Mne se to takle libi, proste to odbrzdit a nez se zvedne vidlice tak to sklopit. A apex uz jet pod treba 7-10% plynu aby to jelo volne. Clovek pak na vyjezdu muze topit bez cuknuti prechodu brzda-plyn. Oproti tomu kdyby do zatacky najizdel na brzdach a postupne ji poustel. A nehrozi mu tolik lowside. Ovsem tenhle styl neni moc plynuly a predvidatelny. A prijde mi to az nebezpecne pro ostatni jezdce? Samozrejme ze kdyz se zatacka zavira tak je asi lepsi tam jet pod brzdama. Nebo zatacka v provozu kam moc nevidim.
Uff to je dlouhy
Naposledy editováno 02.04.2012 22:33:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
Ozzy_ píše: Na silnicnich gumach bez harivaku to pred prvni 20minutovkou ufouknu na 2.2/2.1, a kdyz prijedu tak hned premerim a upravim za tepla na stejne tlaky. Kola pri mych mrdalskych casech vzdycky fungovali a byl na ne spoleh ...
Ozzy co jezdíš na pryže, musim něco pořídit a jsem zmaten co dát.Zatim jsem nenašel cit v gumách, tak mě většinou limitujou právě gumy malou důvěrou, že nevim co si ještě mohu dovolit.
Sršeň ted nějak moc vychvaluje Bridgestone S20, až to vypadá na pěkný promo
Prasouš píše: Tak nějak, je to pan jezdec, ale na dromu je limitovanej motorkou a tak výsledný časy jsou průměr. Každopádně sledovat jeho nálet s fazerem v Mostě do první pravé byl zážitek...:)
Dyt je to na tom nahaci blazen ! Kdyz me posledne predjizdel tak sem mel chut sestoupit, zdalo se mi ze stojim
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
Dawe02 píše: Myslis tu teorii ze se ridi riditkama a na stupackach se stoji? Tu on ma tusim porad aktualni, nebo se od 1973 zmenily fyzikalni zakony?
Ne, ale dnesni motorka se ridi trosku jinak, resp. jinym stylem, nez stroje z drivejsi doby, to je snad pravda ? A teorie je sice fajn, ale praxe muze byt jina, treba Andy Meklau, toho jsem videl jezdit tady v Moste, a teoreticky spatne sedi apod. a drzi tu rekord A nejhorsi na tom je, ze kazdy ma styl jiny, jinak ridi, takze vysvetlovat nekomu, ze to dela blbe, pritom pak za tebou prijde typek a rekne ti, ze to naopak delas blbe ty ( obrazne receno ), to je proste zbytecny.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
Bidlo píše: Ozzy co jezdíš na pryže, musim něco pořídit a jsem zmaten co dát.Zatim jsem nenašel cit v gumách, tak mě většinou limitujou právě gumy malou důvěrou, že nevim co si ještě mohu dovolit.
Sršeň ted nějak moc vychvaluje Bridgestone S20, až to vypadá na pěkný promo
Zbytecne nelaborovat, hlavne at sou pekne kulaty, a motorka na nich posloucha. Sjezdil jsem 2 sady metzeleru M5 a na sestce jsem je urval jen 2x v Brne do krasnyho citelnyho powerslidu, ani sem se nelekl Ted je na R6ce Dunlop Qualifier z prvovyroby a taky to slitnu nez budu kupovat novy.
Pak asi budu uvazovat o necem jako jsou PD Rosso Corsa, nebo Racetec K3 nebo tak neco, uvidim. Do provozu a obcasny svezeni na okruhu na plastech bych asi bral SS gumy, na kruzitko uz dam tohle. Kazdopadne neverim ze te limitujou gumy, limituje te hlava
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
meerecheck píše: Ne, ale dnesni motorka se ridi trosku jinak, resp. jinym stylem, nez stroje z drivejsi doby, to je snad pravda ? ...
Muzes tedy osvetlit, jak se ridi motorka nohama (na obhajobu toho rozporovaneho tvrzeni)?
Ozzy_ píše: Zbytecne nelaborovat, hlavne at sou pekne kulaty, a motorka na nich posloucha. Sjezdil jsem 2 sady metzeleru M5 a na sestce jsem je urval jen 2x v Brne do krasnyho citelnyho powerslidu, ani sem se nelekl Ted je na R6ce Dunlop Qualifier z prvovyroby a taky to slitnu nez budu kupovat novy.
Pak asi budu uvazovat o necem jako jsou PD Rosso Corsa, nebo Racetec K3 nebo tak neco, uvidim. Do provozu a obcasny svezeni na okruhu na plastech bych asi bral SS gumy, na kruzitko uz dam tohle. Kazdopadne neverim ze te limitujou gumy, limituje te hlava
Kazdopadne neverim ze te limitujou gumy, limituje te hlava [/quote]
-Pochopil si dobře, já se špatně vyjádřil.
Do provozu a obcasny svezeni na okruhu na plastech bych asi bral SS gumy
-to je přesně můj účel.
Asi bych chtěl něco měkčího, abych si mohl více věřit, i když vim, že sem pořádně nevyužil tvrdčí gumu.
-potřebuju se dostat přes ten blok a nevím, jestli mi guma může pomoct.
Nějaký ty SC II, S20, D208...?Fakt nevim
poli46 píše: Scuber_MadJoe: ne, ale na fotce je aspoň trochu vidět styl kterej ty máš hroznej, a u té gumy jak dopadne při přefouknutí.... Pokud ti vadí mé přízpěvky tak je nečti ..
Vážně miluju lidi co uměj hovno, maj keci a motorku jim musej koupit rodiče
No, když už vytahujš blbosti o kterých nic nevíš, tak alespoň tak nezáviď a radši se nauč číst a psát ty chytrolíne.
Hlavně, že Ty umíš jezdit, Narcíku
Bacha na žilky
1 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu
Ze zabrzdil driv jak M3 tak to cumim. Protoze zatim to vsude vychazelo tak ze auto na tom bylo lip. Nebo mozna stejne. I na okruhu motorka ztraci na brzdach.
Naposledy editováno 04.04.2012 17:08:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
Motorka se zavodnimi brzdovymi destickami a dobrymi pneu zastavi drive. Ale "obycejna" motorka ne. A neni to jen o destickach,ale i o pneumatikach
2 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu
příklad cca 125PS, naháč, Brno cca: 2:35, Pirelli Diablo Rosso 2, ... tlaky za studena asi tak kolik?
edit: má otázka spíš zní: má smysl foukat něco jinýho než 2.5 2.9 ?
Naposledy editováno 04.04.2012 20:25:46
.richie. píše: když už se tady nakouslo ufukování pneu na drom....
příklad cca 125PS, naháč, Brno cca: 2:35, Pirelli Diablo Rosso 2, ... tlaky za studena asi tak kolik?
edit: má otázka spíš zní: má smysl foukat něco jinýho než 2.5 2.9 ?
Kdyz uz nic jinyho tak alespon 2 desetiny upust, jinak viz muj prispevek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
SLEEPER píše: Ty tlaky jsou teda ok? Zrovna jsem poradil sadu diablo sbk, tak at je hned neroztrham, jak mnou nespravne pouzity SC1 se vzorkem...
něco málo mouder od našich německých bratrů http://www.gp503.de...cd0a7de02/index.html Pirellky jsou dole...
třeba u Briček mi ty jejich tlaky dost pomohly.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
XJelen píše: něco málo mouder od našich německých bratrů http://www.gp503.de...cd0a7de02/index.html Pirellky jsou dole...
třeba u Briček mi ty jejich tlaky dost pomohly.
TO je moc pekna tabulka!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
Ozzy_ píše: TO je moc pekna tabulka!
JO
ale koukám na D211 a zadek za studena 1,3/za tepla 1,5? V porovnání s ostatníma značkama mi to přijde dost málo, čím to?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
FiZzeR píše: JO
ale koukám na D211 a zadek za studena 1,3/za tepla 1,5? V porovnání s ostatníma značkama mi to přijde dost málo, čím to?
Jsou na to konstruovany a vi se to o nich.