Téma: MV Agusta Brutale -rady a tipy
5.12.2013 v 14:41
Téma už je vyřešeno,ale myslím si,že není na škodu si sem psát rady a postřehy co se týká MV Agusty.Jak doplňky,brašny,držáky,díly...prostě co koho napadne.
famsa
famsa zadní brašna
oblečení MV Agusta
RG-racing:kryt chladiče
MOTOROBERT -R.Papežík,servisMV Agusta
Jiří BURDA-servis
MotoXN-servis
vzduchový filtr
tlumič řízení Brutale 675/800
famsa
famsa zadní brašna
oblečení MV Agusta
RG-racing:kryt chladiče
MOTOROBERT -R.Papežík,servisMV Agusta
Jiří BURDA-servis
MotoXN-servis
vzduchový filtr
tlumič řízení Brutale 675/800
Naposledy editováno 20.01.2016 14:30:52
Blokovaní uživatelé: bulldogbiker
Anketa: Mám do toho jít...
ano?
72
ne?
11
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
seniordriver> muzu zatim udelat jenom takovy rychly srovnani s Brutale 800 a Dragsterem:
zadni brzda jde ztuha, asi pro bezpecnost ?
predni brzda jako na Brutale 800. Dragster je ma strasne jedovaty, na predni to jde uz jednim prstem, coz nepovazuju za dobre vyladeny...
mam vypnute ABS - neumim to zapnout, ale to me tolik netrapi jako ta mapa
ovladatelnost, ochota jit do zatacky srovnatelna s mensi Brutale
stabilita ve vyssich rychlostech o poznani lepsi
prevodovka (pocit z razeni) vyrazne lepsi nez u Brutale 800/Dragster
spojka asi malinko tuzsi, ale neobtezuje to
kroutak vzdy a vsude... nemyslim, ze to je uplne idealni, ale nekdo to asi ma rad...
je tam kontrola trakce, ale nevim, jak se to nastavuje, obecne ovladani te elektroniky je pro me uplne nepochopitelne - zatim jsem nepochopil nic, krome resetu lap timeru
zvuk s origo vyfuky velmi dustojny, jako Ferrari
startuje zatim vyborne - haha
ergonomie OK, akorat to trosku zhavi do prave nohy od vyfuku
obecne si myslim, ze se to zahriva o dost vic nez ty 800
pokud me jeste neco napadne, dopisu to sem...
zadni brzda jde ztuha, asi pro bezpecnost ?
predni brzda jako na Brutale 800. Dragster je ma strasne jedovaty, na predni to jde uz jednim prstem, coz nepovazuju za dobre vyladeny...
mam vypnute ABS - neumim to zapnout, ale to me tolik netrapi jako ta mapa
ovladatelnost, ochota jit do zatacky srovnatelna s mensi Brutale
stabilita ve vyssich rychlostech o poznani lepsi
prevodovka (pocit z razeni) vyrazne lepsi nez u Brutale 800/Dragster
spojka asi malinko tuzsi, ale neobtezuje to
kroutak vzdy a vsude... nemyslim, ze to je uplne idealni, ale nekdo to asi ma rad...
je tam kontrola trakce, ale nevim, jak se to nastavuje, obecne ovladani te elektroniky je pro me uplne nepochopitelne - zatim jsem nepochopil nic, krome resetu lap timeru
zvuk s origo vyfuky velmi dustojny, jako Ferrari
startuje zatim vyborne - haha
ergonomie OK, akorat to trosku zhavi do prave nohy od vyfuku
obecne si myslim, ze se to zahriva o dost vic nez ty 800
pokud me jeste neco napadne, dopisu to sem...
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
Všechno je jak má,dala jsem po večeři cvičnou 100km a stihla dostat asi na 5ti km parádního plavčáka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Rubi> co je plavcak ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
femal> když pořádně zmokneš. Ne nějaký jarní deštík,co jedeš dál a zas uschneš.Prostě když přijedeš domů a kape z tebe jak z vodníka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Rubi> vzdyt poradne neprselo ? ja byl vcera taky venku a nic !!! akorat to mam vohazeny od bahna jak enduro...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
femal>no já vím,vyjížděla jsem za sluníčka a najednou se to přihnalo a bylo vymalováno.Já jak vodník,motka jako čuně. Přijedu k baráku a tam sucho!
Dneska to bylo mnohem lepší. Jen mi připadá ten plyn víc citlivější/přehráli mi mapy/nemůžu to nějak dostat do ruky a na výjezdech musím dávat pozor na předek,aby zůstal na silnici.
Dneska to bylo mnohem lepší. Jen mi připadá ten plyn víc citlivější/přehráli mi mapy/nemůžu to nějak dostat do ruky a na výjezdech musím dávat pozor na předek,aby zůstal na silnici.
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
Tak u Brutalky co bych presne chtel, tak bude muset do vyroby a pockam si cca tri mesice. A za plnou cenu.
Co je na sklade v CR, tak jsou i schopni nabidnout malinko lepsi cenu. Jinak ochota a vstricnost personalu velmi prumerna a to i co se tyka technickych detailu motorky. Ocekaval bych vetsi zajem o zakaznika.
Holt uz v Praze zadna krize neni, popripade vypadam jako socka, co jezdi do prace jen jako pumpickar.
Naposledy editováno 02.10.2014 23:11:58
Co je na sklade v CR, tak jsou i schopni nabidnout malinko lepsi cenu. Jinak ochota a vstricnost personalu velmi prumerna a to i co se tyka technickych detailu motorky. Ocekaval bych vetsi zajem o zakaznika.
Holt uz v Praze zadna krize neni, popripade vypadam jako socka, co jezdi do prace jen jako pumpickar.
Naposledy editováno 02.10.2014 23:11:58
seniordriver> haha… kdes byl ? mozna ze v Motoprestige uz se desi, ze s dalsi Brutalkou prijdou problemy se zarukou, servisem, etc… Ke mne se tam chovaji vyborne… Nerekl bych, ze problem je tady v lidech, ale v technickym zazemi poskytovanym fabrikou.
Rubi> vidis, ja mel po prehrani mapy opacny pocit… zajimavy… takovy jako ze to je hladsi a hodnejsi… ty jiny mapy s tim asi delaji zajimavy veci a tezko rict jestli ten update je vzdycky ku prospechu veci… je mozny, ze to je jako u pocitacu, nekdy je to lepsi a nekdy ne...
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
Já si to myslím také,že oni se snaží zákazníkovi vyjít vstříc.Jediné co pokulhává je komunikace Prahy a Děčína. Italoši to asi neřeší,během týdne přisly náhr.díly a bylo hotovo.
Ty mapy z ní teď udělaly řádnou bestii,nebo jsem si nějak odvykla na bleskovou odezvu plynu,což u lokomotivy od Victory nehrozí. Připadám si jak začátečník. Hladší průběh to má až tak na 4-5,což mi přijde blbý,protože ten motor podtáčím.Byla jsem zvyklá tak 2-3 na 8-10tis.otáček.Máme víkend před sebou,něco najedu,tak se to snad zlepší,bude to holt rukama.
Ty mapy z ní teď udělaly řádnou bestii,nebo jsem si nějak odvykla na bleskovou odezvu plynu,což u lokomotivy od Victory nehrozí. Připadám si jak začátečník. Hladší průběh to má až tak na 4-5,což mi přijde blbý,protože ten motor podtáčím.Byla jsem zvyklá tak 2-3 na 8-10tis.otáček.Máme víkend před sebou,něco najedu,tak se to snad zlepší,bude to holt rukama.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Rubi> …si zvyknes… mas tam normal nebo sport ? mozna je lepsi ten sport kvuli tomu, ze to tolik nebrzdi motorem a je v tom pak lepsi cit… asi prijde na radu to Custom nastaveni. Ale uvidime az mi ji daji… ted se trapim s 1090 v rezimu sport, kterej nejde zmenit
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
femal píše: Rubi> …si zvyknes… mas tam normal nebo sport ? mozna je lepsi ten sport kvuli tomu, ze to tolik nebrzdi motorem a je v tom pak lepsi cit… asi prijde na radu to Custom nastaveni. Ale uvidime az mi ji daji… ted se trapim s 1090 v rezimu sport, kterej nejde zmenit
Cože? Trápíš?
Já když si vzpomenu jak jsem horečně na Monstru hledal kde přepnu urban na sport hned po prvních asi 20 metrech...
1090 mi přišla docela hodná a jemná. Silná teda každopádně taky, ale odezva na plyn byla naprosto super bez výrazného elektronického pocitu jako právě na tom monstru.
Franco82> taky si zvykam, ale toho kroutaku odspodu je tam az moc, obcas kdyz jedu po malym kruhaci mam pocit ze jsem na rodeu… je ale fakt, ze ve srovnani s Brutale 800 je tam spousta veci proste lepsi… takovy detaily jako stojanek, kterej je presne v poloze kdy staci kopnout a slozi se… nebo zrcatka, ve kterych je kupodivu videt, podvozek je taky takovej hladsi, tezko rict cim to je, ale proste to lip funguje… jenom ta elektronika je takova predpotopni a neda se ovladat.
BTW: vcera jsem jel z Mostu pres Klasterec n/O do Varu a celkem pekna cesta to tam je… Obed na Hrade Hasistejn, kuchyne nic moc, ale mila obsluha
BTW: vcera jsem jel z Mostu pres Klasterec n/O do Varu a celkem pekna cesta to tam je… Obed na Hrade Hasistejn, kuchyne nic moc, ale mila obsluha
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Franco82> haha jsem spis zvedav jaky bude presednuti zpatky na 800 doufam, ze to nebude moc slaby
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
Včera jsem dala 270km.Nastavila hodiny,trakci a při jízdě zkoušela ty mapy.Dopadlo to tak,že po městě dát rain,zbytek sport ten je z nich nejlepší a na normál se v nižších otáčkách/vlastně do 7tis/ skoro nedá jet.Né že by to bylo ucukané,ale ta odezva plynu je šílená.Koukala jsem i do papírů jak nastavit tu "C",ale je to spíš pro někoho,kdo "ví" a to já nejsem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Rubi> ten custom jsem nastavoval, jde to v pohode, jenom to je takovy klikani, spis ke kafi, nez ze bys to delala nekde na ceste v zapnuty bunde ale doma to das v poho…
jde to to, co preferujes, jestli brzdis hodne motorem, nebo radsi brzdama… v podstate to asi chce nastavit na sport krome odezvy plynu a otazka je pak co s tim engine breakem…
jestli to mas takovyhe divny do 7 tisic, je neco spatne… ja jsem to mel v pohode… nech to kdyztak prehrat jeste jednou… chtelo by to projet. Ja se chystam vyrazit zitra odpo na chvilku.
jde to to, co preferujes, jestli brzdis hodne motorem, nebo radsi brzdama… v podstate to asi chce nastavit na sport krome odezvy plynu a otazka je pak co s tim engine breakem…
jestli to mas takovyhe divny do 7 tisic, je neco spatne… ja jsem to mel v pohode… nech to kdyztak prehrat jeste jednou… chtelo by to projet. Ja se chystam vyrazit zitra odpo na chvilku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
femal> no nevím,moc se mi do toho hrabat nechce.Přehrát znovu?výsledek asi bude stejný,spíš by se mi líbily z5 ty staré.Cukalo to jen při 4tis. a jinak pohoda. No víkend bude hezky/doufám/tak razíme na motkách projet šumavské hvozdy.
2 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
Tak je rozhodnuto, pujdu do MV. Uprimne rikam, ze diky tomu jak vypada, ji asi i mnohe odpustim. Palivove mapy maji pro rok 2014 uz vyladene, tak uvidime. Ted to jeste musim poradne pojistit. Snad se z toho havarijka ne*oseru
A na jare se budu tesit na nejaky sraz italskych motorek (teda tech, ktere zrovna nebudou v servisu:))
Naposledy editováno 08.10.2014 21:32:11
A na jare se budu tesit na nejaky sraz italskych motorek (teda tech, ktere zrovna nebudou v servisu:))
Naposledy editováno 08.10.2014 21:32:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
A nez bude doma, tak alespon takhle tu itosku:)
Naposledy editováno 08.10.2014 16:57:27
Naposledy editováno 08.10.2014 16:57:27
seniordriver> vzhled byl první co bylo u rozhodování,pak jsem si početla co to umí a bylo rozhodnuto. Manža sice nadával,že italka nesmí do baráku/když byla v servisu tak tuplem/,ale když to jede,je to super strojovna. Mapy tam mám také právě nové,snad na nich ještě časem zapracují. Odkud jí budeš mít?
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
a já myslel že to zase nejezdí, protože jinak se tu nic neděje
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.