1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Např. silný Imprezy STíčka, jak rok co rok dostávaly na zamotanejch tratích Zamrzlej rybník celý kolo už po pár minutách, o velkejch báwech nemluvě, tam to bejvalo nejlepčejší
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Audi nevim tu jsem ridil asi jen jednou z pujcovny
Naposledy editováno 22.01.2022 02:01:05
jasněže s trojkou Xdrive se klouže trochu líp jak s 4kou Torsen, ale v hravosti na krátkej hb nemaj ani jedna, a dost s odstupem - váha a setrvačnost těch pár decimetrů vzádu dělá divy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Před lety měla Audi se Subem téměř identickou čtyřkolku postavenou na mechanickejch Torsenech,než začali zlevňovat do Haldexu.
Zmulin: ja bych rekl, ze ta mechanicnost a zazracny vlastnosti torsenu jsou z velky casti marketing. Ono torsen je diff kde svornost vychazi z svornosti toho snekoveho prevodu na planetach… a ten moc nefunguje pokud se trakce blizi nule.. coz je prave problem snehu/ledu…
Naposledy editováno 22.01.2022 09:17:47
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Proto miluju kraťase, ať to byl Golf nebo A3, kde navíc když zabere starej Haldex, okamžitě jde zadek ven - bohužel pro ty sofistikovanější Haldexy 3, 4 nebo 5. generace už to taky neplatí, z důvodu bezpečnosti prej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen píše: A máme po ptákách, je to fuč to je ta zasraná pražská kotlina tady a navíc za to může Hřib, Babiš a Paroubek
Pražáci v jsou tom nevinně, tuhle kravinu vymysleli kdesi v Jeseníkách.
Naštěstí zákon nezná slovo driftování
Cedule u parkoviště v Jeseníkách chtěla řidičům zakázat něco, co zákon nezná
https://www.novinky....zakon-nezna-40384742
A ani předokolek - mj. zkusili jste si někdy na malym zasněženym parkovišti roztočit předokolku, skoro na místě? Plnej rejd (nebo skoro), zpátečka a jen pro první vteřinku si přidržet ruční brzdu . Snadný a fofr velikej
assassin píše: oxygen> No ja uz prijel jednou domu a v zavesu auto s majakama a jednou k mekanikovi do suchdola (to dokonce na slutru) … takze ja to asi nebudu
Ty antisociále, skoro až vrahu - že se tu s tebou vůbec bavíme
... To já si domů jednou přivezl za zády 2 antony černejch mundůrů v plný výbavě - vyběhlo jich ven hafo a obklíčili mne jsem si totiž chvíli předtím dovolil je s Twingem předjet, tak divadlo s nakonec jen kontrolou dokladů
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Zkurvený eko dehty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Celej tejden každej tejden jezdim dlouhý štreky. Akorát 2-3x do týdne potřebuju jet tak 5 km. Otázka za zlatého bludišťáka: kdy se spouští regenerace DPF?
Zkurvený eko dehty
Obvykle je podmínka 4. kvalt nebo vyšší, otáčky 1800 a víc, déle než 20 min v kuse. Teplotu z hlavy nevím.
Cyklus každých 800 km, pokud není zanesení nad limit. Pokud neproběhla poslední regenerace zcela nebo je zaplněno moc, tak při nejbližší příležitosti splnění podmínek v prvním odstavci.
Můžeš sledovat okamžitou spotřebu, pokud ji auto umí ukázat (assassin). Jinak je to o náhodě, že třeba zastavíš na pumpě a zjistíš, že auto jinak smrdí a cítíš větší hic.
Naposledy editováno 25.01.2022 10:20:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrL3 píše: Obvykle je podmínka 4. kvalt nebo vyšší, otáčky 1800 a víc, déle než 20 min v kuse. Teplotu z hlavy nevím.
Cyklus každých 800 km, pokud není zanesení nad limit. Pokud neproběhla poslední regenerace zcela nebo je zaplněno moc, tak při nejbližší příležitosti splnění podmínek v prvním odstavci.
Můžeš sledovat okamžitou spotřebu, pokud ji auto umí ukázat (assassin). Jinak je to o náhodě, že třeba zastavíš na pumpě a zjistíš, že auto jinak smrdí a cítíš větší hic.
Já si na to stáhl aplikaci, abych to pochopil. Nepochopil, protože to jsou asi tajný informace, na webu o tom není lautr nic, jen dohady lidí co tápou úplně stejně jako já
A tady je to jinak, je to CR, ten si to řídí nezávisle na provozních podmínkách. A jako bonus jsem zjistil, že tam nějakej génius jel na update diesegate softwaru Takže je to úplně wtf a nic nedává smysl a strašně mě to sere, nemáte někdo na prodej hezkou neshnilou T4?