paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Poraďte: Bandit 600 vs ZR-7
2.1.2009 v 00:13
Po dlouhém tápání mezi cestovními endury jednovály a dvouvály jsem došel k tomu že stejně nikdy nebudu s těmito stroji jezdit terén a jsou pro mě v podstatě zbytečné rozhodl jsem se že chci 4vál

momentálně mám vybráno
XJ 600 Diversion (rok 98 a výš) pokud bude méně financí

GSF 600 S Bandit (rok 00 a výš) nebo ZR-7 (99 a výš) pokud bude více financí

jsou vhodné pro pohodlné cestování ve dvou? jdou na to dát tři kufry a ještě aby se tam vešel spolujezdec?
jak je to s motorem? žere olej?
co podvozek? spíš měkčí pohodlný?
jaká je spotřeba?

jel jsem na GSX 600 F a také na GSX 750
líbil se mi u nich tah motoru a moc se mi nelíbila váha (jsem zvyklý na lehkou dvacku) je Bandit podobný???

EDIT: změnil jsem nadpis abych nemusel zakládat nové téma zajímají mě rozdíly mezi Banditem a ZR-7... co byste brali radši???

dík za rady


Naposledy editováno 11.01.2009 11:42:20
Předchozí
1 2 3 4
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte: Bandit 600 vs ZR-7

20.1.2009 v 14:24 | Nahoru | #91

Kubajzz>PosMiros> nene, na cestování je v pohodě, je pohodlnej a přitom celkem silnej


to rád slyším takže vlastně ve výběru postupně zůstala:
Kawa ZR-7
Yamaha FZS 600

tak a teď už si jen jednu vybrat

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte: Bandit 600 vs ZR-7

20.1.2009 v 14:37 | Nahoru | #92
PosMiros> bral bych Fazera. Má víc kW a u kawy se mi nelíbí 5 rychlostí

(reakce na) Poraďte: Bandit 600 vs ZR-7

20.1.2009 v 14:43 | Nahoru | #93

Kubajzz>PosMiros> bral bych Fazera. Má víc kW a u kawy se mi nelíbí 5 rychlostí

dík za radu jestli půjde fakt zavřít za 6000 Kč jak mi psal prodejce tak do něj asi půjdu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte: Bandit 600 vs ZR-7

20.1.2009 v 15:52 | Nahoru | #94
Kubajzz> tech 5 kvaltu uplně stačí. jsou jinak odstupnovany a tak není třeba tolik řadit jak u vysokootačkovych šestek

Naposledy editováno 20.01.2009 15:52:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte: Bandit 600 vs ZR-7

20.1.2009 v 16:28 | Nahoru | #95

smerst.Mt01>Kubajzz> tech 5 kvaltu uplně stačí. jsou jinak odstupnovany a tak není třeba tolik řadit jak u vysokootačkovych šestek

mám radši šesti kvalt... sem na něj zvyklej a člověk si může líp zvolit +- jakou rychlostí chce jet a v jakejch točkách

(reakce na) Poraďte: Bandit 600 vs ZR-7

20.1.2009 v 17:15 | Nahoru | #96
smerst.Mt01> jo stačí ale já bych je nechtěl

1 reakcí na tento příspěvek Poraďte: Bandit 600 vs ZR-7

20.1.2009 v 19:03 | Nahoru | #97
FZS 600
zalíbil se mi tenhle Fazer asi ho pojedu omrknout

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte: Bandit 600 vs ZR-7

20.1.2009 v 20:10 | Nahoru | #98
PosMiros> no na MT mam taky 5 kvaltu a teměř pořad jezdim na nejvyšší, kolega na SV vytačí za 2 a ja už mam za 5 a s kroutakem 150nn je to luxusní zatah od 1tis.otaček.

(reakce na) Poraďte: Bandit 600 vs ZR-7

20.1.2009 v 22:47 | Nahoru | #99
PosMiros> pěknej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte: Bandit 600 vs ZR-7

21.1.2009 v 13:30 | Nahoru | #100

smerst.Mt01>PosMiros> no na MT mam taky 5 kvaltu a teměř pořad jezdim na nejvyšší, kolega na SV vytačí za 2 a ja už mam za 5 a s kroutakem 150nn je to luxusní zatah od 1tis.otaček.

no jo jenže tobě se to na tu pětku i rozjede

(reakce na) Poraďte: Bandit 600 vs ZR-7

21.1.2009 v 17:29 | Nahoru | #101
PosMiros>

Poraďte: Bandit 600 vs ZR-7

21.1.2009 v 17:36 | Nahoru | #102
Kurwa tak jsem do Yamahy posílal VINko toho Fazera aby mi ověřili jestli to jde zavřít a nejde

Poraďte: Bandit 600 vs ZR-7

21.12.2010 v 17:33 | Nahoru | #103
hele Kawu ZR7 mam a na jare budu prodavat (ale nejspis si ji vezme tata, tak zustane v rodine), oproti bandasce 600 jede, nesrovnaval jsem ja, ale kamarad, co jednou odvazel asi 300km bandita 600 (mel tou dobou sv650n), vaha - je tezsi no, ale ram a tak se mi nekroutil, s dobrejma gumama (jezdil jsem diablo strada a ted je na zadku angel st) jde na hranu gumy bez protestu (se standardnim nastaveni tlumeni), jako s cenou kolem 50-55k kc je to jedna z nej voleb, osobne bych koupil znova, protoze ted s tim Angel ST v zadu to konecne drzi neskutecne fest, jeste ji mam v planu projet, treba z glocku (mensi vytahovani) dolu do Furchu (cca 30km sjezd) ujela lidem na litrech (fz1, z1000) docela s prehledem, ale je fakt, ze to bylo dost tim, ze jsem tam mel opletene hadice a sinter desky (to uz fakt konecne brzdi) a nizsi vykon z kopce dolu tolik nelimituje rychlost...

vubec celej glock jsem predjizdel cokoliv krome nasi party (namatkou cb1000r, litrovy fazery, atd.) auta nepocitam a pritom neslo o nic nebezpecneho, vzdy jsem vedel ze nic nejede a auta nemely kam odbocit a vedely o me (uhybaly), s tema Angel ST (mozna jeste Roadsmarty budou tak dobry) bych si to uzil jeste nekolikanasobne vic...

se stitkem od puigu jedes 180 na dalnici a muzes si pomalu cist noviny, za tu cenu jen neni vhodna na on/off plyn jizdu, koncem leta jsem uz byl skoro na 7l/100km spotrebe, ale relativne slusne jede, jen neni vhodne ji asi dlouhodobe drtit, nastesti to bylo jen posledni cast sezony, pak jsem se rozhodl ze to takhle dal nejde a koupil z1000

jo a kdyz ji davas kotel (jakoze treba 200km bez zastaveni relativne svizne jizdy - 130-150km/h okresky), tak zere olej (cca 0,3l/1000km), zjevne zpusobeno tim, ze olej je teplotne moc (10W40), takze pred prodejem tam nacpu 15W50 a bude snad klid, kdyz jedes kochacku a sem tam zastavis na kafe, tak to zere okolo 0,1l/1000km

zavady obecne to nema, resil jsem jen vycisteni karbecu, jejich nastaveni a sladeni volnobeznych otacek, pak chyta bez problemu (i kdyz tak jednou za 100 startu na poprve nenaskoci, ale je to karbec, tak je to omluvitelne), mozna bych premyslel nad tuzsima pruzinama do tlumicu (treba hyperpro), predni vidle je mekka, ale jizde to az tak nevadi, ale je nutne trochu vysednout, pak se dost zklidni, trochu mi trvalo, nez jsem prisel na to jak na ni, pak dovede jet slusne svizne...

i pres to vsechno, mit vic penez, tak koupim sv650n tu novejsi, to je jednoznacne nej sestka a s nasranym Leosem Vinckem to ma paradni zvuk a kdyz to s ni clovek umi, tak je i neskutecne rychla... (ja na zr7 casto nestihal a bylo to spis bajkem nez pilotem)

(reakce na) Poraďte: Bandit 600 vs ZR-7

21.12.2010 v 17:50 | Nahoru | #104

posmiros píše: zjišťoval jsem a Kawa dodatečně neškrtí ZR-7


Jsi si tím jistej? Já jsem se o to dřív (cca 4 roky zpět) zajímal a Kawa normáloně v tu dobu škrtila. Volal jsem na zastoupení a dělal to tam nějaký pan Balšínek. Cena byla u čtyřválcových karburátorů cca 9-10 Tis. Kč i s prací. Tak zkus Asko KC.
Jinak ZR 7 jsem chvíli servisoval. Asi 2 roky. Motor krásně a naprosto plynule táhne. Brzdy celkem dobrý, sedí se na tom pohodlně. Aůe nic moc jsem s tím nezkoušel. Ze servisního hlediska je velká výhoda molitanový vzduchový filtr a svíčky vyndáš aniž bys cokoliv jiného musel sundat.
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit MeCool 108 21.5.2024 v 19:26 Rooks
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 19 11.3.2024 v 15:19 rg250
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 8 10.3.2024 v 14:59 PlusOne
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
Výmněna spojky = Tvrdá páčka Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit Pádecký 4 31.10.2023 v 20:57 Kendyman


TOPlist