globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Reklamace řetězovky
20.8.2018 v 14:43
Ahoj,
chtěl bych se optat jestli někdo a případně jak úspěšně reklamoval řetězovku.

Stroj máme doma od nova a origo řetězovka vydržela 30 000 Km. Po výměně květen/2018 za novou (original - komplet sada) je nová po dalších 5 000 km zralá na výměnu (rozety i řetěz) . Podotýkám motorku jezdí jeden řidič/ka. Styl jízdy a řidič je stejný jako na předchozí řetězovce - výhradně cestování a žádná divočina.
Chápu že nová nemusí dát stejný nájezd jako původní, ale 30 000 x 5 000 se mi zdá jako nepoměr.

Po původním oťukání v servisu mi bylo řečeno, že ježděním po zadním se dá odrovnat za den a že ho dodavatel vyhodí.


Naposledy editováno 20.08.2018 15:11:23
Předchozí
1 2 3 4
Následující

(reakce na) Reklamace řetězovky

23.8.2018 v 19:59 | Nahoru | #91
assassin>... Twl, jde o to, že třeba při podřazení ti na převodu víc do pomala bude spíš blokovat kolo, je na něm větší převod, takže všechny akcelerace i decelerace jsou razantnější... Větší síla v řetězu

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace řetězovky

23.8.2018 v 21:11 | Nahoru | #92
Freedom: jenze ja ve stejnym miste (treba okruh) budu u duc podrazovat ze 3-2 a u TL ze 4-3.... takze plus minus to same. Leda ze bych s tima jinejma prevodama jezdil jinak rychle, nebo v jinejch otáčkách - a to proste nejezdim.

Kerut: vetsi sila v řetězu chapu - ale ze by z toho jasne vycházely vetsi rázy = odlišné chování moto se mi nezda - ani jsem to v praxi nepozoroval. Nad teorii se mi badat nechce, jsem za 12hod za monitorem docela vyblikanej :(

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace řetězovky

23.8.2018 v 21:39 | Nahoru | #93
assassin> No razy jsou tam porad (ne jen pri skubnuti plynem, to je uz teprv rana pro celej system), velkej jednoval buch... buch... buch, dvouval trosku lepsi, ctyrval jeste lepsi ale zas ne bigbang kterej se snazi v obalce chovat jako jednoval bum,bum,bum,bum...... bum,bum,bum,bum...... (akorat s mnohem lepsim plnenim a lehcima hmotama) - uz sme doma ? no a cim kratsi prevod tim je tohle zatizeni vyssi,... na venek se to cely chova jako konstantni sila pri konstantnim momentu ale ve skutecnosti jsou tam peaky, ktery ten retez odpravujou... proste je to mijivy zatizeni + pruznost retezu co "zere" rozetu, zvlast kdyz jsou tam ty desetinovy vule je to o to vetsi masakr.. to brzdeni motorem je paradoxne (papirove) plynulejsi, navic zere zuby zase z druhy strany...
u elektromotoru by mel (teoreticky, srovnani fakt nemam) mit retez pri stejnym watovym vykonu zivotnost podstatne lepsi...

jinak jeste k tomu kolu - docela perlicka a omluva za OT - ale az si das kafe a pauzu od monitoru, coz udelej 12h v kuse je na zblbnuti ... spocti si zkusmo jakej je moment kdyz si v nulovy rychlosti stoupens celou vahou do pedalu ono se to na prvni pohled ani nezda ale je to i oproti spalovacimu motoru moment jak krava !! ..akorat otacky jsou skoro nulovy takze vykon z toho sotva par set watu, to je jasny

(reakce na) Reklamace řetězovky

23.8.2018 v 22:52 | Nahoru | #94

kerut píše: ... spocti si zkusmo jakej je moment kdyz si v nulovy rychlosti stoupens celou vahou do pedalu ono se to na prvni pohled ani nezda ale je to i oproti spalovacimu motoru moment jak krava !!


Na stredove ose klik krasnych 170Nm statickych, bez zhoupnuti
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
PRO blaze H sada tašek Suzuki SFV 6... Suzuki SFV 650 Gladius Beek 1 15.4.2024 v 13:17 jardad
Řídící jednotka na 35kw na Suzuki G... Suzuki SFV 650 Gladius motorkar_na_baterky 5 7.11.2023 v 21:59 beavis
Senzor na zařazené rychlosti Suzuki SFV 650 Gladius Pepekmotorkář 4 9.7.2023 v 19:01 Pepekmotorkář
Montáž pancéřových hadic - napětí v... Suzuki SV 650, Suzuki GSF 650 Bandit, Suzuki SFV 650... tempest 22 3.4.2023 v 23:23 Ozzy_
Napínák rozvodového řetězu Suzuki SFV 650 Gladius bezdaz 4 15.1.2023 v 18:58 wáca


TOPlist