když letíš na ultrasilný mašině, před zatáčkou na brzdy o stošest, zatáčku pomaličku, aby se nic nestalo a pak plnej abych dohnal čas je něco jinýho než na motorce s malym výkonem, kde se snažíš projet zatáčku co nejlíp, bez brzd atd, aby jsi neztratil ten ,,vytočenej,, výkon a měl i nějakej výjezd...
jináč, rovinky moc neřešim... u nás je to všude zatáčkovitý, tak se rači vyblbnu tam, než abych dělal vola na obchvatech...
jenom si nemyslete, že sem mladej a snažim se ostatní poslat do prdele... prostě píšu jak to u mě bylo a tím se snažim pomoct zakladateli...
- rači doplnim, že je to psaný samozdřejmě ve smyslu získávání zkušeností a začátků na motorce...!!! nebavim se tady o vyježděnejch lidech, ke kterejm mam úctu, ale o nováčcích machírcích...

Naposledy editováno 17.04.2012 16:15:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr první motorky

17.4.2012 v 15:51 | Nahoru | #58
pribor> Nevím kde jsi došel k názoru, že s litrem neproletím zatáčkou rychle jako Ty? Mám přes dva metry a 120 kilo a řeknu Ti, že jsem natíral se svými 145 koníky mnohem lehčí jezdce. Prostě litr jde k mé váze a rozměrům. Již jsem s touto kategorii skončil, nicméně mám nalítané tolik, že vím o čem píšu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr první motorky

17.4.2012 v 16:10 | Nahoru | #59
bigerman> a co jako? já Ti to věřim... tady je ale téma o koupi PRVNÍ motorky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr první motorky

17.4.2012 v 16:19 | Nahoru | #60
pribor> tak proč tu píšeš takové bláboly?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist