P.S. pro Dušíny: Měním filtr zatím s každým olejem a neřeším to kvůli penězům
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna filtru při každém oleji? Mýtus?
Durex>A vy všichni co to dáváte do ofiko servisů si myslíte,že razítko je záruka provedení výměny?
Asi by ste byly překvapený,co je všechno možný.Proto si všechno dělám sám!A serviska? Tu když budu chtít jako že nechci,tak si jich můžu vytisknout hafo-stejně jako to dělaj autobazary po utočení sta tisíc km a více.
Můžeš si klidně vytisknout servisku,ale není serviska,jako serviska!Viděl jsem pár vytisklých zpětně,ale poznal jsem je hned!V bazaru máš 80% motorek i aut po cca pár letech bez servisky,nahlídni do inzerce!Nevím jak ty ale mě se zdá divné když má moto najeto za 3 roky 11000 km a nemá servisku?
Jindra650 píše: Ja nechci abych vypadal arogantne, ale ver mi, ze litrovy vykon znamena dost, protoze ten vykon v podstate udava tepelny zatizeni oleje ...jasne, v olejovy vane je treba teplota relativne prijatelna, ale to vypovida malo o tom, jakych teplot se dosahuje v cinnych castech motoru a prave to, ze objem oleje u motorky musi odvadet daleko vic tepla na jednotku objemu(prevodovka ma nezanedbatelny ztratovy vykon taky) znehodnocuje olej vic jak u auta, do toho jeste ta spojka. Ok to vyplachnuti jsem pritah za vlasy Jabka s hruskama ale nepletu, pro olej je dulezity tepelny zatizeni a to nesouvisi s kroutakem, ale vykonem, vykon=teplo ....apropo naftaky maj kratsi intervaly na olej a vyssi naroky kvuli pruniku sazi pres olejovy film na stenach valce, tyhle castice nejen ze jsou jak brusna. Shrnu to, cim mene oleje a vyssi tepelny zatizeni, tim castejsi vymeny - to je duvod kratkych intervalu u endur a krosek, malo oleje-nizka hmotnost, vysoky tepelny zatizeni - provoz na plny zatizeni v malych rychlostech, nedostatecny chlazeni v terenu
pouřívej oleje na zatížení aditivované miloš
Jindra650 píše: Ja nechci abych vypadal arogantne, ale ver mi, ze litrovy vykon znamena dost, protoze ten vykon v podstate udava tepelny zatizeni oleje ...jasne, v olejovy vane je treba teplota relativne prijatelna, ale to vypovida malo o tom, jakych teplot se dosahuje v cinnych castech motoru a prave to, ze objem oleje u motorky musi odvadet daleko vic tepla na jednotku objemu(prevodovka ma nezanedbatelny ztratovy vykon taky) znehodnocuje olej vic jak u auta, do toho jeste ta spojka. Ok to vyplachnuti jsem pritah za vlasy Jabka s hruskama ale nepletu, pro olej je dulezity tepelny zatizeni a to nesouvisi s kroutakem, ale vykonem, vykon=teplo ....apropo naftaky maj kratsi intervaly na olej a vyssi naroky kvuli pruniku sazi pres olejovy film na stenach valce, tyhle castice nejen ze jsou jak brusna. Shrnu to, cim mene oleje a vyssi tepelny zatizeni, tim castejsi vymeny - to je duvod kratkych intervalu u endur a krosek, malo oleje-nizka hmotnost, vysoky tepelny zatizeni - provoz na plny zatizeni v malych rychlostech, nedostatecny chlazeni v terenu
pouřívej oleje na zatížení aditivované miloš
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... | MCMedium | 89 | Dnes v 08:12 Animals21 |
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom | Fazerrli | 12 | 1.6.2024 v 09:46 rogyze |
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | Honzik125 | 9 | 23.5.2024 v 03:36 2stroke |
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom | lukkyn29 | 3 | 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29 |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |