globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.11.2021 v 09:55 | Nahoru | #135031

djanus píše: Taky to moc nechápu. Vyrobili jich malinko a většinu na export. Na nedělní výlet za pěkného počasí jako dělané.


To je úplně to samé jako když mě před pár dny o 20 -25 let mladší chuj poučoval o tom jaké to bylo nebo nebylo v komunismu. Tak si to chlapci Kupte ty Škodovky a Jezděte si v tom .My co jsme v tom museli jezdit páč nic jiného nebylo tak mi je povětšinou nechceme a na nedělní výlet nesmyslně předražená škodovka za 600 tisíc nebo za milion MBéčko No to mě teda může víte co

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.11.2021 v 10:00 | Nahoru | #135032
Tifone> nebuď vztahovačný vždyť nikoho nepoučuju. Jsem si jen naivně myslel, že místní znalci designu ocení pěkný a docela unikátní stroj. Evidentně chyba.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.11.2021 v 10:07 | Nahoru | #135033
djanus> nemusíš to brát tak vážně, pěknej je podobně jako normální embéčko, který si myslím docela pěkný je. Je to prostě embéčko s míň dveřma a bez sloupku, vyrobilo se toho málo, je to vzácný, lidi tomu dávaj vysokou cenu. Ale je to embéčko.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.11.2021 v 10:07 | Nahoru | #135034
djanus> Já to beru jako něco výjimečnýho. Ale doma bych to asi taky nepotřeboval. Za podobný prachy se totiž dají koupit taky výjimečný, ale líp jezdící veteráni. Stejně to mám u Jaw.

Proti Škodovce a Jawě nemám nic. Ale cenově se dostaly vzhledem k tomu, co jde za stejný prachy koupit, dost mimo.

Naposledy editováno 16.11.2021 10:07:57

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.11.2021 v 10:19 | Nahoru | #135035
djanus> Hele v klidu. Nejsem vztahovačný. Jen jsem tomu chtěl dát zas jiný pohled

Naposledy editováno 16.11.2021 10:38:46

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.11.2021 v 10:19 | Nahoru | #135036

Tifone píše: To je úplně to samé jako když mě před pár dny o 20 -25 let mladší chuj poučoval o tom jaké to bylo nebo nebylo v komunismu. Tak si to chlapci Kupte ty Škodovky a Jezděte si v tom .My co jsme v tom museli jezdit páč nic jiného nebylo tak mi je povětšinou nechceme a na nedělní výlet nesmyslně předražená škodovka za 600 tisíc nebo za milion MBéčko No to mě teda může víte co



Dobrý den, všechno jsem slyšel... Souhlasím a podepisuji v plném rozsahu. Byť jinak to MBX chápu, že je unikát a mít ho z rodiny jako investiční majetek, nezlobil bych se - a tímhle směrem myslím směřoval úplně původní příspěvek

Milovníci Italských krásek

16.11.2021 v 10:20 | Nahoru | #135037
A jinak MB rozhodně ano, ale poněkud západnější provenience (e:písmenko)

Naposledy editováno 16.11.2021 10:20:58

3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

16.11.2021 v 10:33 | Nahoru | #135038
Já jsem v tom něco málo najezdil... je to hrůza... ve světě, když pominu USA, kde byla klima už v 50letech, se běžně dělaly motory s automatckejma sytičema od 60-70' ...my se tu ráno drkotali s koktajícíma eLkama a eMkama ještě na konci osmdesátek, kdy každá měla jinou polohu sytiče na start a u každý si musel vědět kdy už ho dát pů la pak zatáhnout úplně. Topení to byla taky úžasná věc a asi 12l náplň chlazení, to bylo taky labůžo to odvzdušňovat.
To že v 88' slavnostně "vyvinuli" Favorita, v době kdy venku byl dvojkovej Passat a Golf , asi ani nechce komentář

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.11.2021 v 10:34 | Nahoru | #135039
Tifone> Souhlas. Extra starej nejsem (nebo si alespoň nepřipadám) ale jezdit jak v 1000MB, tak v 105ce jsem tu čest měl. Litr ještě dobrý (vzhledem k době vzniku) ale 105ka byl krám NEUVĚŘITELNEJ.... Nechtěl bych to ani s nulou na tachometru a ani za desetinu ceny.
To MBX je rarita a jako taková cenu mít bude.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.11.2021 v 10:37 | Nahoru | #135040
t_freedom> S tím sytičem je to krutá pravda. A ještě si musel vědět kolikrát před startem sešlápnout plyn. pedál, případně zda šlapat nebo nešlapat v průběhu startování....

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.11.2021 v 10:43 | Nahoru | #135041
honzabiker> tos musel suplovat čidlo nasávanýho vzduchu...protože kolem nuly to šlo jen se sytičem...jak bylo pod nulou chtělo to PŘED startem "nacupovat" pedálem...a když bylo jako hrozně moc zima...-20°c třeba...chtělo to ještě šlapat na pedál při točení motoru

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.11.2021 v 10:43 | Nahoru | #135042

t_freedom píše: Já jsem v tom něco málo najezdil... je to hrůza... ve světě, když pominu USA, kde byla klima už v 50letech, se běžně dělaly motory s automatckejma sytičema od 60-70' ...my se tu ráno drkotali s koktajícíma eLkama a eMkama ještě na konci osmdesátek, kdy každá měla jinou polohu sytiče na start a u každý si musel vědět kdy už ho dát pů la pak zatáhnout úplně. Topení to byla taky úžasná věc a asi 12l náplň chlazení, to bylo taky labůžo to odvzdušňovat.
To že v 88' slavnostně "vyvinuli" Favorita, v době kdy venku byl dvojkovej Passat a Golf , asi ani nechce komentář



Ámen

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.11.2021 v 10:44 | Nahoru | #135043

Tifone píše: Si nestěžujte na drahotu.

Tyhle tři ložiska - víc jak 20tis.



Tvl a to pravý je navíc šišatý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.11.2021 v 10:51 | Nahoru | #135044
z.a.j.o.c.h> speciální "oválná " edice

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.11.2021 v 10:56 | Nahoru | #135045
Tifone> Soused to MBX mel, nemeli deti tak jim dvoje dvere na nedelni vylet stacily, jindy s tim nejezdil, mne se to nelibilo opticky a ani tehdy z toho lidi nebyli nejak odvareni. Ze jich bylo malo je fakt takze z toho pohledu to rarita je a je jedno jestli to byl shit nebo ne. Tata kdysi po zigulaku 1500 koupil 120L a to teda bylo neco, zlaty zigul

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

16.11.2021 v 11:00 | Nahoru | #135046
Zdar pánové, tak jsem zahájil akci S4R

1..point

Děkuji za váš zájem o koupi mého motocyklu. Cena motocyklu je 3.700 EURO a motocykl je ve špičkovém top stav.

--

Lutterbach Silvio

facebook: lutterbach.silvio@gmail.com



Odpověděl jsem že chci moto vidět a nastartovat, případně projet.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.11.2021 v 11:03 | Nahoru | #135047

t_freedom píše: z.a.j.o.c.h> speciální "oválná " edice



Účtujeme Vám připlatek za ovaloidní šišatost

Naposledy editováno 16.11.2021 11:04:25

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

16.11.2021 v 11:05 | Nahoru | #135048
a já mám dneska pááááátééééék

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.11.2021 v 11:07 | Nahoru | #135049
P_B> no táááák, tak ať dobře nakoupíš

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.11.2021 v 11:08 | Nahoru | #135050

strakon píše: a já mám dneska pááááátééééék



Dobře ti tak

3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

16.11.2021 v 11:08 | Nahoru | #135051
Tak se trochu uklidníme kucí.V roce 66 vyráběl třeba zrovna VW ještě vesele Brouka.MBX o který to tu začlo nemělo zadnejch 12L vody.Mělo ještě chladič vzadu a bylo to celkem slušně srovnatelný s konkurencí.
Pak to pomalu do hajzlu šlo a Favorit neni uplnej zázrak.Kazdopadne měl určitě schopnější podvozek,než Golf II v základu.Aby se nám tady nemichaly nějaký GTIcka.. Technika uz tolik vytunena nebyla,ale zas taková ostuda to taky nebyla.
Přestože nejsem rozhodne zadnej fanousek koncernu a určitě ani ne Skodovky,tak na MBX se rad mrknu a v rodině bych ho kazdopadne ocenil
Na druhou stranu za ten milion vybírat veterána,tak to bude buď Alfa GTV6,nebo Lancia Delta HF.Samozrejme s vedomim,ze jsou to podstatně mladší auta,takže bych byl idiot,kdybych měl nějak porovnávat techniku…
E:


Naposledy editováno 16.11.2021 11:09:14

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.11.2021 v 11:13 | Nahoru | #135052

strakon píše: P_B> no táááák, tak ať dobře nakoupíš



Nakoupim tak maximálně spousty srandy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.11.2021 v 11:18 | Nahoru | #135053
zmulin> pořád bych ale adši Fulvii, než MBX, ty ne? Jinak se těším, až nakoupíš jedno nebo druhý - já bych vzal to druhý a můžem si je občas prohodit. Nebo vem obě a já budu jezdit na čumendu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.11.2021 v 11:21 | Nahoru | #135054
zmulin> Favorit nebyl podvozkove spatnej, ale neymslim si, ze byl lepsi nez golf. Ani nez jednicka. Dvojku do detailu neznam, ale u jednicky melo gti navic stavilizatory.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.11.2021 v 11:22 | Nahoru | #135055
zmulin> Však MB, resp MBX je podle mě v cajku. Pak už to šlo do háje.

Milovníci Italských krásek

16.11.2021 v 11:23 | Nahoru | #135056
Jak nějaký veteran forum tady

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

16.11.2021 v 11:37 | Nahoru | #135057
a když už jsme u těch plechovek
volvo

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.11.2021 v 11:46 | Nahoru | #135058
Tifone> Elektriku a její "dobrovolnost" taky nesnáším, ale tohle není vůbec blbý, když si to přečteš celý...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.11.2021 v 11:50 | Nahoru | #135059
assassin> Azízi speciálně kuli tobe sem psal VYJMA GTI Mrkni na standard verze,nebo se svez

Milovníci Italských krásek

16.11.2021 v 11:50 | Nahoru | #135060
V tom článku je výroba. Ale pak tu máme ještě likvidaci

Naposledy editováno 16.11.2021 11:52:33
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist