paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ducati Streetfighter - zmena prevodu
17.5.2010 v 22:42
Ahojte, mate niekto skusenost so zmenou prevodu na Ducati Streetfighter? Zakladny sa mi zda byt "dost dlhy". Maximalku na nahaci vysoko nad 200 nepotrebujem, radsej viac "chuti do otaciek a akceleracie". Importer mi radi vymenu predneho ozubeneho kolecka za mensie. Ma niekto skusenost s vymenou, resp so zmenou jazdných vlastností. Mam S , cca 2.500km, antihop a Termixi. Dakujem za vsetky nazory. Matus



Naposledy editováno 18.05.2010 00:27:45

(reakce na) Ducati Streetfighter - zmena prevodu

20.5.2010 v 15:06 | Nahoru | #61
Dave81> to teda je, pak jsem měl o zub a stejně to bylo nahovno tak jsem dal origo

Ducati Streetfighter - zmena prevodu

20.5.2010 v 18:40 | Nahoru | #62
dorso,
vnímam to rovnako

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Streetfighter - zmena prevodu

20.5.2010 v 21:38 | Nahoru | #63
Něco tu nechápu...............proč,když je lehčí převod,,,bych musel řadit více?...mám zkušenost opačnou......měnil jsem převody 2x a pokaždé menší kolco a větší rozetu a na rozdílnych motkách.....6ka nevytočila na 6ku maximálu.....tak se ji odlehčilo a ted jede od 50 - 220 na 6ku.....nemusí se tolik řadit.....a na jednotlive rychlosti to udělalo 15km....takže 2ka nedělá 160 ale 145...........kdysi se právě muselo dát 3kvalty dolů na dojetí motokolony.....ted bez podřazení a pohoda......... jiny taky .....jela 260 a po změně 220,ale jedna a dvě na zadní za plynem.......na maximálku jsem chvilku čekal a po změně byla hned...sice menší,ale hned.......takže laborovat,,,,nebát se toho

Naposledy editováno 20.05.2010 21:55:55

(reakce na) Ducati Streetfighter - zmena prevodu

20.5.2010 v 22:08 | Nahoru | #64

pitbullter>Něco tu nechápu...............proč,když je lehčí převod,,,bych musel řadit více?


Protože dvouvál bohužel na šestku 50 Km/h nejede , ani to není jeho účel, popravdě řečeno když jsem to zkoušel, tak ta mašina tu šestku tak tak roztáhla až ve 130ti Km/h, jinak hrozná cukatůra... O tom použitelném spektru otáček na V2 vs. 4Ř jsme se tu bavili hned na začátku - bohužel ne každý pochopil že si dělám prdel! Ale právě kvůli tomu nemá na dvouválu smysl řadit šestku pod dejme tomu 150 Km/h - no u 916 je to možná ještě víc! A proč se musí víc řadit? To je jasný, teď jedu 220 Km/h na čtyřku, zkrátím převod, a pojedu to na pětku! Na jedničce to hodí -15 Km/h, na šestce -35 Km/h, no a tak se musí znatelně víc řadit, těžko se to popisuje, ale znát to každopádně je!

Ducati Streetfighter - zmena prevodu

20.5.2010 v 22:28 | Nahoru | #65
Pitbullter> ano, elasticita motoru se pravděpodobně zlepší, ale při rozjezdu budes muset radit nahoru rychleji..
Ja jsem treba schopen radit po 2vterinach (protože mi na běžný zmizení z křižovatky stačí využít pásmo ot od 2500 do 3500..
Pokud bych zkrátil převod a řadil stejně, bude výsledná rychlost nižší.. ? Takže by to mohlo vypadat že naopak budu muset řadit pomaleji..
Ale pokud využiju motor od 2500tis.ot do omezovače, dostanu se na něj dřív a budu muset dřív řadit..
A jestli kecám kraviny, tak sorry, dnes jsem píč a slivka je dobrá..

Ducati Streetfighter - zmena prevodu

20.5.2010 v 22:31 | Nahoru | #66
Nečetl jsem předchozí příspěvky, tak nevím, jestli neopakuju , ale mrkni na Gearingcommander .. a určitě bych nedával o zub míň dopředu, to je jako tři vzadu.. já mám origo vzadu 43 a dal jsem 45 a je to občas zbytečně moc, sice to jede skoro od 2,5T, dřív až od 4T, ale zase nad 8T se ztratil ten obri zatah na pětku, když zrychluješ už třeba nad 220kmh, což se ale dá oželet. Počítej s tím, že bude potřeba víc řadit, některý kvalty bych vypustil úplně. Teda mluvím o S4Rs, ale to asi bude podobný. Máš 38, dej 39-40 a stačí.

Ducati Streetfighter - zmena prevodu

20.5.2010 v 22:42 | Nahoru | #67
Ještě doplním, že SF musí být tak vymakanej, že bych to snad ani neměnil. Vony ty změny směřují k tomu, že z toho místo 4 ventilu 1100 uděláš charakterově 2 ventil 1100. SF je právě předpokládám i o těch vysokých rychlostech, pokud chcě někdo jen užívat zatáčky v krajině, stačí M1100 myslím perfektně. Tou změnou trochu utlumíš ten potenciál a přizpůsobíš to i na ježdění po městě. Tož zkus a uvidíš, však se můžeš vrátit

Ducati Streetfighter - zmena prevodu

21.5.2010 v 10:54 | Nahoru | #68
streetfighter je se seriovým tlumičem řízení poměrně nervozní mrška, takže při změně převodů se bude permanentně stavět na zadek a ovládání bude dle mého náročnější.bez úprav se na 2 a 3ku zvedá předek jakmile přetočí motor 9000. změna převodů z toho udělá šílenou motorku. otázka je, zda se tím naprosto nezničí to co je na ní nejlepší..... to je naprostá přesnost v rychlé a táhlé zatáčce. nyní i bez kontroly trakce je průjezd takovou zatáčkou poměrně bezpečná záležitost(s dobře zařazenou rychlostí). po změně převodu by to mohlo být už bez DTC nepoužitelné a stejně bys musel velice citlivě na plyn. mám ještě bmw k 12r a ten než se rozmotá od spodu,to je ducati vedle něj jako střela.a to se říká, že tento čtyřvál je raketa s točákem od spodu.
možná motory s nižším výkonem jako je monster a podobně můžou změnou převodů změnit a vylepšit nějakou dirku v charakteru průběhu. ale u motoru ze supersporta jako je 1098 bych nepokoušel anděla strážného. se nas... a bude po ducati. i s obsluhou.

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Streetfighter - zmena prevodu

21.5.2010 v 12:31 | Nahoru | #69
dorso - je to hlavně v rukách a zápěstí
.. ta změna zadní rozety u mě kupodivu spíš výkon ubrala, prostě motorka sice táhne od nižších otáček, dá se s ní občas jet na dvojku po městě a na okreskách líp využiješ spodní krouťák, na druhou stranu vršek otáček spíš ztratíš. A to bych vsadil boty, že u SF to udělá to samý. Rozhodí se tím převody. Pro průjezdy zatáček to ale udělá větší stabilitu a máš jakoby lepší odezvu mezi plynem a zadním kolem. Představa, že se to po takové změně bude ještě víc pořád neovladatelně samo stavět na zadní je taky mylná, prostě propojíš mozek a ruku a bude to dělat to, co chceš

Ducati Streetfighter - zmena prevodu

21.5.2010 v 18:39 | Nahoru | #70
dorso napísal :
možná motory s nižším výkonem jako je monster a podobně můžou změnou převodů změnit a vylepšit nějakou dirku v charakteru průběhu. ale u motoru ze supersporta jako je 1098 bych nepokoušel anděla strážného. se nas... a bude po ducati. i s obsluhou.

Pod to by som sa podpísal.

(reakce na) Ducati Streetfighter - zmena prevodu

21.5.2010 v 22:17 | Nahoru | #71
sors> nikdy jsem s úpravou převodu neměl tu čest. něco by na tom co píšeš mohlo být. když se změní chování od spodních otáček, v horních může nastat kupodivu opačná reakce.
nic to u mne nemění na názoru, že u streeta bych na to nesahal. sama o sobě nedá moc zadarmo. je to teda naprostá vášeň a neustálé nutkání ji pokoušet. ještě jsem to na jiné motorce nezažil. ujedeš 300-400km a ještě tak dvě tři hodiny o ní přemýšlíš. a nejraději bys druhý den znovu, protože máš pocit, že ti ještě něco chce ukázat. a tak je to pořád dokola. možná tím, že je to má první Ducati a každý ducatista ví své.

Ducati Streetfighter - zmena prevodu

22.5.2010 v 01:56 | Nahoru | #72
nenech se odradit a když nejsi spokojenej, laboruj. heleď motorek jsem měl mraky a když mi na nich něco nesedělo, tak se to změnou převodů vždycky razantně zlepšilo
základ je zkusit si dát o jediný zub menší přední kolečko (tj. jako cca 2,5 zubu vzadu), pže nemusíš prodlužovat řetěz a ani příliš měnit rozvor kol. A pak si pořádně tu změnu odzkoušet - tenhle jeden pitomej zub většinou stačí k úplně jinýmu pocitu z motoru
pukud to nestačí, pokračuj s rozetou 1-2 zuby navíc, to ještě postačí původní délka řetězu a ani rozvor se moc nezkrátí... pak uvidíš sám, co je pro tebe nejlepší

Ducati Streetfighter - zmena prevodu

22.5.2010 v 03:05 | Nahoru | #73
Dobrá řeknu to jinak..Když má člověk origo převod hledá coby,kdyby, změna převodu, jo pecka to jsem nečekal, tady je toho míń ,ale tady je toho víc joo super..Když na to člověk sedne poprvé s jiným převodem, na něm se naučí a vyjezdí a stejně mu časem prostě něco nehraje..Origo převod je podle mě nejlepší volba mezi sílou a tahem co je nad/pod je moc..Já se naučil na zkráceným převodu a po přechodu na origo mě zase motorka začala bavit a to co mě nehrálo/chybělo, tam najednou je..Člověk udělá cokoli, aby našel to co mu vyhovuje a kolikrát nevidí,že to má pod nosem (tím bych to shrnul a z mé strany ukončil)

Ducati Streetfighter - zmena prevodu

22.5.2010 v 11:19 | Nahoru | #74
Změna převodu může způsobit lepší (nebo naopak horší) využitelnost motorky v tom či onom režimu, ale na charakteristice motoru se nezmění vůbec nic...

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Streetfighter - zmena prevodu

22.5.2010 v 12:22 | Nahoru | #75
Váňa> Dobré vědět , to jsme vůbec netušili...

(reakce na) Ducati Streetfighter - zmena prevodu

22.5.2010 v 21:51 | Nahoru | #76
DMC.motobiker> No však to bylo vidět...

2 reakcí na tento příspěvek Ducati Streetfighter - zmena prevodu

22.5.2010 v 23:59 | Nahoru | #77
Váňa> Tak děkuji , snad nám to všem pomůže při dalším ladění našich strojů!

Akorát mě ta fakta trochu mrzí , doufal jsem bláhově že úpravou převodu získám dalších 50 koní ve vrchu navíc a na klice o 30 Nm ve spodku více , nu což, holt co se dá dělat...

Naposledy editováno 23.05.2010 00:00:38

(reakce na) Ducati Streetfighter - zmena prevodu

23.5.2010 v 08:13 | Nahoru | #78
DMC.motobiker> ty seš woe komediant

Ducati Streetfighter - zmena prevodu

23.5.2010 v 20:26 | Nahoru | #79

(reakce na) Ducati Streetfighter - zmena prevodu

24.5.2010 v 03:32 | Nahoru | #80

DMC.motobiker>Váňa> Tak děkuji , snad nám to všem pomůže při dalším ladění našich strojů!

Akorát mě ta fakta trochu mrzí , doufal jsem bláhově že úpravou převodu získám dalších 50 koní ve vrchu navíc a na klice o 30 Nm ve spodku více , nu což, holt co se dá dělat...



no to taky získáš, pocitově

Ducati Streetfighter - zmena prevodu

10.4.2011 v 20:44 | Nahoru | #81

Ducati Streetfighter - zmena prevodu

11.4.2011 v 11:35 | Nahoru | #82
Já dal na Tuonu o zub menší a rozdíl je opravdu znatelnej. Maximálka je pořád dost vysoká, takže budu laborovat dál

Ducati Streetfighter - zmena prevodu

11.4.2011 v 17:10 | Nahoru | #83
po zmene -1 zub (na prednim kolecku) na monstru to jede lip vsude trochu to vic vibruje a vic to zere celkove jsem spokojenej

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Streetfighter - zmena prevodu

12.4.2011 v 12:16 | Nahoru | #84
to DMC: Tobě jede 916ka 285km/h ??

(reakce na) Ducati Streetfighter - zmena prevodu

12.4.2011 v 12:57 | Nahoru | #85
Pedrosso> To samozřejmě ne , psal jsem tam, že maximální teoretická rychlost sériového převodu na šestý rychlostní stupeň v omezovači je právě těch 285 Km/h! Což je samozřejmě nesmysl, protože tolik to nikdy nemůže jet! Teď jsem ubral jeden zoubek na pastorku a max. teoretická rychlost na šestku v omezovači by měla být nějakých 265 Km/h , tak uvidíme jestli jí tam dotlačím... U toho dvouválu je to bohužel ve vrchu už poslabší, takže na to drcení TOP Speedů to zrovna moc není...

Jinak ale o jeden zoubek méně na pastorku a jak to hned panečku jede , dokonce tam teď už občas dám i pětku a šestku! Akorát se musí trochu víc řadit, s tím jsem ale počítal...

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Streetfighter - zmena prevodu

12.4.2011 v 13:04 | Nahoru | #86
ok, já tu diskuzi jen prolítnul... něco jsem najezdil na 996, tak jsem si říkal, že budeš mít asi 916 s turbínou... já teď měním řetězovku na MV a jdu do o jeden zub větší rozety (41)...

(reakce na) Ducati Streetfighter - zmena prevodu

12.4.2011 v 13:09 | Nahoru | #87
Pedrosso> Já jsem chtěl původně taky přidat dva zuby na rozetě , ale nesériová stála asi o polovinu víc než sériová (myslím teď opravdu jen počet zubů) a přitom to byl úplně stejnej výrobek! Tak jsem zvolil tu levnější variantu a šel jsem do o zub menšího pastorku - což je asi jako +3 zuby na rozetě... No a nestěžuju si, zatím se to zdá na silnici jako dobrá volba...

BTW: Kolik ti jela ta 996?

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Streetfighter - zmena prevodu

12.4.2011 v 13:16 | Nahoru | #88
no já jsem se nikdy cíleně za top speedem nehnal, ta motorka je o něčem jiným, to víš asi stejně jako já... nicméně párkrát jsem tam viděl přes 260 na tachometru, což je otázkou kolik to je v reálu... myslím, že to slušně proměřovalo... když jsem jel jednou s bráchou z Plzně ( Audi Q5 3.2 ), tak mi říkal že jsme jeli mezi 220/230 km/h a já tam měl kolem 250km/h...

(reakce na) Ducati Streetfighter - zmena prevodu

12.4.2011 v 13:21 | Nahoru | #89
Pedrosso> Já tam jednou viděl 250 , to byl svátek! Ale že by Ducati proměřovala? Snad ne , jsem nedávno měřil Monstera s GPSkou a když bylo na tachu 150, tak podle GPS byla reálná rychlost 165! Ale pravda, 916ku jsem ještě neměřil , nejdřív to musím složit...

Ducati Streetfighter - zmena prevodu

12.4.2011 v 13:32 | Nahoru | #90
tak to musím taky zkusit, ještě nám zůstal v rodinné garáži S4R S a 748S... opravdu proměřovala - bylo to vidět i na radarech v obcích... cca o 10%...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF
Suchá antihoppingová spojka pro V2 [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Kirdishack 46 17.8.2022 v 12:24 Kirdishack
MCF Slušovice autorizovaný servis D... [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Lukes. 33 28.6.2022 v 22:21 Jirka4137


TOPlist