paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Motorka napořád
18.2.2010 v 00:24
Zdravím, mám už dlouho v hlavě takovej nápad, že prodám dávcu, ale místo přestupu na silnější si koupím nějakou hodnotnou spolehlivou motorku, která se mnou už prostě zůstane.
Nejsem žádnej střelec a rád jezdím jen v blízkým okolí, a tak by mi takovej stroj ke kterýmu bych si dokázal vytvořit vzah a nebyl náročný na údržbu uplěn vyhovoval.
Napadla mě Jawa, ale nejsem si jistej, že je dostatečně spolehlivá na skoro každodenní letní ježdění.
Chtěl bych nějakej sroj, u kterého by byla šance sehnat v budoucnu díly.
Nezáleží mi na obsahu. Cena rozumná, do 40 tisíc...?

Možná trochu zvláštní nápad v dnešní konzumní spotřetbní společnosti, ale po úvahách nad nějakou pětistovkou atp. jsem zjistil, že tohle je pro mě ta správná cesta.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka napořád

21.2.2010 v 03:51 | Nahoru | #1

Endy>PosMiros> Nebuď blázen, na to mu nestačí peníze.



Myslím, že by stačili, ale touhle cestou se nechci vydat. Nejsem si jistej že je to dneska tak uplně na běžný ježedění.
Jawu si budu kupovat, možná už za týden, ale to je součástí jinýho plánu, hlavně finančního.

Děkuju všem za návrhy, všechny jsem si napsal a budu sledovat inzerci. Nákup plánuju nejdív na začátek prázdin, takže je dost času.

(reakce na) Motorka napořád

21.2.2010 v 08:34 | Nahoru | #2
Paži> Celé jsem to nepročítal. Ale já třeba ve tvojí situaci - mohl jsem koupit jakýkoliv obsah, řidičák mám neomezeně, zkušenostma bych to taky ustál a nakonec jsem skončil u pětistovky (GPZ 500S).

Není to ještě taková těžká mrcha, docela to už jede. Třeba moje GPZka těch 200 jede, motor má příjemně zábavný průběh s kopancem výkonu kolem 7 - 8 tisíc otáček. Motor je navěky, kapotáž je příjemná i na delší cesty.

Rozdíl GPZ od jiných pětistovek je v tom, že má nejvýkonější a nejzajímavější motor. A to i oproti sestřičce ER5, která má sice motor stejný, ale jinak laděný. Kapotáž si nemohu vynachválit, to je to, co mi na er5 a cbf 500 chybělo (ikdyž štítek měly). Jel jsem na skoro všech pětistovkách a GPZka je nejsportovnější a nejlíp brzdí (2 kotouče vpředu).

O údržbě nemá cenu mluvit, pokud nebouráš - origo díly jsou drahé.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Startování bez benzínu Suzuki GZ 125 Staroslav 4 6.9.2022 v 13:28 mito7
Kde se dá sehnat karburátor Suzuki GZ 125 Xjerv200 5 23.12.2021 v 11:33 Xjerv200
Výběr motrky od 16 let Cagiva Planet 125, Honda XL 125V Varadero, Honda CBR... moto_man 14 25.4.2021 v 20:53 Honza_DT
Suzuki Marauder 125-výkon Suzuki GZ 125 JirrkaS 25 28.5.2020 v 01:33 VlaMi
hlava válce suzuki GZ125 /GN125 Suzuki GZ 125 říhyč 0 29.1.2020 v 15:45 říhyč


TOPlist