paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CBR250R - sportování s jedním válcem
28.10.2010 v 07:42

(reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

30.10.2010 v 16:47 | Nahoru | #91
dareckov> To máš fuk co to je, jak to má seriovej vejfuk kolem roku a po roce 2000 tak to zní vždycky debilně.

Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

30.10.2010 v 16:53 | Nahoru | #92
A k tomu CBR, jestli tam nedali motor z VFR 250 tak to jsou pitomci, tuhle motorizaci 24k nebo kolik to má, bych si dal asi jen do Jawy 350 na ježdění do práce.

2 reakcí na tento příspěvek Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

30.10.2010 v 17:09 | Nahoru | #93
Tak se nám tady rozhořela hádka a já jsem k ní bohužel přispěl. Abych nebyl jen negativní, tak dávám do placu takovou představu čemu by se mohlo říkat CBR250R.
Design maximálně připomínající kategorii MOTO2

Motor čtyřválec, 40+ koní. Pohotovostní hmotnost do 150kg.
Co myslíte vy?

(reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

30.10.2010 v 17:21 | Nahoru | #94

dareckov>Hádal bych se. Kdybych si dal nálepku na výfuk od nějaké ladácké firmy vsadím motoboty že mi to 80% lidí sežere Když se řekne jednoválec tak se mi vybaví zvuk CBR125RRRRRRRRRR


Tk když se řekne jednovál, tk si vybavim hromobití třeba WR 450F, ze kterýho jde kurevskej respekt a malý děti si serou do kalhot strachy. Je vidět, že si asfaltovej jezdec a moc si toho ještě neslyšel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

30.10.2010 v 17:24 | Nahoru | #95

SensationBlaack>Tom_Riddle> Ty ams hodne rad Harryho vid?


Myslíš Harryho Watterse?

(reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

30.10.2010 v 17:32 | Nahoru | #96

Big.One>Tak se nám tady rozhořela hádka a já jsem k ní bohužel přispěl. Abych nebyl jen negativní, tak dávám do placu takovou představu čemu by se mohlo říkat CBR250R.
Design maximálně připomínající kategorii MOTO2

Motor čtyřválec, 40+ koní. Pohotovostní hmotnost do 150kg.
Co myslíte vy?


Představa hezká. Teď si ale polož otázku, zda by byl takovej produkt pro Hondu rentabilní. Světem zmítá finanční krize, proto se dělaj v segmentu 250cc motorky, aby byly co nejlevnější a oslovili co možná nejvíc lidí. A lidi, co chtěj 250cc, chtěj spolehlivou levnou a líbivou moto na ježdění do práce atd. A kdo chce ostrýho sporta, koupí minimálně 600cc. Myslíš, že Honda zaměstnává na marketingovym oddělení blbce? To snad ne... Vše je podřízeno jedinému-prodat jich co nejvíc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

30.10.2010 v 17:53 | Nahoru | #97

Big.One>Tak se nám tady rozhořela hádka a já jsem k ní bohužel přispěl. Abych nebyl jen negativní, tak dávám do placu takovou představu čemu by se mohlo říkat CBR250R.
Design maximálně připomínající kategorii MOTO2

Motor čtyřválec, 40+ koní. Pohotovostní hmotnost do 150kg.
Co myslíte vy?



myslim si o tom to ze design na bazi zavodnich motocyklu by urcite neskodil (prestoze se mi stavajici design take velice libi)...
motor by ale mel byt max 33koni, tzn. aby to mohli ridit i lidi s ridicakem do 25kW.. i kdyz tezko rict, protoze pomer vykon vaha do 0,16kW/kg bude pri 33 konich splnen pri hmotnosti zhruba 156kg... coz je na takovou motorku mooooc... idealni by tedy bylo zachovat nizkou vahu do 140kg provozni, udelat to s kratkym rozvorem at je to obratny a hravy, a vykon (aby zustal splneny pomer pro ridicaky od 18 let) udelat 29-29,5 kone... a zaroven ten moturek naladit tak aby byl zabavny a tahavy v celem spektru, coz by urcite slo kdyz nebude spickovy vykon az tak velky..

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

30.10.2010 v 18:11 | Nahoru | #98
Věta č.3: Světem zmítá finanční krize, proto se dělaj v segmentu 250cc motorky, aby byly co nejlevnější a oslovili co možná nejvíc lidí Nová HONDA nebude levná motorka. S katalyzátorem, sekundárním vzduchem a ABS/CBS tomu nevěřím. Vzhled převzatý z velké VFR se mi zdá příliš radikální. Myslím že generace 40+ let to prostě nevezme.
*
Věta č.4: A lidi, co chtěj 250cc, chtěj spolehlivou levnou a líbivou moto na ježdění do práce atd. Ty „lidi co chtěj 250cc” chtějí taky aby to jelo. Každej má jinej vkus. Mladej to chce hranatý, starej nahatý. Ze všech vlastností tomu věřím jen tu spolehlivost.
*
Věta č.6: Myslíš, že Honda zaměstnává na marketingovym oddělení blbce? Blbce jistě ne. Jenomže někoho napadlo udělat obyčejnou motorku, která má nepochopitelně vyhovět všem. To celé korunoval tím že jí vydává za sportovní motocykl.
*
Myslel jsem že to je naše česká specialita. Když dostaneme nesmyslné zadání, ani nemrkneme a odvedeme nesmyslnou práci. Tak už i Japonci…

(reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

30.10.2010 v 18:18 | Nahoru | #99
Cosmogagy> OK. Nad tím omezením řidičáku jsem neuvažoval. Dobrá, tak výkon dolů, ale s nízkou pohotovostní hmotností.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

30.10.2010 v 21:35 | Nahoru | #100
Kromě toho je ABS na motorce zhovadilost která nemá obdoby.To bych skousnul se zaťatejma zubama max. na skůtru. Ale na sporta to může namontovat fakt jen blbec.
A o CBS už jsem tady psal. To je nejen nesmyslná ale doslova životu nebezpečná zhovadilost !!!!

PS. Prosím odborníky kteří se mi právě teď chystají vysvětlovat že neumím brzdit a jak je to bezvadný když nemusí sundavat pravou ruku z plynu a mohou brzdit levou oběma brzdama, ať sem proboha nic nepíšou. Nechci bejt vulgární a sprostej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

30.10.2010 v 21:37 | Nahoru | #101

babajezi>Kromě toho je ABS na motorce zhovadilost která nemá obdoby.To bych skousnul se zaťatejma zubama max. na skůtru. Ale na sporta to může namontovat fakt jen blbec.
A o CBS už jsem tady psal. To je nejen nesmyslná ale doslova životu nebezpečná zhovadilost !!!!

PS. Prosím odborníky kteří se mi právě teď chystají vysvětlovat že neumím brzdit a jak je to bezvadný když nemusí sundavat pravou ruku z plynu a mohou brzdit levou oběma brzdama, ať sem proboha nic nepíšou. Nechci bejt vulgární a sprostej



souhlasim akorat teda nesouhlasim s jednou malickosti, krome skutru bych to chapal i u velkyho cestovniho korabu

Naposledy editováno 30.10.2010 21:37:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

30.10.2010 v 22:02 | Nahoru | #102
Cosmogagy> Na to bych v životě nevlez - tak budiž

(reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

30.10.2010 v 22:11 | Nahoru | #103

babajezi>Cosmogagy> Na to bych v životě nevlez - tak budiž



ja uz jen cekam kdy to vyrobci zacnou cpat i na ostre endura a krosky

Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

30.10.2010 v 22:23 | Nahoru | #104
výrobci se rozhodli zlikvidovat našeho koníčka

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

31.10.2010 v 00:22 | Nahoru | #105
Doprčic, doprčic, doprčic…
1. Tak dlouho jsem si říkal, že je to obrovská škoda, že není CBR 250. Hned bych jí vzal.
2. Dozvěděl jsem se, že bude CBR 250! To je paráda. 35 koníků a 120 kg. Můj sen Rychlá, levná, zábavná, moderní podvozek, C-ABS. Prostě paráda, jsem nadšen.
3. CBR 250 má konkrétní technické informace. Navíc +40 kg, minus 10 koníků. Nadšení mizí. Kroutím hlavou… no to pojede srovnatelně s CBR 125, která stojí polovičku a když pominu design pro model 2011, tak i solidně vypadá.
4. Ninja 250 mne designově tolik neoslovila, ale je to motorka, která má smysl. stejně tak VTR 250 a YBR 250 v nahatých.

Kdyby dělali YBR 250 Diversion, tak je to paráda.

(reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

31.10.2010 v 01:05 | Nahoru | #106
generiq> YBR250 v kapote se dela, jen se k nam nedovazi, YBR 250 se jako takova dela pouze v Brazilii a k nam se dovazi jen ta nahata verze, skoda



Naposledy editováno 31.10.2010 01:10:59

3 reakcí na tento příspěvek Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

31.10.2010 v 01:17 | Nahoru | #107
A Yamaha jeste dela dalsi 250tku YZF R4 skoda, ze se to nedovazi k nam



Naposledy editováno 31.10.2010 01:17:53

(reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

31.10.2010 v 08:16 | Nahoru | #108
amazonka> To je kočka

(reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

31.10.2010 v 08:45 | Nahoru | #109
amazonka> jaky ma ta R4 parametry?? vypada perfektne

Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

31.10.2010 v 09:13 | Nahoru | #110
Ymaha děla opravdu hezke 250,jsem nemel ani tuseni

Odkaz

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

31.10.2010 v 09:16 | Nahoru | #111
Jenže u nás jediná rozumná dvěstěpadesátka je malá Ninja 250.
YBRko už je dost slabé, ikdyž o 15 kg lehčí.

Malá ninja má dvouvál, jede až 180, z nuly na sto kolem 6 vteřin, když se jede na spotřebu tak údajně žere kolem 3 litrů. Minusy jsou relativně dost velká váha a pro mě i trochu vzhled.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

31.10.2010 v 09:29 | Nahoru | #112
Tom_Riddle> Ne ne myslim Pottera

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

31.10.2010 v 10:28 | Nahoru | #113
generiq> Nejede 180.Jede tak 140.Potom už je to s větrem v zádech, s kopce atd.
Nežere 3 ale 4,5 -5 když to točíš a jinak to vůbec nejede!!
Je to těžký a opticky hnusný. Je to zase takovej hybrid kterej se tváří jako silnice ale je to spíš cesťák. za mě

Jediná povedená 250 na trhu je VTR a ta se nedělá v kapotáži

(reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

31.10.2010 v 11:11 | Nahoru | #114

amazonka>A Yamaha jeste dela dalsi 250tku YZF R4 skoda, ze se to nedovazi k nam



Až na to, že je to obyčejná R6 upravená v photoshopu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

31.10.2010 v 11:16 | Nahoru | #115

SensationBlaack>Tom_Riddle> Ne ne myslim Pottera



Joooo tenhle Harry Potter, dobrej kouzelník , už se těšim za 3 tejdny du do kina v Litoměřicích na ten nejnovější díl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

31.10.2010 v 11:26 | Nahoru | #116

Big.One>Věta č.3: Světem zmítá finanční krize, proto se dělaj v segmentu 250cc motorky, aby byly co nejlevnější a oslovili co možná nejvíc lidí Nová HONDA nebude levná motorka. S katalyzátorem, sekundárním vzduchem a ABS/CBS tomu nevěřím. Vzhled převzatý z velké VFR se mi zdá příliš radikální. Myslím že generace 40+ let to prostě nevezme.
*
Věta č.4: A lidi, co chtěj 250cc, chtěj spolehlivou levnou a líbivou moto na ježdění do práce atd. Ty „lidi co chtěj 250cc” chtějí taky aby to jelo. Každej má jinej vkus. Mladej to chce hranatý, starej nahatý. Ze všech vlastností tomu věřím jen tu spolehlivost.
*
Věta č.6: Myslíš, že Honda zaměstnává na marketingovym oddělení blbce? Blbce jistě ne. Jenomže někoho napadlo udělat obyčejnou motorku, která má nepochopitelně vyhovět všem. To celé korunoval tím že jí vydává za sportovní motocykl.
*
Myslel jsem že to je naše česká specialita. Když dostaneme nesmyslné zadání, ani nemrkneme a odvedeme nesmyslnou práci. Tak už i Japonci…



Opět si polož otázku, proč žádnej výrobce nevyrábí ostrou silniční dvěpade?

(reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

31.10.2010 v 11:39 | Nahoru | #117

Tom_Riddle>Opět si polož otázku, proč žádnej výrobce nevyrábí ostrou silniční dvěpade?



Tak to by mě vážně zajímalo !! Vysvětli mi to prosím.

(reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

31.10.2010 v 11:46 | Nahoru | #118
Tom_Riddle> Pac ten tvuj nick je jmeno Voldermorda tak mi bylo jasny jaky Harry woe

(reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

31.10.2010 v 11:54 | Nahoru | #119

babajezi>generiq> Nejede 180.Jede tak 140.Potom už je to s větrem v zádech, s kopce atd.
Nežere 3 ale 4,5 -5 když to točíš a jinak to vůbec nejede!!
Je to těžký a opticky hnusný. Je to zase takovej hybrid kterej se tváří jako silnice ale je to spíš cesťák. za mě

Jediná povedená 250 na trhu je VTR a ta se nedělá v kapotáži



s ninjou naprosto souhlasim
za povedene 250 povazuju jeste WRko od námahy, Xko i Rko... to Xko bych bral jako druhy stroj na divoceni a dojizdeni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

31.10.2010 v 12:27 | Nahoru | #120
babajezi> Tak třeba (je jich tam více…):


EDIT:
To byl náhodný výběr, běžně těch 170 km/h (tacho) dává.
Jinak souhlas se vzhledem a váhou.

Naposledy editováno 31.10.2010 12:29:03
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zaseknutý přepínáč světel Honda cbr... Honda CBR 250 JakubSS 3 25.3.2022 v 10:06 JakubSS
Lakování kol kde [1, 2] Honda CBR 400, Honda CBR 1100XX Blackbird, Honda CBR... Meky13 38 27.3.2019 v 21:36 Dadak79
"servis" v domácích podmínkách [1, 2] Honda CBR 125R, Honda CBR 400, Honda CBR 1100XX Blac... Nováček98 41 28.4.2018 v 14:36 Gahan37
Honda CBR 250rr vysvětlení Honda CBR 250 FOPE 17 1.10.2017 v 15:31 petronick
Bude se prodávat CBR 250rr? Honda CBR 250 crazyyer 3 28.6.2017 v 18:36 bledemon


TOPlist