Kdyby existoval takový kurz teorie + praxe, přihlásily byste se? Nebo si myslíte, že to není potřeba, máte na to svoje lidi, nebo si myslíte, že už to umíte?
Naposledy editováno 28.09.2010 16:11:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technické minimum pro dámy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technické minimum pro dámy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technické minimum pro dámy
1 reakcí na tento příspěvek Technické minimum pro dámy
takže bych to viděl následovně. Na každý benzínce by stálo aspoň 5 bab a v případě že přijede motorkář tak musejí vyčkávat a hezky zapózovat u jeho motorky (musí to bejt litr samozřejmě), poté motorkářovi poskytnout uspokojení jeho touhy a požadavků (samozřejmě jen tomu nejrychlejšímu, ty ostatní ať si pinděj honíska) v případě že to bude hodně rychlej motorkář je nejlepší jakožto nadsamcovi poskytnout služby nejlepší a to samozřejmě všech 5 bab
Poté počkají až odjede a čekají kdy příjde jejich další chvíle. Jelikož je ale rychlejch bajkerů hrozně málo tak můžou spoustu času využít například pro vzájemné lesbické hrátky
tak nějak bych to viděl
1 reakcí na tento příspěvek Technické minimum pro dámy
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technické minimum pro dámy
v4o>Makačice> Jenže techniku jízdy pro jízdu potřebuješ ale zborku a rozborku motorky ne.A když jsem jednou přišla do servisu a viděla svoji motku napíchnutou na noťas tak to bych opravdu doma nevyřešila.Já myslím že je ptřeba ovládat údržbu a chápat,co se v motoru a motorce za jízdy děje,ale odborné práce by měli dělat odborníci.
Tak to cítím i já.
v4o>Makačice> Jenže techniku jízdy pro jízdu potřebuješ ale zborku a rozborku motorky ne.A když jsem jednou přišla do servisu a viděla svoji motku napíchnutou na noťas tak to bych opravdu doma nevyřešila.Já myslím že je ptřeba ovládat údržbu a chápat,co se v motoru a motorce za jízdy děje,ale odborné práce by měli dělat odborníci.
No, přesně tak jsem to myslela, aby si každá uměla zabrousit ventily a vyměnit vačky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technické minimum pro dámy
"Já vidím největší problém v tom, že dnes si hraje na toho, kdo tomu rozumí, skoro každej, kdo má do zadku díru. Podle toho taky vypadaj diskuze v některých vláknech Hlavně když to táhne vodspodu a má to krouťák..."
Prostě všeho s mírou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technické minimum pro dámy
1 reakcí na tento příspěvek Technické minimum pro dámy
Ja se o svoje motorky dokazu postarat sama, vetsinou se snazim u oprav a udrzby alespon asistovat, abych si pak poradila sama, kdyby doslo na nejhorsi. Vymenu oleje a serizeni ventilu povazuju za to jednodussi, co se na motorce da delat.
Vedet jak to v motorech funguje, znat nejaky terminy a tak je urcite dobry. Ale vrtat se sam v motorce uz je narocnejsi na cas, je potreba mit nejaky to naradi a vybaveni. Sama ze zkusenosti vim, ze jsem mnohem klidnejsi, kdyz me nekdo hlida, protoze mi chybej ty leta praxe a odrikani, nemam zazity rutiny, co vsechno a jak moc utahnout, zkontrolovat a tak... Vymena oleje a nejaka ta "kosmetika" na motorce je v pohode, ale ventily, retez nebo cokoliv v motoru si stejne sama netroufam, i kdyz se da rict, ze vim jak na to.
Jo, a z fyziky sem mela vetsinou trojku a neco slozitejsiho nez rumpal bych tezko spocitala i ted
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technické minimum pro dámy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technické minimum pro dámy
Ten kurz není blbej nápad, ale osobně si myslím, že by to ztroskotalo kvůli tomu, že by se tam ženský nehlásili jaksi preventivně, ale braly by to jako takovej dámskej servis jen v případě, že by s motkou něco bylo...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technické minimum pro dámy
Jezdi ted posledni dobou prekvapive dobre, a sajdu k tyhle motorce pripojovat nebudem, radsi chvili pockame a koupime jeste jednoho se sajdou. Bylo by dost tezky k tomu vyresit papiry a navic tahle motorka je takovej exot, ze by to byla skoda
1 reakcí na tento příspěvek Technické minimum pro dámy
Je to pěkný...