globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Klíčky nebo chcipák?
 
29.9.2010 v 15:08
Vážně by mě to zajímalo. Kdyžtak uveďtě i důvod.


Naposledy editováno 29.09.2010 15:12:06
Anketa: Vypínáte kličkem nebo chcipákem?
Klíčky
62%
102
Chcípák
38%
63
Předchozí
1 2 3 4
Následující

(reakce na) Klíčky nebo chcipák?

30.9.2010 v 12:51 | Nahoru | #91

pawko>hmm tak já tedy dekompresorem



Pripomnel jsi mi Stadiona, ten ma taky dekompresor, akorat me sralo, ze pri jeho otevreni (za ucelem uniku tlaku ve valci a zhasnuti motoru) ti vylita hromadka bordelu na hlavu a valec, takze mi stacilo pustili na N plyn a von chcipl sam, pac nedrzel volnobeh....neslo to nijak seridit, ani karbcem, byl asi nakej blbej. Vymenil jsem plovak, jehlu, trysku, vse a furt nic.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klíčky nebo chcipák?

30.9.2010 v 13:06 | Nahoru | #92

5511>Je to vážná věc a nelíbí se mi, že si všichni z našeho kamaráda Jirky děláte prdel. Jirko, řeknu ti naprosto seriózně, jak chcípám motorku já. Je to vyzkoušený postup a motorka si jen přede blahem. Takže - když přijedu domů, vjedu do garáže a zajedu až k zadní stěně, kterou mám ve výši předního blatníku obloženou 10 cm silným tvrzeným molitanem (později vysvětlím). Tak tedy zajedu až ke stěně, zpomalím a takzvaně šourem opřu přední kolo o ten molitan na zdi. Mám zařazenou jedničku, držím spojku a mám zavřený plyn. Pak pomalu, ale opravdu VELMI POMALU pouštím spojku (plyn držím stále zavřený) a pozorně poslouchám, jak klesají otáčky motoru. Skoro to vypadá, jakoby se motor "dusil". Ale nedbám a dusím a dusím, až chcípne úplně. Motorka se tedy trochu zmítá, ale zeď (poctivá cihla, žádný porobeton), ani já nepovolím. Prostě musí chcípnout, jinak jsem se snažil zbytečně. Když úplně ztichne a přestane se i cukat, pak ještě chvíli naslouchám, abych měl úplnou jistotu, že neobživne. Pak teprve pravou rukou (ale můžeš to klidně udělat i levou, je to v podstatě jedno) vypnu klíček a abych měl úplnou jistotu, tak ještě chcípák a pro jistotu ještě ucpu připraveným hadrem (namočeným ve vyjetém oleji kvůlivá lepší těsnosti) výfuk. Pokud máš dva výfuky, tak bych doporučoval ucpat oba. Teprve pak si můžeš být skoro 100% jistý, že motorka skutečně chcípla. No takto umlčenou motorku už potom hravě dám na stojánek, přehodím přes ní velký lajntuch, aby se nezaprášila, rozloučím se s ní a opustím garáž. Tu trojitým zámkem uzamknu ani ne kvůlivá zlodějům, ale proto, kdyby náhodou... však víš, čert nikdy nespí.
Poznámka: někdy, když opravdu spěchám nebo zapomenu, tak neucpu ten výfuk a zatím se mi nestalo, že by motorka obživla. Vím, že někdo ještě odpojuje baterii, ale to mi připadá zbytečné. Hodně úspěchů!



a ty vyfuky ucpavas(teda ty jen jeden) a az pak to das na stojan? ikdyz chapu ze dokud to neucpes mas porad strach ze se rozjede

Klíčky nebo chcipák?

30.9.2010 v 13:07 | Nahoru | #93
prijde mi to jako kdyz nekdo rekne uplne nejvic proflaknutej vtip co muze bejt po nekolikaty po sobe a tvari se jakej je hrozne vtipnej a ostatni co se nesmeji jsou blbci bez smyslu pro humor...

Klíčky nebo chcipák?

30.9.2010 v 13:22 | Nahoru | #94
Zaručený fígl je nalít do sání trošku vody a motor se utopí. To ale neplatí pro motocykly Yamaha,které mají motory z motorových člunů a vodních scooterů. Ty naopak ožívají

(reakce na) Klíčky nebo chcipák?

30.9.2010 v 13:33 | Nahoru | #95
5511> Heyyyy, tak ty si mě fakt rozboural...!!!!!!!!!!!!!!!! ...neuvěřitelnej popis boje o "zabití" motoru

Ale nedbám a dusím a dusím, až chcípne úplně. Motorka se tedy trochu zmítá, ale zeď (poctivá cihla, žádný porobeton), ani já nepovolím. Prostě musí chcípnout, jinak jsem se snažil zbytečně.

...řezal jsem se jak šílenej(ještě že mě v kanclu nikdo neviděl

Klíčky nebo chcipák?

30.9.2010 v 14:05 | Nahoru | #96
podobným způsobem jsme jednou před zabíjačkou řešili jak co nejefektivněji zabít prase

Klíčky nebo chcipák?

30.9.2010 v 14:12 | Nahoru | #97
Jak to tak čtu tak mam dost nevychytanej způsob jak to chcípnout, co kdyby ta mrcha jela i po vyjmutí pojistky. dám na vaše rady a budu používat i tu zeď s molitanem. ikdyž teď mě napadlo že by nebylo špatný i vypustit vodu a olej a řádně to protůrovat aby holka věděla že nesmí nastartovat za žádnou cenu jinak bude zle

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klíčky nebo chcipák?

30.9.2010 v 14:52 | Nahoru | #98
enusim2> Zásadně nejprve ucpu a teprve potom dávám na stojánek. Uhodlas - co kdyby se ta potvora ještě nadechla!? Je pravdou, že mi chvíli trvalo, než jsem to celé nacvičil, ale teď to jde jako po másle, udusím, chvíli pro jistotu počkám a dám na stojan. Zpočátku se mrskala jako oběšenec, ale po letech si zvykla, teď chcípne docela ochotně. Stejně si ale občas v noci, když nemůžu spát a myslím na ni, jdu poslechnout ke garáži, jestli se náhodou neprobrala...

(reakce na) Klíčky nebo chcipák?

30.9.2010 v 19:06 | Nahoru | #99
5511> Tak to je nářez

Klíčky nebo chcipák?

30.9.2010 v 21:33 | Nahoru | #100
nejlepší je vyrvat fajky

Klíčky nebo chcipák?

30.9.2010 v 23:51 | Nahoru | #101
My, co zapomínáme vrátit chcípák do polohy "ON" prostě "musíme" vypínat klíčkem. Já jsem chcípák úplně zrušil. Vím, je tam pro krizové situace. V krizové situaci jsem však ve škarpě na opačné straně silnice než je škarpa ve které je motocykl. Význam použití chcípáku je pak více než diskutabilní.

Co se týká možností zastavení chodu motoru, nezazněla tu dosud varianta s ucpáním sání. A taky nikoho nenapadlo odšroubovávat hlavu válce.

Klíčky nebo chcipák?

1.10.2010 v 11:42 | Nahoru | #102
Nejlepší je to řešit shozením ze skály, potom máš po starostech

Klíčky nebo chcipák?

1.10.2010 v 12:20 | Nahoru | #103
Jak kde když přijedu do garáže tak chcípu stojánkem. Je to výhodnější než to chcípnout a pak tam zas rvát kvalt. V nějakým blbým kopci kde třeba dosahnu jen jednou nohou tak chcípák, ale pak mě trne že to nestartuje a co se tomu jako stalo (U jawy na to mám pěknou vzpomínku, když mi tankvak vypnul chcípak já pak rozebíral pulku motorky proč to jako nehází jiskru už jsem si zavoalal odvoz dodávkou a jak si tam tak stojím a čekám všim jsem si chcípaku). Jinak normálně klíčky.

Klíčky nebo chcipák?

1.10.2010 v 22:43 | Nahoru | #104
chcípákem (nemám klíček ani stojan)

Klíčky nebo chcipák?

2.10.2010 v 01:59 | Nahoru | #105
sundat fajfku

Klíčky nebo chcipák?

2.10.2010 v 01:59 | Nahoru | #106
dachla přez kvalt tam se musíš moc vohnout ale ten chcípne většinou sám

1 reakcí na tento příspěvek Klíčky nebo chcipák?

2.10.2010 v 06:17 | Nahoru | #107
kůžy nebo tekstyl
je dobrý jako prvňy motorku lytra
jakou šestku
jak udělat z osmynki supermoto
na fychtla blembák za 15 lytrů

BAN

na něco jsem zapoměl? Tohle téma přicházívá většinou až v únoru vlivem totálního motoabsťáku.
Ale o víkendu má být suprově: POJ´DME RADŠI JEZDIT!

Naposledy editováno 02.10.2010 06:20:33

(reakce na) Klíčky nebo chcipák?

2.10.2010 v 10:48 | Nahoru | #108
pesastor> ješte jaký olej,nebo Repsol nebo Motul ....

Klíčky nebo chcipák?

2.10.2010 v 16:18 | Nahoru | #109
Mě to chcípá samo když zastavím, nebo i za jízdy když dojde béňo :D

Klíčky nebo chcipák?

2.10.2010 v 16:50 | Nahoru | #110
vetsinou chcipakem a dost casto pres kvalt duvod jednoduchej, zadny klicky k tomu nemam

(reakce na) Klíčky nebo chcipák?

2.10.2010 v 17:34 | Nahoru | #111

5511> Prostě musí chcípnout, jinak jsem se snažil zbytečně. Když úplně ztichne a přestane se i cukat, pak ještě chvíli naslouchám, abych měl úplnou jistotu, že neobživne.


To nemá chybu Díky, pobavil jsi

1 reakcí na tento příspěvek Klíčky nebo chcipák?

2.10.2010 v 18:18 | Nahoru | #112
.....tak si kup Babetu,ta ma jenom chcipak....

(reakce na) Klíčky nebo chcipák?

3.10.2010 v 06:25 | Nahoru | #113
zdenekhanz> Royal Enfield v dieslovým provedení! To chcípnout prej NEJDE!
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist