globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: sláva Mitaskám!
 
26.8.2010 v 17:15
Jsou lidi co tvrdí že třipade nejde naklopit, ještě víc je těch co tvrdí že mašina nejde naklopit na mitaskách. Že pré jsou tvrdý, že diagonálky jsou na hovno a tak dále a tak dále
Tady je důkaz toho že klasický Mitasky jsou plnohodnotný gumy a to že to kvůli nim nejde je pouze výmluva
zadní H-06 (předek H-04)





1 reakcí na tento příspěvek sláva Mitaskám!

26.8.2010 v 22:26 | Nahoru | #61
teeda to sou přímo výstavní kusy.. ale myslim že stejně jak sem na čízu dříve nadával si časem nějakého toho veteránka pořídim už jen pro ten pocit že jí mám

(reakce na) sláva Mitaskám!

26.8.2010 v 22:29 | Nahoru | #62

memphis.unv>DMC.motobiker> psychopat nebo génius?
nevim ale chtěl bych to taky umět


memphis.unv + Mexican91> Já jsem mu tenkrát myslím psal, a on říkal že je to skoro sériová Jawa 350 , tak jsem čuměl jak blázen , já jsem na ní právě taky jezdil a přišla mi na sport, no jak to jen nazvat? Né úplně vhodná... Takže před ním smekám , fakt mazec! A to prej je to dneska už jen krajinkář...

sláva Mitaskám!

26.8.2010 v 22:32 | Nahoru | #63
Krajinkář?? záleží na tom v jakém tempu je schopen se kochat!

sláva Mitaskám!

26.8.2010 v 22:39 | Nahoru | #64
No tak hoši......kolenem výfuku jsem zatím o asfalt nehrábl a to mám místy 130 kilo v trenkách, takže jestli je to pravda, tak uznání. Jinak tady nedumejte nad jedním videem bo to jsem točil spíš z hecu, aby přijel kamoš z Prahy se k nám svézt. "Best lap" na prvním úseku mám o 5-6 vteřin rychlejší, ale taky ve dvousměrným provozu. Já bych vám to natočil snáď ještě jednúc pořádně, ale není času na blbosti a na motor jsem už taky nešáhl pár let, kromě seřízení spojky. No a tlumiče zadní mám vyteklé už snad deset let...hanba hovořit. Jinak jezdím samozřejmě Mitas, přední tam mán asi 10 let a zadní míň, ale už nevím. Předek je na výměnu, TP bych neprošel, ale rozhodně není sjetá prostředkem

sláva Mitaskám!

26.8.2010 v 22:43 | Nahoru | #65
laďa prášil> Aááá pan majster konečně mezi náma!

sláva Mitaskám!

26.8.2010 v 22:46 | Nahoru | #66
klaníme se uctivě myslim to vážně..neboť sám vim že sem s Jawou docela bojoval..a když ji nekdo ma takle v paži..

Naposledy editováno 26.08.2010 22:47:22

1 reakcí na tento příspěvek sláva Mitaskám!

26.8.2010 v 22:49 | Nahoru | #67
Zrovna napravo jsem teda v náklonu spadl v zatáčce z Olomuce na Sv. Kopeček, ale opačně, říká se tam "na posraným mostě" ale to jsem to tam složil v 88mým, když byla olympiáda v Soulu a dávali to ráno a já pak spěchal na šichtu. Šla tam nějaká paní s taškou do práce, tak jsem jí chtěl ukázat trochu jisker a ono jich pak bylo víc, než jsem počítal, když se mi zapřela stupna o doraz stuona, nadlehčilo zadní kolo a už sem šupal do protisměru do svodidel. No a pokud jde o jawu, uznávám, že horších motorek moc není, na druhou stranu už jsem si na ní oseděl trochu prdel, takže mi přijde, že na ni nějak tak pasuju... ono vytočit jedničku do omezovače na na k6-7-8 dovede na rovině každej, a to na tom nemusí ani umět sedět, ale málo kdo ji měl rozebranou a zná do šroubu. nebo tak.

sláva Mitaskám!

26.8.2010 v 22:50 | Nahoru | #68
Jinak když jsem ji komusi půjčil při ecce homo, ať s ní potrénuje, tak za chvíli dojel, že spadl, taky v pravé a byl odřenej dekl alternátoru, ale ne koleno. Tak mám asi nějaký jiný kolena.

(reakce na) sláva Mitaskám!

26.8.2010 v 22:54 | Nahoru | #69

laďa prášil> ono vytočit jedničku do omezovače na na k6-7-8 dovede na rovině každej, a to na tom nemusí ani umět sedět, ale málo kdo ji měl rozebranou a zná do šroubu. nebo tak.


Na tom pane něco je , snažím se to dělat stejně , akorát mám na hraní Ducati...

Až bude někdy víc času, snad se pustím taky do Jawek...

sláva Mitaskám!

26.8.2010 v 22:55 | Nahoru | #70
je to tak s těmahle motorkama se musí umět..a ne každej hustokrutoborec to zmakne i ja s ni valcil.. (ale já na třindě najel houn*)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!

26.8.2010 v 23:04 | Nahoru | #71

Mexican91>teeda to sou přímo výstavní kusy.. ale myslim že stejně jak sem na čízu dříve nadával si časem nějakého toho veteránka pořídim už jen pro ten pocit že jí mám

Určitě to stojí za to, já na Zetky nedám dopustit a obě jsou v Alpách jak doma. Je na nich fakt sranda cestovat. Příští rok se s jednou z nich chystám na Man na TT – to bude mazec cesta . Jinak na tom videu je ještě Smolík v původním stavu, po letošní zimě je na tom o dost lépe a podařilo se dotáhnout do puntíku skoro všechny detaily (včetně falešného regulátoru, kontrolek a dalších blbostí, kterých si stejně nikdo nevšimne) .

(reakce na) sláva Mitaskám!

26.8.2010 v 23:05 | Nahoru | #72

DMC.motobiker>Ještě zde to zmiňované video (bez povolení autora teda , snad mu to nebude vadit ), příjde mi to jako docela kalup na Jawu 350 , ale kdo ví jestli není nějak potuněná...



Tož je: ale veškerá úprava je v kusu 1 m trubky, ten jed rozřízl napůl a nahradil jím vložky tlumičů a ty jsem vyměnil s kamarádem za 1 karburátor, asi stejně ojetý, jako můj. Filtr zavazel, tak letěl, řídítka jsou ulomený, tak jsem je svařil jinak.. takže samý origo díly Jinak žádný zázraky ve formě korkování kliky a leštění čehosi a snižování hlav a pod. V podstatě na to není šáhlý.

sláva Mitaskám!

26.8.2010 v 23:06 | Nahoru | #73
Tak ať se vám daří brousit slidery, spánek...

sláva Mitaskám!

27.8.2010 v 00:31 | Nahoru | #74
na H-03 jsem najezdil desítky tisíc kilometrů.

klopit jdou až běda, jen to chce dvě věci, každej kdo se se mnou scvezl se divil, ale kdo se bojí, nesmí do lesa, kdo umí umí a kdo neumí, se snad naučí.....
1.) nesmí bejt člověk posranej.
2.) musí bejt nová a měkká, ne nějaká letitá uloženka z regálu...

H-03 je pro mne jasná volba v tom, že krom silnice kterou zvládá slušně, zvládá i lehčí terénní vložky, který občas provozuju..

servaný je mám obvykle stejně až na kraj..

cenu neřeším...

na mitasky nedám dopustit.

sláva Mitaskám!

27.8.2010 v 01:10 | Nahoru | #75
Já si teda mitasky nemůžu vynachválit, na 125 travelu s tím šlo klopit jako prase, člověk byl s malou lehkou motorkou a dušovýma gumama mnohdy v zatáčkách rychlejší než na krávě fazeru Chlopi, co už měli šestikila těžce nestíhali A po tom smyku skutečně nenechávají černý pruh... prostě se nehloblujou a při bruslení jsou krásně čitelné

sláva Mitaskám!

27.8.2010 v 08:27 | Nahoru | #76
No jo, ale nezapomeňte, že se taby bavíme o lehkých nebo reletivně lehkých motorkách a výkonech 10-20 koní a rychlostech 100-120 ve spojení většinou s bubnovejma brzdama. Každopádně výdrž těchto gum je příkladná a pro cestovatele jednoznačně +, též pro běžného uživatele, ne jak třeba skutrem každý rok nové gumy. ..

(reakce na) sláva Mitaskám!

27.8.2010 v 08:36 | Nahoru | #77

jirin.sv>Určitě to stojí za to, já na Zetky nedám dopustit a obě jsou v Alpách jak doma. Je na nich fakt sranda cestovat. Příští rok se s jednou z nich chystám na Man na TT – to bude mazec cesta . Jinak na tom videu je ještě Smolík v původním stavu, po letošní zimě je na tom o dost lépe a podařilo se dotáhnout do puntíku skoro všechny detaily (včetně falešného regulátoru, kontrolek a dalších blbostí, kterých si stejně nikdo nevšimne) .


No jo..ale detaily to je právě to ono co dělá čízu čízou

sláva Mitaskám!

27.8.2010 v 09:32 | Nahoru | #78
Nejen na pomalých lehkých motorkách je mitaska funkční. Většina Afrik jezdí špuntový na Mitas E09 a jde to klopit až na stupačku, někde po netu běhají fotky. Teda já ne, já se bojim, ale jsou borci co tak jezdí

sláva Mitaskám!

27.8.2010 v 09:41 | Nahoru | #79
Nemůžu si pomoct ale ty gumy mě připadají jako,že mají hranu zbroušenou šmirglovým kotoučkem do rozbrusky.

sláva Mitaskám!

27.8.2010 v 09:43 | Nahoru | #80
Také na Transalpu se hojně používají a majitelé si je tam jenom chválí...

sláva Mitaskám!

27.8.2010 v 10:50 | Nahoru | #81
hej, klobouk dolů, mně onehdá kývačka vyškolila jak malýho kluka. jsem si myslel jak budu king s prstem v nose když už jsem docela vyježděnej na SBK a nakonec jsem byl rád, že jsme zůstali oba celí. holt umět jezdit na motorce a umět jezdit na jawě jsou dvě různý věci

sláva Mitaskám!

27.8.2010 v 11:23 | Nahoru | #82
Má tady někdo zkušenosti s Michelin M45 ?

sláva Mitaskám!

27.8.2010 v 15:52 | Nahoru | #83
Taky trochu přispěji,mám stejnou pneu na Kawasaki Z 500 sice je to veterán,ale na Mitaskách jezdím od začátku co jsem ji pořídil a super.Tedy na suchu,jak to trochu namokne není to ono,jinak na Shadow jezdím jen Michelin a Dunlop a asi nejlepší byli Avon.

1 reakcí na tento příspěvek sláva Mitaskám!

27.8.2010 v 17:21 | Nahoru | #84
Mexican91: však to je prdel jak tancuje pod prdelou
a ještě lepší je překlápět ju rychle z jedné strany na druhou

Deadman: právě o ty mitasky jde

sláva Mitaskám!

27.8.2010 v 17:38 | Nahoru | #85
DMC.motobiker: však tys to četl mysim ty elaboráty kde jsem popisoval techniku sportovní jízdy na třipade, ne?
to mě právě strašně baví, zaprve k adrenalinu stačí nižší rychlost, ještě lepší je to ego když pak všichni udiveně čumí co že to s tim děláš že to neni možný a zatřetí což je nejpodstatnější že to baví protože si to musíš celý zasloužit! je to souhra, společná práce aji hraní si stejně jako pečlivý pilování toho "umění"

laďa prášil: neni to zas tak náročný když jsou mitasky zahřátý a před tebou táhlá zatáčka s dobrým asfaltem kterou znáš
akorát neznalej jízdy na jawě by asi seskakoval protože by ho vyděsilo to jak pod tebou tancuje což je neškodný

pech.: kamoš je taky měl, jezdil nejen v terénu ale aji v zimě

Najt_Rajdr: tohle neni zrovna lehký a proti dváce....

Luky_CZ: ale H-něco

PEPAFJR: jak někoho zlanařím tak nafotím v zatáčkách

Ejs: copak copak?
jawa je kapitola sama o sobě

Vítězslav_Máří: jo, mokro nic moc takže na mokru jedině v čistě svislé poloze

sláva Mitaskám!

27.8.2010 v 18:16 | Nahoru | #86
Mitas jsou na picu dej tam sava mc 7 a uvidis ty naklony kolinko neni problem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!

27.8.2010 v 19:54 | Nahoru | #87

memphis.unv>Mexican91: však to je prdel jak tancuje pod prdelou
a ještě lepší je překlápět ju rychle z jedné strany na druhou

Deadman: právě o ty mitasky jde



jo, tak to tancování pod prdelou je přesně to čemu pořád nemůžu přijít ani na chuť, ale hlavně ne na kloub

jinak mitasky tam mám taky a v nich ten problém nejspíš netkví

Naposledy editováno 27.08.2010 19:55:22

1 reakcí na tento příspěvek sláva Mitaskám!

27.8.2010 v 20:39 | Nahoru | #88
Je fakt, že dnes už není takový rozdíl v ceně u těch sav... zase sava zcela jistě nevydrží tolik km. Na moje běžný pojíždění je jich škoda...

1 reakcí na tento příspěvek sláva Mitaskám!

27.8.2010 v 20:40 | Nahoru | #89
Mitasky jsou celkem fajn, mají dobrou výdrž, ale ta jízda na mokru, ať se na mě nikdo nezlobí, ale je to děs...

sláva Mitaskám!

27.8.2010 v 21:56 | Nahoru | #90
Je to pravda sava nevydrzi velky najezd KM mam je na tripade asi 5000 a uz je muzu pomalu menit ale zase fakt paradne drzi

Naposledy editováno 27.08.2010 21:56:49
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist