paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.10.2020 v 04:00 | Nahoru | #1

kerut píše: assassin> hmm.. bych cekal nejaky chytrejsi opticky/bezkontaktni snimani a vystup v digitalu, kazdopadne tim hur.. vede tam jedno + z napajeni a pak R/W/Bl do skrine, tzn. napajeni toho LED displeje je zemeny proti kostre tim signalovym kablikem, tzn. ten merak dost tezko mohl poznat ze je moto vypnuta otazka je jak velkym odporem to na kterej prevodovej stupen prochazelo

BTW co se prevodovek tyka, ja budu mit v tom bubinku asi hezky vytlucenou drazku, jak se tam furt snazim kopnoput tu sestku, kterou to nema nicmene dplazit se do srakonic a zpet za necely 4 litry benzinu, neber to za ty prachy



Je to motor z 97 - v ty dobe vetsina konkurence mela karbce a zapalovani/vstrikovani s mapama pro ruzne rychlosti melo denso(suzuki a pak kawa) jeste donedavna jako jediny. Takze bezkontaktni snimac a digital - tzn datova sbernice je trosku utopie, to prislo do motorek teprve par let zpet.

Do senzoru jdou 3 vodice, kostra, vodic od neutralu ktery ten prepinac zemni a vodic na kterej to proti zemi radi rezistory aby jednotka poznala rychlost. Pri vypnutem zapalovani neni na vodicich z jednotky zadne napeti, to gipro pozna a nesviti. Ale porad tam je napajenej procesor a je tam bud nakej starej jednocip a nebo nebezi v tom uspornem rezimu kdy ceka jen a preruseni. Proste pokud je to primo na baterku zere to i ve vypnutem stavu par miliku. Kdysi davno bylo primo v navodu u gipra, ze se ma napajeni dat na baterku, ale postupem casu to zmenili a zapojuje se na plus spinany klickem. Ja to na svoji motorce mel stejne, predelaval jsem to kdyz jsem presel na lithiove baterky.

Naposledy editováno 05.10.2020 04:01:57

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.10.2020 v 07:56 | Nahoru | #2
assassin> motor z r 97 ale motorka z r. 200x, snimani neni "soucast motoru" stejne jako treba vstrikovac,..to mohli klidne italove vyresit lip.. ale to je fuk..

draty mu tam vedli ctyri primo do krabicky, do origo kabliku.. jeden cervenej s vlůastni cernou izolaci na to napajeni (ten co jsme prehodili), a tri tenky ve druhy cerny izolaci (cervena/cerna/bila) dolu do prevodovy skrine.. do jednotky neslo nic
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist