Na zacatku jsem absolvoval teorii, kde nam bylo mimo jine receno o gumach, ze se nemame bat, ze to proste nebudeme klopit tak, aby nas neudrzela "jakakoliv" silnicni guma a ze stupacka je znameni "dost" atd...
(byla fakt uzasna-vtipne udelany, dobre podany, dulezity veci receny..(bylo to nataceny na webku, da se k tomu nejak dostat?))
A potom jsme jeli ve trech skupinach za instruktorama kvuli stope..jelo se fakt v klidku, ale na zacatku jsem myslel, ze to nesklopim.
A potom prisla moje prvni samostatna jizda. Tu prvni zatacku z kopce jsem malem prestrelil, protoze jsem letel jak hovado a potom se bal to polozit, ale srovnal jsem se a zacal predjizdet ty (no)frajery na R1 a R6 i kdyz me jich samozrejme taky par predjelo
Cim vic jsem jezdil, tim vetsi to byla zabava a ja si to uzival..po prvni jizde jsem dopadl takhle
Pak prisla jizda druha a ja chtel dal..rikal jsem si, "Kurva, z Kocicky dostanu vic.." a taky ze jo ale v dalsi zatacce... tahle zatacka mi prijde nejhorsi z celyho okruhu..vletel jsem do ni moc rychle a tak jsem klopil klopil a ta guma kurevska (Maxxis) me neudrzela a ja si rozbil drzku
Takze, abych to shrnul:
Zazitek uzasnej, jak jiz tady nekdo rekl, adrenalin tece pod kombi..Skvely na zkuseni, co motorka a vy zvladnete. Timto zdravim ty debilky na "R" co to pali na rovinkach, ujedou vam o 20m a vy jim v kazdy zatacce date 40m. Na gumach zalezi a ThunderCat je vic na cestovani nez na zavodeni
PS: Urcite jsem toho spoustu vynechal, ale uz pujdu spat, tak to kdyztak potom doplnim