1 reakcí na tento příspěvek Tl1000s koupit,nebo ne???
1 reakcí na tento příspěvek Tl1000s koupit,nebo ne???
z-x-r>Panove o vikendu si pujdu otestovat to vase TL-R vychvalovane.. Jurgen chce zase neco co TAHNE tak mu ze pry mam pujcit zx10r
hm jestli mas zx10r tak tu v pondeli budem cist ze nechapes jak to muze bejt takova legenda kdyz je to takova vydechlina.. se na to priprav.. proti strojum ala ZX10,gsxr apod to fakt dela vsechno o obrovskej kus hur... mozna proti desitce to bude vypadat ze to jede trochu vic "vespod" kvuli prevodum...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tl1000s koupit,nebo ne???
Fuj_Tajxl>Když jsou prachy dá se kouzlit,osobně bych bral z těch "Skovejch" to Samovo tele,to je fakt dotažená stavbička A když jsem u toho,pořád mě vrtá v hlavě,kam ti magoři schovávají elektro u staveb kde chybí podsedlová výplň.Baterku bych ještě věděl,ta se dá dát jako u Rka,ale ten zbytek?Pod nádrž?Přece to necpou pod sedlo spolujezdce to by byla blbost,což?
hele krom ty baterky toho neni tolik to se do vsech podsedlaku co jsou na foto urco vejde, u toho sullyho streeta to bude horsi.. ale asi by to taky jeste slo.. je fakt ze pod nadrz uz se neda dat skoro nic, snazil sem se tam nacpat "starter" od xenonu a fakt mista malo..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tl1000s koupit,nebo ne???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tl1000s koupit,nebo ne???
Fuj_Tajxl>assassin> Hmm,napadlo mě právě,že by mohlo jít přilípnout jednotku zespoda sucháčem k nádrži,ale když je to jak říkáš... Ten street alá.Duc SF se ti líbí? Za mě fujtajbl
no mezi streety je to jeste jeden z tech hezcich, treba ten nemeckej a NL styl s tima useklejma a zvedlejma podsedlakama ale uz to neni moc TL.. asi bych si to postavil taky spis ve stylu toho samovo, aby se to podobalo co nejvic originalu + super komponenty.. a sam to ma navic do detailu technicky dotazene
jinak pod nadrzi misto neni, airbox je tam celkem tesne, neco malo se vejde vedle toho tunelu od ram airu do airboxu.. ja tam mel ten xenon, ale vyndavalo se to s airboxem a tak, tak sem to radsi natahl do podsedlaku...
Naposledy editováno 24.03.2010 16:45:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tl1000s koupit,nebo ne???
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tl1000s koupit,nebo ne???
Fuj_Tajxl>assassin> Jooo ty extrémně zvedlý podsedláky taky moc nechápu.To Samovo TL podlehlo totálnímu upgradeu,ted jsem někde narazil na fotku z jeho garage a měl tam nasysleno asi nějakejch 15 motorů Dobrej sysel To pak chápu že má tolik zkušeností,bral bych od něj nějaký motůrek 1100ccm
jj on sklada ty motory ve velkem, ma dokonce jeden temer kompletni ten yosh motor z tech kitovejch dilu pro TLR:) ale co sem koukal tak vesmes vsechny ty big bore motory ma tech 1040+- ccm to co se vejde do serioveho valce s nikasilem.. me by celkem lakal ten emerickej bigbore kit s klasikou- ocel vlozka, predelana klika a 1180ccm ... ale to bych musel vyhrat v loterii:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tl1000s koupit,nebo ne???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tl1000s koupit,nebo ne???
Fuj_Tajxl>assassin> Šéfík Tunit TL nemá vejšku,já to nechápu,že furt přibejvaj nový a nový nadšenci.To asi ten kult kolem tý motorky,jinak nevim.
jo je to celkem zvlastni, vetsina majitelu to ruzne predelava(i dost nakladne) pritom dneska uplne mimo stroj.. ale zase v tech nahacich to neni zas tak zly, V2 nahace se daj s poladenym TLS celkem srovnat i soucasny..
2 reakcí na tento příspěvek Tl1000s koupit,nebo ne???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tl1000s koupit,nebo ne???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tl1000s koupit,nebo ne???
assassin>jj on sklada ty motory ve velkem, ma dokonce jeden temer kompletni ten yosh motor z tech kitovejch dilu pro TLR:) ale co sem koukal tak vesmes vsechny ty big bore motory ma tech 1040+- ccm to co se vejde do serioveho valce s nikasilem.. me by celkem lakal ten emerickej bigbore kit s klasikou- ocel vlozka, predelana klika a 1180ccm ... ale to bych musel vyhrat v loterii:)
jo Sam je dobrej úpravce, dělal to i více lidem a jsou velice spokojení protože ten 1040 je nejosvedčenejší, další úpravy prý nejsou tak osvěčené s výdrží vložek..nevim. Taky bych chtěl jednou bigbore ale pořadnej, z ty ameriky to je na dlouhy lokte a posílat někomu cca 100litru i s motorem se mi moc nechce, v německu je taky úpravce ale všude je strašně málo informací a lidí co si to nechali udělat, jedinej ten sam je stále nejlepší volba
Fuj_Tajxl>assassin> Jestli to nebude tím že V2 naháčů je jako šafránu...jo a poladěný TL je dost širokej pojem Nevim,osobně bych na TL nesázel kdybych měl jít do souboje s nějkým Tuonem nebo desmovodníkem
no jasny poladeny ve smyslu co si muzem dovolit my.. vs serie tuono a spol... na bezne silnici ze ti neujede na motor rozdilem tridy...
ja mohl srovnat s 999 ktera ale mela udavanej vykon stejnej jak TL a na motor to jeloplus minus stejne, s Aliiho RSV se to blbe srovnava, ten mi vzdy ujel ne na motor ale na ruce:)
YOSH_BOY>jo Sam je dobrej úpravce, dělal to i více lidem a jsou velice spokojení protože ten 1040 je nejosvedčenejší, další úpravy prý nejsou tak osvěčené s výdrží vložek..nevim. Taky bych chtěl jednou bigbore ale pořadnej, z ty ameriky to je na dlouhy lokte a posílat někomu cca 100litru i s motorem se mi moc nechce, v německu je taky úpravce ale všude je strašně málo informací a lidí co si to nechali udělat, jedinej ten sam je stále nejlepší volba
jsne nikasil vydrzi vic nez ocel vlozka, ale jako jestli ma ocel vlozka polovicni zivotnost a najedes na tom 50tis misto 100tis u nikasilu je celkem jedno u takoveho motoru, tam se stejne musi servisovat/repasovat driv kvuli vsemu ostatnimu... pokud je to do motorky ktera ma nacestovat 100tis je zas blbost aby v ni bylo V2 prevrtany na 1200 a vyhnany na 160koni.. to proste nejde k sobe.. kitova fabie taky v beznym provozu nenajezdi 200tis...
navic pak na te ocel vlozce udelas "vybrus" a jedes na novo.. je to takova lety osvedcena klasika, vsechny americky bigbore motory v ruznejch dragsterech atd se delaj takhle..
je to proste motor postavenej jako do zavodni moto no...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tl1000s koupit,nebo ne???
pylot>Hele ktery z tech telat je to opevovany samovo TL?
on je stavi jako na bezicim pasu.. ten street na fotkach je tusim po smrti, ani nevim jestli ho znova poskladal...
detaily ze stavby:
www.tl1000s.com/mybike/tls-special/index.html
doporucuju projit, kvyka, odpruzeni, vsechno samo-domo... ne jako nekteri co si rikaji "upravci" a nasroubuji na motorku drahej kit co uz nekdo vytvoril pred nimi aby presne pasoval...
jeho zavodni tele:
1040ccm 142BHP (anglani to udavaj na kole, neprepocitavaj na motor.. tzn udaj z nejake brzdy u nas by byl pres 160PS)
naky info zde:
tl1000s.com/mybike/index.html
Naposledy editováno 25.03.2010 08:25:50
1 reakcí na tento příspěvek Tl1000s koupit,nebo ne???
pylot>To jeho zavodni TL je nadherny... Akorat by mohlo mit klasicky deleny nizky riditka a ne tyhle vysoky vetve. Jinak nadhera. Ma muj obdiv.
asi to ma svuj vyznam, vyhrava ve sve tride ruzny prirodaky, hillclimby apod... vypad to divne,ale me se taky timahle enduro riditkama ridi lip...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tl1000s koupit,nebo ne???
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
TL1000S po zahřátí nejde za plynem [1, 2] Suzuki TL 1000S | Jungler | 39 | 11.6.2024 v 21:46 StiefTomas |
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S | irmscher1000 | 10 | 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000 |
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... | Wanislav | 4 | 29.7.2023 v 19:16 assassin |
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S | pavevyskocil | 14 | 22.7.2023 v 12:01 Martin74 |
Suzuki TL 1000S nechce chytit Suzuki TL 1000S | Martin74 | 14 | 1.5.2023 v 15:58 assassin |