globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motorka napořád
18.2.2010 v 00:24
Zdravím, mám už dlouho v hlavě takovej nápad, že prodám dávcu, ale místo přestupu na silnější si koupím nějakou hodnotnou spolehlivou motorku, která se mnou už prostě zůstane.
Nejsem žádnej střelec a rád jezdím jen v blízkým okolí, a tak by mi takovej stroj ke kterýmu bych si dokázal vytvořit vzah a nebyl náročný na údržbu uplěn vyhovoval.
Napadla mě Jawa, ale nejsem si jistej, že je dostatečně spolehlivá na skoro každodenní letní ježdění.
Chtěl bych nějakej sroj, u kterého by byla šance sehnat v budoucnu díly.
Nezáleží mi na obsahu. Cena rozumná, do 40 tisíc...?

Možná trochu zvláštní nápad v dnešní konzumní spotřetbní společnosti, ale po úvahách nad nějakou pětistovkou atp. jsem zjistil, že tohle je pro mě ta správná cesta.
Předchozí
1 2 3 4
Následující

(reakce na) Motorka napořád

21.2.2010 v 03:47 | Nahoru | #91

VlaHa>tohle popularizování fak žeru má motor ze Scanie,né,bych ten sráč chtěl vidět po několikset tisících jinak tím neříkám že je špatná,ale prostě prúměr, no ale určitě na tohle dobrá volba a s tou cenou to taky není tak žhavý,v německu jsou kolem litru



Kilometry je poslední co mě zajímá. Tohle řešení kolik to má najeto a kdy se to rozsype fakt nemám rád. Znám naftový motory se 400 tisícema bez větší GO. Znám škodovku bez GO s 250 tisícema (mám jí), znám Transalpa s 200 tisícema - první majitel.
Najetý kilometry u mě hrajou poslední roli, zajímá mě aktuální stav, vididelný/slyšitelná chod motoru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka napořád

21.2.2010 v 03:51 | Nahoru | #92

Endy>PosMiros> Nebuď blázen, na to mu nestačí peníze.



Myslím, že by stačili, ale touhle cestou se nechci vydat. Nejsem si jistej že je to dneska tak uplně na běžný ježedění.
Jawu si budu kupovat, možná už za týden, ale to je součástí jinýho plánu, hlavně finančního.

Děkuju všem za návrhy, všechny jsem si napsal a budu sledovat inzerci. Nákup plánuju nejdív na začátek prázdin, takže je dost času.

(reakce na) Motorka napořád

21.2.2010 v 08:34 | Nahoru | #93
Paži> Celé jsem to nepročítal. Ale já třeba ve tvojí situaci - mohl jsem koupit jakýkoliv obsah, řidičák mám neomezeně, zkušenostma bych to taky ustál a nakonec jsem skončil u pětistovky (GPZ 500S).

Není to ještě taková těžká mrcha, docela to už jede. Třeba moje GPZka těch 200 jede, motor má příjemně zábavný průběh s kopancem výkonu kolem 7 - 8 tisíc otáček. Motor je navěky, kapotáž je příjemná i na delší cesty.

Rozdíl GPZ od jiných pětistovek je v tom, že má nejvýkonější a nejzajímavější motor. A to i oproti sestřičce ER5, která má sice motor stejný, ale jinak laděný. Kapotáž si nemohu vynachválit, to je to, co mi na er5 a cbf 500 chybělo (ikdyž štítek měly). Jel jsem na skoro všech pětistovkách a GPZka je nejsportovnější a nejlíp brzdí (2 kotouče vpředu).

O údržbě nemá cenu mluvit, pokud nebouráš - origo díly jsou drahé.

Motorka napořád

21.2.2010 v 10:56 | Nahoru | #94
Však kdyžtak mrkni do mojeho profilu, je tam povídání o GPZ + srovnání s jinýma 500 ccm.

Motorka napořád

21.2.2010 v 12:37 | Nahoru | #95
Zdarec všem. Pro mě je motorka napořád: Honda CBR 1100 XX Superblackbird. Kufry, dálky, skoro neřadíš a je srdcovka (není do 40 tis.) - každý si najde tu svoji, někde nějakou zahlídneš a zamiluješ se na první pohled...v tu chvíli tě nebudou zajímat ND. : o ).

Třeba CBR 600F kolem 94 roku se už dá sehnat. Krásné poježdění (nalítal jsem na ní během tří let cca 85000 km). Ale kluci mají pravdu, cestovní enduro na našich silnicích je jistota, že něuděláš špatnou věc.

A k Jawaám vám také něco povím... Měl jsem Jawu 350-634. Byla poruchová asi jako každá, ale po upravení na bezkotakt (dobíjení, cívky, snímač), výměně starého karbce za nový ze 640 (konečně se sytičem - potřeba příruba na 634), výměnou relé (regulátoru), novými ovladači na řídítkách a přidání textilních brašen jsem na ní najezdil 3 sezóny, kde v každé cca 10 000km a motorka ani jednou nezklamala. Na ho...no byli už jen brzdy, které se ale daly také překopat na koutouče. Výše popsané úpravy byly do 10 000 Kč a motorka koupena za 8 000 Kč (6 let nazpět).

Jawa není tak špatná, ale chce to její techniku posunout do dnešní doby. Když se zamiluješ třeba do Jawy, tak tady vidíš, že není problém udělat z ní spolehlivou motorku jakou je Japonec. Dá se krásně pořešit během dvou týdnů.

Motorka napořád

21.2.2010 v 13:25 | Nahoru | #96
teď tak lezu po bazaru a najednou tohle, tak sem si na tohle vlákno zpomněl

Honda VF 750 S V45 Sabre

1 reakcí na tento příspěvek Motorka napořád

22.2.2010 v 12:48 | Nahoru | #97
Jedině panelku 250 s blinkrama (typ 592), dáš to do TKmoto a budeš chtít: Vape 12V, 290ccm, větší kolečko, nosič dozadu a padací rám a dvojklíč dopředu. Vznikne něco, co dneska plně vyhovuje pro ježdění podle pravidel v dnešním provozu, projede všude, v zatáčkách stačí všemu, hodně toho uveze a všem se bude MOC a MOC líbit.

Já na ní jezdim už 2 roky a teď nechávám dělat ten výbrus 290 a seženu dvojkíč z 634. Je téměř bezporuchová stylem "jak si to uděláš, takový to máš", takže elektrika - nesere se, motor - nesere se, zbytek - drobné opravy po pádech, výměna těsnění na výpuštákách, výměna oleje, 2 vyčištění karbce (filtr a je klid) a 1x přetržené lanko plynu (zvýšit volnoběh, zařadit 2 a jedem domů). Okresky si s ní užiješ, na dálnici se taky neztratí a kopce jde jezdit podle nálady buď na 4 na pohodu, nebo svižně na 3...

Všechno starší panelky je traktor nebo přeceněný šrot, všechno novější, než bizon je těžkej kus traverzy a 2 válce, dvojnásobnej problém a cena. Vim to, děda má 350 a v autoškole měli typ 640 (hnus), a taky jednu 125 travel, to je výborná mašina, jen trochu vibruje do stupaček. Ta nová jawa 250 4-takt nevypadá vůbec špatně, pokud je jako Travel 125, tak bych jí bral...

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka napořád

22.2.2010 v 13:22 | Nahoru | #98

OVERdriver>... v zatáčkách stačí všemu, hodně toho uveze a všem se bude MOC a MOC líbit.



TO jsi nemyslel urcite vazne...

(reakce na) Motorka napořád

22.2.2010 v 17:42 | Nahoru | #99

Dawe02>TO jsi nemyslel urcite vazne...



ono je tady hodne vtipnych prispevku ale Pazi se zda rozumnej, tak snad se tim balastem prokousa a ke sve spokojenosti vybere

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka napořád

22.2.2010 v 20:08 | Nahoru | #100

Dawe02>C.J.> jedna fifty horsi jak druha



Co chceš do 40tis?

(reakce na) Motorka napořád

22.2.2010 v 20:21 | Nahoru | #101

C.J.>Co chceš do 40tis?



Ja? Do 40 tisic tak kola a mozna predni pumpu

1 reakcí na tento příspěvek Motorka napořád

22.2.2010 v 20:46 | Nahoru | #102
Taky jsem si konečně koupil mazlika na dlouho dobu. Doufam, ze nezklame! Uz se tesim jak blazen.

(reakce na) Motorka napořád

23.2.2010 v 12:30 | Nahoru | #103
Mat_666> myslíš tu R6.tku? tak to počítej pane, že do roka až dvou jde z chalupy

Motorka napořád

23.2.2010 v 14:39 | Nahoru | #104
Jen tak mimochodem - za 40 tisíc by mohlo být už přijatelné horské kolo pro úplného amatéra

Motorka napořád

23.2.2010 v 16:55 | Nahoru | #105
Myslím že za 40 tisíc se dá motorka koupit bez problémů.

1 reakcí na tento příspěvek Motorka napořád

2.3.2010 v 21:34 | Nahoru | #106
Jestli chces neco, co neni tezky na udrzbu, tak si hlavne kup neco s kardanem.

Motorka napořád

3.3.2010 v 09:16 | Nahoru | #107
Já si myslim, že taková nejkompaktnější z japonskejch motorek je Bandit 600N, pěkná čistá silueta klasickýho naháče, je na to mraky dílů i z druhý ruky, motor vyhlášenej držák olejovzduch, neláká moc k nějakýmu běsnění, takže se dá jet hezká kochačka, ale když tě to drapne, tk ve vrchu jede jak bejk. Spotřeba kolem 5ti litrů a za 40 by se jich našlo dost..

Motorka napořád

3.3.2010 v 09:30 | Nahoru | #108
No tak jednoznačně třeba velkej Sportster. Ale to by chtělo ještě k těm 40ti aspon 100tis. pošetřit... Ale myslim že by se to vyplatilo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka napořád

3.3.2010 v 09:35 | Nahoru | #109

bryk>Jestli chces neco, co neni tezky na udrzbu, tak si hlavne kup neco s kardanem.


za 40 s kardanem ? ukaz mi to

Motorka napořád

3.3.2010 v 09:59 | Nahoru | #110
nečetl jsem to tu celé, ale když jsem před pár lety hledal motorku
a) napořád
b) s co nejmenšími provozními náklady
c) co nejméně poruchovou
tak mi to podle různých diskusí a podle recenzí vyšlo na jedinou = Honda NTV650

Ten motor Honda nasadila celkem do třech motorek, do cesťáka, endura a do čopra a navíc se ve skoro nezměněné podobě vyráběl skoro 20 let - který jiný model s podobnou prodejností se tímto za posledních 30 let může pochlubit?
A navíc se ten motor, po menší změně obsahu, vyrábí pořád.

Jinak další plusy
spotřeba 4,5 - 5 litrů
není nutné kupovat řetězovku (kardan)
díky 2 svíčkám na válec dobře staruje
atd. atd.

nějaké odkazy:
Honda NTV 650 Revere -zkušenosti majitele
co naspal časopis Bikes info
ojetina Honda NTV 650 Revere
vytrvalec Honda NTV 650 - ojetý motocykl

Jinak já si nakonec vybral následovníka NTVečka, Hondu Deauville, ale to je vlastně jen oplastované NTVečko. Když tak nějaké info mám na mojí web stránce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka napořád

3.3.2010 v 10:02 | Nahoru | #111

No06>za 40 s kardanem ? ukaz mi to



podívej se sem

Jsou to inzeráty na Hondu NTV 650,
v tuto chvíli je tam na prodej 7 kousků a u 6-ti je cena nižší než 40 tisíc.

