
Přátelé a kamarádi co mě znají ví, že jsem ho nedávno pořídil a to celkem za pár korun,...a že nevyržím s motorkou jen tak bez nějakého toho tunění



















Naposledy editováno 28.12.2012 11:52:21
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Maerek píše: Chlapiska mám na vás dotaz, laboloroval jste někdo víc se sekundárem?
....mám o zub větší sekundár. Ale FMX-ko mám komplet otevřený,...laděný nejen konce, ale i svody (koupený v německu), pak potuněnej karbec a spešl molitanovej filtr,...atd., takže tam nárůst výkonu je k tomu, abych mohl jít o zub výše.

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

Naposledy editováno 12.07.2016 23:48:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Pro nás nováčky v tomto vlákně a nakonec i na samotné FMX, podařilo by se nějakému zkušenému pamětníkovi shrnout, jaké úpravy jsou pro FMX smysluplné a které spíše "okrajové" (čili pro ty, kteří řeší konkrétní problém)?
Díky!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Tr_oy píše: Ahoj "efemikséři"! Za ty roky, co tohle vlákno existuje, se tu napsalo stovky příspěvků a oddělilo desítky "bočních" témat a diskuzí.
Pro nás nováčky v tomto vlákně a nakonec i na samotné FMX, podařilo by se nějakému zkušenému pamětníkovi shrnout, jaké úpravy jsou pro FMX smysluplné a které spíše "okrajové" (čili pro ty, kteří řeší konkrétní problém)?
Díky!
Takže někdo, kdo by vypíchnul ty nejzajímavější a nejzásadnější věci, aby se s tím druhej, nějakej nováček nemusel obtěžovat to celý pročítat že?





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
No ano, je to přesně jak píšeš, nechce se mi to celý přelouskávat :) Je to totiž klasika - jedna důležitá zpráva / informace a za ní 3-5 stran zbytečnejch tlachů :D
Ale taky to mělo tu část B - nějak odhadnout, které ty úpravy řeší nějaký konkrétní problém a které jsou obecně "dobrý nápad" udělat rovnou. To z toho nevyčtu, ani když si celé fórum přečtu odzadu dopředu a zpátky třikrát.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Tr_oy píše: To z toho nevyčtu, ani když si celé fórum přečtu odzadu dopředu a zpátky třikrát.
Ale vyčteš.


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Matess727x píše: Ale vyčteš. Já už si to všechno bohužel nepamatuju.
Tak joo, už to studuju, včetně toho uzavřenýho slovenskýho fóra.
Víceméně mi z toho vychází:
Úprava 1: úprava airboxu (k&n filtr, odstranění šnorchlu) + dynojet
Úprava 2: odstranění přídavného sání (spalování)
Úprava 3: otevření výfuků nebo náhrada laděnými výfuky
Vychází mi z toho tři otázky:
1 - Výfuky předchozí majitel evidentně udělal (trčí z nich široké trubky přímo vzad). Jak poznám, jestli tam už není i Dynojet?? Zeptat se nepomáhá, nic neví ...
2 - Je vhodné odstraňovat to sání i bez dynojetu?
3 - Plánuju airbox odstranit úplně a použít otevřené sání s k&n filtrem přímo na karbecu. Tím by měl mít ještě víc vzduchu. Podle toho, co jsem zatím četl, by to ale Dynojet znamenalo nevyhnutelně, je to tak? Což mě vrací k otázce č. 1 .....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Tr_oy píše: Tak joo, už to studuju, včetně toho uzavřenýho slovenskýho fóra.
Víceméně mi z toho vychází:
Úprava 1: úprava airboxu (k&n filtr, odstranění šnorchlu) + dynojet
Úprava 2: odstranění přídavného sání (spalování)
Úprava 3: otevření výfuků nebo náhrada laděnými výfuky
Vychází mi z toho tři otázky:
1 - Výfuky předchozí majitel evidentně udělal (trčí z nich široké trubky přímo vzad). Jak poznám, jestli tam už není i Dynojet?? Zeptat se nepomáhá, nic neví ...
2 - Je vhodné odstraňovat to sání i bez dynojetu?
3 - Plánuju airbox odstranit úplně a použít otevřené sání s k&n filtrem přímo na karbecu. Tím by měl mít ještě víc vzduchu. Podle toho, co jsem zatím četl, by to ale Dynojet znamenalo nevyhnutelně, je to tak? Což mě vrací k otázce č. 1 .....
Jakékoli úpravy výkonu ti nějak zásadně nepomůže, musel bys pořídit širší svody bez katalizátoru. Ty já jsem kupoval z německa, pak se dalo tunit výkon. Bez toho to nemá smysl,...těma slabšíma svodama od válce je to prostě zašpuntovaný. Všimni si, že starší SLR a nebo Dominátor (stejný motor) má ty svody širší. Tahdá ten motor u toho FMX utáhli kůli těm pojebaným emisním normám a tím je to v řiti. Takže bych začal otevřenýma svodama. Já to měl v kombinaci i s lědnýma výfukama-koncovkama.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Matess727x píše: Jakékoli úpravy výkonu ti nějak zásadně nepomůže, musel bys pořídit širší svody bez katalizátoru. Ty já jsem kupoval z německa, pak se dalo tunit výkon. Bez toho to nemá smysl,...těma slabšíma svodama od válce je to prostě zašpuntovaný. Všimni si, že starší SLR a nebo Dominátor (stejný motor) má ty svody širší. Tahdá ten motor u toho FMX utáhli kůli těm pojebaným emisním normám a tím je to v řiti. Takže bych začal otevřenýma svodama. Já to měl v kombinaci i s lědnýma výfukama-koncovkama.
Tak ty svody jsou zásadní informace, to mi dosud uniklo! A určitě se k tomu ještě dostaneme!
Co ty moje otázky? Jak poznám, jestli je tam Dynojet pokud je? A co to odstranění přídavného sání?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Tr_oy píše: Tak ty svody jsou zásadní informace, to mi dosud uniklo! A určitě se k tomu ještě dostaneme!
Co ty moje otázky? Jak poznám, jestli je tam Dynojet pokud je? A co to odstranění přídavného sání?
To poznáš když rozděláš karbec,..jestli tam je jiná jehla, pruřina nad membránou a jiná tryska. Sání bych asi nechal jak je,...jestli tam nemáš zatím žádné úpravy výkonu. Já tam měl molitanový filtr,...úplně jinej než KN nebo origo. Už ale vůbec nevím kde jsem ho kupoval.


Naposledy editováno 26.10.2020 17:43:38
Matess727x píše: To poznáš když rozděláš karbec,..jestli tam je jiná jehla, pruřina nad membránou a jiná tryska. Sání bych asi nechal jak je,...jestli tam nemáš zatím žádné úpravy výkonu. Já tam měl molitanový filtr,...úplně jinej než KN nebo origo. Už ale vůbec nevím kde jsem ho kupoval. Ale jak jsem psal,..bez otevřených svodů jsou jakékoli úpravy výkonu k ničemu. Jakmile nemůžou splodiny z válce ven,...bude to dělat problémy to seřídit (dynojet/otevřený konce/ otevřený filtr). Jsou to vyhozené peníze a na výkonu je to znát minimálně. Zasadní jsou široké svody bez katalizátoru.
Díky Matess. V plánu mám široké svody bez kat., možná nové koncovky, demontáž eko ventilu, přímé sání K&N filtrem. Tuším, že taková úprava se asi bez přestavby karburátoru neobejde.
Teď k tvé odpovědi - já nepoznám, jestli je v karburátoru jiná jehla či tryska, když nevím, jak vypadá ta původní

A nový dotaz, na který si Ty asi ten nejpovolanější: Jje možné doladit karburátor nějakým rozumným způsobem bez kompletní rozborky karbecu vč. demontáže lanek a bovdenů? Pokud bych to měl totiž pokaždé sundávat z moto a rozebírat, tak se mi to jednak nebude chtít dělat x-krát než se doberu uspokojivého výsledku, jednak nejspíš zapomenu, jak to jelo s předchozím nastavením. Máš tip?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Přehřívání svodů výfuku Honda fmx... Honda FMX 650 | Stenly90 | 11 | 11.12.2024 v 18:59 Stenly90 |
měření oleje Honda FMX 650 | Joumi | 10 | 24.7.2024 v 13:26 combust |
Motard - šířka zadního ráfku Honda NX 650 Dominator, Honda FMX 650 | kovosrotmorava | 13 | 3.7.2023 v 16:20 Ghost-CBR1000rr |
Přepínač tlumený/dálkový Honda FMX 650 | honzaxrdakar | 22 | 14.12.2022 v 20:47 350_634 |
Vypadený kluzák tlumiče při výměně ... Honda FMX 650 | Pejvlh | 25 | 25.7.2022 v 18:42 docent |