CRF 450 z webu http://www.countrycross.sk
PS: a když nebudete děti zlobit, večer vám sem dám hrůzostrašné obrázky, na kterých je vidět, co jsem udělal včera v Domaniži s kovanýma brýlema z KTM Powerparts katalogu
Naposledy editováno 18.08.2008 10:01:52
PetrTM>Ono taky tu chytrost se zajišťovacím šroubem a objímkou má pokud vím jen KTM....všichni "normální" výrobci mají jen tu vrchní matici A nic takovýho jsem neviděl ani na všech možnejch spešl brejlích od Pro Circuit, P ro Taper atd
nemáš tak úplně pravdu:
www.xtrig.com/index.php
ten "svorkový" systém šetří gufera ve vidlici, protože zpevňuje proti pootočení horní a dolní brýle. Tím vlastně zabraňuje mimoběžnosti vidlic (a tím vzpříčení ve futrech a guferech). Ale v podstatě se to dá specifikovat tak, že kritické místo byl ten šroub.... Ale dokáže někdo spošítat kolik měla ta pevnostní M8 vydržet v tahu?
A potom - to co psal Váňa - takhle jsou to brýle a drobné škody na předním kole. Kdybych měl brýle co takhle neprasknou, asi bych teď brečel nad zničenýma solvama.... Asi je to tak lepší....
Ale dokáže někdo spošítat kolik měla ta pevnostní M8 vydržet v tahu?
pevnostní 12.9 by měla vydržet v tahu 28kN, což je při statickém zatížení přibližně váha 2,8 tuny
.. viděl bych to tak, že máš fakt nehorázný štěstí, že povolily brejle, a ne cokoli jinýho včetně tebe
a ohledně toho stažení krku ta objímka vyztužuje opravdu nezanedbatelně a v prospěch, ale něco při takovejhle šupě prostě povolit musí..