Naposledy editováno 03.03.2010 10:04:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka napořád

3.3.2010 v 10:44 | Nahoru | #112

Roman2bk>podívej se sem

Jsou to inzeráty na Hondu NTV 650,
v tuto chvíli je tam na prodej 7 kousků a u 6-ti je cena nižší než 40 tisíc.


JO ale jsou to 17 - 19 let stare kousky...

(reakce na) Motorka napořád

3.3.2010 v 10:55 | Nahoru | #113

Paži>Peacemaker: tu ntv jsem naživo ještě neviděl, takže těko soudit...nehledám 125ku, jenom se jí nebráním..prostě na objemu mi nezáleží.
Nevím jestli jsem na to mladej, ale já nějak nemám chut zkoušet...mám rád starý věci, nerad se jich zabavuju. K novým nemám moc vzah...

Dnešní Jawu bych asi nechtěl, spíš něco staršího..neztatracuju jí, ale přecejenom nechci motorku na vystavení v obýváku, ale na pár tisíc km ročně.



Pokud budeš jawu udržovat jak máš, vybereš nějakou s bezkontaktním zapalováním, tak budeš mít krásnej, věčnej, spolehlivej stroj.
S touhle jsem od koupě nalítal 15 tisíc bez jedinýho škytnutí, spolehlivost čistých 100 procent. Nechápu kde se berou ty kecy o nespolehlivosti - zřejmě to je kvůli tomu že vesměs všechny jawy na trhu prošly v minulosti rukama svých majitelů, kteří si dovolí ji opravovat kladivem a krumpáčem, protože je to "jenom jawa" a tu zvládne i debil - pak ty motorky maj vypadat...

Jawa je velice jednoduchej stroj, prostě přiteče benzín a ten se zažehne - hotovo. Žádný koumání, elektronika, ukazatele všeho možnýho, čidla, pumpy, ventily atd... Pokud se o ni budeš starat, není na ní nic co by ohrozilo spolehlivost.

(reakce na) Motorka napořád

3.3.2010 v 10:58 | Nahoru | #114

No06>JO ale jsou to 17 - 19 let stare kousky...



No a co?
Zakladatel tohoto vlákna se přece ptá na "hodnotnou spolehlivou motorku" s cenou do 40 tisíc.
A současně uvažuje i o Jawě.

Myslíš že z těch motorek, co se prodávají do 40 tisíc je nějaká jiná hodnotnější a spolehlivější, než NTV650 ?

Motorka napořád

10.3.2010 v 23:08 | Nahoru | #115
Kluci děkuju za rady. Udělal jsem si seznam. Ještě jsem teda přidal Aprilii Pegaso, ta se dá sehnat za slušný peníze.

Motorka napořád

9.5.2010 v 07:15 | Nahoru | #116
Paži, tak co jsi koupil? Která vyhrála? Já mám teď trochu jiné dilema. Opačné. Mám CX500 a teď i XJ900 F za cenu ,která se neodmítá. Tak přemýšlím,kterou prodat. CX moc pěkná se třema kuframa,opěrkou... a nebo XJ který potřebuje zapracovat na vzhledu (což mne i baví) a dovybavit.Jinak je ale OK. A zase XJ jede. A obě jsou držáky s kardanem. To vidím jak si je snad nechám obě, to bude doma keců
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Startování bez benzínu Suzuki GZ 125 Staroslav 4 6.9.2022 v 13:28 mito7
Kde se dá sehnat karburátor Suzuki GZ 125 Xjerv200 5 23.12.2021 v 11:33 Xjerv200
Výběr motrky od 16 let Cagiva Planet 125, Honda XL 125V Varadero, Honda CBR... moto_man 14 25.4.2021 v 20:53 Honza_DT
Suzuki Marauder 125-výkon Suzuki GZ 125 JirrkaS 25 28.5.2020 v 01:33 VlaMi
hlava válce suzuki GZ125 /GN125 Suzuki GZ 125 říhyč 0 29.1.2020 v 15:45 říhyč


TOPlist