Téma: Přestavba auta na LPG
 
19.11.2011 v 15:58
Ahoj bando. Co říkáte na na LPG? Přemýšlím na přestavbou. Mám Octavii 1.8T, tak bych uvítal menší spotřebu . Máte nějaké zkušenosti, doporučení, rady? Koukal jsem, že přestavba stojí kolem 25.000Kč. Roční nájezd mám kolem 15.000 km, vyplatí se to? Díky S.i.i.i.s.a
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující

(reakce na) Přestavba auta na LPG

22.11.2011 v 13:17 | Nahoru | #121
Creck> takhle generalizovat se neda. Pokud vis jake metody se pro rizeni dnes v gasolinu pouzivaji/pouzivaly, pak vic ze MAP se bude chovat jinak nez MAF a ze limp mode neznamena vzdy open loop.

Naposledy editováno 22.11.2011 13:17:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba auta na LPG

22.11.2011 v 13:23 | Nahoru | #122

Creck píše: assassin> To ale dela kazde modernejsi auto , proste pri zjisteni vice kysliku prida paliva nacez cca po dalsich par km spadne do servisniho modu.

To ale vubec neznamena ze se jezdi na chudou smes, nybrz na bohatou , po spadnuti do servis modu to vstrikuje prednastavene hodnoty.



on tam ale nepise ze ty auta jezdi na chudou smes, on pise ze pokud to neni upravene ze to spaluje blbe... a jako priklad blbeho spalovani uvadi to jak se chova motor spalujici chudou smes.

jinak ja sem nedelal zadny testy s e85 - nemeril sem co nameri lambda na E85 ani sem nemeril jakym zpusobem se to snazi jednotka korigovat. takze v tomhle bych se nehadal, ale ani se mi nechce natvrdo rict ze se vsechny auta chovaj podle nakyho modelu, protoze ridici jednotky jsou ruzne komplikovany.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba auta na LPG

22.11.2011 v 13:58 | Nahoru | #123
assassin> Ja na to jezdim cca 8000 km , auto jede naprosto perfektne jen ted kdyz jsou mraziky rano hur startuje. Kamos si koupil svicky na LPG a starty stejne jak na benzin.
Ridim se spis podle octavia fora , tam na to kluci maji najete x tisic km a zadne propalene ventily.

e : Dawe s tim souhlasim ze kazde auto na to pojede jinak. Me se treba zvedla spotreba o necelych 0,5l a jede to uplne normalne. Podle me octavka jelikoz je urcena i pro svedsky, finsky atd. trh to chrousta perfektne i bez uprav.

Naposledy editováno 22.11.2011 14:04:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba auta na LPG

22.11.2011 v 14:26 | Nahoru | #124

Creck píše: assassin> Ja na to jezdim cca 8000 km , auto jede naprosto perfektne jen ted kdyz jsou mraziky rano hur startuje. Kamos si koupil svicky na LPG a starty stejne jak na benzin.
Ridim se spis podle octavia fora , tam na to kluci maji najete x tisic km a zadne propalene ventily.

e : Dawe s tim souhlasim ze kazde auto na to pojede jinak. Me se treba zvedla spotreba o necelych 0,5l a jede to uplne normalne. Podle me octavka jelikoz je urcena i pro svedsky, finsky atd. trh to chrousta perfektne i bez uprav.



8tis km z hlediska posouzeni vlivu neceho na zivotnost je celkem nic. to ze nekdo pri stejnym zpusobu najel x tisic km bez vady je taky dost mimo info, ja doted jezdil autama za par penez a treba sem nikdy nemenil olej, filtry atd.. jen dolejval... take zcela bez problemu. navic u golfa na jednom valci byla nulova vule na ventilech jednoho valce, studeny auto v zime bezelo na tri - zustaval otevrenej, bylo potreba tomu dat hned studenymu kour aby se chytil, ohral a roztaznosti se tam udelala vule..resp ventil se zavrel... najezdil sem tak x tisic km bez zavady ale nedovolil bych si z toho delat zaver ze je ok nemenit olej, davat tomu kour hned studenymu a neresit ventilove vule....

jinak oktavku predpokladam mas prvni generaci a nakej atmosferickej motor? ty byly takovy dost predpotopni tam je mozny ze to pojede i na mazut :) do niceho vyvojove dal nez je skodovka bych to bez uprav asi nelil:)

(reakce na) Přestavba auta na LPG

22.11.2011 v 15:31 | Nahoru | #125
assassin> 1,6 mpi 75 kw dvou lambda a 1,8 T oba to chroustaji bez problemu.

Nedelam zaver po 8 000 , spis jak jsem tu daval odkaz na to vlakno kde na to kluci najeli s timhle neznicitelnym motorem x tisic km bez problemu.

No nevim jestli je to nejak mene elektronicky ,,nevyvinute,, vsechny elektronicke ficury co ma octava je od audi a ze jich v tomhle motoru je narvano az presprilis. Na zkousky byl lepsi starsi model 74kw ktery nemel ani EGR a ani dve lambdy, nevim jestli dvoje cidel otacek motoru, serizeni predstihu podle cidla klepani ventilu a jine kktiny.

e: i kdyz 8000 jizdy na chudou smes by uz ventilum dali pekne zabrat, ne zniceni ale uz by tak dobre netesnili.

Naposledy editováno 22.11.2011 15:34:27
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist