globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Styl na okruhu
 
2.4.2012 v 22:26
Ted je chladneji, tak zase studuju . Koukal jsem na to MotoVudu . Co se tu objevilo, nez to smazli. A radi tam vlastne co nejvice prodluzovat rovinky. Jede takovou stopu aby dal co nejdriv na vyjezdu full gas. Pak celou rovinku jede pod plnym. A pred zatackou hnedka natvrdo na brzdy. Brzdi naplno, bez prodlevy, na vjezdu do zatacky se jeste nakloni dovnitr. Porad to drzi rovne a pak odbrzdi. Prudce to sklopi, krouhne s trochou plynu tak aby jel telem nad travou. A co nejdriv plnej.

Mne se to takle libi, proste to odbrzdit a nez se zvedne vidlice tak to sklopit. A apex uz jet pod treba 7-10% plynu aby to jelo volne. Clovek pak na vyjezdu muze topit bez cuknuti prechodu brzda-plyn. Oproti tomu kdyby do zatacky najizdel na brzdach a postupne ji poustel. A nehrozi mu tolik lowside. Ovsem tenhle styl neni moc plynuly a predvidatelny. A prijde mi to az nebezpecne pro ostatni jezdce? Samozrejme ze kdyz se zatacka zavira tak je asi lepsi tam jet pod brzdama. Nebo zatacka v provozu kam moc nevidim.

Uff to je dlouhy



Naposledy editováno 02.04.2012 22:33:03

Blokovaní uživatelé: Scuber_MadJoe, ghostriderrrrrr

Styl na okruhu

4.4.2012 v 14:28 | Nahoru | #91
Ozzy_

(reakce na) Styl na okruhu

4.4.2012 v 14:34 | Nahoru | #92

SLEEPER píše: hodnotne jsi to uzavrel



Prvni ermova slova po tom co na me koukal ... vis ty to nejedes spatne. Ale uplne mimo stopu ...

(reakce na) Styl na okruhu

4.4.2012 v 14:38 | Nahoru | #93
Prasouš> ja jsem cekal kdo se prida

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu

4.4.2012 v 14:38 | Nahoru | #94

Ozzy_ píše: Na silnicnich gumach bez harivaku to pred prvni 20minutovkou ufouknu na 2.2/2.1, a kdyz prijedu tak hned premerim a upravim za tepla na stejne tlaky. Kola pri mych mrdalskych casech vzdycky fungovali a byl na ne spoleh ...




Ozzy co jezdíš na pryže, musim něco pořídit a jsem zmaten co dát.Zatim jsem nenašel cit v gumách, tak mě většinou limitujou právě gumy malou důvěrou, že nevim co si ještě mohu dovolit.

Sršeň ted nějak moc vychvaluje Bridgestone S20, až to vypadá na pěkný promo

(reakce na) Styl na okruhu

4.4.2012 v 14:40 | Nahoru | #95

Prasouš píše: Tak nějak, je to pan jezdec, ale na dromu je limitovanej motorkou a tak výsledný časy jsou průměr. Každopádně sledovat jeho nálet s fazerem v Mostě do první pravé byl zážitek...:)



Dyt je to na tom nahaci blazen ! Kdyz me posledne predjizdel tak sem mel chut sestoupit, zdalo se mi ze stojim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu

4.4.2012 v 14:45 | Nahoru | #96

Dawe02 píše: Myslis tu teorii ze se ridi riditkama a na stupackach se stoji? Tu on ma tusim porad aktualni, nebo se od 1973 zmenily fyzikalni zakony?


Ne, ale dnesni motorka se ridi trosku jinak, resp. jinym stylem, nez stroje z drivejsi doby, to je snad pravda ? A teorie je sice fajn, ale praxe muze byt jina, treba Andy Meklau, toho jsem videl jezdit tady v Moste, a teoreticky spatne sedi apod. a drzi tu rekord A nejhorsi na tom je, ze kazdy ma styl jiny, jinak ridi, takze vysvetlovat nekomu, ze to dela blbe, pritom pak za tebou prijde typek a rekne ti, ze to naopak delas blbe ty ( obrazne receno ), to je proste zbytecny.

Styl na okruhu

4.4.2012 v 14:47 | Nahoru | #97
Bidlo: mě se nejlépe jezdí na pirellkách ... jsou hezky čitelné, varují včas tak že poznáš když už začínají ujíždět... ale co jezdec to jiné pocity ... Ozzy je jízdu od jízdy rychlejší a rychlejší, když jsem ho sledoval v prúběhu minulé sezóny tak na posledním společném ježdění už jezdil jako drak i když mu chyběl jeden válec ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu

4.4.2012 v 14:49 | Nahoru | #98

Bidlo píše: Ozzy co jezdíš na pryže, musim něco pořídit a jsem zmaten co dát.Zatim jsem nenašel cit v gumách, tak mě většinou limitujou právě gumy malou důvěrou, že nevim co si ještě mohu dovolit.

Sršeň ted nějak moc vychvaluje Bridgestone S20, až to vypadá na pěkný promo



Zbytecne nelaborovat, hlavne at sou pekne kulaty, a motorka na nich posloucha. Sjezdil jsem 2 sady metzeleru M5 a na sestce jsem je urval jen 2x v Brne do krasnyho citelnyho powerslidu, ani sem se nelekl Ted je na R6ce Dunlop Qualifier z prvovyroby a taky to slitnu nez budu kupovat novy.

Pak asi budu uvazovat o necem jako jsou PD Rosso Corsa, nebo Racetec K3 nebo tak neco, uvidim. Do provozu a obcasny svezeni na okruhu na plastech bych asi bral SS gumy, na kruzitko uz dam tohle. Kazdopadne neverim ze te limitujou gumy, limituje te hlava

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu

4.4.2012 v 14:54 | Nahoru | #99

meerecheck píše: Ne, ale dnesni motorka se ridi trosku jinak, resp. jinym stylem, nez stroje z drivejsi doby, to je snad pravda ? ...



Muzes tedy osvetlit, jak se ridi motorka nohama (na obhajobu toho rozporovaneho tvrzeni)?

(reakce na) Styl na okruhu

4.4.2012 v 15:13 | Nahoru | #100

Ozzy_ píše: Zbytecne nelaborovat, hlavne at sou pekne kulaty, a motorka na nich posloucha. Sjezdil jsem 2 sady metzeleru M5 a na sestce jsem je urval jen 2x v Brne do krasnyho citelnyho powerslidu, ani sem se nelekl Ted je na R6ce Dunlop Qualifier z prvovyroby a taky to slitnu nez budu kupovat novy.

Pak asi budu uvazovat o necem jako jsou PD Rosso Corsa, nebo Racetec K3 nebo tak neco, uvidim. Do provozu a obcasny svezeni na okruhu na plastech bych asi bral SS gumy, na kruzitko uz dam tohle. Kazdopadne neverim ze te limitujou gumy, limituje te hlava



Kazdopadne neverim ze te limitujou gumy, limituje te hlava [/quote]
-Pochopil si dobře, já se špatně vyjádřil.

Do provozu a obcasny svezeni na okruhu na plastech bych asi bral SS gumy
-to je přesně můj účel.
Asi bych chtěl něco měkčího, abych si mohl více věřit, i když vim, že sem pořádně nevyužil tvrdčí gumu.
-potřebuju se dostat přes ten blok a nevím, jestli mi guma může pomoct.

Nějaký ty SC II, S20, D208...?Fakt nevim

(reakce na) Styl na okruhu

4.4.2012 v 15:24 | Nahoru | #101

SVSkritek píše: Scuber_MadJoe> Co to tu resis ? Jeho prispevky zatim byly lepsi jak tvoje


Už se měří péra tím jaký kdo má příspěvek?

(reakce na) Styl na okruhu

4.4.2012 v 15:27 | Nahoru | #102

poli46 píše: Scuber_MadJoe: ne, ale na fotce je aspoň trochu vidět styl kterej ty máš hroznej, a u té gumy jak dopadne při přefouknutí.... Pokud ti vadí mé přízpěvky tak je nečti ..
Vážně miluju lidi co uměj hovno, maj keci a motorku jim musej koupit rodiče


No, když už vytahujš blbosti o kterých nic nevíš, tak alespoň tak nezáviď a radši se nauč číst a psát ty chytrolíne.
Hlavně, že Ty umíš jezdit, Narcíku

Bacha na žilky

Styl na okruhu

4.4.2012 v 15:28 | Nahoru | #103
A abych nebyl úplně OT, serte na videa a jezděte, vždyť to je ta nejlepší praxe a video Tě tedy jezdit moc nenaučí

(reakce na) Styl na okruhu

4.4.2012 v 16:18 | Nahoru | #104
Prasouš> presne..., jeho Fazer v Moste jsem mel na mysli.

(reakce na) Styl na okruhu

4.4.2012 v 16:50 | Nahoru | #105
LolaR1> a co ti v tom brání???

Styl na okruhu

4.4.2012 v 17:01 | Nahoru | #106
Docela prča tady...no je vidět, že se nám ta sezona blíží

1 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu

4.4.2012 v 17:04 | Nahoru | #107
Co jsem jel loni na suzuki. Tak tam jeste rizeni riditkama fungovalo. Jak je to letos to nevim, jestli se tam neco pres zimu nezmenilo.

Ze zabrzdil driv jak M3 tak to cumim. Protoze zatim to vsude vychazelo tak ze auto na tom bylo lip. Nebo mozna stejne. I na okruhu motorka ztraci na brzdach.

Naposledy editováno 04.04.2012 17:08:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu

4.4.2012 v 17:09 | Nahoru | #108
SVSkritek> ty brzdove testy jsou hodne diskutabilni. Bez sensoriky se da tezko porovnavat. Moji byvali kolegove kteri delali vyvoj na Bendixu meli dost potize delat tzv. field testy vykonu brzdoveho oblozeni. Musi se snimat reakcni doba, tlak v hydraulickem systemu atd. abys dosahl opakovatelnost mereni pri porovnani dvou vozidel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu

4.4.2012 v 18:53 | Nahoru | #109
Dawe02> Panove, jestli chcete data, tak jsouzde .
Motorka se zavodnimi brzdovymi destickami a dobrymi pneu zastavi drive. Ale "obycejna" motorka ne. A neni to jen o destickach,ale i o pneumatikach

(reakce na) Styl na okruhu

4.4.2012 v 19:03 | Nahoru | #110
Holy-Okruharicz> hezke, o tom jsem nevedel. Jen technicka, ze prima integrace z MEMS sensoru neni koser kvuli integracnimu driftu. Pro verohodnost rychlosti, potazmo drahy v odometrii je treba syntezy pomoci Kalmanova filtru a jineho sensoru (zde by se jevilo ucelne pouzit rychlomer vozidla).

Styl na okruhu

4.4.2012 v 19:07 | Nahoru | #111
Scuber_MadJoe: Je mi tě líto ...

Styl na okruhu

4.4.2012 v 19:11 | Nahoru | #112
No treba ja verim tomu ze motorka s jezdcem jako je pepa srsen dokaze zastavit tak nejak stejne jako auto pokud je to nejakej experiment, ale nevidim prakticky pouziti takovyho experimentovani bo dupnout na brzdu v aute neni nic tezkyho kdyz se stane neco co necekate, ale s modernima motorkama bez abs na to hamstnout jen tak nejde a prave to podle me prodluzuje drahu nejvic. Snad nikdy jsem nemel zadnej problem s jizdou na zadny motorce, ale na RSV jsem se trapil s brzdama bo to bylo tak kousavy ze ja jsem na tom efektivne brzdit nedokazal a musel bych se na tom hodne ucit.

2 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu

4.4.2012 v 20:22 | Nahoru | #113
když už se tady nakouslo ufukování pneu na drom....

příklad cca 125PS, naháč, Brno cca: 2:35, Pirelli Diablo Rosso 2, ... tlaky za studena asi tak kolik?

edit: má otázka spíš zní: má smysl foukat něco jinýho než 2.5 2.9 ?

Naposledy editováno 04.04.2012 20:25:46

(reakce na) Styl na okruhu

4.4.2012 v 20:46 | Nahoru | #114

.richie. píše: když už se tady nakouslo ufukování pneu na drom....

příklad cca 125PS, naháč, Brno cca: 2:35, Pirelli Diablo Rosso 2, ... tlaky za studena asi tak kolik?

edit: má otázka spíš zní: má smysl foukat něco jinýho než 2.5 2.9 ?



Kdyz uz nic jinyho tak alespon 2 desetiny upust, jinak viz muj prispevek.

Styl na okruhu

5.4.2012 v 06:31 | Nahoru | #115
Já sem teda taky hodím nějaký čísla, radši je berte s rezervou - nejsem žádnej kolínkář, (bez slideru to jde blbě, ehm...), Brno mám po dvou letech tréningu za 2:46. Malý eSVéčko se podle výrobce fouká za studena 2,25 předek a 2,5 zadek. Když jezdím svižněji v provozu, dostanu se na nějakých 2,4 a 2,7, a k těmhle tlakům jsem se snažil dostat i na okruhu za tepla, a pro mě z toho vyšlo foukat studený gumy na 2,2 a 2,3. Mám za to že u cestovně-sportovních gum (Conti RoadAttack2 - cestovně-sportovní je potřeba zdůraznit, ne SS ani slicky) by za tepla měly mít ± stejnou teplotu ať už jezdíš kdekoli a jakkoli, protože při TOM tlaku mají ty správný deformační vlastnosti. Pokud plácám nesmysli tak mě opravte, ale dalo mi to docela dost přemejšlení na tohle přijít

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu

5.4.2012 v 14:34 | Nahoru | #116

SLEEPER píše: Ty tlaky jsou teda ok? Zrovna jsem poradil sadu diablo sbk, tak at je hned neroztrham, jak mnou nespravne pouzity SC1 se vzorkem...


něco málo mouder od našich německých bratrů http://www.gp503.de...cd0a7de02/index.html Pirellky jsou dole...
třeba u Briček mi ty jejich tlaky dost pomohly.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu

5.4.2012 v 14:44 | Nahoru | #117

XJelen píše: něco málo mouder od našich německých bratrů http://www.gp503.de...cd0a7de02/index.html Pirellky jsou dole...
třeba u Briček mi ty jejich tlaky dost pomohly.



TO je moc pekna tabulka!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu

5.4.2012 v 14:51 | Nahoru | #118

Ozzy_ píše: TO je moc pekna tabulka!



JO

ale koukám na D211 a zadek za studena 1,3/za tepla 1,5? V porovnání s ostatníma značkama mi to přijde dost málo, čím to?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu

5.4.2012 v 15:16 | Nahoru | #119

FiZzeR píše: JO

ale koukám na D211 a zadek za studena 1,3/za tepla 1,5? V porovnání s ostatníma značkama mi to přijde dost málo, čím to?



Jsou na to konstruovany a vi se to o nich.

(reakce na) Styl na okruhu

5.4.2012 v 15:35 | Nahoru | #120
FiZzeR> Dunlop je oproti jiným značkám podstatně tvrdší - většina servisáků tě za jejich obouvání bude mít ráda ... Díky té tvrdosti je můžeš foukat míň... Naprosto spolehlivé tlaky jsou předek 2,4 a zadek 1,4 za tepla
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist