Požadavky : rozumná spotřeba a jistá dávka pohodlí.
Doma máme 2 octavie ale oboje jsou v naftě , s benzínem v octavii nemám žádné zkušenosti.
Chci něco v kombíku s co nejlepší výbavou za rozumný peníz.
Naposledy editováno 18.02.2012 23:07:47
spousta lidí řekne že další čecháček co pěje ody na vochcávku v turbodieslu, ale když vyzkoušíš hodně aut tak se ti tohle musí zalíbit a ten motor je prostě dobrej navíc vyšší náklady na servis jsou nesmysl servisní intervaly jsou podobné a olej to víc nežere. U koncernovejch motorů odcházej turba ale to je proto že s tim lidi neuměj. Několikrát zminovanej passat je sice supr ale je nutný si uvědomit, že passat má být konkurence v kategorii superba takže to že je na úrovni octávky (s lepší motorizací) zase až tak supr není.
1 reakcí na tento příspěvek Octavia I. Jáký motor vybrat?
Ladis1 píše: oboum mým bratránkům odešla u 1.6 převodovka (stejný problém,prý častý,něco poddimenzovaného) a sehnat ji byl docela drahý problém,nakonec něco kolem 20tis. repas...do TDi jsou jich prý 3prdele a jsou několika násobně levnější a neserou se tak moc....jak jsem koupil prodávám
To už jsem psal, ceny ale už šli dolu, takže repasovaná převodovka se dá koupit za 10tis.
2 reakcí na tento příspěvek Octavia I. Jáký motor vybrat?
200km (ekojizda - jednickova cesta, dalnice, Praha)
1,6 td v aute velikosti OII
[URL=
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Octavia I. Jáký motor vybrat?
RadisPCE píše: Poggy> a zkoušel si někdy 1,8 TSI nebo si ho měl ?
Auta opravuju, takže vím víc než většina jejich majitelů. 1,8 a její derivát 2,0 TSi je prostě konstručkní zmetek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Octavia I. Jáký motor vybrat?
todvora píše: Když se řeší rozdíl spotřeby nafty a benzínu, vzal bych v potaz i to, kdy se jaká nafta kupuje. V zimě lidi začnou kupovat dražší naftu co mrzne dýl, lejou tam různý aditiva a podobně. To ten poměr taky trochu srazí ve prospěch benzínu. Nebo kecám?
Já do osobáku aditiva nikdy nelil a nikdy žádný problém1 reakcí na tento příspěvek Octavia I. Jáký motor vybrat?
Eze píše: Ten koncernový diesel je prakticky nezničitelný. Akorát u 81kW verze je tomu občas nutné trochu šlápnout na krk kvůli toho turba s proměnlivou geometrií lopatek.
Můj osobní názor je, že konečné náklady na benzín/diesel jsou v konečném šulnul.
Variabilní geometrii má i verze 66kw. Jen jí nemá po celou dobu výroby.
Stewe píše: kuwa, ani slovo o 2,0i atmosféře 85kW to je jedinej motor co by mě v ochcáfce zajímal a nikdo ho zatim nezmínil.
Nevím o nějakých větších problémech. Na dvoulitra to moc nejede. Průběh výkonu je hodně lineální, spotřeba nevím. Jel jsem s ním ve Fabii dle PC za 6,5 mimo město. Ale to bylo jen cca 20 km.
AndělČK píše: Snad až na snadno samo zničitelnou převodovku. Ale jinak bez výhrad.
Problém byl pouze u převodovky DUU (motor 1,6 MPi silnější). Náprava diferenciuálu proběhla v roce 2000 (nebo možná 2001, z hlavy už nevím přesně).
fallen píše: táta má druhou 1.6.. první mu začala žrát olej tak po 100tis, ta nová (nová z výroby, ale pořád starej model - Tour) žere už od padesáti a to fest. To bych teda nechtěl.
Jaký typ motoru a jak s ní jezdí. Olej žerou jen motory s velkým nájezdem km (nad cca 250 tkm), ty co jsou prasácky zajetý nebo ty co jezdí hlavně krátké trasy. Je jedno jestli benzín nebo nafta. Popojížďky po městě zničí každej motor.
Woky píše: Tak sem přidal anketu na TDi.
Docela ste mne nalomily na toho chrochtáka.
chci neco po faceliftu
CENA MAX 1oo.oooKč
Za tyhle peníze (cca 75-80 nákup + zbytek na servis a pojistku) hezkou faceliftovou naftovou Octavii nekoupíš. V kombíku už vůbec. Se zachovalou 1,6 to bude taky problém.
edit:
Coolasice>
Nečti ten blesk (rozuměj Svět motorů a podobný nesmysly). Jestli chceš kvalitní čtení o autech a technice doporučuji Auto expert.
Naposledy editováno 19.02.2012 10:17:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Octavia I. Jáký motor vybrat?
1 reakcí na tento příspěvek Octavia I. Jáký motor vybrat?
Po zhruba 4 strankach tady z toho udelali lege ..... pockej si, ndarni vuz
Zere 3 litry, nikdy se na nic nepokazi a zmacknutim tri tlacitek na palubovce se ti ozve hlas Kida
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Octavia I. Jáký motor vybrat?
Creck píše: zmacknutim tri tlacitek na palubovce se ti ozve hlas Kida
Ctrl+Alt+Del ? :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Octavia I. Jáký motor vybrat?
200km (ekojizda - jednickova cesta, dalnice, Praha)
1,6 td v aute velikosti OII
[URL= já si říkal kdo mě brzdí na dálnici s osobákem
1 reakcí na tento příspěvek Octavia I. Jáký motor vybrat?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Octavia I. Jáký motor vybrat?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Octavia I. Jáký motor vybrat?
todvora píše: Mě se strašně moc nelíbí ta jejich nadčasová palubní deska
tahle uz v dnesni dobe (po cca 15ti letech) moc nadcasova holt neni, no
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Octavia I. Jáký motor vybrat?
Coolasice píše: A já si říkal kdo mě brzdí na dálnici s osobákem
dlouhodobej prumer mam kolem -+60kmh... tak to s tim brzdenim neni zase tak spatny
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Octavia I. Jáký motor vybrat?
MedWed píše: dlouhodobej prumer mam kolem -+60kmh... tak to s tim brzdenim neni zase tak spatny
Před bodový sistémem byl muj pruměr v kamionu asi vyšší Jeden náš bejvalej šofík má rekord 365km za 4h a 30min jízdy,jo a to jel Rumburk,Hradec,Králové,Otrokovice1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Octavia I. Jáký motor vybrat?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Octavia I. Jáký motor vybrat?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Octavia I. Jáký motor vybrat?
todvora píše: Coolasice> sistém je moc i na mě A to jsem měl z češtiny čtyřku i u maturity
Včera jsem to trošičku přehnal,čtyři piva a deset velkých vodek1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Octavia I. Jáký motor vybrat?
Coolasice píše: Včera jsem to trošičku přehnal,čtyři piva a deset velkých vodek
Tak to bych netrefil ani klávesnici, natož ty malý blešky na ní