globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jawa 350/634 - mé první lepší moto a Vaše názory.
 
11.12.2010 v 21:21
Zde je moje první motorka. Dnes jsem si ji přivezl. Je to JAWA 350/634 jaké jsou Vaše názory ?

Uzavřeno 01.02.2011 v 21:32 uživatelem Andrew_88


Naposledy editováno 01.02.2011 21:32:08
Anketa: Váš názor ?
Líbí
89%
102
Nelíbí
11%
13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350/634 - mé první lepší moto a Vaše názory.

12.12.2010 v 14:23 | Nahoru | #91
Jindra650> toto mužu ze vlastni zkušenosti potvrdit zašlápneš nic nic a pak jedeš smykem je to fakt při malych rychlostech do cca 50 při dobrždovaní ke křižovatce asi inak je to o hubu a slabota oproti předku proto ju použivám iba při krizovkách
kdyby byl v zadu kotuč bylo by to o něčem jinem byl sem taky z jaw a simsona navykli na zadni ale suzi me přeučila

Naposledy editováno 12.12.2010 14:32:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350/634 - mé první lepší moto a Vaše názory.

12.12.2010 v 14:24 | Nahoru | #92

Jindra650 píše: nejlepsi je, slyset o propagande od lidi co v propagande o nadrazenosti naseho motocyklovyho prumyslu vyrostli a slintali nad zapadnima masinama. vzhledem k tomu, ze nase vyrobky mely na zapade stejnou povest jako auta, tzn. naprosto nejlevnejsi kram - proste priznejme si to, tak fabriky vychodniho bloku zily jen proto, ze lidi jezdit museli a nic jinyho nebylo. jakmile to padlo, tak padly taky.



Když si tak přečtu tvůj příspěvek... vážně si myslíš, že ty v propagandě nežiješ? A jsi zcela nedotčen?
Protože to, co jsi napsal, IMHO svědčí o opaku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350/634 - mé první lepší moto a Vaše názory.

12.12.2010 v 14:24 | Nahoru | #93

Jindra650 píše: ze zadni brzdou tezkou motorku nedobrzdis, ze hned flekuje bez brzdnyho efektu a ze akorat pomaha do pangejtu


Asi jsi na motorce najezdil ještě prd. Pochopitelně nejúčinější je používání přední a zadní brzdy součastně, proto se zadní brzdy na motorkách pořád vyrábí a to i na závodních.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350/634 - mé první lepší moto a Vaše názory.

12.12.2010 v 14:32 | Nahoru | #94

Afesto píše: Jindra650> toto mužu ze vlastni zkušenosti potvrdit zašlápneš nic nic a pak jedeš smykem je to fakt při malych rychlostech do cca 50 při dobrždovaní ke křižovatce asi inak je to o hubu a slabota oproti předku proto ju použivám iba při krizovkách



Kluci, kluci
Pak se člověk diví kolik se Vás za sezonu pomlátí. Nejen že neumíte brzdit ale ještě se s tím chlubíte

(reakce na) jawa 350/634 - mé první lepší moto a Vaše názory.

12.12.2010 v 14:38 | Nahoru | #95

Andrew_88 píše: nazlobenej> Taky nechci litat jak magor a furt brzda plyn brzda plyn. Ono neco jinyho je plynula jizda a sportovni jizda. (ted do toho nejaky endura nepletu)

Já tě netlačim do sportovní jízdy,já po Tobě chci bezpečné ovládání motocyklu při náhlé změně situace.A využít potenciálu i jen turistických gum bez slušné brzdy nejde.Ty potřebuješ podprahově šáhnout do mozku už před kolizí a ne teprv hledat co s tim.Prostě s těmito brzdami Ti zůstane jedna neznámá.Lze se ke všemu přizpůsobit,ale omezuje Tě to.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350/634 - mé první lepší moto a Vaše názory.

12.12.2010 v 14:42 | Nahoru | #96
babajezi> ten buben fakt je na tu vahu nic moc neříkam že s tím nejde brzdit ale ale nejni to nijak rychle do zatařek brzdim mototorem jak si pak zvykneš na předni kotuč kdy přimáčkneš a nádherne to brzdí
neřikam že su zaježdany jako ty na velké moto suzi mam 2 roky a tech slabych 23 000 km za sezonu to se z tvu viceletu praxi nejde srovnávat

(reakce na) jawa 350/634 - mé první lepší moto a Vaše názory.

12.12.2010 v 14:51 | Nahoru | #97

PEPAFJR píše: Asi jsi na motorce najezdil ještě prd. Pochopitelně nejúčinější je používání přední a zadní brzdy součastně, proto se zadní brzdy na motorkách pořád vyrábí a to i na závodních.

klasicky argument ...prd jsem najezdil ...to ze rikam, ze zadni brzda nema ucinnost, neznamena, ze ji nepouziju, ale zachrana to neni, lidi nepadaj proto, ze by nepouzivali zadni brzdu ale proto, ze panicky hamstnou na jakoukoli brzdu a tak lehnou, nebo rovne vyjedou ze zatacky ...apropo zadni brzda tam je taky proto, kdyby se neco stalo s predni a treba na sterku s hladkyma gumama se zadni hodne hodi, treba na FJR ucinna bude, protoze ma tezkej zadek kor kdyz se jede ve 2, ale na lehkych SS kde je vaha na prednich kolech je spis na regulaci prokluzu, nez na opravdovy brzdeni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350/634 - mé první lepší moto a Vaše názory.

12.12.2010 v 14:53 | Nahoru | #98
Afesto> Ono nejde ani tak o praxi ale o vlastní způsob brždění. Bohužel se to takhle moc vysvětlit nedá. To je potřeba vidět. Samozřejm jinak brzdíš na supersportu a jinak na Jawě která by kromě těch bubínků ještě potřebovala dvacet merů lana a kotvu
Ale princip správného brzdění je jen jeden a rozhodně nepočítá s opominutím zadní brzdy a motoru. (Bavíme se pochopitelně o tvrdém agresivním brzdění a ne o nějaké projížďce po městě).

jawa 350/634 - mé první lepší moto a Vaše názory.

12.12.2010 v 14:59 | Nahoru | #99
máš to pěkný

... a za ty prachy, to se mi ani nechce věřit

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350/634 - mé první lepší moto a Vaše názory.

12.12.2010 v 15:47 | Nahoru | #100

PetrXX píše: Když si tak přečtu tvůj příspěvek... vážně si myslíš, že ty v propagandě nežiješ? A jsi zcela nedotčen?
Protože to, co jsi napsal, IMHO svědčí o opaku.

no to sice urcite zijeme za kazdyho rezimu, muj nazor neni ovlivnenej sentimentem ale tim, co jsem si zjistil i ze zahranicnich zdroju o nasich znackach a rozumnymu cloveku dojde, ze to co bylo prohlasovany za krivdu na nasi fabrice a co ji melo zachranit nema moc logicky zaklady. podobnych fabrik na motorky zkrachovalo a nefnukaj jako nasi jawari, treba stale opakovany kradeni nasich patentu a tak podobne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350/634 - mé první lepší moto a Vaše názory.

12.12.2010 v 16:09 | Nahoru | #101
Jindra650> Nemyslím že by někdo kradl patenty Jawy. Nicméně obě naše motocyklové továrny byly záměrně zlikvidovány. O žádném krachu nemůže být ani řeč.

(reakce na) jawa 350/634 - mé první lepší moto a Vaše názory.

12.12.2010 v 17:00 | Nahoru | #102
Jindra650> nevím co jsou Jawaři, ale třeba pro mne je Jawa hodne srdeční věc, ty motorky mám ukrutně rád (zejména starší ročníky), a vzhledem k faktu, že Jawa byla zcela záměrně utopena, to ve mě doteď budí docela solidní vztek. Hovada, které tohle dopustily, lámat v kole.
Osobně jsem přesvědčen o tom, že Jawa mohla zcela klidně přežít, kdyby nebyl záměr ji utopit.

jawa 350/634 - mé první lepší moto a Vaše názory.

12.12.2010 v 19:38 | Nahoru | #103
Sice přesnej postup likvidace Jawy neznám, ale předpokládám, že to bylo obdobné jako i u jinejch fabrik, třeba výroba bot ve Zruči nad Sázavou. Prostě lumpárna jako ve všem. Tak a teď k Jawce. Rozhodně bych Jawu nezatracoval, moje to byla ve zralých letech první mašinka a podle ohlasů na zdejším fóru pro mnoho z Vás "bastl". Mě se ale líbí a strávil jsem s ní(nimi) mnoho času. Takže pokud jsi koupil s rozmyslem, užiješ si ji. Co jsi ušetřil za nákup, investuj do Vapiny a bude naprosto spolehlivá. Výměna předních vidlí s kotouč. brzou je perfekt a skutečně velmi jedovatá. Se spotřebou si hlavu nelámej, oproti jinejm žere míň, ale zase musíš připlatit za slušný olej. No mnoho šťastných km přeji.
G.

Naposledy editováno 12.12.2010 19:39:59

1 reakcí na tento příspěvek jawa 350/634 - mé první lepší moto a Vaše názory.

