momentálně mám vybráno
XJ 600 Diversion (rok 98 a výš) pokud bude méně financí
GSF 600 S Bandit (rok 00 a výš) nebo ZR-7 (99 a výš) pokud bude více financí
jsou vhodné pro pohodlné cestování ve dvou? jdou na to dát tři kufry a ještě aby se tam vešel spolujezdec?
jak je to s motorem? žere olej?
co podvozek? spíš měkčí pohodlný?
jaká je spotřeba?
jel jsem na GSX 600 F a také na GSX 750
líbil se mi u nich tah motoru a moc se mi nelíbila váha (jsem zvyklý na lehkou dvacku) je Bandit podobný???
EDIT: změnil jsem nadpis abych nemusel zakládat nové téma zajímají mě rozdíly mezi Banditem a ZR-7... co byste brali radši???
dík za rady
Naposledy editováno 11.01.2009 11:42:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte: Bandit 600 vs ZR-7
Kubajzz>PosMiros> nene, na cestování je v pohodě, je pohodlnej a přitom celkem silnej
to rád slyším takže vlastně ve výběru postupně zůstala:
Kawa ZR-7
Yamaha FZS 600
tak a teď už si jen jednu vybrat
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte: Bandit 600 vs ZR-7
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte: Bandit 600 vs ZR-7
Naposledy editováno 20.01.2009 15:52:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte: Bandit 600 vs ZR-7
smerst.Mt01>Kubajzz> tech 5 kvaltu uplně stačí. jsou jinak odstupnovany a tak není třeba tolik řadit jak u vysokootačkovych šestek
mám radši šesti kvalt... sem na něj zvyklej a člověk si může líp zvolit +- jakou rychlostí chce jet a v jakejch točkách1 reakcí na tento příspěvek Poraďte: Bandit 600 vs ZR-7
zalíbil se mi tenhle Fazer asi ho pojedu omrknout
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte: Bandit 600 vs ZR-7
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte: Bandit 600 vs ZR-7
smerst.Mt01>PosMiros> no na MT mam taky 5 kvaltu a teměř pořad jezdim na nejvyšší, kolega na SV vytačí za 2 a ja už mam za 5 a s kroutakem 150nn je to luxusní zatah od 1tis.otaček.
no jo jenže tobě se to na tu pětku i rozjedevubec celej glock jsem predjizdel cokoliv krome nasi party (namatkou cb1000r, litrovy fazery, atd.) auta nepocitam a pritom neslo o nic nebezpecneho, vzdy jsem vedel ze nic nejede a auta nemely kam odbocit a vedely o me (uhybaly), s tema Angel ST (mozna jeste Roadsmarty budou tak dobry) bych si to uzil jeste nekolikanasobne vic...
se stitkem od puigu jedes 180 na dalnici a muzes si pomalu cist noviny, za tu cenu jen neni vhodna na on/off plyn jizdu, koncem leta jsem uz byl skoro na 7l/100km spotrebe, ale relativne slusne jede, jen neni vhodne ji asi dlouhodobe drtit, nastesti to bylo jen posledni cast sezony, pak jsem se rozhodl ze to takhle dal nejde a koupil z1000
jo a kdyz ji davas kotel (jakoze treba 200km bez zastaveni relativne svizne jizdy - 130-150km/h okresky), tak zere olej (cca 0,3l/1000km), zjevne zpusobeno tim, ze olej je teplotne moc (10W40), takze pred prodejem tam nacpu 15W50 a bude snad klid, kdyz jedes kochacku a sem tam zastavis na kafe, tak to zere okolo 0,1l/1000km
zavady obecne to nema, resil jsem jen vycisteni karbecu, jejich nastaveni a sladeni volnobeznych otacek, pak chyta bez problemu (i kdyz tak jednou za 100 startu na poprve nenaskoci, ale je to karbec, tak je to omluvitelne), mozna bych premyslel nad tuzsima pruzinama do tlumicu (treba hyperpro), predni vidle je mekka, ale jizde to az tak nevadi, ale je nutne trochu vysednout, pak se dost zklidni, trochu mi trvalo, nez jsem prisel na to jak na ni, pak dovede jet slusne svizne...
i pres to vsechno, mit vic penez, tak koupim sv650n tu novejsi, to je jednoznacne nej sestka a s nasranym Leosem Vinckem to ma paradni zvuk a kdyz to s ni clovek umi, tak je i neskutecne rychla... (ja na zr7 casto nestihal a bylo to spis bajkem nez pilotem)
posmiros píše: zjišťoval jsem a Kawa dodatečně neškrtí ZR-7
Jsi si tím jistej? Já jsem se o to dřív (cca 4 roky zpět) zajímal a Kawa normáloně v tu dobu škrtila. Volal jsem na zastoupení a dělal to tam nějaký pan Balšínek. Cena byla u čtyřválcových karburátorů cca 9-10 Tis. Kč i s prací. Tak zkus Asko KC.
Jinak ZR 7 jsem chvíli servisoval. Asi 2 roky. Motor krásně a naprosto plynule táhne. Brzdy celkem dobrý, sedí se na tom pohodlně. Aůe nic moc jsem s tím nezkoušel. Ze servisního hlediska je velká výhoda molitanový vzduchový filtr a svíčky vyndáš aniž bys cokoliv jiného musel sundat.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit | MeCool | 108 | 21.5.2024 v 19:26 Rooks |
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit | Petiux | 19 | 11.3.2024 v 15:19 rg250 |
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit | Petiux | 8 | 10.3.2024 v 14:59 PlusOne |
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... | Warthox | 200 | 12.11.2023 v 19:19 ferda.66 |
Výmněna spojky = Tvrdá páčka Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit | Pádecký | 4 | 31.10.2023 v 20:57 Kendyman |