paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

Milovníci Italských krásek

20.1.2016 v 15:49 | Nahoru | #10501
Ale jak bylo řečeno :vše je jen na lidech a výchově!!!

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

20.1.2016 v 15:56 | Nahoru | #10502
venku je tak krasne pocasi tak jsem se rozhodl si zablbnout....me nastroje zimni zabavy













1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.1.2016 v 15:59 | Nahoru | #10503
GeorgePanek> Georgi, to BáWo vypadá po čertech dobře! Hoď nějaké bližší info pls. Výkon, náhon, motor...

Furt lepší, jak řešit pejsky...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.1.2016 v 15:59 | Nahoru | #10504

Ivos píše: Petta>



Normálně to odpružíš..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.1.2016 v 16:03 | Nahoru | #10505
drippera> he-e woe ...dlouho ses nezapojoval, tak to teď nepřežeň

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

20.1.2016 v 16:11 | Nahoru | #10506
Tak uz je fuč

Milovníci Italských krásek

20.1.2016 v 16:14 | Nahoru | #10507
tak vykon 5,2KW nahon na prdel totalni strela 102 kubiku jo ty si myslel BMW..tak je to normalni 120 i 150 kobylek nahon na prdel a je jen a pouze v M paketu takze sportovni podvozek a nejaky dalsi blbosti plus lepsi vnitrek ale pro spoustu z vas je to starz koste 2005 ale ma najeto poctive 140 tis km

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

20.1.2016 v 16:15 | Nahoru | #10508
oprava ...stary koste

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.1.2016 v 16:40 | Nahoru | #10509

silverrrr píše: Tak uz je fuč



Bude jinej ...nikdy nevíš k čemu je to zlé dobré

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.1.2016 v 16:46 | Nahoru | #10510
GeorgePanek> taky jsi ještě nenašel tlačítko "edit"...co ?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.1.2016 v 16:58 | Nahoru | #10511

t_freedom píše: GeorgePanek> taky jsi ještě nenašel tlačítko "edit"...co ?

čéče ja jsem silenej antitalent na pc

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.1.2016 v 17:07 | Nahoru | #10512
Frennky> jojo je to tak a říkal mi, že dovezou s4rs testatreta tak vidíme co to bude a za kolik :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.1.2016 v 17:28 | Nahoru | #10513
t_freedom> Tady pár fotek.






























Cpu to sem z mobilu tak nevím jak to bude vypadat.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.1.2016 v 17:30 | Nahoru | #10514
Padak84> jj vypadá to tak, že to máš špinavý jak prase

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.1.2016 v 17:32 | Nahoru | #10515
strakon> To jsem potřeboval slyšet

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.1.2016 v 17:44 | Nahoru | #10516
Padak84> v záasadě asi nic špatnýho... normální roury...
U termixů maj spočítáný o co je roura od svilsýho kratší o to by měla bejt zakroucenější ...nevím jak to maj "spočítaný" v Creptusu, ale nějak rozumný to je...

Jak se to s tim výfukem chová ? Co to dělá ? Má to někde díru...jak funguje přechod plynu? Nestřílí to při zahřátým motoru při ubrání, nebo přidání ?

Jakej by byl pro Creptus problém ti tam udělat nějaký DB killery?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.1.2016 v 17:48 | Nahoru | #10517

t_freedom píše: Padak84> v záasadě asi nic špatnýho... normální roury...
U termixů maj spočítáný o co je roura od svilsýho kratší o to by měla bejt zakroucenější ...nevím jak to maj "spočítaný" v Creptusu, ale nějak rozumný to je...

Jak se to s tim výfukem chová ? Co to dělá ? Má to někde díru...jak funguje přechod plynu? Nestřílí to při zahřátým motoru při ubrání, nebo přidání ?

Jakej by byl pro Creptus problém ti tam udělat nějaký DB killery?



db killery si tam může nacpat jaký chce, na ebay jich je spousta. Ale to neřeší výjezd za hranice, potřebuje výfuk s éčkem.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.1.2016 v 18:08 | Nahoru | #10518
silverrrr> jo jo...na fb o tom psali, ze maj v italii na nej slozenou zalohu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.1.2016 v 18:11 | Nahoru | #10519
t_freedom> DB killery k tomu mám a ještě jsem vyfotil tohle





Je fakt že když se to ohřeje tak to při ubraní plynu střílí.

Milovníci Italských krásek

20.1.2016 v 18:13 | Nahoru | #10520
hey bojs dokaze mi tu nekdo poradit jakou 5+1 do obyvaku k tv? levnou a slusnou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.1.2016 v 18:15 | Nahoru | #10521
Padak84> opět jsme u názvosloví...

poprdlává...jakože bublá a poprskává....a nebo při ubrání rána jak z devítky ?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.1.2016 v 18:28 | Nahoru | #10522
t_freedom> Spíš se občas ozve rána jak z devítky když uberu plyn.

Milovníci Italských krásek

20.1.2016 v 18:32 | Nahoru | #10523
Poprdlávání a poprskávání nevadí....viď Libore ?!
e: Ta rána jak z devítky už asi jo.

Naposledy editováno 20.01.2016 18:34:36

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

20.1.2016 v 18:38 | Nahoru | #10524
Nešlo by nechat ty shody a koupit jen koncovky s homologací? Pak na brzdu.

Milovníci Italských krásek

20.1.2016 v 19:29 | Nahoru | #10525

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.1.2016 v 19:33 | Nahoru | #10526

t_freedom píše: drippera> he-e woe ...dlouho ses nezapojoval, tak to teď nepřežeň



No jooo, sorry..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.1.2016 v 19:37 | Nahoru | #10527
Padak84> a jak to myslíš? odladit na brzdě? jak to chceš ladit ? Jako že na brzdě něco bude...a ty budeš kroutit šroubkem a ladit to?...nebo?
Hele to není tak jednoduchý jako třeba s karbcema (ačkoli odladit karburátor na celej profil otáček je skoro nemožný)...

Musíš pochopit jak to funguje. ECU má program(proboha psal jsem to tu už asi 8krát) ve dvou režimech
- volnoběh - kdy bere ECU parametry teploty oleje, vzduchu, otáček a lambdy - v tomhle režimu je si schopna přidat palivo +/- asi 5%
- ve chvíli kdy otevřeš heft - teče tam dost špatně specifikovatelný množství vzduchu. jednotka bere údaj otočení heftu, teploty oleje, vzduchu, otáček motoru = z toho jí v tabulce připadne hodnota paliva. JENŽE...tohle všechno je ověřený v reálu při origo podmínkách - dáš-li průchozí filtr a vejfuky.. . pak je tam oproti tomu co jednotka má zadaný, víc vzduchu - je to chudý...ale ona to neví...takže to pálí při vyšších teplotách a zároveň to rychlejším průchodem plynů strhává část paliva do výfuku.

na brzdu prď ... musel by ten frajer vědět jak pracovat s tabulkou mapy...ale to je velká laborace....to není jen palivo ale předstih a jiný hodnoty.. sežeň DP mapu a dej jí tam. Pokud ti to střílí, není to vůbec dobrý... ventily trpěj dost. Přehraj jakoukoli mapu pro otevřenej systém a uvidíš co bude.
Vždycky je lepší varianta jede-li to bohatší, než chudý...

Naposledy editováno 20.01.2016 19:45:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.1.2016 v 19:41 | Nahoru | #10528

strakon píše: Padak84> jj vypadá to tak, že to máš špinavý jak prase



Nojo, tak vypadá motorka s kterou se jezdí, to neznáme co

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.1.2016 v 19:45 | Nahoru | #10529
Padak84> Zrovna nějak takhle jsem ti to chtěl vysvětlit, ale Libor mě předběhl .

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.1.2016 v 19:51 | Nahoru | #10530
t_freedom> Díky moc za info. Nejsem mechnik. Nevidím do toho. Každopádně to chci vyřešit aby to bylo dobře. Nejlepší by asi bylo kdybych tam dal zpět origo výfuk. Pak by stačily kopit laděný koncovky s homologací abych docílil lepšího zvuku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist