globalmoto_kveten





Téma: Kamiony, osobaci nebo defense
 
3.4.2018 v 15:23
Zdravim.

Zajima me, jak moc vam pri vasich projizdkach na moto vadi kamionaci. Jestli jsou horsi nez osobaci.. vim, ze kazdej ridic ze sve skupiny nadava na ostatni skupiny.. napr. osobaci nenavidej predjizdeni kamionu atd..

Jak jste na tom vy? Vadej vam spis kamiony nebo osobaci? Zazili jste nejakou nebezpecnou situaci s kamionem? Jakou?

Ja osobne ridim vsechny tri vozidla a jsem tolerantni ke vsem. Kazdy manevr se snazim pochopit i z te druhe strany.


Naposledy editováno 03.04.2018 15:25:57
Anketa: Kdo je na cestach horsi?
Kamionaci
13%
8
Osobaci
14%
9
Neresim
73%
47
Předchozí
1 2 3 4
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Kamiony, osobaci nebo defense

29.5.2018 v 14:14 | Nahoru | #91
mně by se třeba líbilo, a je to stejně utopistická myšlenka jako výše zmiňovaná jízda za sebou, aby se, v případě pouze tranzitu, kamiony "nalodili" na vlaky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamiony, osobaci nebo defense

29.5.2018 v 14:19 | Nahoru | #92

selkie píše: mně by se třeba líbilo, a je to stejně utopistická myšlenka jako výše zmiňovaná jízda za sebou, aby se, v případě pouze tranzitu, kamiony "nalodili" na vlaky...



a cely se to sakumprask vystrelilo na mesic

(reakce na) Kamiony, osobaci nebo defense

29.5.2018 v 14:34 | Nahoru | #93

vilemx píše: Na druhou stranu, proč mají za nezodpovědný rozvrh jízdy dispečera s minimální časovou rezervou a tím pádem i riskantní jízdu řidiče být ohrožováni všichni kolem? To nepaltí jen pro TIR, ale hlavně o "bílé" dodávky. Kamarád chvíli dělal pro jednu z rozvážkových firem. A když zadal do navi denní trasu rozvozu balíčků, tak jenom samotná čistá doba jízdy dle předpisů bohatě překročila jeho pracovní dobu. A i kdyby si dal přesčas, tak by asi adresát nebyl nadšený, kdyby mu ten balík přivezl o půlnoci. Jasně, kdyby se většina řidičů na tohle systémové nucení jezdit jako čuně vykašlala, dopravce by mohl firmu zavřít. Jenže vždycky se najde fůra ovcí, které se nechají holit.


Tohle vidím spíš jako psychologickej problém. Řidič má hodně rozvážek a tak se tomu snaží šlapat. V reálu ale stejně nerozveze víc. Nevím teda od kolika do kolika rozvážejí, ale mezi 7-17tou na silnici nic nenaženeš, protože ti prostě provoz nedovolí jet extra rychle. Jedno prasácký předjetí někde v zatáčce ti neušetří x hodin, ale maximálně pár vteřin, maximálně minut. Něco jinýho je v noci, kdy je provoz minimální a můžeš jet fakt rychle. Ale přes den opravdu ne. Takže podle mě i kdyby jezdili podle předpisů, tak rozvezou skoro stejně a budou víc v pohodě. Beztak toho i míň zboří.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamiony, osobaci nebo defense

29.5.2018 v 23:55 | Nahoru | #94
assassin> Potom zase začneme stavět domy z vepřovic,obdělávat půdu a večer se sejdeme na návsi probrat komu lépe vzešlo žito, nebo jen obnovíme fronty na banány a toaletní papír?

Kamiony, osobaci nebo defense

30.5.2018 v 12:40 | Nahoru | #95
Za mně:
kamioňáci - v pohodě
osobáky - Áčkaři jsou mimo, ale jinak to jde(ženské a bílé hlavy nekoukají do zrcátek)
ale největší HOWADA jsou řidiči dodávek. Někdy mám pocit, že jim jebe.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamiony, osobaci nebo defense

30.5.2018 v 12:46 | Nahoru | #96

Kratzmar1 píše: assassin> Potom zase začneme stavět domy z vepřovic,obdělávat půdu a večer se sejdeme na návsi probrat komu lépe vzešlo žito, nebo jen obnovíme fronty na banány a toaletní papír?



no jasne to da rozum, ze veskerej pokrok stoji na kamionacich

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamiony, osobaci nebo defense

31.5.2018 v 09:21 | Nahoru | #97
assassin> Jak ho chceš bez dopravy realizovat? Pokrok byla sekera osazená pazourkem,nemám pazourek,nemám pokrok...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamiony, osobaci nebo defense

31.5.2018 v 09:25 | Nahoru | #98
Kratzmar1> Třeba by pro začátek stačilo víc používat regionální produkty a víc centralizovat výrobu. A hlavně narovnat podmínky, aby se nevyplácelo vozit zboží kvůli získání výhody kvůli zemi "původu".

(reakce na) Kamiony, osobaci nebo defense

31.5.2018 v 11:33 | Nahoru | #99
karf> To ale není problém dopravců, že se vyplatí místo obilí na poli postavit mezinárodní sklad,elektrárnu,nebo když už něco pěstovat, tak řepku nebo krmení pro bioplynovou elektrárnu, jestli je tohle pokrok, je otázka, ale teď je to tak.
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist