1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
tuhle davali dohromady nadseni magori pribramskyho aeroklubu...melo to jit do srotu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
A u vás skočila OK-EKA?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
...."Ale patrně nejlepší „kousek“ naší „stopětky“ byla pomoc při zrodu podobného veterána. V roce 1997 příbramský aeroklub nechal opravit a zrekonstruovat Z-126 OK-EKA (po opravě OK-DVG)" no a pribramska 105 je OK DVG
edit: kdyz jsem zadal OK EKA do google, tak na me skocil ten robinson, tak me to zmatlo
kdyby te zajimali podrobnosti, tak se v Pribrami ptej na pana Hoska, ten v tom ma prsty nejvic....ale pocitej s tim, ze to bude na dlouho, strasne rad si povida
Edit2. Ja vedel ze to nelde mam. Tady ji mas na startu bez klapek (vycvik)
Naposledy editováno 15.02.2016 00:17:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
Asi bude nejlepsi vyrazit na vylet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
Cernobile sikme pruhy by odpovidaly...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
Edit: bohuzel je to jedinej blanik co mame. Po tom pruseru v Rakousku nam visi 3 blanici v hangaru na zdech
Naposledy editováno 15.02.2016 08:07:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
Jaky ma smysl strikat ero z hladkych plechu?
Blanici se budou za chvili opravovat v Letnanech. Jen tam zustava otazka ceny
Pry budou menit i nektere trupove prepazky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
Na tu cenu opravy jsem zvedavej. Slysel jsem neco o 400 000,- Kc.
Cenu budou muset nastavit dost opatrne. Kdyz vemu ze za 600 000 se da koupit olitanej Twin astir II a dalsi podobny laminatovy dvousice.
No kazdopadne blanik je pro vycvik neprekonatelnej. Ty novy mrchy uz ani nejdou do vyvrtky, jen se to nahrbi a sklouzne po kridle.
Edit: a co mame twina, tak ten nejde dat ani na padovou rychlost. Se zacne trepat a postupnym propadavanim leti dal
Naposledy editováno 15.02.2016 08:45:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
A jak je na tom twin s obratností a akrobacií?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
Edit: akrobacie ee
Naposledy editováno 15.02.2016 09:22:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
Aktivní používání směrovky je u těhle ér normální, ale já si s radostí počkám na Blaníka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
Ty kteri jsou na nej "hodny", tak ten stoupak neustredej. Prijde mi ze je strasne prestabilizovanej. Ale oproti blaniku ma jednu super vlastnost a to je "pruraz" proti vetru a zrychleni. Na to nema ani vosa. Tech 400 kg je tam fakt znat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
z vosy clovek vyleze a ma ruku jak rambo, z labute vylezes a mas lejtka jak rambo
Edit: proto musim celou zimu zvedat pullitry s pivem, abych byl pak na sezonu pripravenej
Naposledy editováno 15.02.2016 11:02:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
mmch lítáš něco na levou ruku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
Ale clovek si asi zvykne na vsechno....ja bych menil letadlo
Edit. Levackou se snad ridej jenom Airbusy, ne?
Naposledy editováno 15.02.2016 12:49:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
Oběma jsem řídil akorát Blaníka při velmi ostrých pádech.
Tam se člověk musel vyšprajcovat, aby při couvání udržel kormidla
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
No ono je dobry to drzet obouma, pokud clovek prekroci rychlost pro let v turbulenci. Vejskovka je v ty rychlosti uz hodne ucinna a staci male cuknuti a na kridlech jsou gecka jako krava (a hlavne je potreba ten knipl fakt sevrit, pro pripad, ze tou turbulenci proletis, to jsou pak docela slusny sily). Aspon teda u vetronu, nevim jak to maji motorari. Jsem to jednou s vosou prozehlil 2 metry nad letistem ve 250km/h a ruce jsem mel jak z betonu, to jsem se jeste na posledni chvili vyhejbal vetrnymu rukavu, s tim jsem fakt nepocital . Po pristani ze me adrenalin primo strikal, jsem si nemohl ani rozepnout padak.
edit: jo a ted mi doslo, ze vlastne vsechny dvoumistny ULL se sedackama vedle sebe jsou levoruky pro kapitana, je to tak ne?
Naposledy editováno 15.02.2016 14:15:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
Tak jsme vytvořili eufemismus
všechny ne, záleží jestli daj tomu vlevo plyn na levou ruku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
Naposledy editováno 15.02.2016 22:42:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
Výcvik přistání po trženém laně, kdy člověk točí 180 a koutkem oka sleduje konec křídla, aby nevrazil do země, není úplně od věci .-)
Zkoušel jsem se kočkovat s dravci, ale těm asi vadí kravál od vrtule. Aspon dobře značkují stoupáky
Na základny se koukám trochu jinak. Jednou jsem v základně chytil námrazu a mazal jsem pryč jak čert od kříže