Téma: Kolečko se polámalo...
 
18.8.2008 v 10:01
Kolo kolo mlýnský, za čtyři rýnský, kolo se nám polámalo, mnoho škody nadělalo, udělalo BÁC!








CRF 450 z webu http://www.countrycross.sk

PS: a když nebudete děti zlobit, večer vám sem dám hrůzostrašné obrázky, na kterých je vidět, co jsem udělal včera v Domaniži s kovanýma brýlema z KTM Powerparts katalogu


Naposledy editováno 18.08.2008 10:01:52
Předchozí
1 2 3 4
Následující

Kolečko se polámalo...

21.8.2008 v 11:12 | Nahoru | #91
PetrTM> tot svata pravda. Jak vidime vsichni,tak to proste nefunguje

Kolečko se polámalo...

21.8.2008 v 11:35 | Nahoru | #92

PetrTM>Ono taky tu chytrost se zajišťovacím šroubem a objímkou má pokud vím jen KTM....všichni "normální" výrobci mají jen tu vrchní matici A nic takovýho jsem neviděl ani na všech možnejch spešl brejlích od Pro Circuit, P ro Taper atd



nemáš tak úplně pravdu:
www.xtrig.com/index.php
ten "svorkový" systém šetří gufera ve vidlici, protože zpevňuje proti pootočení horní a dolní brýle. Tím vlastně zabraňuje mimoběžnosti vidlic (a tím vzpříčení ve futrech a guferech). Ale v podstatě se to dá specifikovat tak, že kritické místo byl ten šroub.... Ale dokáže někdo spošítat kolik měla ta pevnostní M8 vydržet v tahu?

A potom - to co psal Váňa - takhle jsou to brýle a drobné škody na předním kole. Kdybych měl brýle co takhle neprasknou, asi bych teď brečel nad zničenýma solvama.... Asi je to tak lepší....

Kolečko se polámalo...

21.8.2008 v 13:20 | Nahoru | #93

Ale dokáže někdo spošítat kolik měla ta pevnostní M8 vydržet v tahu?



pevnostní 12.9 by měla vydržet v tahu 28kN, což je při statickém zatížení přibližně váha 2,8 tuny

.. viděl bych to tak, že máš fakt nehorázný štěstí, že povolily brejle, a ne cokoli jinýho včetně tebe
a ohledně toho stažení krku ta objímka vyztužuje opravdu nezanedbatelně a v prospěch, ale něco při takovejhle šupě prostě povolit musí..

Kolečko se polámalo...

21.8.2008 v 13:25 | Nahoru | #94
bathed: S rámem se vám nic nestalo? Žádný nesrovnalosti okolo hlavy řízení, napěchování materiálu, mikroskopický trhliny a tak?:)

Kolečko se polámalo...

21.8.2008 v 13:36 | Nahoru | #95
bathed asi tak, to sevreni tech hornich bryli mi prijde konstrukcne jako dobrej napad...

spalovac: konstrukcne je asi taky lepsi kdyz ulitne nakej levnejsi dil nez kdyz po rane drzej brejle a jsou ohly vidle a zmuchlanej ram:)

Kolečko se polámalo...

21.8.2008 v 13:49 | Nahoru | #96
assassin> je otazkou,jastli na to bylo mysleno pro konstrukci tech brejli,aby pri tak silnem narazu praskli. Treba tomu opravdu bylo tak a ma to sve opodstatneni a urcite je lepsi,aby to odnesli "jenom brejle".

Kolečko se polámalo...

21.8.2008 v 14:33 | Nahoru | #97
minulý rok jsem na Fryštácké skalce taky "osolil" strom. Rána jako fakt fest. měl jsem tam lité originál EXC brýle a vyrval jsem taky ten šroub. Objímka nepraskla ale vyhla se (asi to nebyla taková rána jako v tvém případě) Brýle byly K.O. tlumiče po přeměření naprosto OK. Takže si myslím že je opravdu dobře že uhnou ty brýle ... protože někde to uhnout musí

Kolečko se polámalo...

21.8.2008 v 14:51 | Nahoru | #98
Sice s malím spožděním......,ale nemohl jsem si to odpustit a taky jsem vyhrabal jednu archivní fotečku ale lowrider
[URL=

Kolečko se polámalo...

21.8.2008 v 22:05 | Nahoru | #99
to all: díky za příspěvky! Myslím že hodnotné čtení! Logiku to všechno asi má a ve výsledku je dobře, že tohle všechno je vyčíslitelné v dílech: nové horní brýle - 3800 a sloupek řízení 1900. Ono je to totiž tak - a to taky stojí za zamyšlení, že dolní brýle jsou naprosto bez poškození! Odnesly to ty dva zmíněné díly - nejzajimavější je bezesporu sloupek, který na kterém se "stáhnul " průměr o 1mm a naprosto se v té dolní části zdeformoval (viz foto).
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist