1 reakcí na tento příspěvek XT660Z Tenere 2008
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008
Snad splní to, co od nich očekáváš ... Je to solidní univerzál. Já teďka na zimu zkouším něco ostřejšího - Metzeler Unicros a zadní C-02, tak jsem zvědavý, jaký bude kilometrový nájezd.
Každopádně by byla škoda mít na Tenerce origo Tourancky, když má ta motorka takové slušné offroadové schopnosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008
Petr-RSV>Piwell>
Snad splní to, co od nich očekáváš ... Je to solidní univerzál. Já teďka na zimu zkouším něco ostřejšího - Metzeler Unicros a zadní C-02, tak jsem zvědavý, jaký bude kilometrový nájezd.
Každopádně by byla škoda mít na Tenerce origo Tourancky, když má ta motorka takové slušné offroadové schopnosti
No to určitě. Na SuperTenerku jsem obul "radši jen" E-07 a pak jsem se tlouk do hlavy proč jsem nekoupil E-09. A to XTZ750 je o dost víc silniční stroj. Jinak očekávám od toho nějakej univerzál, 50:50. Tušim, že nikde nebude vyloženě dobrej, ale celkově snad nezklame. Hlavně to s nima půjde mimo zpevněný cesty. Teda myslim tak, aby si to člověk trochu užil. Jinak Cčka obul bratr na XTčko. Vepředu C17, vzadu C-02. Záběr to musí mít slušněj, ale jak je potřeba přejet po silnici ... ta guma jde hned do kopru. A to XTčko je celkem lehčí jak naše ténéry ...
Edit: Jde do kopru a nesedí, ale tak to je jasný.
Naposledy editováno 17.09.2010 00:37:34
Náhodou za sucha se i na TKC/E-09 dá jet solidní pila. Stejně tak v terénu - pokud není vyloženě bahno, tak to jde slušně. Na alpské vracečky bych je sice neobul (nevychutnal bych si naplno s jistotou náklony), ale do českých podmínek, na rozbitý český asfalt, je to dobrá kombinace. Na přední mám najeto cca 8000 km a je tam tak 5 mm vzorku (ale už budu přezouvat - v terénu to nedrží) a na E-09 najedu tak kolem 5000 km - záleží jak za to tahám (měním taky. když zbývá tak 5 mm). Za ty prachy je to v pohodě. Stejně tak ta C-02. Sice vydrží málo km, ale dá se sehnat lehce přes 1000 kč. Za takovou cenu to neřeším a radši si to v terénu užiju. Za benzín utratím nesrovnatelně víc, tak si nebudu kazit zážitek děláním kompromisů. Ale pokud nebudeš jezdit přes zimu a větší terén, tak je tam E-09 super guma (na léto ji možná zase obuju).
1 reakcí na tento příspěvek XT660Z Tenere 2008
Nevím, jestli jsi někdy pneu typu E-09 už měl, tak se pak nelekni, že než se zajedou, tak Tenere pojede, jako kdyby mělo rám z gumy . Pro mě to byl celkem šok, nečekal jsem, že to bude až tak hrozné. Naštěstí po pár desítkách km si ty gumy sedly a bylo to v pohodě.
Naposledy editováno 17.09.2010 11:16:34
2 reakcí na tento příspěvek XT660Z Tenere 2008
(Jinak včera sem si k večeru jen tak bezstarostně a bezcílně projížděl svoje okresky a měl jsem z toho neskutečnou radost, jak droga. Musel jsem to napsat, bo nevím, či to tež tak občas matě. Jak malé děcko. )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008
Fotka je v deníku - stejně jako hromada dalších
Ta sada na fotce je jetá převážně ve dvou a s kuframa - foto je po těch cca 17000 km.
Gumy byly obuté dvakrát a zadní byla sundaná asi 5x , jedenkrát defekt v Alpách a podruhé někde v Chorvatsku ... Takže na vyvážení kol se taky moc nehrálo. Kdyby byly vyvažované pravidelně po přezutí, mohl by být nájezd km vyšší.
Naposledy editováno 17.09.2010 14:09:19
-rabbit-> Hm, 10000km, 17OOOkm, kurňa, jak to robitě? Mám na nich zbidu 7500km a předni je skoro na vyměnu. Petře, kde máš fotku tych ojetých tourancek? Hlavně tu přední. Jak to měříte, mi se zdá, že nemám v nejslabším místě víc jak 2mm hloubku.
(Jinak včera sem si k večeru jen tak bezstarostně a bezcílně projížděl svoje okresky a měl jsem z toho neskutečnou radost, jak droga. Musel jsem to napsat, bo nevím, či to tež tak občas matě. Jak malé děcko. )
Tak to sme dvaja kamo co celkom nechapeme ako mohli dat tych 10-17tis na Touranckach!! Moja predna tiez sla dost rychlo do kopru,myslim tak po 7000km
Ale ano....ten pocit z jazdy mame hadam kazdi!!! Navyse ja som dal letos 2x Slovinsko-Taliansko.Prvy krat s Tenere na tkc/E09 a to palbu az po stupacku motardovym stylom a tie gumy drzali nenormalne aj napriek tomu ze som mal permanetne nahodene brasne. Niekto to ma aj na kamere len musim zistit ako to dostat k sebe do kompu.Druhy krat Slovinsko na TRX 850 a zazitok neskutocny!!!
Necháváte si kola vyvažovat když přezouváte?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008
Naposledy editováno 23.09.2010 18:02:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008
1 reakcí na tento příspěvek XT660Z Tenere 2008
Dál jsem taky vyzkoušel novou helmu - Uvex Enduro. Je fakt, že jsem slyšel jenom šum svistu, motor jen velmi slabě a to jen vyjímečně. Kšilt na prostřední pozici a je fakt dobře funkční. Celkově velká radost.
Edit: A taky jsem tankoval nějakejch 22 litru, poprvý jsem vyjel nádrž
Naposledy editováno 23.09.2010 20:51:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008
Naposledy editováno 24.09.2010 21:23:20
1 reakcí na tento příspěvek XT660Z Tenere 2008
Naposledy editováno 25.09.2010 17:08:57
Zadní kolo se mi jako na povel uvolnilo - výplet kopletně volný, vypadá to na nové špice, možná i ráfek, pokud bude hodně vymlácené lůžko nyplu. Nevím, co dělali konstruktéři z Yamahy, ale motorku je třeba pořád ,,dolaďovat". Uchycení řidítek - nádstavce- na brýle jsem měl ohlé v štyftových šroubech M10;1,5. (při bočním pádu na řidítka se hned ohnou. Nový kus jeden stojí 1000,-Kč. Vyřešil jsem to odvrtáním štyftu, byl tam nějak zalisovaný, a vyřezáním nového závitu M10 nový ocelový šroub zalepený do těla nádstavce a vložením ocelového táhla na zpevnění celého uchycení, cena včetně závitníků a vratidla 400,-Kč
1 reakcí na tento příspěvek XT660Z Tenere 2008
...mas pravdu,treba tej motorke venovat aj patricnu udrzbu vzhladom na sposob pouzivania. Tak isto som to robil vlastne aj na mojom byvalom zavodnom endure:D
To Rumunsko je
Naposledy editováno 26.09.2010 11:13:31
Naposledy editováno 26.09.2010 12:09:16
1 reakcí na tento příspěvek XT660Z Tenere 2008
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008
xtezeto>njn už to není ten poctivej japonec.
Ale, prd, velebnosti. Je to o tom, jak říká bodus a ALP-H. Já věřím, že se s tím v dřívějším nájezdu jak oni, při servisu nesetkám, bo jezdím v porovnání s nima ,,posraně asfalt'' v civilizaci a pokud té své nakládáš tak jak ALP-H, řešíš v údržbě to samé, nebo bys měl.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XT 660 Z Ténére - Plexi Yamaha XT 660Z Tenere | Help93 | 6 | 1.3.2024 v 08:31 sebajs |
Jaké cestovní enduro BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, Yamaha XT 66... | ThePauli | 11 | 20.2.2023 v 10:31 Metric |
Enduro do 700 ccm Yamaha XT 660 R, Yamaha XT 660 Z Tenere | Laz5 | 29 | 13.1.2023 v 21:28 Laz5 |
Offroad Dánsko a Švédsko Yamaha XT 660 X, Yamaha XT 660 Z Tenere | Boris.Big | 17 | 19.7.2022 v 15:21 JiB |
Jaký stan [1, 2] Yamaha XT 660 Z Tenere | Novaja2 | 55 | 13.6.2022 v 10:45 jirka-mz |