1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
A vubec, pojd si nekdy zkusit mma, kdyz te bavi na to cumet.
Zkusis ted pres leto a od podzimu muzes pravidelne a kdyz budes mit kliku, tak te Jirka pouzije jako figurinu pro ty jeho smrtici chvaty.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Posledně za měsíc 2x plná do auta + litr za vstup, teď je vstup už zase o něco horší a k tomu pár km navíc a to se mi nevyplatí vůbec dělat
A nebo si poridte tretiho partaka, vsak u vas se nejakej dalsi blazen na tyhle sporty urcite najde.
Naposledy editováno 10.07.2018 17:01:20
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: Report vymluv, nejen pro Vevercaka.
Vcera velky horko, zadni SC2, a tak jsem si rikal, ze dam radeji rezim sport, kde je citlivejsi DTC, ale i ABS a ze se s tim naucim pracovat. Navic jak jsem jel minule nachcanej, spatne se mi na koleni pri rezimu race davkoval plyn....
Vsechno bylo spatne. Rezim sport ma sice 100% vykonu, ale je tam desne pomala odezva na plyn, takze na vyjezdu hodne tocis zapestim, ale to by zas tak nevadilo. Na nejakym onboard (RR, Brno 2:10) jsem videl, ze si borec nechal ABS aktivni, i ja jsem tak ucinil. Kycovina nejvetsi. Pri kazdym brzdeni ABS aktivni, packa se mi ruzne posouvala a poskakovala a to i pri podrazovani, bawor ma el. dualni brzdy. Takze cela runda naprosto o nicem, nedalo se vubec jet a ve finale se propadla packa az na riditko a finito.
To jsem byl fakt nasranej, ze musim chladit brzdy a dojizdeji me ostatni. Nevadi, na druhou rundu jsem dal rezim race, abs off a nabuzenej jsem vyrazil.
Rychle jsem zahral gumy a vsem jsem hned ujel a zvysoval jsem tempo (strizlivymu se mi plyn davkoval bezvadne). 2-3 ostrejsi kola a šlus, konec...., packa mi zase skripe prstenickem s malickem a rikam si, ktery kacirek bude muj. Dal jsem kolo bez brzd pro uchlazeni, ale to uz me zacali dojizdet dalsi asfaltomrdalkove, a tak jsem se na to vysral a zajel do depa, kde i po "cool down lap" jsem pohodlne packu zmackl az na riditko.
Brambora je jinak peckova motorka, na motor uplne supr, ovladatelnost taky dost dobra, brzdy mrte dobry, ale vydrzi 2 ostry kola. Mam vycisteny trmeny, nove origo desky bramba, co tam patri, novou race kapalinu a stejne na pycu.
Kamos co mel obe generace brambor povidal, ze muzu delat cokoliv, ale ze to proste v serii brzdit nebude. Takze budu muset poridit nejakou pumpu, ale jakou...?
Tak ja si koupim stroj, abych zlepsil osobak z dob endurance na K6 a on je fakt dobrej akorat tak na baleni babovek na bistru nebo benzine a to jeste jen do doby, nez se objevi nekdo s novejsi generaci.
Vevercaku, ty pouzivas brembo RCS? Nejaky problem s ni?
e: Jeste bych mohl napsat report z vecera, resp. co se delo poté, kdyz me Hanca s Psenou opustili, ale to vedet nechcete.
taky se mi občas propadne, ale není to tak markantní..
jak říká veverčák my si jen přibrzdujeme
muj report ve zkratce
ten den byl celej nějakej nestíhací... na okruh normálně přijíždíme cca o půl 5 - krz lístky, ale tentokrát shodou okolností až před 6 hodinou (nebudu vás zatěžovat co se stalo - bylo by to delší než ten report ).
