Naposledy editováno 29.09.2010 15:12:06
pawko>hmm tak já tedy dekompresorem
Pripomnel jsi mi Stadiona, ten ma taky dekompresor, akorat me sralo, ze pri jeho otevreni (za ucelem uniku tlaku ve valci a zhasnuti motoru) ti vylita hromadka bordelu na hlavu a valec, takze mi stacilo pustili na N plyn a von chcipl sam, pac nedrzel volnobeh....neslo to nijak seridit, ani karbcem, byl asi nakej blbej. Vymenil jsem plovak, jehlu, trysku, vse a furt nic.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klíčky nebo chcipák?
5511>Je to vážná věc a nelíbí se mi, že si všichni z našeho kamaráda Jirky děláte prdel. Jirko, řeknu ti naprosto seriózně, jak chcípám motorku já. Je to vyzkoušený postup a motorka si jen přede blahem. Takže - když přijedu domů, vjedu do garáže a zajedu až k zadní stěně, kterou mám ve výši předního blatníku obloženou 10 cm silným tvrzeným molitanem (později vysvětlím). Tak tedy zajedu až ke stěně, zpomalím a takzvaně šourem opřu přední kolo o ten molitan na zdi. Mám zařazenou jedničku, držím spojku a mám zavřený plyn. Pak pomalu, ale opravdu VELMI POMALU pouštím spojku (plyn držím stále zavřený) a pozorně poslouchám, jak klesají otáčky motoru. Skoro to vypadá, jakoby se motor "dusil". Ale nedbám a dusím a dusím, až chcípne úplně. Motorka se tedy trochu zmítá, ale zeď (poctivá cihla, žádný porobeton), ani já nepovolím. Prostě musí chcípnout, jinak jsem se snažil zbytečně. Když úplně ztichne a přestane se i cukat, pak ještě chvíli naslouchám, abych měl úplnou jistotu, že neobživne. Pak teprve pravou rukou (ale můžeš to klidně udělat i levou, je to v podstatě jedno) vypnu klíček a abych měl úplnou jistotu, tak ještě chcípák a pro jistotu ještě ucpu připraveným hadrem (namočeným ve vyjetém oleji kvůlivá lepší těsnosti) výfuk. Pokud máš dva výfuky, tak bych doporučoval ucpat oba. Teprve pak si můžeš být skoro 100% jistý, že motorka skutečně chcípla. No takto umlčenou motorku už potom hravě dám na stojánek, přehodím přes ní velký lajntuch, aby se nezaprášila, rozloučím se s ní a opustím garáž. Tu trojitým zámkem uzamknu ani ne kvůlivá zlodějům, ale proto, kdyby náhodou... však víš, čert nikdy nespí.
Poznámka: někdy, když opravdu spěchám nebo zapomenu, tak neucpu ten výfuk a zatím se mi nestalo, že by motorka obživla. Vím, že někdo ještě odpojuje baterii, ale to mi připadá zbytečné. Hodně úspěchů!
a ty vyfuky ucpavas(teda ty jen jeden) a az pak to das na stojan? ikdyz chapu ze dokud to neucpes mas porad strach ze se rozjede
Ale nedbám a dusím a dusím, až chcípne úplně. Motorka se tedy trochu zmítá, ale zeď (poctivá cihla, žádný porobeton), ani já nepovolím. Prostě musí chcípnout, jinak jsem se snažil zbytečně.
...řezal jsem se jak šílenej(ještě že mě v kanclu nikdo neviděl1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klíčky nebo chcipák?
Co se týká možností zastavení chodu motoru, nezazněla tu dosud varianta s ucpáním sání. A taky nikoho nenapadlo odšroubovávat hlavu válce.
1 reakcí na tento příspěvek Klíčky nebo chcipák?
je dobrý jako prvňy motorku lytra
jakou šestku
jak udělat z osmynki supermoto
na fychtla blembák za 15 lytrů
BAN
na něco jsem zapoměl? Tohle téma přicházívá většinou až v únoru vlivem totálního motoabsťáku.
Ale o víkendu má být suprově: POJ´DME RADŠI JEZDIT!
Naposledy editováno 02.10.2010 06:20:33