kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BTW co se prevodovek tyka, ja budu mit v tom bubinku asi hezky vytlucenou drazku, jak se tam furt snazim kopnoput tu sestku, kterou to nema nicmene dplazit se do srakonic a zpet za necely 4 litry benzinu, neber to za ty prachy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
kerut píše: assassin> hmm.. bych cekal nejaky chytrejsi opticky/bezkontaktni snimani a vystup v digitalu, kazdopadne tim hur.. vede tam jedno + z napajeni a pak R/W/Bl do skrine, tzn. napajeni toho LED displeje je zemeny proti kostre tim signalovym kablikem, tzn. ten merak dost tezko mohl poznat ze je moto vypnuta otazka je jak velkym odporem to na kterej prevodovej stupen prochazelo
BTW co se prevodovek tyka, ja budu mit v tom bubinku asi hezky vytlucenou drazku, jak se tam furt snazim kopnoput tu sestku, kterou to nema nicmene dplazit se do srakonic a zpet za necely 4 litry benzinu, neber to za ty prachy
Je to motor z 97 - v ty dobe vetsina konkurence mela karbce a zapalovani/vstrikovani s mapama pro ruzne rychlosti melo denso(suzuki a pak kawa) jeste donedavna jako jediny. Takze bezkontaktni snimac a digital - tzn datova sbernice je trosku utopie, to prislo do motorek teprve par let zpet.
Do senzoru jdou 3 vodice, kostra, vodic od neutralu ktery ten prepinac zemni a vodic na kterej to proti zemi radi rezistory aby jednotka poznala rychlost. Pri vypnutem zapalovani neni na vodicich z jednotky zadne napeti, to gipro pozna a nesviti. Ale porad tam je napajenej procesor a je tam bud nakej starej jednocip a nebo nebezi v tom uspornem rezimu kdy ceka jen a preruseni. Proste pokud je to primo na baterku zere to i ve vypnutem stavu par miliku. Kdysi davno bylo primo v navodu u gipra, ze se ma napajeni dat na baterku, ale postupem casu to zmenili a zapojuje se na plus spinany klickem. Ja to na svoji motorce mel stejne, predelaval jsem to kdyz jsem presel na lithiove baterky.
Naposledy editováno 05.10.2020 04:01:57
draty mu tam vedli ctyri primo do krabicky, do origo kabliku.. jeden cervenej s vlůastni cernou izolaci na to napajeni (ten co jsme prehodili), a tri tenky ve druhy cerny izolaci (cervena/cerna/bila) dolu do prevodovy skrine.. do jednotky neslo nic
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Jestli do ukazatele vedly 4+3 draty - tak jeden je napajeni, 3 jdou do snimace a 3 do jednotky .. ale je mozny ze to neni gipro a tim spis mel ten kram uz davno vyhodit, kdyz jsem rikal, ze zrat tam bude cokoliv dobastlene.
Naposledy editováno 05.10.2020 08:43:02
Ivos píše: FiZzeR> Hele ho kluka spokojeného
https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=127261
Was?
To je ta od moto barn, ne? Předek s vnitřkama andreani a moje bejvalá spojka bych si tipnul
Naposledy editováno 05.10.2020 08:57:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: assassin> Je to origo GIpro Atre
Jj takze to same co mam ja. Tzn tri draty jdou do gipra od senzoru, a tri draty k jednotce, kostra je kostra, ta tim pouze prochází. Neutral to same. A ten posledni vodič jde ze senzoru do gipra - to podle odporu/napětí pozná kvalt a zobrazí ho a do jednotky posila signal podle zvoleného rezimu. Bud originální “signal” a nebo fejkovej - nejakej kvalt na pevno treba 6ku...
Problem je jen to napajeni, je potreba vzit plus od klicku a ne od baterky.
Jinak samo jak rika Kerut je to “analog” a navic se tam soupou kontakty, takze to obcas blbne - se studenym olejem to nema dobrej kontakt a ukazuje to jine rychlosti apod, ale kupodivu nejvetsi problemy jsou s ti , ze ty rezistory v tom přepínači vlivem vibrací ztrati kontakt na tistaku, udelaj se tam studenaky - prestoze je to cele zalite
Naposledy editováno 05.10.2020 11:33:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 05.10.2020 13:48:22
strakon píše: assassin> Mně to ukazuje naprosto bezchybně Tak snad to Kerut zapojil správně
ty novejsi snimace fungovaly lip, raptor ma 2001 motor, ten 97 co mam ja ma do senzoru jen 2 draty - kostru to bere pres motor a blbne to castejs.
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
kokonhead píše: Dnes kulturni vlozka, Sedm v Aeru...:)
Dva lidi v kufru, to se celkem da, 9-5 je velky auto. Ale doufoukl bych gumy trochu
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Tak co vy koroňáci, doufám, že jste v cajku?
Zatim žiju. Ale od patku neklesla teplota pod 38 a vcera 39,9
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ty se taky drž, jsi už přecijen skoro dědek tak i trochu toho pověstného štěstíčka...
zmulin píše: Tifone> Tak to bys měl někdy zejtra/pozejtri pomalu klesat ne Taky nevíš čím už bys byl zajimavej
Jako uz jsem docela vycuclej. Energie 0. Sem si z toho delal prdel, ale zase uplna sranda to nejni.
A jak říkáš už nevím jak se zviditelnit
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Sice jsem si udělal home office, něco kutím na zahradě,včera údržba Ducati,ale i tak se cítím jak v kleci.........a to jsou ve středu závěrečné jízdy na dromu v Brně
Tak se držte MARODI!!!!!