jako vždy sem chtěl odkroužit 2 jízdy, ale už bylo vše prodané. jak by taky néé byl svátek, že jo
příprava proběhla na jedničku, ostatně jako vždy (odkurtování motorek a pozdravy lidí tady z vlákna)
před jízdou jako vždy tréma a když sem viděl baikera s nahřívákama a k tomu pravil, že od zatáčku pojede tempo, moc klidu sem neměl (já bez nahříváku, ale motorka byla na slunci, tak se to trošku ohřálo ).
jelikož sem měl už jenom jednu zadní pneu, tak sem ji musel otočit a říkal jsem si pojedu na pohodu, hlavně si to užit..
tak k jízdě, nevím proč ale z naší skupiny jsem vyjel jako první, takže jako obvykle, když teda nejde sleeper. po chvilce asi 2 zatáčky a baiker dostál svých slov a začal mi ujíždět , neriskoval jsem a jel sem první kolo s respektem. tedy tohle bylo moje nejrychlejší první kolo co jsme kdy jel cca 42.
druhé kolo jsem jel už v tempu a pomalu dojižděl baikera, a opět sem si zajel moje 2. kolo nej, vysokých 25.
Poté sem zajel pár svých normálních kol cca kolem 24.
užíval sem si to, ale pak jsem potkal skupinku, která se sjela, tak jsem se propletl a hurá byla viceméně volná dráha. Občas sem tam někdo, ale dalo se to celkem v poho předjíždět a dostal se na 22 a další kolo sem měl opět volněji, akorát přišla opět moje obvyklá chyba a to moc plynu na výjezdu, všude kde mi to vždy ujelo, tak si dávám pozor, ale ta poslední zatáčka před cílovkou je prostě má a opět sem si vyzkoušel systém KIMS, ale tentokrát sem ho slyšel déle než obvykle, ubral jsem a kolo dokončil v poklidu a ejhle čas 22,2. Předposlední kolo už jsem jel volněji a poslední kolo se končilo. Ale super jelikož sem jel rychlejší první kola tak sem stihl 11 kol.
hlavně, že sem to nerozbil a teď musím sehnat zadní pneu a pak zase můžu vyrazit
omlouvám se za gramatiku, psáno z postele s cheesecakem v hubě
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
2 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
Díky
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
matt píše: taky mi to přijde divný ten propad páčky, tam je něco spatně, jako má psena...
taky se mi občas propadne, ale není to tak markantní..
jak říká veverčák my si jen přibrzdujeme
Ja se snazim brzdit fest, abych si nasledne posouval brzde body, ale s vadnouci brzd. soustavou to jde blbe, resp. vubec.
Kazdopadne na PO s Psenou (mozna) budeme mit pumpy RCS19 a to uz prestava veskera sranda, melo by to brzdit jak drak.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Sonicek píše: Kluci, mám otázku. Přední třmeny na R1 (04-06) jsou identecké s těmi co jsou na R6 (05-?) ? Mají jiné výrobní číslo, ale mělo by to sedět, má někdo zkušenost, nebo zná někoho kdo by znal jednoznačnou odpověď?
Díky
Mel jsem vzdy jen R1, ale opticky jsou naprosto shodne a i nekolikrat jsem slysel, ze R1 04-06 a R6R jsou totozne brzdy.... Na K6 jsem mel pod trmeny podlozky, ale ty potrebuvat nebudes, kdyz davas vidle z R1.
A nechces radsi vymenit celou motorku, nez je vidle?
baiker píše: matt> Super rozborka. Hele já nahrivaky potrebuju, jsou moje šance pro pocit ze všem ujizdim . Sice vědu jen dvě kola, ale pocit k nezaplacení . Já jsem sj jizdami taky spokojen. Musím trochu maknout na fyzické přípravě a myslím ze bych mohl ještě trochu zrychlit. A dekuji za spolupráci s měřením zajizdenych kol
Tak nahrivaky i setri penize. Skoda vomrdavat gumy, "zahrivaci" jizdou...
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
Jsem si nejak neuvedomil (pry to bylo receno minule), ze neni klasicky trenink (rozcvicka, technika, sparringy), ale jen sparringy bez trenera.
Prijdu, vazu si bandaze a tam Jirka Prochazka uvazanej za ruce a nohy na gumovych lanech a busi tam do lap. I pres ten brutalni odpor strasny bomby, by nekoho normalne zabil, proste béjépéčka.
Jdu do thajskyho salu a tam sami ackari (zavodnici), rikam si dnes to bude vostrejsi, ale v pohode. Pribehne nazhavenej Jirka, zacne tam rvat na lidi a jede s nami rozcvicku na zahrati.... On byl v modu, jak kdyby zapasil, slo na nem videt, ze chce krev a to pak mas skoro strach se o nejaky cvik ulejt. Takze jsme se zahrali, ze jsem se malem poblil (trenink acek) a pak uz jen sparringy.
Hodinu v kuse me tam mlatili. Po UT jsem uz mel takove zdrave sebevedomi, kde jsem mel v becku docela navrch, ale tak jsem vcera dostal, ze se divim, ze nemam zlomenej nos a zebra. Kazdopadne dobra skola a prej jeste par krat a mohl bych zacit stihat.
Aspon vim, ze na acko a kor na zapasnicky den, chodit jeste nejaky cas nebudu.
Jirka Prochazka je normalne v pohode, usmevanej kluk, ale pri treninku jde z nej strasnej strach.
JInak prej nejhorší rozcvičku mají "C", že se to tam musí rozdělit od těch co chtějí a nechtějí makat. Já si tím prošel a občas to byl očistec, pak na "B" už to bylo víc v pohodě :) Nevím jak to má "A" protože jsem je většinou chytl až na sparingu, když jsem spároval s "A" tak kluci měli lepší techniku o tom žádná, ale jinak ne že by mě nějak moc převyšovali. Já když byl "C" tak oni byli "B" takže pohoda ale proti závodníkovi bych asi nešel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Sonicek píše: Kluci, mám otázku. Přední třmeny na R1 (04-06) jsou identecké s těmi co jsou na R6 (05-?) ? Mají jiné výrobní číslo, ale mělo by to sedět, má někdo zkušenost, nebo zná někoho kdo by znal jednoznačnou odpověď?
Díky
ozzy má R6 mohl by poradit
Naposledy editováno 13.07.2018 12:03:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
baiker píše: matt> Super rozborka. Hele já nahrivaky potrebuju, jsou moje šance pro pocit ze všem ujizdim . Sice vědu jen dvě kola, ale pocit k nezaplacení . Já jsem sj jizdami taky spokojen. Musím trochu maknout na fyzické přípravě a myslím ze bych mohl ještě trochu zrychlit. A dekuji za spolupráci s měřením zajizdenych kol
ještě strihnu video jak jedu za tebou a pošlu ti ho, vypadáš na tom luxusně hlavně v zatáčkáchtys natáčel?
kdybych měl nahříváky tak je používám taky je to suprová věc. hlavně sem rád, že sem to vydržel a nepustíl se za tebou by to špatně dopadlo.
jinak střihnu to ujetí zadního kola a jel sem tam o cca 10km víc než normálně, takže je to jasný proč zase ujela
SLEEPER píše: Ja se snazim brzdit fest, abych si nasledne posouval brzde body, ale s vadnouci brzd. soustavou to jde blbe, resp. vubec.
Kazdopadne na PO s Psenou (mozna) budeme mit pumpy RCS19 a to uz prestava veskera sranda, melo by to brzdit jak drak.
tak to sem zvědavej, jestlii se to vyřeší doufám že jo. ať konečně můžeš tahat
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
matt píše: jiné výrobní číslo? ty jo to je divné opravdu je to jiné?
ozzy má R6 mohl by poradit
R6 mam, ale jak mi to pomuze vedet jestli ma R1 uplne stejny brzdice, to fakt nevim
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
2 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1191, 1192] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35745 | Dnes v 15:04 oxygen |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 47 | 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |