paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Paliva
29.4.2010 v 14:55
Chtel jsem se zeptat..jezdim prvni sezonu a postrehl jsem velikej rozdil v kvalite PHM..Mate nekdo nejake zkusenosti..je mozne tankovat benzit s 99 oktany?Diky Kockyss

Paliva

29.4.2010 v 22:28 | Nahoru | #61
mimochodem s jedinou dobrou věcou přišel -> Rampa89 to bych od shellky nečekal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Paliva

29.4.2010 v 22:32 | Nahoru | #62
Jura46x> To je pravda ale jak jsem rekl tady je kazdej chytrej jak radio a pise kolikrat hovna pak sem prijde nejakej smudla co nevi a uz to bere tak ze je to pravda stacilo mi kdyz mi tu lidi irkali ze zrychleni motorek se zmeri na silnici sprintem aj. vedomosti....

Paliva

29.4.2010 v 22:49 | Nahoru | #63
jn všechny názory bohužel nejsou příkladový většinou je potřeba si mezi nima vybírat a ty špatný neposílat dál

Paliva

29.4.2010 v 22:49 | Nahoru | #64
jn všechny názory bohužel nejsou příkladový většinou je potřeba si mezi nima vybírat a ty špatný neposílat dál

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Paliva

29.4.2010 v 22:51 | Nahoru | #65
SensationBlaack> treba ty ses chytrej jak radio kockyss te poslechl a uz cepuje premiovy

Urcite je blbost neco cist nebo studovat, je lepsi slepe poslouchat ostatni a nad nicim nepremejslet.

1 reakcí na tento příspěvek Paliva

29.4.2010 v 22:57 | Nahoru | #66
mam zkusenost takovou ze jsem vzal benos u nas na nejaky zahadny pumpe...uz jsem musel jel jsem se projet a hodinu potom se ji nechtelo nastartovat..tak jsem vzal do plna u Benziny a startuje paradne i za studena....jen jsem chtel vedet jestli to je tak citlivy u masin,ptz u auta jsem rozdil nepoznal..pri startovani urcite ne

(reakce na) Paliva

29.4.2010 v 23:06 | Nahoru | #67
KulíkCBR> Heled at si tam kazdej dava co chce... ja jen rikam zkusenosti lidi co znam velmi dobre a jezdi woe nejaky patek. Ja tam 100 nedavam pac to nema co delat me masine. Kdo je tady chytrej jak Palacky jsi ty hele

Paliva

29.4.2010 v 23:11 | Nahoru | #68
Tak se startováním asi neporadím, mám protažený aj volnoběžný trysky, startuju s plynem a dýl trvá než se ustálí volnoběh kvůli větší bohatosti, ale u vrchu to maže... daří se mě startovat aj bez sitiča za studena ale že je ten benzín kvalitnější poznat de, teda nevím kde si tankoval předtem...

(reakce na) Paliva

29.4.2010 v 23:24 | Nahoru | #69

SensationBlaack>jetam> Nevim jak jsou na tom moje vedomosti ale tady je to samej chytrolin na foru a nekdy se tu docitam tkaove veci ktere jsem nikdy neslysel... svuj nazor jsem napsal a budu si tankovat co uznam za vhodne pokud ti moje nazory vadi necti je

No tou pičovinou o výhřevnosti ti nějak spadla důvěryhodnost a jestli to říkali "borci co maj odježdíno", taxe už vůbec nedivím, že jim ta spotřeba vychází nižší...
ale samozřejmě tankuj co uznáš za vhodné, protože je to jenom tvůj rybíz

(reakce na) Paliva

29.4.2010 v 23:26 | Nahoru | #70
kockyss> ono je taky ještě důležitý v jakým fekálu ta pumpa palivo skladuje - může se do něj třeba hodně dostávat vzdušná vlhkost atd.

1 reakcí na tento příspěvek Paliva

29.4.2010 v 23:41 | Nahoru | #71
diky vsem za nazory...proste to vyzkousim a uvidim

Paliva

29.4.2010 v 23:45 | Nahoru | #72
To asi bude nejlepší, stejnak si tu každej bude stát za svým... :D

Paliva

29.4.2010 v 23:45 | Nahoru | #73
pak sem napiš kdyžtak aj svůj názor....

(reakce na) Paliva

30.4.2010 v 06:40 | Nahoru | #74
Rampa89> BTW F1 jezdej opravdu na racing ;) Už asi 15 let jezdí formule na běžně prodávaný benzín. A Shell některým týmům opravdu dodává Shell V Power Racing... Jestli si byl Brně na Ferrari racing days v paddocku, tak tam byla pojízdná laboratoř Shell a mimo jiné ses to mohl dozvědět - určitě teď budeš argumentovat, že to je jen reklamní tah atd atd... Tak nemusíš, hned říkat, že je to blbost, když to nevíš ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Paliva

30.4.2010 v 07:07 | Nahoru | #75

Molex>co vim tak Shell ma všechno z vlastní rafinerky... jinak at si kazdej jezdi na co chce... myslim ze hlavně u dvouválů se to může projevit nejvíc... a osobně mám takovej pocit, že je to prostě "lepší chod" toho motoru... a říkám... těch 30Kč na nádrži za to dám...



Tak zrovna tohle je kravina, sice nevěřím všemu, co říkají v telce, ale byly zadřené motory u Shellu v Hradci Králové, stejná cisterna jela do tamního Makra na Hradubické a tam měli řidiči stejné problémy - křížová kontaminace benzin/nafta při plnění cisterny v rafinerce.
Na Trutnovské ONO i Shell jezdí stejné cisterny Popilka. Možná ne pravidelně, ale viděl jsem to na vlastní oči. Možná do toho na Shellu lejou nějaké zázračné kanystříky, 200 litrů na 20 tun benzínu, ale rozdíl v ceně tomu podle mě neodpovídá. Vyjel jsem cestou z Němec za naší hranicí nádrž skoro do sucha (100 km po rozsvícení hladového oka), hodil tam 5 litrů Shellu V-Power 95 a před Prahou už to zase svítilo (běžně jezdím za 6 l na sto), žádný rozdíl v hlučnosti ani výkonu jsem nepozoroval a se starty jsem nikdy neměl problémy, takže nemohu posoudit. Jo a bylo to před 3 týdny. Rád jsem těch pár Kč za vyzkoušení dal, ale opravdu - subjektivně ani objektivně žádný rozdíl. Stejná maximálka na stejném místě dálnice na stejnou pětku :) za bezvětří.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Paliva

30.4.2010 v 07:56 | Nahoru | #76
rrss> marketing+placebo efekt = nižší spotřeba
Já jsem si dal před třema rokama do Diversiona iridiové svíčky(stály 2krát tolik) a čekal jsem ty zázračné efekty (nižší spotřeba a větší výkon) a co jsem dostal - o litr věší spotřebu, protože po roce na téhle motorce jsem už jezdil mnohem častěji full knedl...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Paliva

30.4.2010 v 08:47 | Nahoru | #77
--VinCenzo--> Co se tyce iridium svicek tak bych urcite necekal ty efekty ktery jsi vypsal ale cekal bych vetsi km vydrz ono davat napr. u mne platinum za 4stovky ktera se meni po 12tis km a iridium za 7stovek a meni se po 50tis km je trosku rozdil kdyz si vemes kalkulacku takze ono draha svicka se vyplati... ale urcite ne na zazraky ktere jsi vypsal..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Paliva

30.4.2010 v 08:54 | Nahoru | #78

SensationBlaack>mateSAS> Vubec me nezajima co udava oktanove cislo
Staci ze vsichni co davaji do masin Racing tak se jim snizila spotreba to je pro mne smerodatny...


jezdim pro radost,ne na spotřebu,a jestli to klesne max o 0,5l tak se můžu jen smát

Paliva

30.4.2010 v 09:16 | Nahoru | #79
Je ale zajímavý, že ty zacpaný karbece měli jen v Brně... Já tankuju V-Power 95, nikdy sem s nim neměl problém. Navíc dostanu za litr 2 smart body, v neděli dokonce 4 A teď mi ještě připsali dalších 200 bodů jako bonus, to žádná jiná pumpa nenabídne. A že stojí 34 kč litr? To mě momentálně vůbec nežere, protože muj dirt papá tak málo, že to snad ani nejde měřit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Paliva

30.4.2010 v 09:53 | Nahoru | #80
SensationBlaack> tyhle zázraky u nich ale slibovali a ta výdrž kolem 20kkm u normálních je sice psaná, ale v reálu je mnohem větší
jinak já měl iridiovky za 400 kus a normál za 250, takže to nebylo o moc dražší, ačkoliv je to skoro dvakrát tolik

(reakce na) Paliva

30.4.2010 v 10:06 | Nahoru | #81
Delta> Ja taky jezdim pro radost a neresim spotrebu jen odpovidam na dotaz

(reakce na) Paliva

30.4.2010 v 10:08 | Nahoru | #82
--VinCenzo--> To je taky o modelu ja mam interval na 12tis km na paltinove sehnal jsem na moji verzy ale iridium ktery maji interval na 50tis km tak proc je tam nedat usetrim tisice kc... mam na nich uz odjezdino pres 30tis km a zadny problem...

Paliva

30.4.2010 v 10:18 | Nahoru | #83
spotřeba se řeší u aut u mašiny de o požitek... jinak nechápu jak to može někomu žrat 5 litrů... to by s tem musel jezdit kadla, kadla (u stříkačky když to bude někdo podtáčet tak dejme tomu).... a to si myslím že většina z nás určitě nejezdí aj co sem se ptal ostatních tak těch 8 litrů je klasickej průměr když se nejede na krev...
a nebo je u nás špatnej vzduch tak to cucá víc benálu..

Paliva

30.4.2010 v 10:25 | Nahoru | #84
jinak ale porovnávat asi moc nemožu, moto má vykuchanej lauf a je to přetryskovaný takže je jasný že to žere víc na 8l se dostanu v klidu, zatím sem nejvíc ale naměřil 11 litrů což by se někteří šli už dávno oběsit... kdyžtak sem napište vašu spotřebu, (při normálním ježdění).... docela by mě to zajímalo

Paliva

30.4.2010 v 10:33 | Nahoru | #85
Ja mam spotrebu kolem 5,5...zatim...ale taky jsem se v klidu dostal pres sedum...taky zalezi kudy a kam jedu.Ted z jara tady vsude frezujou,maj tam semafory a nekdy mi pripada ze tam stojim pul dne..No a kdyz to tu maj 4 krat na patnacti kilacich tak to me fakt neba

1 reakcí na tento příspěvek Paliva

30.4.2010 v 10:40 | Nahoru | #86
to věřím, u nás je zas uzavřenej přejezd a musí se to furt objíždět a mají to pak uzavřít úplně, kvůli tomu že tam budou dělat kruháč, tak to nevím kama se bude jezdit, do teď to tam fungovalo a asi se to zaseká úplně semafor zatím ale nehrozí teda doufám furt se tam něco předělává takže kdo ví

(reakce na) Paliva

30.4.2010 v 11:02 | Nahoru | #87
Jura46x> tohle je slovo do pranice, má smysl řešit, když to někomu chlastá jak tatra 815, protože je asi něco v nepořádku, ale jinak přesně jak říkáš a na těch 5ti, co někteří tvrdí že na fazeru jezdí jsem nikdy nebyl ani zdaleka - mi to žere od začátku 6+, ale otáčky mi taky nikdy nespadnou pod 7000 rpm
kolem pěti tak možná dálkoví polykači kilometrů

edit: jinak když jezdím kládu, tak na plnou nádrž do rezervy dám 170-180 km, což raději nebudu na spotřebu přepočítávat
ovšem motor na fazerovi snese i 60km/h na šestku, takže ekostřelci by na tom nějakou pidispotřebu asi zmákli

Naposledy editováno 30.04.2010 11:05:45

Paliva

30.4.2010 v 11:14 | Nahoru | #88
konečně nějáy reálný čísla ... než sem si nechal protáhnout ty trysky tak se taky dalo jezdit za tech 6-7 taky sem ale pak za to začal víc tahat, ale minimální spotřebu zatím měřit nehodlám, ta jízda se musí prostě vychutnávat

Naposledy editováno 30.04.2010 11:16:38

Paliva

30.4.2010 v 12:07 | Nahoru | #89
Ja jeste kdyz jsem mel VFR, tak jsem ji chtel hned od zacatku "DOPRAT" to nejlepsi a bral vervu 100. Potom jsem se jednou prehmat a dal tam klasickou 95 a nestacil jsem se divit jak ta motorka jela. Od ty doby davam, jedine N95.

Paliva

30.4.2010 v 13:36 | Nahoru | #90
Co se týče tý spotřeby, měl sem GSX 600F rok 98 a ta si vzala 5,5l při svižný jízdě, pohodová jízda bez problémů pod 5 a stylem "full gas" nešla přes 6,5 ani náhodou. Měl sem tam akorát laďák, jinak žádný jiný úpravy. Pak jsem měl GSX-R 750 97, poslední karburátorovej model, přetryskovaná, BMC filtr a laďák, raketa jak sviň, ta mi brala, když sem jí dával kotel max 8l, turistika do 120km/h za 6,5l no problem.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S Dandos489 24 7.3.2024 v 12:34 Redguy


TOPlist