Naposledy editováno 18.05.2010 00:27:45
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Streetfighter - zmena prevodu
Naposledy editováno 20.05.2010 21:55:55
pitbullter>Něco tu nechápu...............proč,když je lehčí převod,,,bych musel řadit více?
Protože dvouvál bohužel na šestku 50 Km/h nejede , ani to není jeho účel, popravdě řečeno když jsem to zkoušel, tak ta mašina tu šestku tak tak roztáhla až ve 130ti Km/h, jinak hrozná cukatůra... O tom použitelném spektru otáček na V2 vs. 4Ř jsme se tu bavili hned na začátku - bohužel ne každý pochopil že si dělám prdel! Ale právě kvůli tomu nemá na dvouválu smysl řadit šestku pod dejme tomu 150 Km/h - no u 916 je to možná ještě víc! A proč se musí víc řadit? To je jasný, teď jedu 220 Km/h na čtyřku, zkrátím převod, a pojedu to na pětku! Na jedničce to hodí -15 Km/h, na šestce -35 Km/h, no a tak se musí znatelně víc řadit, těžko se to popisuje, ale znát to každopádně je!
Ja jsem treba schopen radit po 2vterinach (protože mi na běžný zmizení z křižovatky stačí využít pásmo ot od 2500 do 3500..
Pokud bych zkrátil převod a řadil stejně, bude výsledná rychlost nižší.. ? Takže by to mohlo vypadat že naopak budu muset řadit pomaleji..
Ale pokud využiju motor od 2500tis.ot do omezovače, dostanu se na něj dřív a budu muset dřív řadit..
A jestli kecám kraviny, tak sorry, dnes jsem píč a slivka je dobrá..
možná motory s nižším výkonem jako je monster a podobně můžou změnou převodů změnit a vylepšit nějakou dirku v charakteru průběhu. ale u motoru ze supersporta jako je 1098 bych nepokoušel anděla strážného. se nas... a bude po ducati. i s obsluhou.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Streetfighter - zmena prevodu
.. ta změna zadní rozety u mě kupodivu spíš výkon ubrala, prostě motorka sice táhne od nižších otáček, dá se s ní občas jet na dvojku po městě a na okreskách líp využiješ spodní krouťák, na druhou stranu vršek otáček spíš ztratíš. A to bych vsadil boty, že u SF to udělá to samý. Rozhodí se tím převody. Pro průjezdy zatáček to ale udělá větší stabilitu a máš jakoby lepší odezvu mezi plynem a zadním kolem. Představa, že se to po takové změně bude ještě víc pořád neovladatelně samo stavět na zadní je taky mylná, prostě propojíš mozek a ruku a bude to dělat to, co chceš
možná motory s nižším výkonem jako je monster a podobně můžou změnou převodů změnit a vylepšit nějakou dirku v charakteru průběhu. ale u motoru ze supersporta jako je 1098 bych nepokoušel anděla strážného. se nas... a bude po ducati. i s obsluhou.
Pod to by som sa podpísal.
nic to u mne nemění na názoru, že u streeta bych na to nesahal. sama o sobě nedá moc zadarmo. je to teda naprostá vášeň a neustálé nutkání ji pokoušet. ještě jsem to na jiné motorce nezažil. ujedeš 300-400km a ještě tak dvě tři hodiny o ní přemýšlíš. a nejraději bys druhý den znovu, protože máš pocit, že ti ještě něco chce ukázat. a tak je to pořád dokola. možná tím, že je to má první Ducati a každý ducatista ví své.
základ je zkusit si dát o jediný zub menší přední kolečko (tj. jako cca 2,5 zubu vzadu), pže nemusíš prodlužovat řetěz a ani příliš měnit rozvor kol. A pak si pořádně tu změnu odzkoušet - tenhle jeden pitomej zub většinou stačí k úplně jinýmu pocitu z motoru
pukud to nestačí, pokračuj s rozetou 1-2 zuby navíc, to ještě postačí původní délka řetězu a ani rozvor se moc nezkrátí... pak uvidíš sám, co je pro tebe nejlepší
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Streetfighter - zmena prevodu
2 reakcí na tento příspěvek Ducati Streetfighter - zmena prevodu
Akorát mě ta fakta trochu mrzí , doufal jsem bláhově že úpravou převodu získám dalších 50 koní ve vrchu navíc a na klice o 30 Nm ve spodku více , nu což, holt co se dá dělat...
Naposledy editováno 23.05.2010 00:00:38
DMC.motobiker>Váňa> Tak děkuji , snad nám to všem pomůže při dalším ladění našich strojů!
Akorát mě ta fakta trochu mrzí , doufal jsem bláhově že úpravou převodu získám dalších 50 koní ve vrchu navíc a na klice o 30 Nm ve spodku více , nu což, holt co se dá dělat...
no to taky získáš, pocitově
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Streetfighter - zmena prevodu
Jinak ale o jeden zoubek méně na pastorku a jak to hned panečku jede , dokonce tam teď už občas dám i pětku a šestku! Akorát se musí trochu víc řadit, s tím jsem ale počítal...
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Streetfighter - zmena prevodu
BTW: Kolik ti jela ta 996?
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Streetfighter - zmena prevodu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |
Suchá antihoppingová spojka pro V2 [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Kirdishack | 46 | 17.8.2022 v 12:24 Kirdishack |
MCF Slušovice autorizovaný servis D... [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Lukes. | 33 | 28.6.2022 v 22:21 Jirka4137 |