12.12.2010 v 22:45 | Nahoru | #104
Andrew : Až párkrát pojedeš z většího krpálu, dlouhého kopce, nebo pojedeš někam dál, poznáš proč ti dost lidí radí ten zadek dát zpět dolů jak má být. Nejde jen o to že to vypadá tak trochu blbě, ale taky o to že budeš fuuuurt sklouzávat na nádrž. Notabene když pojedeš ve dvou tak batůžek bude taky sjíždět navíc na tebe a nohama se tomu sklouzávání moc dlouho neubráníš bez nějaký křeče, o rukách nemluvě. Taky jsem tak trochu z nostalgie sháněl 634-chromku, ale chtěl jsem origo stav, prostě nelezou mi pod fousy zbastleniny a překopávky. Dal jsi otázku jak se nám líbí, tož počítej s různými názory a pohledy těch, kteří mají Jawky rádi. Ti sem napíšou. Sám mám třindu a za něco současnýho bych ji nevyměnil ani náhodou. Tož ať ti slouží a nezlobí.

(reakce na) jawa 350/634 - mé první lepší moto a Vaše názory.

12.12.2010 v 22:57 | Nahoru | #105

babajezi píše: Jindra650> Nemyslím že by někdo kradl patenty Jawy. Nicméně obě naše motocyklové továrny byly záměrně zlikvidovány. O žádném krachu nemůže být ani řeč.

kdyz se budeme opirat o berlicku jmenem lumparna, tak kde by prorazila, kdyz ne na zhroucenych vychodnich trzich po padu SSSR? a hlavne s cim? co by byla cilova skupina tyhle znacky na evropskym trhu?

(reakce na) jawa 350/634 - mé první lepší moto a Vaše názory.

13.12.2010 v 06:24 | Nahoru | #106
babajezi> šak pišu že v krizovkách jdou obě za raz to co sem psal byla normální jizda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350/634 - mé první lepší moto a Vaše názory.

13.12.2010 v 13:53 | Nahoru | #107

Bimbam píše: Andrew : Až párkrát pojedeš z většího krpálu, dlouhého kopce, nebo pojedeš někam dál, poznáš proč ti dost lidí radí ten zadek dát zpět dolů jak má být. Nejde jen o to že to vypadá tak trochu blbě, ale taky o to že budeš fuuuurt sklouzávat na nádrž. Notabene když pojedeš ve dvou tak batůžek bude taky sjíždět navíc na tebe a nohama se tomu sklouzávání moc dlouho neubráníš bez nějaký křeče, o rukách nemluvě. Taky jsem tak trochu z nostalgie sháněl 634-chromku, ale chtěl jsem origo stav, prostě nelezou mi pod fousy zbastleniny a překopávky. Dal jsi otázku jak se nám líbí, tož počítej s různými názory a pohledy těch, kteří mají Jawky rádi. Ti sem napíšou. Sám mám třindu a za něco současnýho bych ji nevyměnil ani náhodou. Tož ať ti slouží a nezlobí.


Samozrejme ze beru tvuj nazor a chapu to,ale nevim kde bych ty dily sehnal a kde bych to predelal atd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350/634 - mé první lepší moto a Vaše názory.

13.12.2010 v 16:02 | Nahoru | #108

Andrew_88 píše: Samozrejme ze beru tvuj nazor a chapu to,ale nevim kde bych ty dily sehnal a kde bych to predelal atd.

Určitě by se dalo vyštrachat po burzách, hodně lidí 634 překopávalo na "modernější" typy, předpokládám, že ty díly někde zůstaly a válí se po kůlnách a podobně. A na tom zadku té práce tolik není.. Ale je to tvá věc, mě to třeba bije do očí, tobě to vadit nemusí A hlavně, že to jezdí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350/634 - mé první lepší moto a Vaše názory.

13.12.2010 v 17:26 | Nahoru | #109

Sema píše: Určitě by se dalo vyštrachat po burzách, hodně lidí 634 překopávalo na "modernější" typy, předpokládám, že ty díly někde zůstaly a válí se po kůlnách a podobně. A na tom zadku té práce tolik není.. Ale je to tvá věc, mě to třeba bije do očí, tobě to vadit nemusí A hlavně, že to jezdí


Presne tak,hlavne ze to jezdi. A az budes cas,tak tady VSEM slibuju,ze se po tech dilech podivam na burze co tu mame u nas v CB

jawa 350/634 - mé první lepší moto a Vaše názory.

13.12.2010 v 17:51 | Nahoru | #110
A kdyby jste nekdo o necem vedel v jihoceskym kraji a mozna i v Praze,tak dejte vedet. Diky

2 reakcí na tento příspěvek jawa 350/634 - mé první lepší moto a Vaše názory.

13.12.2010 v 19:29 | Nahoru | #111
Tady na ty bláboly o brždění je nejlepším lékem jízda po neodklizené zasněžené silnici. Použití zadní brzdy = neovladatelný sáně. Použití přední brzdy = efektní držka. Použití obou brzd najednou tak, jak se patří = hladké bezpečné zpomalení / zastavení (pokud stihne zastavit plechovka za váma)

A co se té neschopnosti Jawy týče, pořád mi nějak nejde do hlavy, jak by neschopná a neživotaschopná fabrika mohla tak ukrutně nakopávat prdel západu na ploché dráze a podobně Kluci šikovní to byli a krásný stroje dělali.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350/634 - mé první lepší moto a Vaše názory.

13.12.2010 v 20:14 | Nahoru | #112
[quote=babajezi]SulikVT> No jezdili jsme v kde čem

[URL= tak se mi nějak vrátily vzpomínky ,

ale ten tachák je hustej ,

jinak jsme také lítali na všem co mělo alespoň malý motůrek, bohužel fotky vzaly roha po několika stěhováních, ale 70 a 80 léta stály za to

jawa 350/634 - mé první lepší moto a Vaše názory.

13.12.2010 v 21:45 | Nahoru | #113
po tom co som mela 638, pak 639 - zaver je ze 634 byla je a bude nejlepsi je krasna, zase mi je smutno, ze ja tu krasku uz nemam

(reakce na) jawa 350/634 - mé první lepší moto a Vaše názory.

13.12.2010 v 22:25 | Nahoru | #114

Andrew_88 píše: Presne tak,hlavne ze to jezdi. A az budes cas,tak tady VSEM slibuju,ze se po tech dilech podivam na burze co tu mame u nas v CB



Držím palce...já schánim díly na zadní část rámu 634 na motku podobně obastlenou, která má přijít do původní podoby už cca 3 roky...burzy v okolí Prahy nic moc...inzerce poměrně katastrofa...po novém roce mam připravenou výrobu několika kusů těch oušek k držáku zadního světla...buď to v těch kůlnách je, ale příliš hluboko nebo to už nejni...už to vidim jako obvykle, že jakmile to doschánim, tak se toho po burzách vyrojí

P.S.: Nevím čím to, ale od té doby, co jsem na své 634 propucoval karbec a nalil benzín mladší jak právě plnoletý, tak při akceleraci ujíždim po sedle dozadu i s protiskluzovou úpravou kalhot

jawa 350/634 - mé první lepší moto a Vaše názory.

13.12.2010 v 23:09 | Nahoru | #115
tady je super tuning 638



Naposledy editováno 13.12.2010 23:10:14

jawa 350/634 - mé první lepší moto a Vaše názory.

13.12.2010 v 23:37 | Nahoru | #116
hnus

jawa 350/634 - mé první lepší moto a Vaše názory.

14.12.2010 v 08:57 | Nahoru | #117
Já teda nevím. Mám u Jawy taky buben, dvouzámkovej a nedám na to dopustit - zadní brzdu skoro nepotřebuji.JInak držák to je obrovskej, když se k ní budeš chovat dobře, tak tě přežije. Zajímavé je, že vždycky na Jawu nadávaj na srazech lidi, který tam přijedou s 30 let starým japoncem, který dávno překročil poločas rozpadu, ale kdo tam přijede třeba s novou MT 01, tak nepohaní křivým slovem.

(reakce na) jawa 350/634 - mé první lepší moto a Vaše názory.

14.12.2010 v 11:45 | Nahoru | #118

Enthropy píše: A co se té neschopnosti Jawy týče, pořád mi nějak nejde do hlavy, jak by neschopná a neživotaschopná fabrika mohla tak ukrutně nakopávat prdel západu na ploché dráze a podobně Kluci šikovní to byli a krásný stroje dělali.

zcela jednoduse, protoze treba plocha draha byla pro velky znacky naprosto nezajimava, odtrzena od realnych spotrebnich motorek a bez konkurence se lehko vitezi, 6D byly samozrejme o necem jinym, tam se sesly vynikajici jezdecky generace a dostatecna financni podpora od statu....ale pres uspechy, vzdy zduraznovany patenty a konstrukcni reseni tam byly vesmes konstrukcni reseni pro produkci nevhodny a i 593 ktera se oficialne oznacuje jako dedic 6D motorek ma motor znacne prepracovanej a v podstate klasicky "japonskyho reseni". Hlavne neprecenovat nase vyrobky, jak je zvykem. Doba, kdy parni stroj umeli jen Anglicani je uz davno pryc a pokud zavrhneme nacionalismus, tak genialni konstrukteri se rodi ve vsech zemich stejne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350/634 - mé první lepší moto a Vaše názory.

14.12.2010 v 13:30 | Nahoru | #119

babajezi píše: Hlavně byl luxusní ten 400ccm motor !!



pětikvalt, že jo?

(reakce na) jawa 350/634 - mé první lepší moto a Vaše názory.

14.12.2010 v 14:27 | Nahoru | #120
v automatu a tříválec
Téma je zamknuto


TOPlist