jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
assassin píše: To pozna kazdej, 2trac - 2WD (hydromotor v prednim kole) skoda, ze uz to nemas, to bude dneska slusna rarita
Žádnej hydromotor, v předku jenom vnitřní ozubení... Od pastorku řetízek nahoru, tam malý čerpadýlko, před tím expanzka a to vše spojeno 2 hadicemi s hydraulikou, no... Toť vše - malý kompletek od Öhlinsu za 150tkč navíc + přední i zadní odpružení taky Öhlins, hlavně to byl supr bonus.... A prodej po 7mi letech byl cca za to samý, co stála nová
Ale kdyz na to koukam, tak bych rekl, ze tam vedou dolu hadice. Jasne, motor neni to co se toci v kole, ale co je pridelany k “patce” vidlice, a na kolo je prevod - jinak by tam museli mit jeste nejakej slozitej “rozvadec” ... ale proste je hydromotor dole u kola ne?
Jinak jasne v systemu musi byt i cerpadlo - to co dela tlak kapaliny - to je u motoru, pohanene retizkem, ale v kole musi byt hydromotor a do nej jde talk od cerpadla hadicema... foto hydromotoru hyr:
Naposledy editováno 02.03.2020 13:25:40
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: A jak to teda funguje?
Viz vyse, motor zene cerpadlo a v prednim kole je hydromotor - tzn neco jako je u bagru apod stroju.
Tech systemu je vic, treba christini je mecnanickej, kupa prevodu a drazkovany hridele az do predniho kola...
Vetsinou je to tak, ze je na to predni kolo jinej prevod nez na zadni kolo a je tam volnobezka... tzn to v beznem rezimu jede naprazdno (moment je prenasenej jen na zadni kolo). Ve chvili kdy se zadni kolo zacne protacet tak to zabere predkem a vytahne te to ...
Naposledy editováno 02.03.2020 13:28:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
oxygen píše: Jj, tam holt člověk zjistí, že oni jsou ne o jeden, ale o mnoho levelů dál... Co vím, tak oni spíš než pár koní řeší průběh výkonu a jemnost jeho nástupu... a hlavně odpružení, to mají tyhle špičkový stroje famózní - doskočíš jak do peřinky a žádnej odraz, nic, jen plnej a mizíš v dáli
Hele zrovna republikani jezdi klidne seriovou techniku .. poladeny na hmotnost jezdce ... treba zrovna ten znamej jezdi podvozek od motomechanik.cz stejne jako ja. Tzn jen pruziny + naplanzetovano K-Tech.... tu 250 drzi pod krkem fest, tam je to trvale v omezovaci, taky ta 2019 yamaha uz ma treti “motor” na cca 60ti mth .. resp vrsek..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
oxygen píše: assassin> Asso tyvole neres techniku, jakoze techniku, res radsi techniku, jakoze jizdy! ... A vidis, máš pro pristich 5 let co delat
Me nebavi jezdit na necem co nefunguje v ramci moznosti si proste poridim to nej co je. Je mi to fuk co si o tom mysli ti co me pak vidi na tom “jezdit” obracene
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
oxygen píše: Pánové pánové, vytáhněte kapesníčky a utřete si brýle, slzy a prdele (vopravdový chlapiska klidně i v opačném pořadí) - zadní kolo je 19ka jako na každej správnej krosce Páč ale tahle 250 je CRF a tedy 4-takt (nikoli dvou), tož má tu zadní 19' gumu užší (jako 125tky)... 250 dvoutaktní aj 450 čtyřtaktní ji mají tlustší Jo a endura maj na zadku 18' kola - takže ty se taky zdají ještě tlustší... Vy jste ale banda amatérská tedy
on někdo říkal že to CRF 250 na fotce je dvoutakt?
edit: Tak to doufám pozná snad každej a nevšim jsem si, že by někdo napsal že to je dvoutakt - tedy cr 250
Naposledy editováno 02.03.2020 15:26:34
Ozzy_ píše: oxy: Psal ti uz vejs, ze starsi 250 se motorove boji, a na novou nema ...
A ty mi vysvětli, co je za rozdíl v nákladech na servis u 7mi leté 450 vs. 250 ve prospěch té větší -? Po 7mi letech! ... Kdo na tom fakt litá, dává tu novou pryč po roce, max. po dvou... A má-li tu 250 ňákej hobík 7 let, tak stejně už do ní musel hoodně vrazit a pokud ne, tak se spíš jen zlehka vozil...
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
A moje 450 treba jede na original píst a vse okolo, jen menim olej a serizuju/kontroluju ventily - z toho 30-40mth najela jako motard.
Hele treba je to mylná úvaha, to se nechci hadat. Tyhle ktm 450 kolem 2013 znam jako bulletproof motorky proto jsem do toho sel. Takhle starou 250 bych si nekoupil. Navic mam dve - motard a krosku, muzu mezi nimi prohazovat dily.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
oxygen píše: assassin> takže máš obě jakože genderově univerzální, tak to jó ... Hele a svezl ses někdy třeba i jen na dváce, anebo 150ce? Páč začínat s mx na 450ce není přímo ideální... no nevim čéče
Na dvace ne. V mem okoli uz nikdo 2takty nejezdi. Jezdil jsem na dvou různých 250 4t
V mym okoli je dost lidi co začínalo na 450. Vsichni se jen vozime. Nemame ambice. Jo, musis byt opatrnější na plyn, jo unavi te to.
Ale zase uz jsem neco malo na motorce najezdil, k tomu freeride kolo... proste si dam v tezky sekci vysokej kvalt a dusim to v nizkejch, tam uz to nijak extra divoký neni.
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
... Ale stejně seš sprostej nedávno umírals s nohou jako já - a najednou fííí pohodička motokrosíš a já furt pajdám, že ani trojku skoro nedohodím tfuj, styď se
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
... a né, důkaz nemám, bo na selfíčka seru
Naposledy editováno 05.03.2020 17:26:37
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |