Téma: Škoda Octavia
 
11.12.2013 v 11:17
Ahoj motorkáři. Já vím, že to sem moc nepatří ale nikam jinam se mi psát nechce. Navíc vím, že tady je plno chytrých hlav, kteří určitě poradí. Tak k mé otázce: mám škodu Octavia 1.8T 110kW pěkné svezení, ale chtěl bych si udělat radost a zvýšit krapet výkon. Octavia RS 1.8T má 132kW. Co má RS jinak než normální 1.8T? Je to jen jiná řídící jednotka nebo je jiné turbo, vstřiky a další věci? Docela by mě to zajímalo. Díky za každou radu a odpověď. S.i.i.i.s.a


Naposledy editováno 06.01.2014 18:42:56

(reakce na) Škoda Octavia

23.1.2014 v 10:28 | Nahoru | #91

FiZzeR píše: Divadýlko pro hejly?



Rek bych, ze v tomhle pripade ses trochu mimo..

(reakce na) Škoda Octavia

23.1.2014 v 10:39 | Nahoru | #92

S.i.i.i.s.a píše: Taky bych radši něco s více válci, ale nejsou koruny na jiné auto



Tak to si ty prachy, co chceš vrazit do úpravy na větší výkon, raději nech a šetři na něco se šesti hrnky ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia

23.1.2014 v 13:16 | Nahoru | #93

FiZzeR píše: Divadýlko pro hejly?



co vim tak ten to dela jak se ma... tzn pro me prekvapeni ze uz to nekdo z lidi kdo to umi (jak treba zminovany clovek) uz to dela za tyhle prachy... ikdyz je to 5 tis za hodinu a pul, me v hlave dela bordel to ze mam furt na mysli benzinak, tam je to trosku jinde a i za jiny prachy.... ono ladit ropaka jde zjednodusene "podle koure" zvednes tlak a pak uz jen prilejvas naftu az to zacne hulit jako lokomotiva

(reakce na) Škoda Octavia

23.1.2014 v 13:19 | Nahoru | #94

ptaak píše: assassin> Tak mi vysvětli, proč v sgs to nejdřív měřili předem, aby se auto uvedlo do stavu ok, pak se upravoval sw docela dlouho a pak se to zase zkoušelo na brzdě. Není to tupý nalití sw někde v garáži za 2tis.



viz prispevek vyse, nejspis uz se cena u ropaku dostala na tuhle uroven i u lidi co vedi co delaj. ladit diesel je snazsi, tzn nalejt soft a zkontrolovat naky parametry, pripadne trochu upravit...

mereni na brzde v tomhle pripade je spis ochrana serioznejsiho ladice, ze opravdu jeho cip neco pridal, viz treba abc tuning :)

Škoda Octavia

23.1.2014 v 13:21 | Nahoru | #95
...uz dlouho sem nejel koncernovym ropakem kde bych citil nedostatek vykonu... spis skoro vsude mel motor navrch proti vsemu ostatnimu - brzdy,podvozek atd...

jo a ono teda cloveka co jezdi na moto asi zadny auto uz moc neprekvapi, to az mozna auta 500+ hp

(reakce na) Škoda Octavia

23.1.2014 v 13:37 | Nahoru | #96

assassin píše: co vim tak ten to dela jak se ma... tzn pro me prekvapeni ze uz to nekdo z lidi kdo to umi (jak treba zminovany clovek) uz to dela za tyhle prachy... ikdyz je to 5 tis za hodinu a pul, me v hlave dela bordel to ze mam furt na mysli benzinak, tam je to trosku jinde a i za jiny prachy.... ono ladit ropaka jde zjednodusene "podle koure" zvednes tlak a pak uz jen prilejvas naftu az to zacne hulit jako lokomotiva



Nu dobrá, možná u tohohle konkrétního ladiče tomu tak není, to ale nemění nic na věci, že tomu tak stále ve většině případů je

Škoda Octavia

23.1.2014 v 22:14 | Nahoru | #97
No v budoucnu mám v plánu SGS, tak pak mohu poreferovat Jinak auto motorkáře nepřesvědčí, ale i se sériovou 1.8T bych na x silnicích byl rychlejší než sám na motorce

1 reakcí na tento příspěvek Škoda Octavia

23.1.2014 v 22:50 | Nahoru | #98
Ptaak: ja mysle v primce, jinak samo souhlas. Ona trochu poladena 1.8t jede fakt dost, po dalnici nemam sanci s 2,8 :) ale jednickova okta ma podle me slaby brzdy a mizernej podvozek uz na serivej vykon ... Nasi maj teda ropaka ale brzdy uz sem parkrat utavil a ta zadni naprava mi uz taky pripravila par horkejch chvilek... Ale lehci benzinovej motor bude o neco lepsi nejspis...

(reakce na) Škoda Octavia

25.1.2014 v 15:35 | Nahoru | #99
assassin> Já to mám teda v pašíku, mám větší brzdy než octávka, ve které mám 1.8 atmosféru. A i tam jsem je jednou uhřál, ale to byl takovej spíš test, v provozu by na to nikdy nemohlo dojít :)

1 reakcí na tento příspěvek Škoda Octavia

22.2.2014 v 21:47 | Nahoru | #100

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia

23.2.2014 v 08:30 | Nahoru | #101
Rampa89> Tomu rikam dostat z toho co nejvetsi vykon s nejmensim usilim ..ma to aspon stejnej vykon jak ten puvodni motor?

(reakce na) Škoda Octavia

24.2.2014 v 23:20 | Nahoru | #102
_monty> Těžko říct, je to angličan a nic moc tam nepíše a ani jsem po tom nepátral... jen popisek je výmluvný: After major original engine problems i decided to swap it for a Japanese performance engine that is the toyota 4A ge 20v four throttle and five speed gearbox, to me i think its an improvement.

Parametry k tomu motoru jsou tady, trochu níž - silver top. Aspoň souvislost s tímto fórem je, že hlavy těch motorů navrhovala Yamaha

1 reakcí na tento příspěvek Škoda Octavia

28.2.2014 v 23:13 | Nahoru | #103
Kdyby někdo chtěl dvojkový modrý RS,po jednom řidiči,dejte vědět

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia

7.3.2014 v 17:59 | Nahoru | #104

Kubák píše: Kdyby někdo chtěl dvojkový modrý RS,po jednom řidiči,dejte vědět



Rok a cena? Benzín?

Škoda Octavia

7.3.2014 v 18:00 | Nahoru | #105
Tak jsem zakoupil 2x intercooler a příští týden se jde montovat

1 reakcí na tento příspěvek Škoda Octavia

7.3.2014 v 18:19 | Nahoru | #106
Pak napiš kolik kw a kolik to ve výsledku stálo

(reakce na) Škoda Octavia

7.3.2014 v 18:41 | Nahoru | #107

ptaak píše: Pak napiš kolik kw a kolik to ve výsledku stálo



Já to kvůli výkonu nedělím. Jen si honím ego

1 reakcí na tento příspěvek Škoda Octavia

8.3.2014 v 02:05 | Nahoru | #108
jak 2x IC? Jako origo tak jak je na S3/Cupra R?

2 reakcí na tento příspěvek Škoda Octavia

8.3.2014 v 08:55 | Nahoru | #109
Zeptám se asi blbě, ale nedá mi to - není zvyšování výkonu u motoru oktávky jen rozevírání nůžek mezi výkonem a schopnostmi podvozku to pobrat?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia

8.3.2014 v 10:24 | Nahoru | #110

maras píše: jak 2x IC? Jako origo tak jak je na S3/Cupra R?



Jsou oba coolery jiné. Vyhodí se originál, místo něj se dá jinačí a na druhou stranu se zrcadlově přidělá druhý. Asi máš pravdu, Cupra by to tak měla mít

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia

8.3.2014 v 10:25 | Nahoru | #111

PetrXX píše: Zeptám se asi blbě, ale nedá mi to - není zvyšování výkonu u motoru oktávky jen rozevírání nůžek mezi výkonem a schopnostmi podvozku to pobrat?



To nevím docela s tím jezdím ostře a na hranici možností podvozku a brzd jsem se s tím ještě nedostal. Jen by to potřebovalo tvrdší pružiny, ale nemůžu je nikde sehnat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia

8.3.2014 v 10:42 | Nahoru | #112

PetrXX píše: Zeptám se asi blbě, ale nedá mi to - není zvyšování výkonu u motoru oktávky jen rozevírání nůžek mezi výkonem a schopnostmi podvozku to pobrat?



aspon se to bude chovat jako paradny zvyre, chapes woe? :D

(reakce na) Škoda Octavia

8.3.2014 v 10:52 | Nahoru | #113

MedWed píše: aspon se to bude chovat jako paradny zvyre, chapes woe? :D



Třeba se to bude chovat jako italská motorka, takže úplně na hovno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia

8.3.2014 v 11:45 | Nahoru | #114

S.i.i.i.s.a píše: Jsou oba coolery jiné. Vyhodí se originál, místo něj se dá jinačí a na druhou stranu se zrcadlově přidělá druhý. Asi máš pravdu, Cupra by to tak měla mít

Týhle problematice moc nerozumim, IC je chladič, a víc chladiče umožní dávat větší výkon na stávajícím turbu nebo co to vše obnáší? A kvůli egu, jo jako všichni

(reakce na) Škoda Octavia

8.3.2014 v 12:00 | Nahoru | #115

S.i.i.i.s.a píše: Rok a cena? Benzín?


Benzin,2006/177tkm/175tKc
Technicka od ledna,jeden ridic,jedno servisni misto,rozvody na 170ti,serviska a ucty od pocatku az do dneska k dispozici.
Minulej patek dorazilo novy RS,tak je dvojka volna..

(reakce na) Škoda Octavia

8.3.2014 v 12:05 | Nahoru | #116

ptaak píše: Týhle problematice moc nerozumim, IC je chladič, a víc chladiče umožní dávat větší výkon na stávajícím turbu nebo co to vše obnáší? A kvůli egu, jo jako všichni



Z wiki..Intercooler (mezichladič plnicího vzduchu) je zařízení na výměnu tepla v přeplňovaných motorech - s turbodmychadlem nebo turbokompresorem. Jeho úkolem je ochlazovat stlačený vzduch vystupující z dmychadla, což umožňuje dostat do válce vyšší hmotnost kyslíku umožňující shoření adekvátně zvýšené dávky paliva a tedy vyšší výkon motoru při zachování jeho zdvihového objemu. Co možná nejnižší teplota zlepšuje tzv. plnicí účinnost motoru, posouvá níže teplotu cyklu a tím také snižuje riziko samovolného vznícení plynů ještě před fází jejího kontrolovaného vzplanutí, které je problémem benzínových motorů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia

8.3.2014 v 12:16 | Nahoru | #117

Tom_L píše: Myslím, že to není zase tak hodnotný vůz, aby mělo cenu dělat něco jiného než "chip". Přehrát software třeba cimbu a úplně to bude stačit



Ti pánové z Cimby musí být kouzelníci! V 1500 rpm navýšili výkon bez toho aby zvedli krouťák.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia

8.3.2014 v 12:56 | Nahoru | #118

Číkus píše: Ti pánové z Cimby musí být kouzelníci! V 1500 rpm navýšili výkon bez toho aby zvedli krouťák.



Mily priteli... mas predstavu o tom, jak zavisi vykon na tocivem momentu?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia

8.3.2014 v 13:14 | Nahoru | #119
MedWed> Měl jsem za to, že o tom něco vím. Nicméně pokud se pletu, jistě mi rád objasníš, jakým způsobem navýšíme výkon bez toho abychom zvýšili otáčky a točivý moment. Předem děkuji.

(reakce na) Škoda Octavia

8.3.2014 v 13:18 | Nahoru | #120

Číkus píše: MedWed> Měl jsem za to, že o tom něco vím. Nicméně pokud se pletu, jistě mi rád objasníš, jakým způsobem navýšíme výkon bez toho abychom zvýšili otáčky a točivý moment. Předem děkuji.



la pardon... prehlidl jsem, ze mluvis o 1500rpm
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist