paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
62%
16
Jezdim pořád.
38%
10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

22.11.2021 v 19:38 | Nahoru | #93631
SkotyCZ>Než koupíš ty slidery tak mrkni v jakém jsou stavu. Je to s poštovným nějakých 15 stovek.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

22.11.2021 v 19:52 | Nahoru | #93632
Taky sem se svezl na motorce...až mě bolely ruky .
Už to néni, co to bývalo, ale koleje od pneumatik sů ve vingloch dvě a majů štráfky od špuntů napříč...přední teda trochu, ale má...
Takže furt to eště de, na rozdíl od místních paloučkových enduristů...
No ale budu se muset poohlédnout po nejakých rukavičkách, páč jedny už majů puštěné očko, druhé scvrklů kožku a třetí - s kerýma sem jel - sů bezprsté, páč sem si položil motorku na krátků nohu a jak sem ju zvihal, tož sem zavadil o svod...enom to zasyčelo...
Bylo to podobné, jak ten frajer skákal v čínských teplákoch přes oheň a dopadl v trenkách...
Béďo, ten kus umělecké hmoty od filtru ke karbecu u devadesátky - dá se použít opravená guma termostatu na Škodu 1000 nebo 100...tá se sem tam eště nekde dá najít.
Dekl na zapalko se dělal na soustruhu s tým, že se udělaly vysoké matky (nebo šroubky s dírků na druhé šroubky) a tema se ten deklík přišrůboval.
Pravý dekl - kuknu se, ale bez záruky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

22.11.2021 v 22:46 | Nahoru | #93633
Jirka4137> Jak poznám, že jsou špatné? Jsou vydřené? Na partsdepot stojí 350/kus, tak to mám 700,-. S poštovným a ještě nějakými drobnostmi se snad do 1000,- vejdu.
Jo ještě dotaz. Je to můj první 4T a dostal jsem k tomu zadarmo olejový filtr. Jsou k tomu ty o kroužky? U některých filtrů píšou, že jo. Filtr je champion a jsem v Brně (motorka i filtr v FM) a zítra jdu všechno objednat. Celkem by mě sralo, že by mi tam ty kroužky chyběly.
Ještě koupím v loziskarne ložiska do kol, snad nebude vadit, že to nebudou Z6302, ale obyč zklka za 40,- kus.
No už se nemůžu dočkat, až se vrátím, rozeberu to a vyměním.
Ještě musím spravit ventilátor -nespíná. Ale s tím mám zkušenosti z auta a s tím si poradím.

Naposledy editováno 22.11.2021 22:51:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

22.11.2021 v 22:49 | Nahoru | #93634
SkotyCZ> poznáš to pohledem, povrch bude i barevně jinej od zbytku. Kroužky u filtru jsou vždy. U motorky většinou už nasazené na filtru, protože je tam ten kovovej, nevím jak se tomu říká.

Naposledy editováno 22.11.2021 22:51:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

22.11.2021 v 23:03 | Nahoru | #93635
PetrL3>nemá pro mě smysl kupovat na partsdepot jen slidery, pokud nevím jejich stav. S opravou nespěchám, jen že to nemám rád dlouho rozebrané. Po týdnu se k tomu vrátit a doufat, jak to smontovat zpět se mi nechce.
Všechen spotřebák si koupím na Alze při jednom (a o dost levněji, jen motul 5100 tam je o 300,- méně).
No ale překvapuje mě stav té motorky, oproti jawce to je někde jinde, fakt krása, žádný bastl ani zásahy. Žádné cukání při jízdě, propady, jede krásně. Jen ta váha . Až se mi do jawky už ani nechce investovat, jaký to je proti tomu šrot (a to jsem si s ní tak vyhrál )
No pak sepíšu, kolik mně to vše stálo. Schválně, jestli to bude levnější než ta Jawa (na dílech, pneu a bouračkách jsem 21k Kč za 16 000km)

Naposledy editováno 22.11.2021 23:06:22

(reakce na) Jawablázni

22.11.2021 v 23:13 | Nahoru | #93636
SkotyCZ> jo, to znám. Taky to nemám rád dlouho rozebrané.

(reakce na) Jawablázni

23.11.2021 v 00:15 | Nahoru | #93637

Koudy01 píše: PetrL3> Nedávno byly v akci za 199 nový. Nevím, jestli to ještě platí.



Byly, ale ty nevypadaly takhle, to byly černočerný kusy, totál bez chromu a na motorce která se má tvářit jako že je ze 60 by nějaký chorm měl bejt...
Tohle je vyšší verze, ta stála asi 220 a dvoubarevná 230...

(reakce na) Jawablázni

23.11.2021 v 00:28 | Nahoru | #93638

SkotyCZ píše: Chlapi, mám otázku. Teče levá vidlice na yamaze. Do jara to chci mít všechno v topu, tak si říkám, že ty drobnosti spravím a rovnou vyměním kapaliny.
No k jádru pudla, musím vyklepnout celou trubku vidlice z brýlí nebo to lze udělat "na stojanu".
A mění se to jako na jawce, tedy jen sundání kluzáku?
Protože jsem se díval do servisní příručky a tam není napsaný přesný postup výměny gufer. Jen rozebrání tlumiče a následné složení. Nerad bych sundal kluzák a něco z něho vypadlo a pak abych to tam hledal.
Chci si to zjednodušit. Vypustit olej, sundat kluzák, vyměnit gufero a hodit všechno zpět (jako na jawce).
Je to tak možné?



Hlavně! Pokud to chčije, je trubka někde poškozená... Stačí úplně malinko, co bys pod lupou hledal... Trubky se před výměnou gufer musí přeleštit. Krom gufer je nutno prohlédnout i pouzdra, většinou je na nich molybden povlak. Vyčistit tlumivky, vyčistit kluzáky, narazit gufero a prachovku, když je trubka už nasazená na kluzáku. Je třeba na to mít naražeč. Buď koupit, nebo udělat na soustruhu. Na halvním stohjánku to vytahat jde, pokud to hlavní stojánek má...

(reakce na) Jawablázni

23.11.2021 v 05:22 | Nahoru | #93639
Zdenalbenal> Ahoj.Díky.

(reakce na) Jawablázni

23.11.2021 v 06:34 | Nahoru | #93640

assassin píše: Koudy to bude delat poprve....



Ja nic. Ja muzikant

V rozebírání tlumičů mám už docela praxi. Největší voser je ten imbus dole. Ale i na to člověk časem dojde. Základ je opravdu kvalitní imbus klíč a ne nějaký ožvýkaný blato.

Ale zajímá mě ten emulator. Mohl by ses kouknout, jestli to existuje a na kolik to vyjde na XJ600 2001 (průměr trubek 41mm - tuším)?

Naposledy editováno 23.11.2021 06:48:50

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

23.11.2021 v 06:51 | Nahoru | #93641

na dílech, pneu a bouračkách jsem 21k Kč za 16 000km


Kdyby tě to zajímalo, můžu se podívat, jak to vychází u XJ600 (za cca 70 tis. km). Servis a údržba FZ bude trošku náročnější a tudíž dražší, ale ne zas o moc.
Mam excel i k třindě. Na te jsme najel jen asi 10 tis. km a docela dost ju vychytával a moc nešetřil. Tak tam mi to vychází trošku hůř jak tobě. Pokud si dobře pamatuju. Ale zas jsem neboural.

Naposledy editováno 23.11.2021 07:10:36

(reakce na) Jawablázni

23.11.2021 v 07:35 | Nahoru | #93642
Koudy01> Sorry, nejak uz jsem se v tom vcera ztratil kouknu

Naposledy editováno 23.11.2021 07:35:32

Jawablázni

23.11.2021 v 09:06 | Nahoru | #93643
SkotyCZ - ta ložiska do předního kola za 40,- Kč - no nevím. Je to motorka co umí 200, něco váží a šetřit na ložiscích předního kola ? Dyť jsou tam jen dvě a budou tam už na věky
https://www.zkl-lozi...va-loziska/6302-z-2/
No a když to budeš mít rozebrané, tak bych asi udělal i přední brzdy.
Když jsem dělal kdysi GSX 1100, tak jsem taky začal přední vidlí a skončil u skoro celé motorky ( teda kromě motoru )
Jsou to přeci jen už babuše.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

23.11.2021 v 14:17 | Nahoru | #93644
K financím jawy, našel jsem nějaké faktury za ND.
Ráfky, výplet, centrování 3700,-
Pneumatiky 2500,-
kyvná vidlice, lak, čep, řetěz, rozeta (starý řetěz se utrhl a sebral s sebou celý spodek, včetně ložisek), nové tlumiče - 3800
ložiska řízení, kol 1000,-
GO spojky, primár 700,-
2x rovnání vidlic 2000,-
utržená stupačka -500
2x brzdový kotouč, 4x brzdové desky, brzdové pístky a pancéřová hadice 5300,-
oleje, gufera, lanka, pojistky, kabely, svíčky, fajfky, žárovky, blinkry - 1500-2000,- (můj odhad)
Vše děláno doma, za servis jsem dal jen centrování a přezutí přední pneumatiky

Yamaha zatím má jen: Gufera 220,-
olej (plná syntetika repsol v akci ještě s motohouse a olejem na řetěz) 700,-
nemrznoucí kapalina 250,-
brzdovka 89,-
svíčky 400,-
vzduchový filtr 300,-
plánované investice:
ložiska řízení a kola (můj odhad 1500,-)
řetěz, rozeta a řetězové kolečko 3000,-
pneumatiky 7000,-
olej do vidlic 160,-
baterka 800,-
slidery 700,-
Možná ještě nějaké drobnosti. U jawy jsem nepočítal oleje. Ale to nebude tak těžké. Za olej (16000km = 16l, při 120kč/l, to dělá nějakých 1900). Olej do vidlic, převoďák a tak ani nevím. Jawa ale musí být v top stavu, tento rok je v plánu nordkapp. Tak snad to dá a snad to finančně vyjde

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

23.11.2021 v 14:35 | Nahoru | #93645
ještě k těm výdajům, je to dost, ale hodně z toho bych mohl škrknout. Ono by to jezdilo, ale nemám rád, když se to chová špatně a není to v top stavu.
Klidně si ty díly koupím a vyměním i na tu jawku. I když vypadá jako šrot, tak na jízdní vlastnosti nemohu říci ani popel. Až na kotouč, ten je zase zkřivený a musí se narovnat. A je sjeté zadní obložení. Jinak se chová fakt pěkně a rád na ní jezdím.

(reakce na) Jawablázni

23.11.2021 v 15:41 | Nahoru | #93646
SkotyCZ> Taky jsem koukl do tabulk vydaju k Jawě a docela jsem se chechtal. Ty ceny jsou boží. Už jsem z toho Jawění v tomhle ohledu úplně vypadl.
- pneumatiky 1485Kč
- duše + přezutí 420Kč
- regulator, přerušovac, usměrnovac, zarovka 490Kč
- kotouč 1430Kč

A pak kouknu na Guzzu:
- tlumič 19500
- přední kotouče s deskama 12000
...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

23.11.2021 v 15:49 | Nahoru | #93647
SkotyCZ> Jestli budeš řešit zadní pakny, tak nekupuj nový - na trhu jsou jen turecký a je to tragédie,, ale nech nalepit nový obložení na tvoje pakny

(reakce na) Jawablázni

23.11.2021 v 16:06 | Nahoru | #93648
kuba350> naprosto souhlasím, málem jsem si rozbil hubu jen na simálovi s replikovýma paknama, kde prasklo oko pakny! Při renovacích dalších strojů je nachávám lepit v "renově" za pár korun, včetně na auta.

Jawablázni

23.11.2021 v 17:39 | Nahoru | #93649
Sice už jsem doma, ale po více než třiceti letech jsem ochutnal Flekovskou třináctku,ale jen dva kousky jinak bych tam nechal vejplatu utulnejš a levnějš jsem pak poseděl U parašutistů koňa s Václavem jsem vzal jen letmo z auta na Václavák už nebyl čas a stejně bych ho viděl už rozmazaně.

Jawablázni

23.11.2021 v 18:33 | Nahoru | #93650
...no ten "úň" ...pěkně

Jawablázni

23.11.2021 v 20:08 | Nahoru | #93651
Dnes bylo hezky, tak sem se dokopal k vytažení hondy a nafocení. Kdyby náhodou někdo o někom věděl...

https://www.motorkar...vfr-750-1711395.html

Naposledy editováno 23.11.2021 20:09:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

23.11.2021 v 20:17 | Nahoru | #93652
SkotyCZ> Na jedné vidlici máš dva slidery-pouzdra nebo jak kdo chce. Jeden bronzový kroužek má kluznou vrstvu vně druhý vevnitř. Dvě vidle 4 x 350 + pošta.
Nevím jak u tvého modelu ale já jsem tam měl duté kotouče vnitř. chlazené. Později od toho Yamaha upustila. Kotouče jdou i nechat udělat a vydží věčnost za mnohem lepší cenu. Každý má minimální tlouštˇku. Např u Alpa myslím to bylo 3,5mm měnil jsem zrovna oba. U novějších motorek je na netu dostatek částečně použitých dílů.
Některé opravduá minimálně. U FZ se budeš asi muset podívat po náhr. výrobci nebo originálu. Jede mnohem víc než 200 a je ovladatelnější než FZR 1000 R.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

23.11.2021 v 20:19 | Nahoru | #93653
Jirka4137> Podle rozkresu na partsdepot to vypada, ze ten s vnejsi kluznou vrstvou je soucasti trubky a nelze vymenit. Nebo ho minimalne nenabizi jako separatni dil. Ja tyhle vidlice v ruce nemel, takze nedokazu posoudit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

23.11.2021 v 20:53 | Nahoru | #93654
assassin> Lze je navlečený na trubce. Jinak ještě by bylo dobré zkontrolovat jestli jsou trubky rovné. Nejlíp to jde ve strojírnách na kontrole -stole určeném pro měření. Nebo na jiné rovině-např na skle-rovném. Na Fazerovi jsem dával při poslední výměně oilu i pouzdra-slidery. Jen stály 2600 Kč .
Trubky se dají vyrovnat jen nesmí být seklé. Prohnuté ano. To umím zařídit do 003.
FZ je motorka do které není škoda investovat. Poctivá práce. Co se jednou dá do šolichu je téměř navěky. Jenom je to fakt dost silná motorka. Odjížděl jsem s ní z křižovatky většinou s předním kolem 10 cm v luftě.
Na Part depots bych určitě zavolal. Myslím že tam mají špatně vyfocený ten druhý díl. Je tam 7,27 tak to nemůže být shodný díl.
Máš bludištˇáka za postřeh.
https://aukro.cz/jaw...-r-v-1953-6999999463

Naposledy editováno 23.11.2021 21:10:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

23.11.2021 v 22:33 | Nahoru | #93655
Jirka4137> Ten pérák je hezký, ale ta cena je ještě "lepší". A když vidím, kolik lidí přihazuje - to snad ani není možné. Anebo...žeby...podfuk ? Spíš ale věřím realitě.

Jawablázni

24.11.2021 v 00:17 | Nahoru | #93656
Tak zase 300 jsou tri platy nejake kvalifikovanejsi profese… ja jsem za 2/3 koupil itala o kterem jsem snil… (taky blbost)




Jawablázni

24.11.2021 v 00:24 | Nahoru | #93657
Díky moc za info. Zítra se na to podívám. Dneska už jdu spát a nemám čas to řešit. Ještě mi volali, že gufera budou až 6.12., tak to asi zruším a koupím jinde. Fakt to teď nespěchá a zmátlo mě to. Podívám se na origo montážní příručku, ale nic moc se tam o "slider" nebo "bushing" nepíše. Výměna gufer se nenaráží přes trubku, ale trubka se má celá rozebrat, kluzák rozebrat a pak tam dát gufera. Pak zpátky vložit trubku a zajistit.
Na netu nerozebírají celé vidlice ale používají ty PVC narážeče. No hold to budu muset rozebrat a promyslet, ale snad to nebude věda.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

24.11.2021 v 00:32 | Nahoru | #93658
Kdyztak napis vnější a vnitrni prumer,
treba je budeme mit skladem (k-tech/NOK)

(reakce na) Jawablázni

24.11.2021 v 00:44 | Nahoru | #93659

assassin píše: Kdyztak napis vnější a vnitrni prumer,
treba je budeme mit skladem (k-tech/NOK)


Gufera vidlice sada MGR-RSD2 39x51x8/10,5 (ARI058)
Od popisku z obchodu, výrobce Athena.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

24.11.2021 v 05:55 | Nahoru | #93660

Výměna gufer se nenaráží přes trubku, ale trubka se má celá rozebrat, kluzák rozebrat a pak tam dát gufera. Pak zpátky vložit trubku a zajistit.


Aby si to novy gufero hned neposkodil, jak pres nej budes tlacit trubku s nasazenym spodnim futrem.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist