famsa
famsa zadní brašna
oblečení MV Agusta
RG-racing:kryt chladiče
MOTOROBERT -R.Papežík,servisMV Agusta
Jiří BURDA-servis
MotoXN-servis
vzduchový filtr
tlumič řízení Brutale 675/800
Naposledy editováno 20.01.2016 14:30:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Diavel OK. No a jak píše Franco,Duke je mi také desingem bližší,než BMW.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
2 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Naposledy editováno 02.11.2014 21:29:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Rubi píše: Franco82> někde jsem se dočetla,že jsi novopečený tatínek,tak dodatečně gratuluji.
Jj, zítra je Anetce mesic. Dekuju
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
femal píše: Petta> oo Rivale ! jdi do toho ted, budes prvni v Motoprestige jim jedno stoji a v Decine taky…
Bohužel, už jsem na sezonu 2015 koupil jiný moto. A také ji musím v květnu nejdřív vyzkoušet, jestli padne. A pokud ji budou mít zase za stejné ceny jako letos,
tak to snad klapne..
Když už jsme u toho. Jaký je ten motor 800 tříválec? Majitelé, napište o něm něco..
Díky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
femal píše: Rubi> na ty 1090 asi 1500km
A nějaký dlouhodobější dojmy? Co levá noha a kyvka, nepáří se moc?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
uz jsem to tu nekde psal, ergonomie je az na tohle lepsi nez uz Brutale800 (ale jsou to detaily)… stojanek jde lip sundat (nakopnout patou a slozi se - u B800 to neni na uplne to nejlepsim miste. A pak zrcatka jsou malinko sirsi (mozna sirsi riditka, tezko rict) tak je z toho lip videt dozadu…
obecne lepsi (hladsi) podvozek, motor temer bez vibraci (je to R4)
do zatacky to jde uplne stejne jako B800, tedy samo…
ve vyssich rychlostech (jel jsem max tachometrovych 238 na dalnici) to je o dost stabilnejsi (mozna delsi rozvor + ten hladsi podvozek)
ja jsem takova konfekcni velikost pro italsky motorky, takze mi nijak nevadi, ze se nedaji stelovat radicka, zadni brzda, spojka, etc. pro me je vsecko tam, kde to byt ma, takze super…
jo, jeste sedacka - ta je taky sirsi a mekci, ale nevadi pri rychlym prehazovani zadku v zatackach, proste lepsi sedacka… u Brutale 800 je to takovy vetsi hardcore, ale mne to taky nevadilo...
Naposledy editováno 04.11.2014 09:08:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Naposledy editováno 10.11.2014 14:41:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
femal píše: Rubi> jojo, ted mi volal, ze zitra pujdeme prehlasit ty motorky, tak uvidime jak to probehne… nikdy jsem to predtim osobne nedelal…
není to nic složitého a všechno je jednou poprvé...