... hlavně ty, co zaspali jako já, když se vloni hromadně objednávaly progresívní pružiny na ty naše měkký předky
viz diskuze: http://www.motorkar.../?ft=72126&fid=5
Pro ty, co při jízdě mimo silnici každou chvíli cítí dorazy (včetně mě), navrhuji udělat druhé kolo objednávky. Čím víc nás bude, tím levnější bude každá sada pružin, to se rozumí...
Takže Vy, co máte zájem, pište.
Petr
Uzavřeno 29.10.2012 v 11:56 uživatelem Longin
Naposledy editováno 28.04.2010 11:38:59
1 reakcí na tento příspěvek Progresivní pružiny Transalp XL 650V (resp. 600V)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Progresivní pružiny Transalp XL 650V (resp. 600V)
Vikrs píše: Už jsem zjistil a vyčetl, že při výměně pružiny za progresivní,ti co mají TA 600 vyndávají podložky ve vidlicích,pružinu dát hustším vynutím nahoru a dát olej, někdo dává 7,5W, někdo 10W, to záleží jak to chce mít kdo tuhý.Ale dočetl jsem se množství 500ml ale i 650ml tak nevím?
Teda jestli dobře rozumím tabulce od vencesima, tak by to mělo byt do TA600- 500ml a do TA650--510ml je to tak?
1 reakcí na tento příspěvek Progresivní pružiny Transalp XL 650V (resp. 600V)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Progresivní pružiny Transalp XL 650V (resp. 600V)
VeFeRák píše: 500 ml, ale proč tu podložku ven? rozdíl nezi pružinama 650 a 600 je jen 12 mm?
Psali to ve fóru, co je na něj odkaz v úvodu,uvidíme jak to tam půjde,horní víčko by mělo jít našroubovat zlehka.
Poznatky k montáži zatím nemám žádné, vůbec se tím teď nestíhám zabývat. Olej jsem měl dosud 11(namícháno), výška hladiny 180 mm pod horní okraj trubky - po vyjmutí pružiny ! Budu dávat zase něco hustšího.
1 reakcí na tento příspěvek Progresivní pružiny Transalp XL 650V (resp. 600V)
1 reakcí na tento příspěvek Progresivní pružiny Transalp XL 650V (resp. 600V)
Jsem rád, že se akce vydařila a doufám, že touto úpravou získal každý to, co od ní očekával.
Mám malý dotaz - zatím jen čistě hypoteticky a s patřičným předstihem: Měl by někdo z vás zájem i o výrobu zadního odpružení? Počítám, že by se to mohlo realizovat někdy napodzim nebo přes zimu... A to za stejných podmínek jako tentokrát.
1 reakcí na tento příspěvek Progresivní pružiny Transalp XL 650V (resp. 600V)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Progresivní pružiny Transalp XL 650V (resp. 600V)
vencisimo píše: tak první dojmy, předek mi přijde víc zvedlej a zároveň tvrdší, na silnici se motorka chová velice dobře, téměř se nepotápí a nehoupe, při brždění zezačtáku trochu nezvyk, ale je to dobře, tak jsem si to představoval, zároveň to nerovnosti tlumí velice dobře, ale už to neni jak plavba na parníku pohodlně ale s houpáním, nyní se motorka ani nehne, tak a teď terén, při přejetí např šutru to má větší tendenci odskočit než se smýknout do strany jako s továrníma pérama, zatim nevim co je lepší v tomhle případě, protože obojí je v pohodě když to člověk čeká, dále jak mnozí psali, že to s těmahle pérama nejde na dorazy, tak to neni pravda, jde to, ale mnohem míň(mam 190cm, 95kg, olej jsem dal tlumičák motul 10w), ale jinak chování celkově lepší, především když s tim člověk vletí do díry, tak se při výjezdu nestává, že by se předek ponořil a jakoby zasek o okraj a vyhodilo to zadek do luftu, což se mi stávalo celkem často když jsem si např. pozdě všimnul díry s ostrým okrajem nebo strouhy přes cestu a nestih přenýst váhu dozadu a těsně před oním okrajem vrknout plynem abych předek odlehčil, díky nepotápění se předku má motorka zároveň vyšší světlou výšku hlavně co se týče různých hupáků kde jsem si dříve občas škrtnul centrálním stojanem, takže celkově maj pružiny podstatnej přínos jak na silnici tak především v terénu a investice se vyplatila
Tím hustším závitem na pružině nahoru, je to tak?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Progresivní pružiny Transalp XL 650V (resp. 600V)
rosse píše: Má s tím zadkem někdo zkušenost? Je to k něčemu?
mám zkušenost s progresem na VeFRu- měl jsem problém v tom, že byl docela rozdíl mezi jízdou sám- ve dvou s kuframa a už mne nebavilo štelovat to, tak jsem jezdil nějaký kompromis, s progresem mi to přijde daleko vyrovnanější
při větším zatížení, je to plus a hodí se- za cenu okolo 800-1000 by to byla výborná investice...(já dával za hyperpro 2600,-)
Jen přemejšlim jestli dát W10 nebo W15 olej.
A napadlo mi, jestli by nešlo vyměnit pružiny +
odsát olej aniž bych vidlice sundaval z brejlí...?!?
Zkušenosti?
Dík Petr
2 reakcí na tento příspěvek Progresivní pružiny Transalp XL 650V (resp. 600V)
Btw, mám jedny pružiny na prodej.
A co se týče oleje, mam už objednanej W10, ale jestli bys doporučil W15 tak to můžu přeobjednat (nehodlam ho zas měnit znovu zbytečně...)... Přecijen sem hodně v terénu...
2 reakcí na tento příspěvek Progresivní pružiny Transalp XL 650V (resp. 600V)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Progresivní pružiny Transalp XL 650V (resp. 600V)
1)olej 10
2)žádná podložka nebyla vyndána
3)olej vylejt a pořádně nechat vykapat do nádobky s ryskou(třeba od jiného oleje) a to samé tam nalejt zpět
Takle to mám já, vše jé ok a já sem s progresama max spokojenej
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp | Sodaxxx | 2 | 29.4.2024 v 16:48 nevo7 |
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp | Enamtide | 14 | 25.4.2024 v 20:06 H0racio |
Rodíl mezi typy TA600 Honda XL 600V Transalp | sekáčmagor | 11 | 22.3.2024 v 19:52 Destroyer |
Ľahké enduro na ryby [1, 2] Honda XL 600V Transalp | Miro1769 | 49 | 18.3.2024 v 18:09 callowsick |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp | Kongošt | 2 | 20.2.2024 v 09:08 Kongošt |